Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Swift 1.3 GLA ή Mazda 2 Touring Alloy 86 hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Swift 1.3 GLA ή Mazda 2 Touring Alloy 86 hp
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    25
    109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manu99 last edited by

      Παίδες η κοπελιά μου έχει καταλήξει σ'αυτά τα 2, αφού απέριψε 500, Fiesta & Yaris. Τα κριτήρια της είναι με σειρά βαρύτητας:

      • Ευκολία στην οδήγηση (ορατότητα, δύναμη απο χαμηλά κτλ.)
      • Κόστος συντήρησης & διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, after sales
      • Ποιότητα εσωτερικού
      • Δυνατότητα για ταξιδάκια - άνεση

      και φυσικά αξιοπιστία. Για να πω την αλήθεια το Swift το έβαλα εγώ στις επιλογές της, λόγω και της προσφοράς για το Cyber station, που αναβαθμίζει το εσωτερικό και φαίνεται και καλό value.

      Τι λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manu99 last edited by

        Παίδες η κοπελιά μου έχει καταλήξει σ'αυτά τα 2, αφού απέριψε 500, Fiesta & Yaris. Τα κριτήρια της είναι με σειρά βαρύτητας:

        • Ευκολία στην οδήγηση (ορατότητα, δύναμη απο χαμηλά κτλ.)
        • Κόστος συντήρησης & διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, after sales
        • Ποιότητα εσωτερικού
        • Δυνατότητα για ταξιδάκια - άνεση

        και φυσικά αξιοπιστία. Για να πω την αλήθεια το Swift το έβαλα εγώ στις επιλογές της, λόγω και της προσφοράς για το Cyber station, που αναβαθμίζει το εσωτερικό και φαίνεται και καλό value.

        Τι λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manu99 last edited by

          Παίδες η κοπελιά μου έχει καταλήξει σ'αυτά τα 2, αφού απέριψε 500, Fiesta & Yaris. Τα κριτήρια της είναι με σειρά βαρύτητας:

          • Ευκολία στην οδήγηση (ορατότητα, δύναμη απο χαμηλά κτλ.)
          • Κόστος συντήρησης & διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, after sales
          • Ποιότητα εσωτερικού
          • Δυνατότητα για ταξιδάκια - άνεση

          και φυσικά αξιοπιστία. Για να πω την αλήθεια το Swift το έβαλα εγώ στις επιλογές της, λόγω και της προσφοράς για το Cyber station, που αναβαθμίζει το εσωτερικό και φαίνεται και καλό value.

          Τι λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            -Και τα δύο είναι πανεύκολα στην οδήση
            -Ίδιο κόστος συντήρησης στα καθορισμένα σέρβις, πιο ακριβά ανταλλακτικά όμως το Mazda σε οτιδήποτε αφορά τις έκτακτες ανάγκες
            -Ποιότητα εσωτερικού Mazda καλύτερη. Το Swift έχει πολλή τσιγκουνιά στα πλαστικά του σε όλη την καμπίνα.
            -Το Mazda είναι πιο σκληρό από το Swift στις λακούβες. Ωστόσο το Swift γέρνει περισσότερο από το Mazda σε καμπές με αρκετά χλμ (ακα εθνική) γι αυτό εγώ για ταξίδι θα προτιμούσα το Mazda.

            Το Swift είναι πιο γρήγορο αν αντέχει ο οδηγός να το δουλέυει κοντά στον κόφτη (για 1.300 κυβικά είναι δυνατό το άτιμο!) ενώ και τα δύο έχουν πολύ πολύ καλή κατανάλωση. Δυστυχώς είναι ενοχλητική η 3η του Swift που είναι δυσανάλογα μακρυά σε σχέση με 1η-2α και κόβει τις επιδόσεις γιατί σε ρίχνει σε χαμηλές στροφές.

            Και τα δύο από αξιοπιστία δεν πρόκειται να πάθουν τίποτα σύμφωνα με τις στατιστικές.

            Θεωρώ ότι η επιλογή ανάμεσα σε αυτά είναι καθαρά θέμα γούστου, εγώ πάντως θα επέλεγα το Mazda 2 ως πιο σύγχρονο και ποιοτικό αμάξι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              ozzy1948 last edited by

              Το μονο μειον που βρισκω προσωπικα στο swift ειναι οντως το κιβωτιο του, που μαλλον το πηραν απο καποιο ταξι γιατι ολες οι σχεσεις ειναι θεομακρες. Επειδη ομως θα το οδηγει κοπελα δεν νομιζω να την ενοχλησει ασε που ετσι κανει πολυ οικονομικο ταξιδι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dark_side last edited by

                Mazda

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetz last edited by

                  Ψάχνοντας ψύλους στα άχυρα:
                  -Και τα 2 ισόπαλα ,ελαφρώς πιο δυνατό το Suzuki.
                  -Για το κόστος συντήρησης δεν ξέρω,για κόστος ανταλλακτικών το Mazda 2 παίρνει την πρωτιά.
                  -Ποιότητα? χμμ,πολύ καλή συναρμογή και τα 2,πιο φθηνά πλαστικά μου φάνηκε οτι είχε το 2 αλλά και με πιο καλή σχεδίαση.Δεν έχει σημασία όμως,καθώς και τα 2 έχουν ευχάριστα εσωτερικά και δεν θα έχει πρόβλημα (Mazda design,Swift Cyber station )
                  -Για ταξιδάκια σίγουρα Swift,πιο μακριές σχέσεις και δεν κοπανάει (ελαφρώς) όπως το 2.

                  Σε γενικές γραμμές,ασπάζονται την ίδια φιλοσοφία.Όποιο της αρέσει περισσότερο και την βολεύει το χρηματοδοτικό,το τσιμπά.

                  ΥΓ Λόγω των ερωτημάτων που έθεσες,γιατί απέρριψε το Yaris?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manu99 last edited by

                    Ευχαριστώ παιδιά για τις γνώμες σας. Για το 2 που το έχω οδηγήσει περίπου αυτά της είπα και εγώ, το αμάξι είναι εξαιρετικό και αν δεν είχα βρεί μια πολύ καλή ευκαιρία στο c30, ίσως να το είχα πάρει και εγώ!
                    Η θέση οδήγησης πάντως είναι χαμηλή και δεν ξέρω αν θα τη βολέψει τόσο όσο στο Swift που έχω ακούσει τα καλύτερα για την περιμετρική ορατότητα του. Δεν είναι κουλάδι σε καμία περίπτωση, αλλά 'στηλώνεται' λίγο είναι η αλήθεια για να νοιώθει σιγουριά.

                    Neos, πολλά thanks για την ανάλυση σου. Τόσο χάλια είναι το εσωτερικό του Swift? Τα reviews μάλλον για αρκετά καλό το λένε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      manu99 last edited by

                      Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                      Ψάχνοντας ψύλους στα άχυρα:
                      -Και τα 2 ισόπαλα ,ελαφρώς πιο δυνατό το Suzuki.
                      -Για το κόστος συντήρησης δεν ξέρω,για κόστος ανταλλακτικών το Mazda 2 παίρνει την πρωτιά.
                      -Ποιότητα? χμμ,πολύ καλή συναρμογή και τα 2,πιο φθηνά πλαστικά μου φάνηκε οτι είχε το 2 αλλά και με πιο καλή σχεδίαση.Δεν έχει σημασία όμως,καθώς και τα 2 έχουν ευχάριστα εσωτερικά και δεν θα έχει πρόβλημα (Mazda design,Swift Cyber station )
                      -Για ταξιδάκια σίγουρα Swift,πιο μακριές σχέσεις και δεν κοπανάει (ελαφρώς) όπως το 2.

                      Σε γενικές γραμμές,ασπάζονται την ίδια φιλοσοφία.Όποιο της αρέσει περισσότερο και την βολεύει το χρηματοδοτικό,το τσιμπά.

                      ΥΓ Λόγω των ερωτημάτων που έθεσες,γιατί απέρριψε το Yaris?

                      Λόγω budget καταρχάς και επειδή δεν της άρεσε και τόσο. Της είπα βέβαια οτι με την χαμηλή συντήρηση της Toyota και τον καινούργιο 1.33, μακροπρόθεσμα θα κέρδιζε πολλά αλλά δεν ακούει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Και τα 2 τα έχω οδηγήσει σε test drive όταν έψαχνα για μικρό.
                        Το 2 το αισθανόμουν σκληρότερο αλλά σταθερό στο δρόμο με μικρές κλίσεις (πιθανόν να οφειλόταν και στις 16άρες ζάντες που είχε) στο κάπως πιο αθόρυβο απο το Swift κινητήρα και το όμορφο σχεδιαστικά ταμπλό.
                        Το Swift ήταν ποιο μαλακό στο δρόμο απο το 2, βολικότερη η ψηλή θέση οδήγησεις και με καλύτερη ορατότητα και έδειχνε μεν θορυβώδης αλλά και ποιο δυνατός ο κινητήρας.
                        Και τα 2 πάντως φαίνονται και είναι ποιοτικές κατασκευές με ίδιο σχετικά κόστος συντήρησης, με μόνο μείον της Suzuki τα 7500-15000 λάδια-σέρβις για τις περιπτώσεις που γίνονται πολλά χιλιόμετρα ετησίως.

                        Ας βλέπατε και το Splash που στα ίδια λεφτά περίπου παρέχει και το ESP και το βρήκα πιο άνετο εσωτερικά, με ευκολότερη πρόσβαση και θέση οδήγησης (ιδίως για γυναίκα) και πολύ καλές επιδόσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          neos last edited by

                          Όχι δεν είναι χάλια το εσωτερικό του Swift, προς Θεού Όλα μα όλα της κατηγορίας έχουν τσιγγουνιές στα πλαστικά, μπορείς να τις δεις και μόνος σου. Μπες σε ένα 5θυρο Swift και δες τα υλικά στις πόρτες (πίσω κυρίως ειναι μια απλή φέτα πλαστικό όλη η πόρτα) και σε διάφορα σημεία της καμπίνας. Εξέτασέ τα λιγάκι από κοντά και θα δεις πού πάσχει το καθένα και πόσο σε επηρεάζουν οι εκάστοτε τσιγγουνιές

                          Δείτε πάντως και το Yaris... καλώς ή κακώς είναι το κορυφαίο σαν σύνολο μακροπρόθεσμης αγοράς. Δεν πάσχει κάπου και είναι ολοκληρωμένο αν και ακριβό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Εφόσον μιλάμε για γυναίκα τότε καταλαβαίνω γιατί απορρίπτει το γιάρις, η οποία θα ήταν η λογική προτασή μου.

                            Μεταξύ των 2 το μάζντα είναι μισή γενιά μπροστά από το σουίφτ και θεωρητικά είναι καλύτερη επιλογή ειδικά για γυναίκα χάρη στο ξεχωριστό του ντιζάιν...

                            Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν ενδιαφέρεται για το 2 ας κάνει ένα τέστ ντράιβ σε δρόμο με έντονες λακούβες μιας και το αμάξι είναι αδικαιόλογητα σκληρό για απλό αμάξι πόλης. Εάν δεν την ενοχλεί στη ...μέση και στα αυτιά της (τρίζει...) τότε ας το χτυπήσει χωρίς πολλή σκέψη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης travelman έγραψε:
                              Εφόσον μιλάμε για γυναίκα τότε καταλαβαίνω γιατί απορρίπτει το γιάρις, η οποία θα ήταν η λογική προτασή μου.

                              Μεταξύ των 2 το μάζντα είναι μισή γενιά μπροστά από το σουίφτ και θεωρητικά είναι καλύτερη επιλογή ειδικά για γυναίκα χάρη στο ξεχωριστό του ντιζάιν...

                              Γιατί ρε συ; Το Yaris οι γυναίκες το λατρεύουν. Και εγώ απορώ, αλλά...Και το σβιφτ το ίδιο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                citastak last edited by

                                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                Εφόσον μιλάμε για γυναίκα τότε καταλαβαίνω γιατί απορρίπτει το γιάρις, η οποία θα ήταν η λογική προτασή μου.

                                Μεταξύ των 2 το μάζντα είναι μισή γενιά μπροστά από το σουίφτ και θεωρητικά είναι καλύτερη επιλογή ειδικά για γυναίκα χάρη στο ξεχωριστό του ντιζάιν...

                                Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν ενδιαφέρεται για το 2 ας κάνει ένα τέστ ντράιβ σε δρόμο με έντονες λακούβες μιας και το αμάξι είναι αδικαιόλογητα σκληρό για απλό αμάξι πόλης. Εάν δεν την ενοχλεί στη ...μέση και στα αυτιά της (τρίζει...) τότε ας το χτυπήσει χωρίς πολλή σκέψη...

                                Σαν κάτοχος του 2, συμφωνώ με όλα με τον τράβελμαν, πέραν του ότι τρίζει. Το δικό μου ακόμα δεν έχει τρίξει, αλλά σίγουρα είναι ΠΟΛΥ σκληρό. Αν τελικά πάς στο 2, μην επιλέξεις πολλά εξτρά σε δώρα όπως συναγερμο και parking sensors. αυτά έχουν πολύ μικρό κόστος για τη Μάζντα. Διεκδίκησε μεγάλη έκπτωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Τι ζαντούλες έχετε ρε παιδιά και είναι τόσο σκληρο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Το αμάξι έχει απίστευτες δυνατότητες για τις διαστάσεις του, αλλά έχει έναν μάλλον μετριοπαθή σχεδιασμό για να είναι ελκυστικό σε μία νέα κοπέλα. Αντίθετα το σουίφτ και περισσότερο το 2 θεωρούνται πολύ πιο νεανικά. Πάντως γιάρις και 2 έχουν απίστευτούς χώρους για επιβάτες που δεν τους περιμένεις από τόσο μικρά αμάξια...

                                    Στο θέμα τριγμών κάνει ένα χαζό τρίξιμο κάπου μεταξύ οροφής και παρμπρίζ το οποίο ακούγεται ενίοτε και στο ρελαντί! Αυτό εντάξει δεν προβληματίζει τόσο όσο το έντονο χτύπημα στους δρόμους 'χαλιά' της Αθήνας καθώς κοπανάει έντονα στις ανωμαλίες του οδοστρώματος...

                                    οι ζάντες είναι 15άρες και νομίζω ο σιτάστακ έχει 16άρες. Μήπως η σοφή επιλογή είναι το τελείως γυμνό με τις 14άρες????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manu99 last edited by

                                      Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                      Εφόσον μιλάμε για γυναίκα τότε καταλαβαίνω γιατί απορρίπτει το γιάρις, η οποία θα ήταν η λογική προτασή μου.

                                      Μεταξύ των 2 το μάζντα είναι μισή γενιά μπροστά από το σουίφτ και θεωρητικά είναι καλύτερη επιλογή ειδικά για γυναίκα χάρη στο ξεχωριστό του ντιζάιν...

                                      Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν ενδιαφέρεται για το 2 ας κάνει ένα τέστ ντράιβ σε δρόμο με έντονες λακούβες μιας και το αμάξι είναι αδικαιόλογητα σκληρό για απλό αμάξι πόλης. Εάν δεν την ενοχλεί στη ...μέση και στα αυτιά της (τρίζει...) τότε ας το χτυπήσει χωρίς πολλή σκέψη...

                                      Σαν κάτοχος του 2, συμφωνώ με όλα με τον τράβελμαν, πέραν του ότι τρίζει. Το δικό μου ακόμα δεν έχει τρίξει, αλλά σίγουρα είναι ΠΟΛΥ σκληρό. Αν τελικά πάς στο 2, μην επιλέξεις πολλά εξτρά σε δώρα όπως συναγερμο και parking sensors. αυτά έχουν πολύ μικρό κόστος για τη Μάζντα. Διεκδίκησε μεγάλη έκπτωση.

                                      Ξέρω τι λες φίλε μου, μου είχε φανεί και εμένα λίγο σκληρό και αυτό που είχα οδηγήσει είχς τις 15αρες. Δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε πολύ αλλά την δεσποινίς μάλλον θα την πειράξει, ειδικά αν με τις 16αρες είναι ακομα πιο σκληρό.

                                      Τι έκπτωση, απο τη δική σου εμπειρία, μπορεί να επιτευχθεί?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Αφού είναι για κοριτσάκι, καλύτερη επιλογή δεν είναι το Swift; ΟΚ, είναι λίγο παλαιότερο, αλλά η Suzuki κρατάει περισσότερο καιρό τα μοντέλα της στην αγορά, είναι πιο όμορφο (αφού αντιγράφει το ΜΙΝΙ... ), είναι πιο φτηνό και πιο γρήγορο και ΚΥΡΙΩΣ, πιο άνετο στην πόλη που θα περάσει τον περισσότερο χρόνο του...

                                        Ενα μεγάλο κακό για τα Suzuki είναι τα άθλια επιτόκια που έχουν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manu99 last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                          Αφού είναι για κοριτσάκι, καλύτερη επιλογή δεν είναι το Swift; ΟΚ, είναι λίγο παλαιότερο, αλλά η Suzuki κρατάει περισσότερο καιρό τα μοντέλα της στην αγορά, είναι πιο όμορφο (αφού αντιγράφει το ΜΙΝΙ... ), είναι πιο φτηνό και πιο γρήγορο και ΚΥΡΙΩΣ, πιο άνετο στην πόλη που θα περάσει τον περισσότερο χρόνο του...

                                          Ενα μεγάλο κακό για τα Suzuki είναι τα άθλια επιτόκια που έχουν...

                                          Όντως άθλια φίλε, αν δεν μαζέψει μεγάλη προκαταβολή δεν τη βλέπω για Swift, γιατί θα την φάνε οι τόκοι.

                                          Εμένα πάντως λίγο πιο 'αντρικό', πιο τυπάδικο μου φαίνεται το Swiftακι και ότι το 2 είναι πιο 'γλυκούλι' άρα και πιο κατάλληλο για το μωρό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetz last edited by

                                            Ο χρήστης ManU99 έγραψε:

                                            Λόγω budget καταρχάς και επειδή δεν της άρεσε και τόσο. Της είπα βέβαια οτι με την χαμηλή συντήρηση της Toyota και τον καινούργιο 1.33, μακροπρόθεσμα θα κέρδιζε πολλά αλλά δεν ακούει.

                                            Ως προς το budget που λες,μπορεί να είναι το ακριβότερο (14000 με το κλειδί στο χέρι δεν είναι? )
                                            αλλά το χρηματοδοτικό του,είναι σαφώς καλύτερο απο τα άλλα 2.Τσέκαρε το πάντως,καθώς οι τιμές δεν νομίζω οτι αποκλίνουν τραγικά.

                                            Απο εμφάνιση δεν τίθεται θέμα,το Mazda 2 είναι σαφώς το ομορφότερο.-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr