Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα ΝΕΑ - Φεβ 2009
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα ΝΕΑ - Φεβ 2009
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Formula 1
    27
    76
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st-devote last edited by

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
      Η Ferrari έφτιαξε το θέμα με τις εξατμίσεις και πλέον είναι legal.

      Επίσης διάβασα ότι η Ferrari βρήκε που θα τοποθετήσει το KERS (και το έξτρα αυτό βάρος) για καλύτερο balance. Θα το βάλει λέει μπροστά, μέσα στο ρύγχος.

      Για να δούμε...καλό μήνα!

      ... εμενα γιατι με το που διαβασα αυτο μου ηρθαν στο μυαλο 2 σκεψεις

      1. Η Williams του 2004 ( o 'θαλασσιος ελεφας' ) που δεν μπορεσε ποτε να αντισταθμησει το εξτρα βαρος που εφερνε η διαταξη αυτη απο την τοποθετηση τόσο βαρους μπροστα ( θυμάμαι απειρες αναλύσεις για τα υπερ και τα κατα της τότε διαταξης ... με κυριο μειονεκτημα την συγκεντρωση τοσου βαρους στην μυτη του μονοθεσίου )

      2. Τι θα γινεται εαν θα σε ενα ενδεχόμενο αυτυχημα ( απο αυτα που συμβαινουν συχνα ) θα πρεπει να αλλαχθεί η μπροστα αεροτομή ( που αλλαζει αλλάζοντας συνολικά την μυτη )

      Καλό μηνα ( και απο εμενα )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        st-devote last edited by

        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
        Η Ferrari έφτιαξε το θέμα με τις εξατμίσεις και πλέον είναι legal.

        Επίσης διάβασα ότι η Ferrari βρήκε που θα τοποθετήσει το KERS (και το έξτρα αυτό βάρος) για καλύτερο balance. Θα το βάλει λέει μπροστά, μέσα στο ρύγχος.

        Για να δούμε...καλό μήνα!

        ... εμενα γιατι με το που διαβασα αυτο μου ηρθαν στο μυαλο 2 σκεψεις

        1. Η Williams του 2004 ( o 'θαλασσιος ελεφας' ) που δεν μπορεσε ποτε να αντισταθμησει το εξτρα βαρος που εφερνε η διαταξη αυτη απο την τοποθετηση τόσο βαρους μπροστα ( θυμάμαι απειρες αναλύσεις για τα υπερ και τα κατα της τότε διαταξης ... με κυριο μειονεκτημα την συγκεντρωση τοσου βαρους στην μυτη του μονοθεσίου )

        2. Τι θα γινεται εαν θα σε ενα ενδεχόμενο αυτυχημα ( απο αυτα που συμβαινουν συχνα ) θα πρεπει να αλλαχθεί η μπροστα αεροτομή ( που αλλαζει αλλάζοντας συνολικά την μυτη )

        Καλό μηνα ( και απο εμενα )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          st-devote last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
          Η Ferrari έφτιαξε το θέμα με τις εξατμίσεις και πλέον είναι legal.

          Επίσης διάβασα ότι η Ferrari βρήκε που θα τοποθετήσει το KERS (και το έξτρα αυτό βάρος) για καλύτερο balance. Θα το βάλει λέει μπροστά, μέσα στο ρύγχος.

          Για να δούμε...καλό μήνα!

          ... εμενα γιατι με το που διαβασα αυτο μου ηρθαν στο μυαλο 2 σκεψεις

          1. Η Williams του 2004 ( o 'θαλασσιος ελεφας' ) που δεν μπορεσε ποτε να αντισταθμησει το εξτρα βαρος που εφερνε η διαταξη αυτη απο την τοποθετηση τόσο βαρους μπροστα ( θυμάμαι απειρες αναλύσεις για τα υπερ και τα κατα της τότε διαταξης ... με κυριο μειονεκτημα την συγκεντρωση τοσου βαρους στην μυτη του μονοθεσίου )

          2. Τι θα γινεται εαν θα σε ενα ενδεχόμενο αυτυχημα ( απο αυτα που συμβαινουν συχνα ) θα πρεπει να αλλαχθεί η μπροστα αεροτομή ( που αλλαζει αλλάζοντας συνολικά την μυτη )

          Καλό μηνα ( και απο εμενα )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Η λύση της τοποθέτησης των συσσωρευτών εμπρός στη μύτη του μονοθεσίου εγκαταλήφθηκε καθώς υπήρχε πρόβλημα με τα καλώδια υψηλής τάσης που θα έπρεπε να διατρέχουν το κοκπιτ του οδηγού. Πέρα των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων που θα επηρέαζαν τον Η/Υ του τιμονιού υπήρχε και ο φόβος ενός ατυχήματος που θα αποκάλυπτε μέρος των καλωδίων υψηλής τάσης.

            Για την ώρα η Φερράρι θα κινηθεί στην παραδοσιακή λύση με τους συσσωρευτές πρακτικά λίγο πίσω από το κάθισμα του οδηγού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
              Η λύση της τοποθέτησης των συσσωρευτών εμπρός στη μύτη του μονοθεσίου εγκαταλήφθηκε καθώς υπήρχε πρόβλημα με τα καλώδια υψηλής τάσης που θα έπρεπε να διατρέχουν το κοκπιτ του οδηγού. Πέρα των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων που θα επηρέαζαν τον Η/Υ του τιμονιού υπήρχε και ο φόβος ενός ατυχήματος που θα αποκάλυπτε μέρος των καλωδίων υψηλής τάσης.

              Για την ώρα η Φερράρι θα κινηθεί στην παραδοσιακή λύση με τους συσσωρευτές πρακτικά λίγο πίσω από το κάθισμα του οδηγού.

              Μάλιστα...άρα μπορεί να γίνει και κάτι τέτοιο ε?

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                Αν καταφέρουν και περάσουν ηλεκτρόδια στο κράνος του Kimi θεωρώ τελειωμένη υπόθεση το φετινό πρωτάθλημα. Με την πρώτη που θα πάει να τον πάρει ο ύπνος τσακ το κουμπάκι, θα τον χτυπάνε λίγα βολτάκια και τσουπ δώστου πάλι γκάζι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red-spirit last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Αν καταφέρουν και περάσουν ηλεκτρόδια στο κράνος του Kimi θεωρώ τελειωμένη υπόθεση το φετινό πρωτάθλημα. Με την πρώτη που θα πάει να τον πάρει ο ύπνος τσακ το κουμπάκι, θα τον χτυπάνε λίγα βολτάκια και τσουπ δώστου πάλι γκάζι...

                  Ενώ πέρσι είχε σωληνάκι που οδηγούσε σε... μπουκάλα φινλανδικής βότκας δηλαδή;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/

                    Newey rules!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      phaethon last edited by

                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                      http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/

                      Newey rules!!

                      Ντάξει, το animated βιντεάκι τα σπάει...
                      Χαριτωμένη προσπάθεια του Vettel να μιλήσει αγγλικά, εμφανώς διαβάζοντάς τα κάπου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red-spirit last edited by

                        Τελικά η Τόρο Ρόσσο φαίνεται να έχει αδυναμία στο όνομα Σεμπάστιεν - ή Σεμπαστιάν ανάλογα Μετά τον Σ.Μπουέμι ανακοίνωσε και τον περσινό Σεμπαστιάν Μπουρντέ ως οδηγό της για φέτος. Σημειώνω ότι και ο ομόσταβλος πέρσι του γάλλου - Φέττελ είχε το ίδιο όνομα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Στο βιντεο κανει την εμφανιση της η RB5 και οντως ειναι πανεμορφη αλλα και πολυ διαφορετικη απο οτι εχουμε δει μεχρι τωρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                            http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/

                            Newey rules!!

                            Πάρα πολύ ωραίο βίντεο και πολύ πρωτότυπη παρουσίαση μονοθεσίου και νέων κανονισμών.

                            Στοίχημα ότι ο Πουρναράκης θα το δείξει πρώτο-πρώτο στη πρώτη εκπομπή?

                            Ερώτηση...τι διαφορά έχει το KERS με το Brake Energy Regeneration της BMW στα road cars? (εκτός από το προφανές που 'γυρίζει' 80 άλογα στο μοτέρ)

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                              http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/

                              Newey rules!!

                              Πάρα πολύ ωραίο βίντεο και πολύ πρωτότυπη παρουσίαση μονοθεσίου και νέων κανονισμών.

                              Στοίχημα ότι ο Πουρναράκης θα το δείξει πρώτο-πρώτο στη πρώτη εκπομπή?

                              Ερώτηση...τι διαφορά έχει το KERS με το Brake Energy Regeneration της BMW στα road cars? (εκτός από το προφανές που 'γυρίζει' 80 άλογα στο μοτέρ)

                              Η ιδέα είναι η ίδια. Εκμετάλευση της κινητικής ενέργειας που χάνεται. Οι χρήσεις διαφορετικές το BER της BMW φορτίζει την μπαταρία. Στο KERS αποθηκεύεται για χρήση στη επιτάχυνση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                scuderia-rosso last edited by

                                Το βιντεακι τα σπασε.... Επισης το μονοθεσιο δειχνει πανεμορφο. Υπομονη μεχρι αυριο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Μ' αρεσε και μένα το βιδεάκι της RB

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Το κόστος της super-license και πάλι στο προσκήνιο....

                                    http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 5100.shtml

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/73176
                                      Στο καλο και να μας γραφετε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        phaethon last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/73176
                                        Στο καλο και να μας γραφετε

                                        Μακράν το χειρότερο GP που έχω πάει. ΟΚ, ήταν η πρώτη του χρονιά (2005), αλλά ήταν τόσο απαράδεκτο σε θέματα οργάνωσης και ετοιμότητας, που τα όποια ελαφρυντικά πέφτουν στο κενό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Σκέψου τι θα γίνονταν αν κατασκευάζονταν πίστα Φ1 στην Ελλάδα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            karagounis last edited by

                                            Ε λογικο ειναι τετοιο απαισιο τιλκεντρομ να μην το γουσταρει κανενας. Χιλιες φορες να μην χτιστει πιστα στην Ελλαδα παρα ενα να φτιαξουμε κανα απαισιο τιλκεντρομ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr