-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η Ferrari έφτιαξε το θέμα με τις εξατμίσεις και πλέον είναι legal.Επίσης διάβασα ότι η Ferrari βρήκε που θα τοποθετήσει το KERS (και το έξτρα αυτό βάρος) για καλύτερο balance. Θα το βάλει λέει μπροστά, μέσα στο ρύγχος.
Για να δούμε...καλό μήνα!
... εμενα γιατι με το που διαβασα αυτο μου ηρθαν στο μυαλο 2 σκεψεις
-
Η Williams του 2004 ( o 'θαλασσιος ελεφας' ) που δεν μπορεσε ποτε να αντισταθμησει το εξτρα βαρος που εφερνε η διαταξη αυτη απο την τοποθετηση τόσο βαρους μπροστα ( θυμάμαι απειρες αναλύσεις για τα υπερ και τα κατα της τότε διαταξης ... με κυριο μειονεκτημα την συγκεντρωση τοσου βαρους στην μυτη του μονοθεσίου )
-
Τι θα γινεται εαν θα σε ενα ενδεχόμενο αυτυχημα ( απο αυτα που συμβαινουν συχνα ) θα πρεπει να αλλαχθεί η μπροστα αεροτομή ( που αλλαζει αλλάζοντας συνολικά την μυτη )
Καλό μηνα ( και απο εμενα )
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η Ferrari έφτιαξε το θέμα με τις εξατμίσεις και πλέον είναι legal.Επίσης διάβασα ότι η Ferrari βρήκε που θα τοποθετήσει το KERS (και το έξτρα αυτό βάρος) για καλύτερο balance. Θα το βάλει λέει μπροστά, μέσα στο ρύγχος.
Για να δούμε...καλό μήνα!
... εμενα γιατι με το που διαβασα αυτο μου ηρθαν στο μυαλο 2 σκεψεις
-
Η Williams του 2004 ( o 'θαλασσιος ελεφας' ) που δεν μπορεσε ποτε να αντισταθμησει το εξτρα βαρος που εφερνε η διαταξη αυτη απο την τοποθετηση τόσο βαρους μπροστα ( θυμάμαι απειρες αναλύσεις για τα υπερ και τα κατα της τότε διαταξης ... με κυριο μειονεκτημα την συγκεντρωση τοσου βαρους στην μυτη του μονοθεσίου )
-
Τι θα γινεται εαν θα σε ενα ενδεχόμενο αυτυχημα ( απο αυτα που συμβαινουν συχνα ) θα πρεπει να αλλαχθεί η μπροστα αεροτομή ( που αλλαζει αλλάζοντας συνολικά την μυτη )
Καλό μηνα ( και απο εμενα )
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η Ferrari έφτιαξε το θέμα με τις εξατμίσεις και πλέον είναι legal.Επίσης διάβασα ότι η Ferrari βρήκε που θα τοποθετήσει το KERS (και το έξτρα αυτό βάρος) για καλύτερο balance. Θα το βάλει λέει μπροστά, μέσα στο ρύγχος.
Για να δούμε...καλό μήνα!
... εμενα γιατι με το που διαβασα αυτο μου ηρθαν στο μυαλο 2 σκεψεις
-
Η Williams του 2004 ( o 'θαλασσιος ελεφας' ) που δεν μπορεσε ποτε να αντισταθμησει το εξτρα βαρος που εφερνε η διαταξη αυτη απο την τοποθετηση τόσο βαρους μπροστα ( θυμάμαι απειρες αναλύσεις για τα υπερ και τα κατα της τότε διαταξης ... με κυριο μειονεκτημα την συγκεντρωση τοσου βαρους στην μυτη του μονοθεσίου )
-
Τι θα γινεται εαν θα σε ενα ενδεχόμενο αυτυχημα ( απο αυτα που συμβαινουν συχνα ) θα πρεπει να αλλαχθεί η μπροστα αεροτομή ( που αλλαζει αλλάζοντας συνολικά την μυτη )
Καλό μηνα ( και απο εμενα )
-
-
Η λύση της τοποθέτησης των συσσωρευτών εμπρός στη μύτη του μονοθεσίου εγκαταλήφθηκε καθώς υπήρχε πρόβλημα με τα καλώδια υψηλής τάσης που θα έπρεπε να διατρέχουν το κοκπιτ του οδηγού. Πέρα των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων που θα επηρέαζαν τον Η/Υ του τιμονιού υπήρχε και ο φόβος ενός ατυχήματος που θα αποκάλυπτε μέρος των καλωδίων υψηλής τάσης.
Για την ώρα η Φερράρι θα κινηθεί στην παραδοσιακή λύση με τους συσσωρευτές πρακτικά λίγο πίσω από το κάθισμα του οδηγού.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η λύση της τοποθέτησης των συσσωρευτών εμπρός στη μύτη του μονοθεσίου εγκαταλήφθηκε καθώς υπήρχε πρόβλημα με τα καλώδια υψηλής τάσης που θα έπρεπε να διατρέχουν το κοκπιτ του οδηγού. Πέρα των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων που θα επηρέαζαν τον Η/Υ του τιμονιού υπήρχε και ο φόβος ενός ατυχήματος που θα αποκάλυπτε μέρος των καλωδίων υψηλής τάσης.Για την ώρα η Φερράρι θα κινηθεί στην παραδοσιακή λύση με τους συσσωρευτές πρακτικά λίγο πίσω από το κάθισμα του οδηγού.
Μάλιστα...άρα μπορεί να γίνει και κάτι τέτοιο ε?
-
Αν καταφέρουν και περάσουν ηλεκτρόδια στο κράνος του Kimi θεωρώ τελειωμένη υπόθεση το φετινό πρωτάθλημα. Με την πρώτη που θα πάει να τον πάρει ο ύπνος τσακ το κουμπάκι, θα τον χτυπάνε λίγα βολτάκια και τσουπ δώστου πάλι γκάζι...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν καταφέρουν και περάσουν ηλεκτρόδια στο κράνος του Kimi θεωρώ τελειωμένη υπόθεση το φετινό πρωτάθλημα. Με την πρώτη που θα πάει να τον πάρει ο ύπνος τσακ το κουμπάκι, θα τον χτυπάνε λίγα βολτάκια και τσουπ δώστου πάλι γκάζι...Ενώ πέρσι είχε σωληνάκι που οδηγούσε σε... μπουκάλα φινλανδικής βότκας δηλαδή;
-
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/Newey rules!!
Ντάξει, το animated βιντεάκι τα σπάει...
Χαριτωμένη προσπάθεια του Vettel να μιλήσει αγγλικά, εμφανώς διαβάζοντάς τα κάπου. -
Τελικά η Τόρο Ρόσσο φαίνεται να έχει αδυναμία στο όνομα Σεμπάστιεν - ή Σεμπαστιάν ανάλογα Μετά τον Σ.Μπουέμι ανακοίνωσε και τον περσινό Σεμπαστιάν Μπουρντέ ως οδηγό της για φέτος. Σημειώνω ότι και ο ομόσταβλος πέρσι του γάλλου - Φέττελ είχε το ίδιο όνομα.
-
Στο βιντεο κανει την εμφανιση της η RB5 και οντως ειναι πανεμορφη αλλα και πολυ διαφορετικη απο οτι εχουμε δει μεχρι τωρα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/Newey rules!!
Πάρα πολύ ωραίο βίντεο και πολύ πρωτότυπη παρουσίαση μονοθεσίου και νέων κανονισμών.
Στοίχημα ότι ο Πουρναράκης θα το δείξει πρώτο-πρώτο στη πρώτη εκπομπή?
Ερώτηση...τι διαφορά έχει το KERS με το Brake Energy Regeneration της BMW στα road cars? (εκτός από το προφανές που 'γυρίζει' 80 άλογα στο μοτέρ)
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
http://www.redbullracing.com/en/4th-Sector/Webber--Vettel-Rip-Through-The-Rule-Book/
Newey rules!!
Πάρα πολύ ωραίο βίντεο και πολύ πρωτότυπη παρουσίαση μονοθεσίου και νέων κανονισμών.
Στοίχημα ότι ο Πουρναράκης θα το δείξει πρώτο-πρώτο στη πρώτη εκπομπή?
Ερώτηση...τι διαφορά έχει το KERS με το Brake Energy Regeneration της BMW στα road cars? (εκτός από το προφανές που 'γυρίζει' 80 άλογα στο μοτέρ)
Η ιδέα είναι η ίδια. Εκμετάλευση της κινητικής ενέργειας που χάνεται. Οι χρήσεις διαφορετικές το BER της BMW φορτίζει την μπαταρία. Στο KERS αποθηκεύεται για χρήση στη επιτάχυνση.
-
Το βιντεακι τα σπασε.... Επισης το μονοθεσιο δειχνει πανεμορφο. Υπομονη μεχρι αυριο...
-
Μ' αρεσε και μένα το βιδεάκι της RB
-
Το κόστος της super-license και πάλι στο προσκήνιο....
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 5100.shtml
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73176
Στο καλο και να μας γραφετε -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73176
Στο καλο και να μας γραφετεΜακράν το χειρότερο GP που έχω πάει. ΟΚ, ήταν η πρώτη του χρονιά (2005), αλλά ήταν τόσο απαράδεκτο σε θέματα οργάνωσης και ετοιμότητας, που τα όποια ελαφρυντικά πέφτουν στο κενό.
-
Σκέψου τι θα γίνονταν αν κατασκευάζονταν πίστα Φ1 στην Ελλάδα...
-
Ε λογικο ειναι τετοιο απαισιο τιλκεντρομ να μην το γουσταρει κανενας. Χιλιες φορες να μην χτιστει πιστα στην Ελλαδα παρα ενα να φτιαξουμε κανα απαισιο τιλκεντρομ
Διαφορα ΝΕΑ - Φεβ 2009