Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Από manual σε αυτόματο, γίνεται?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Από manual σε αυτόματο, γίνεται?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    70
    1659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-judge last edited by

      Ε,και;
      Και εγω σε ενα Clio που ειχα,δισκο δεν αλλαξα ποτε(125.000 χλμ) και ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα,ουτε καν με καμμενο πολλαπλαστιαστη.
      Αυτο τι σημαινει,οτι αποτελω τον μεσο ορο/κριτηριο για την αγορα;
      Σιγουρα οχι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

        Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.

        Ουτε καν τακακια δεν αλλαξει

        To οδηγεις το αμαξι, ή το εχεις παρατημενο σε κανα γκαραζ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

          Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.

          Ουτε καν τακακια δεν εχω αλλαξει

          To οδηγεις το αμαξι, ή το εχεις παρατημενο σε κανα γκαραζ?

          Πλεον το οδηγει η μανα μου αλλα τα δρομολογια του ειναι εκτος πολης οποτε δεν τρώγονται ευκολα.Τα φρενα του ειναι αποτελεσματικα οπως πριν 4 χρονια οταν το αγορασα.Υποψη οτι ειναι το HGT που εχει αλλα φρενα σε σχεση με τα μικροτερα μοντελα.Γενικα ομως στα αμαξια μου δεν εχω μεγαλες φθορες σε τετοια ανταλλακτικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ρώτα και τον κορσαίρ για το κιβώτιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Εγώ στο δικό μου Punto στα 90.000χλμ έχω αλλάξει και δίσκο και έχω κατεβάσει και κιβώτιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης dimik έγραψε:

                ωραια, ειμαστε 3 μεχρι στιγμης στο forum(ειναι και ο dog80)..αντε γιατι νομιζα οτι μονο εγω ημουν ημουν ο παραξενος

                τα ακους αυτα drdino και ολοι σοι λετε οτι σημερα ολα ειναι αξιοπιστα

                Προσθέστε κι εμένα που στο C2 VTR της γυναίκας ανακατεύω μια ώρα το λεβιέ για να πάρει την όπισθεν....και έχει μόνο 13.000 χλμ....!!!!

                εγω καμια φορα ανακατευω το λεβιε για να βαλω 1η και να ξεκινησω στο φαναρι
                κορναρουν οι απο πισω,αλλα τι να κανω κι εγω?

                βεβαια με τον καιρο ανακαλυψα οτι ο συνδυασμος 3η==> 2α==> 1η συνηθως πιανει για τετοιες περιπτωσεις και γλιτωνω χρονο

                αμα το αυτοκινητο δεν εχει και λιγη ψυχη, τι να το κανεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                  Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.

                  Ουτε καν τακακια δεν αλλαξει

                  To οδηγεις το αμαξι, ή το εχεις παρατημενο σε κανα γκαραζ?

                  ο πατερας μου στο renault 19 που ειχαμε ειχε τον ιδιο δισκο για 180.000 χλμ και ειχε αλλαξει μονο γραναζι 5ης γιατι εκανε πολλα ταξιδια και γενικα οδηγουσε και οδηγει παρα πολυ με με 5!
                  αλλαξε βεβαια δισκο στα 190 που το πηρα εγω
                  μα να μη του μοιασω καθολου...

                  παντως σε αλλα 4 αυτοκινητα που οδηγουσα για μεγαλο διαστημα (εκτος του c2) δεν ειχα τετοια προβληματα και τα 2 απο αυτα ειχαν πανω τους πανω απο 100Κ χλμ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Ρώτα και τον κορσαίρ για το κιβώτιο.

                    Όλες τις ζημιές της Φίατ αυτό το Πούντο τις έβγαλε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Quadra είσαι σίγουρος ότι το motorkote είναι συμβατό με το πρόσθετο που έχει ήδη βάλει;

                      Αυτό που έβαλα φεύγει με την αλλαγή. Ηταν απαραίτητος όρος για να το βάλω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the-judge last edited by

                        Μα ποιος ο λογος να θελεις να 'ξεπλυθει' ρε;
                        Κυκλοφορει και ενα Motorkote μουφα στην αγορα ακομα και η μουφα κανει μια ελαχιστη διαφορα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iliasp last edited by

                          Και εγώ είχα ένα θέμα με τις ταχύτητες και κρύο κιβώτιο (μου γρατζούνισε κανα 2 φορές τη 2α)
                          Έκαναν μια εξαέρωση, σφίξιμο οι ντίζες και επαναλίπανση! Πλέον είναι τζιτζί!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει το Motorkote στο σασμάν. Αν μειώνει τις τριβές, δεν θα δουλεύουν τα συγχρονιζέ και θα γρατζουνάνε οι ταχύτητες.

                            Στον κινητήρα μειώνει τις τριβές, ωραία ένας κινητήρας που αντέχει 400.000 χλμ θα βγάζει τώρα 800.000 χλμ.
                            στο σασμάν τι κάνει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              To κύριο πρόβλημά μου δεν είναι το «γρατζούνισμα» ... αυτό το κάνει ελάχιστα. Και το προσέχω κ εγώ. Δεν με απασχολεί. Αυτό που μου την «σπάει» είναι ότι πρέπει να περάσει κανα 10-15λεπτο να ζεσταθεί η βαλβολίνη για να μπαίνει κανονικά η 1η. Οταν είναι κρύο, ΑΚΙΝΗΤΟΣ δεν μπαίνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο εάν βάλω πρώτα 3η ή 2α και μετά 1η χωρίς να βγάλω το πόδι μου από τον συμπλέκτη.
                              Επίσης παρατήρησα ότι ρολάροντας για να σταματήσω σε ένα κόκκινο φανάρι πχ και εχοντας πατημένο τον συμπλέκτη εάν βάλω 1η λιιιιιγο πριν σταματήσει τελείως το αμάξι πχ στο φανάρι θα την πάρει βούτυρο. Εάν σταματήσω τελείως και ξεχαστώ και δεν έχω πατημένο συμπλέκτη...2α και μετά 1η. Ολα αυτά όταν είναι κρύο στο πρώτο 10λεπτο αντε τέταρτο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                swift-b-p-m last edited by

                                Στο κιβώτιο του Swift έβαλα ένα ολόκληρο μπουκαλάκι (σχεδόν 300ml) Motorkote, αλλάζοντας βαλβολίνες (Amsoil MTG).

                                Ε, μετά από 8000χλμ χρήσης μπορώ να πω ότι έχω πραγματι διαπιστώσει μεταβολή στη συμπεριφορά στη λειτουργία του κιβωτίου προς το πολύ καλύτερο!Και δε νομίζω να είναι τόσο πολύ πια ιδέα μου.

                                Οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ πιο εύκολα από πριν ,όταν δε, είναι κρύες οι βαλβολίνες κουμπώνουν ακόμα καλύτερα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  @elteo
                                  βγάλε το πατάκι κάτω από τον συμπλέκτη για να πατιέται τέρμα.

                                  Τα ίδια είδα κι εγώ με MTG αλλά χωρίς motorkote.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    leo δεν πάιζει αυτό που λες. Δεν είμαι τόσο μάπας.

                                    η MTG τι ιξώδες έχει; εγώ φοράω αυστηρά 75W80.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Σαββα απο την αρχη δεν επαιρνε ευκολα τις ταχυτητες;Μηπως εχει στραβωσει/φαγωθει κανενα διχαλο και δεν αποσυμπλεκει πληρως;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnkyr last edited by

                                        σε 75w80, δοκίμασε οπωσδήποτε elf TRP ή Redline 75w80 NS

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          Σαββα απο την αρχη δεν επαιρνε ευκολα τις ταχυτητες;Μηπως εχει στραβωσει/φαγωθει κανενα διχαλο και δεν αποσυμπλεκει πληρως;

                                          Mπιλ όχι ....κάπου στα 20-25k ξεκίνησε να το κάνει. Εάν είχε κάποια ζημιά δεν θα δούλευε σωστά ούτε με την βαλβολίνη ζεστή.

                                          σε 75w80, δοκίμασε οπωσδήποτε elf TRP ή Redline 75w80 NS

                                          την πρώτη την έβαλα αλλά τζίφος. Την δεύτερη που την πουλάνε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the-judge last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει το Motorkote στο σασμάν. Αν μειώνει τις τριβές, δεν θα δουλεύουν τα συγχρονιζέ και θα γρατζουνάνε οι ταχύτητες.

                                            Στον κινητήρα μειώνει τις τριβές, ωραία ένας κινητήρας που αντέχει 400.000 χλμ θα βγάζει τώρα 800.000 χλμ.
                                            στο σασμάν τι κάνει;

                                            Το ιδιο ακριβως που κανει και στο μοτερ,μειωνει τις τριβες(και νομιζω κανει και μιας μορφης 'βαφη' στα μεταλλα).
                                            Ετσι και αλλιως στο σασμαν δεν χρειαζεσαι τριβες,δεν ειναι συμπλεκτης.
                                            Απλα με το Motorkote(ή κατι αλλο τελοσπαντων) τα θερμικα φορτια στην βαλβολινη ειναι μικροτερα(και μαζι και στο σασμαν εννοειται) με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο σε αισθηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr