-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
Αγόρασα nissan juke diesel acenta έκδοση. Το αυτικίνητο το οδηγώ από μέσα Μαρτίου του 2012. Έχω κάνει 3.700 χιλιόμετρα. Καταρχήν πέρα από την κατανάλωση. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Οδήγησα και κασκάι. Καμία σχέση παρεμπιπτόντως αν και το εκτιμώ σε μεγάλο βαθμό και αηυτό. Πολύ ωραίο design. Νεανικό αυτοκίνητο από 20-45 χρονών κατά τη γνώμη μου το κοινό που απευθύνεται. Ικανοποιητικοί χώροι πίσω παρά τα αντιθέτως λεγόμενα. και τρεις χωράνε σε μικρές εξορμήσεις. Μειονέκτημα το πορτ μπαγκάζ. Είναι μικρό δυστυχώς.Αλλά δεν με απασχολεί γιατί δεν έχω υποχρεώσεις. Επειδή το χρησιμοποιώ πολύ για τη δουλειά μου ανεπιφύλακτα συστήνω το πετρέλαιο σε όσους προσανατολίζονται σε τζουκ. Είναι η μόνη επιλογή που συμφέρει οικονομικά. Πραγματικές καταναλώσεις τώρα. Όσο κ αν ακούγεται περίεργο τις καταναλώσεις του κατασκευαστή τουλάχιστον στο πρόγραμμα eco σχεδόν τις πετυχαίνεις , ενώ δεν υστερεί σε απόκριση καθόλου κατά την γνώμη μου. Μέση κατανάλωση 5,4-6,2. Αυξημένη εντός πόλης λογικό γτι είναι βαρύ. Τώρα αν προσέξεις στο δρόμο στο οικολογικό πρόγραμμα έχω πετύχει κατανάλωση από 2,9-4,0 χωρίς να πηγαίνω ούτε αργά, απλά προσεκτικά γεγονός που μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Πολύ καλό ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις. Ενώ από τις 3.000 χλμ και μετά που άρχισα να του ανεβάζω στροφές και έπτασα ταχύτητα 160 χλμ ανταποκρίθηκε άνετα και είχε πολύ καλά πάτημα, δεν με φόβισε. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου γιατί θεωρώ ότι είναι ένα μοναδικό εξωτερικά αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει στο πέρασμά του και που δεν το βλέπεις παντού. Και είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο οδηγικά με λίγες απαιτήσεις σε καύσιμο. Το συστήνω ανεπιφύλακτατελική τιμή ?
και εμένα μου αρέσει και σαν ιδέα και σαν υλοποίηση... -
όσον αφορά την κατανάλωση 2,9 όντως την επεδίωξα αλλά έγινε και σε δρόμο που με ευνοούσε , εννοείται , διαδρομή με ευθείες κυρίως και λίγες ανηφόρες-κατηφόρες και με διατήρηση σταθερής ταχύτητας χωρίς πίεση στο γκάζι . Πάντως Μ.Ο. κατανάλωσης 4,9 που εμφανίζει ο κατασκευαστής με λίγη προσοχή επιτυγχάνεται. Στην αρχή το οδηγούσα στο νόρμαλ και δεν πρόσεχα καθόλου την κατανάλωση ( μικτό κύκλο) μου έβγαζε 5,9-6,2. Πάντως αξίζει τον κόπο. Με την 6η φυσάει 110 χλμ 2000 στροφές και 150 χλμ 3000 στροφές ενδεικτικά. Η acenta τώρα πήρε και μια έκπτωση άλλα 700 ευρώ. Εμένα μου βγήκε τελική τιμή όταν το πήρα 20.590-1.430 ( από εκχώρηση δικαιώματος απόσυρσης) + 141,9 ( τέλη) + τέλη ταξινόμησης κτλ( περίπου 250)= 19.550. Πούλησα και ένα παλιό στα 1.200 και μου βγήκε στα 18.350. Σήμερα κοστίζει 19.890 η ασέντα αν δεν έχεις να αποσύρεις αυτοκίνητο. Ακόμα και η έκδοση action πάντως που είναι οικονομικότερη μια χαρά τη βρίσκω.Η τιμή είναι κάπως αυξημένη αλλά αν σου αρέσει ο σχεδιασμός και επειδή είναι πολύ καλό στο δρόμο αξίζει τον κόπο απόλυτα.
-
προσωπικά όσο και να μου αρέσει, το βρίσκω ακριβό το diesel.
αυτές είναι τιμές προ κρίσης. δεν λέω οτι φταίει η ελληνική αντιπροσωπεία σε αυτό. αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κλείσεις τα μάτια στις τιμές που δίνει ο ανταγωνισμός.
σε λιγότερο απο 6 μηνες θα έχουμε και απευθείας ανταγωνιστές στη μορφή των Opel Mokka και ford ecosport. πολύ πιθανόν να έχει παρουσιαστεί και concept παραγωγής απο peugeot. οπότε οι τιμές σίγουρα θα κατέβουν.το 1.6 ατμόσφαιρα είναι σαφώς πιο εκλογικευμένο. αλλά...
-
george σ ευχαριστώ πολύ...η αλήθεια είναι πώς η τιμή του ντίζελ είναι τσουχτερή....βάζεις 2.000 ακόμα και παίρνεις τα 190 άλογα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.....πάντως το ντίζελ θεωρώ πώς είναι η προτιμότερη επιλογή την εποχή αυτή και εφόσον κάνεις αρκετά χιλιόμετρα ( το έψαξα για κανένα χρόνο πριν το πάρω) γιατί και καλύτερες επιδόσεις έχει από το ατμοσφαιρικό αλλά και κατανάλωση αλλά και πολύ καλύτερη κατανάλωση από το τούρμπο. ( χειρότερες επιδόσεις φυσικά) Τα νέα crossover που έρχονται τα έχω ακούσει αλλά να πω την αλήθεια τη nissan δεν την αλλάζω εύκολα, γιατί την θεωρώ αξιόπιστη. Όχι πώς υποτιμώ τις άλλες εταιρείες την ford ειδικά την εκτιμώ πολύ. Όσο για το opel mokka μου αρέσει σαν design.Πάντως το juke υπερέχει εμφανισιακά θεωρώ ( υποκειμενικό) και οι diesel εκδόσεις των άλλων crossover εκτιμώ πώς θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα δηλαδή 17-21.000 ευρώ. Πάντως αξίζει τον κόπο οδηγικά πραγματικα....
-
και χρώμα ή λευκό( όπως το πήρα, όμορφο και το μεγαλώνει ) ή κόκκινο( το απέφυγα μην τυχόν κόψει κάποια στιγμή) . για μένα να αποφευχθεί το μαύρο γιατί το αδικεί και το μικραίνει ( άλλωστε είναι compact).
-
Έχω δύο Juke στην γειτονιά μου. Ένα ασημένιο και ένα γκρι ανθρακί.
Και τα δύο χρώματα ταιριάζουν καλά με το αμάξωμα. Στο γκρι του έχει βάλει και σκαλοπάτια ο τύπος, χρωμίου. Κάνουν μπαμ από μακρυά. Ωραίο αυτοκίνητο (με ομολογουμένως εκκεντρική σχεδίαση), κόμπακτ, κάνει για όλες τις δουλειές και φαίνεται να είναι ιδιαίτερα στιβαρό.Για κάποιον που δεν έχει οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις περίεργες, νομίζω ότι υπερκαλύπτει όλες τις ανάγκες.
υ.γ. το έχω βάλει στα υπόψη...
-
γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει ένας τεμπέλης για το juke.
μου είπαν 200€ και θέλω να βάλω, αλλά μου φάνηκαν πολλά! -
Στο ebay.co.uk τους εργοστασιακούς τους έχουν περίπου 130euro με έξοδα αποστολής.
Τα 200euro είναι μία κλασσική/τυπική ελληνική τιμή αντιπροσωπείας που θεωρεί ότι λεφτάδες ακόμα υπάρχουν.
Κανονικά θα έπρεπε να τον είχαν 100euro με τοποθέτηση αλλά μάλλον πολλά ζητάω.
-
ναι το βρήκα 140€ απο το ebay, arm rest ευχαριστώ!
και έχω και άλλη μια ερώτηση αν μπορείς κανείς να βοηθήσει.
μπορώ να βάλω χειριστήριο ραδιοφωνου απο το τιμόνι σαν έξτρα
γιατί η έκδοση μου δεν έχει.
δεν έχω ιδέα αν γίνεται και πόσο κοστίζει.
και έλεγα να ήταν καλή η τιμή να το έβαζα (αν γίνεται) -
Τα εργοστασιακά χειριστήρια δεν είναι πάνω στο τιμόνι ή κάνω λάθος;
Μάλλον εσύ αναζητάς ανεξάρτητα χειριστήρια; -
Τα χειριστηρια ειναι επανω στο τιμόνι.
Δεν νομίζω να υπάρχουν ως εξτρα ... μονο aftersales μονάδα με χειριστηριο που προσαρμόζεται όπου θέλεις.
Τωρα προσεξα στο νετ οτι η εκδοση Action δεν έχει ... χειριστηρια στο τιμόνι! Τι τραγικό τελοσπαντων η Nissan να μην έχει ενημερωθεί ότι με λίγα λεφτά ... υπάρχουν MP3's, με χειριστηρια, με usb εξόδους κλπ!!!
-
όταν λες aftersale τι εννοείς?
με μια έρευνα που έκανα στο net δε βρήκα κάτι. -
Εννοώ ... κάτι απο την αγορά που να έχει και χειριστηριο. Οχι το εργοστασιακό ηχοσυστημα!
Σαν ανταλλακτικο τα χειριστηρια σίγουρα κοστίζουν πολύ ακριβώτερα απο ένα mp3 player της αγοράς! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ωραίο αυτοκίνητο (με ομολογουμένως εκκεντρική σχεδίαση), κόμπακτ, κάνει για όλες τις δουλειές και φαίνεται να είναι ιδιαίτερα στιβαρό.Για κάποιον που δεν έχει οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις περίεργες, νομίζω ότι υπερκαλύπτει όλες τις ανάγκες.
υ.γ. το έχω βάλει στα υπόψη...
επειδή είσαι χρήστης που τη ψάχνει γραψε 2-3 γραμμες τι σ'αρεσει πλην σχεδιασης, σοβαρα σε ρωταω! το πετυχα 2-3 φορες στο δρομο και ακομα δεν εχω καταλαβει τον σκοπο υπαρξης του
-
Εκκεντρικο σε εμφανιση και ψηλο αμαξωμα για τις νησίδες ... στα Αθηναικά σκυλάδικα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εμμετικο σε εμφανιση και ψηλο αμαξωμα για τις νησίδες ... στα Αθηναικά σκυλάδικα!Fixed.
-
Εγω διαλεγω αυτο που γραφει ο Cosneo, με τον 1,6 turbo, ασπρο με μαυρες ζαντες!!
-
Μπαααα! Juke R! Το απολυτο! Και ας καιει ... και ας ειναι ασχημο ... και ας ειναι μαυρο και ας ...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
επειδή είσαι χρήστης που τη ψάχνει γραψε 2-3 γραμμες τι σ'αρεσει πλην σχεδιασης, σοβαρα σε ρωταω! το πετυχα 2-3 φορες στο δρομο και ακομα δεν εχω καταλαβει τον σκοπο υπαρξης του
Κοίτα, εγώ κάνω και μία σύγκριση και με το Pajero Pinin που είχα και κάποια πράγματα μου άρεσαν.
π.χ. το ψηλό αμαξωμα που μου έδινε πολύ καλή ορατότητα και την δυνατότητα να μπω σε χωματόδρομο χωρίς να ανησυχώ ή να τρέμω. Επιπλέον σημείωσε π.χ. ότι μόλις χθες, σε δρόμο στο Μαρούσι, παραλίγο να σπάσω το 207. Έσκασα σε τεράστια νερολακκούβα (θανατηφόρα) και ακούμπησε κάτω ο μπροστινός προφυλακτήρας. (οδός Μεσογείων, πριν τα σχολεία Δούκα! Προσοχή μεγάλη! Μεγάλη καθίζηση δρόμου!)Επίσης σε πολλούς δρόμους μέσα στην Αθήνα είναι δεδομένο ότι θα 'βρει' κάτω το 207.
Επιπλέον έχω αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα σε πολλούς χώρους στάθμευσης ή ακόμα και σε μπουκαπόρτες πλοίων.Εγώ σε γενικές γραμμές είμαι fun των πραγματικών crossover αμαξωμάτων πόλης.
Γιατί π.χ. σε μένα με βοηθούν περισσότερο στην ψυχική ηρεμία, δεν μου προκαλούν άγχος και υπερένταση και διάφορα προβλήματα υγείας που μου έχουν εμφανισθεί.
Δυστυχώς όμως τα crossover compact μοντέλα είναι ελάχιστα. Οπότε είναι φυσιολογικό να κοιτώ και το Juke.(Αναφέρομαι σε ελληνικές πόλεις με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αν ήμουν σε κάποια άλλη χώρα δεν θα έδινα καμιά σημασία σε αυτή τη κατηγορία.) -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Εγω διαλεγω αυτο που γραφει ο Cosneo, με τον 1,6 turbo, ασπρο με μαυρες ζαντες!!focusman κάνε search στα ποστ σου και πες μας ποιο δεν διαλέγεις σε λευκό με μαύρες ζάντες.
με έχεις ταράξει στο dejavu αδερφέ. ρίξε και κανά χρωματάκι γιατί μόνο μΠαοκ και τούμπα λίμπρε είσαι.
Nissan Juke