-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Συνέχεια του μοτέρ F4R 730 172 ντιζάτο που θα μπεί στο WillyΑποφάσισα να ασχοληθώ με τους περίφημους προβληματικούς πλαστικούς εντατήρες, γιατί το μοτέρ αυτό θα δέχεται μεγάλη πίεση και καλό είναι να θωρακιστεί σε κρίσιμα σημεία, οπότε, ορίστε η απομυθοποίηση των πλαστικών εντατήρων.
Όλοι ξέρουμε πόσο επικίνδυνοι είναι οι εντατήρες του χρονισμού ειδικά όταν το μοτέρ είναι συνέχεια υπό πίεση. Το πρόβλημα των πλαστικών εντατήρων είναι η αναπτυσσόμενη θερμοκρασία μεταξύ πλαστικού εντατήρα και ιμάντα, ως αποτέλεσμα αφ΄ενός να κολλάνε κομμάτια του ιμάντα στον εντατήρα, αφ΄ετέρου οι υψηλές θερμοκρασίες να ξεραίνουν το πλαστικό των εντατήρων με αποτέλεσμα να σπάει με τα γνωστά οδυνηρά επακόλουθα, αφού το πλαστικό είναι ταυτόχρονα και η θήκη του ρουλεμάν.
Εκτός του αυτόματου εντατήρα που χρησιμοποίησα καινούργιο μονό ρουλεμάν, στους άλλους δύο εντατήρες έβαλα διπλά ρουλεμάν, ειδικά ο ένας τραβάει όλο το ζόρι, και όσα σέτ παλαιών εντατήρων βρήκα και έλεγξα το ρουλεμάν ήταν σε κακό χάλι.
Έφτιαξα ατσάλινες θήκες, ειδικά στον αυτόματο εντατήρα έφτιαξα ατσάλινο και το έκκεντρο σύστημα που έχει γιατί το δικό του είναι από ζάμακ, ούτε καν αλουμίνιο.Νομίζω ότι με ένα καλύτερο ιμάντα ( competition ) το σύστημα του χρονισμού θα γίνει αλεξίσφαιρο, οπότε μια έννοια λιγότερη στο μοτέρ.
Κράτησα τα παλαιά κομμάτια του αυτόματου εντατήρα, το καπάκι, το ελατήριο, τη ροδέλα και το κομμάτι που κουρδίζει τον αυτόματο αφού δεν υπήρχε λόγος να αντικατασταθούν, απλά στο ατσάλινο έκκεντρο έβαλα ένα μπρούτζινο κουζινέτο με γράσο για να μην υπάρχει φθορά και το σύστημα πάρει μπόσικα. Δεν είναι ούτε εύκολη δουλειά ούτε χωρίς κόπο, έχει 25 ώρες γεμάτες στον τόρνο και στη φρέζα, ειδικά το έκκεντρο είναι δύσκολο κομμάτι, προτίμησα για όλη την κατασκευή το ατσάλι γιατί το αλουμίνιο αν και δουλεύεται ευκολότερα δεν το εμπιστεύομαι σε τόσο κρίσιμα εξαρτήματα στο μοτέρ.Ευχαριστούμε πάλι Παναγιώτη για τους πολύ ενδιαφέροντες πειραματισμούς. Τέτοια ποστς δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις θεματικές περιοχές του φόρουμ.
-
Καλησπέρα, έχω ένα Renault clio 1.2 tce και ήρθε η ώρα να αλλαχτεί το σετ χρονισμού.Η αντιπροσωπία της Renault μου έβγαλε φιλική τιμή γιατί είμαι φοιτητής(ή μάλλον γιατί δεν έχουν δουλειά) 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά. Ένα άλλο συνεργείο έξω (συνεργάτης της bosch με κάποιο τρόπο από ότι κατάλαβα) μου έβγαλε επίσης 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά, και μου είπε αν θέλω να αλλάξω και αντλία νερού γιατί είναι ευκαιρία + μπουζί(15 ευρώ το μπουζί γιατί έχει turbo) που χρειάζονται κανονικά αλλαγή 300 ευρώ όλα μαζί και ότι μου παρέχουν 1 χρόνο εγγύηση σωστής λειτουργίας κινητήρα και τα ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση . Οι τιμές είναι καλές; και που μου προτείνετε να πάω;
-
Ειναι ευαισθητοσ τομεας ο ιμαντας χρονισμου.
Καλυτερα α/πεια με δικα τους αντ/κα για να εχεισ πληρη εγγυηση και να εχουν ευθυνη αν προκληθει ζημια (σπανιο αλλα συμβαινει), ακομη και στο μοτερ (αστοχια υλικου). Ναι αλλαξε και αντλια...και οτι χρειαζεται να εισαι ησυχος....
Αν στα 300 στα κανει ολα ΚΑΙ η α/πεια (χρονισμου-αντλια-μπουζι) μου ακουγεται μια χαρα η τιμη....αν ειναι και φπα μεσα στα 300, πηγαινε τωρα, πριν αλλαξουν γνωμη. (τη ρενω την πηρε ο θεοχαρακης προ ημερων και ισως δουμε καλυτερεσ τιμες απο οτι πριν) -
Ο χρήστης giannis m. έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ένα Renault clio 1.2 tce και ήρθε η ώρα να αλλαχτεί το σετ χρονισμού.Η αντιπροσωπία της Renault μου έβγαλε φιλική τιμή γιατί είμαι φοιτητής(ή μάλλον γιατί δεν έχουν δουλειά) 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά. Ένα άλλο συνεργείο έξω (συνεργάτης της bosch με κάποιο τρόπο από ότι κατάλαβα) μου έβγαλε επίσης 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά, και μου είπε αν θέλω να αλλάξω και αντλία νερού γιατί είναι ευκαιρία + μπουζί(15 ευρώ το μπουζί γιατί έχει turbo) που χρειάζονται κανονικά αλλαγή 300 ευρώ όλα μαζί και ότι μου παρέχουν 1 χρόνο εγγύηση σωστής λειτουργίας κινητήρα και τα ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση . Οι τιμές είναι καλές; και που μου προτείνετε να πάω;Ρώτα και τον Σάββα, είναι εξιδεικευμένος στα Renault, είναι αγωνιζόμενος με Renault και μέλος του Greekrenaultclub.gr
http://www.info-attiki.gr/content/jonny ... loy-sabbas
-
Ο χρήστης giannis m. έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ένα Renault clio 1.2 tce και ήρθε η ώρα να αλλαχτεί το σετ χρονισμού.Η αντιπροσωπία της Renault μου έβγαλε φιλική τιμή γιατί είμαι φοιτητής(ή μάλλον γιατί δεν έχουν δουλειά) 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά. Ένα άλλο συνεργείο έξω (συνεργάτης της bosch με κάποιο τρόπο από ότι κατάλαβα) μου έβγαλε επίσης 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά, και μου είπε αν θέλω να αλλάξω και αντλία νερού γιατί είναι ευκαιρία + μπουζί(15 ευρώ το μπουζί γιατί έχει turbo) που χρειάζονται κανονικά αλλαγή 300 ευρώ όλα μαζί και ότι μου παρέχουν 1 χρόνο εγγύηση σωστής λειτουργίας κινητήρα και τα ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση . Οι τιμές είναι καλές; και που μου προτείνετε να πάω;η προταση του εξωτερικου συνεργειου ειναι δελεαστικη - σετ χρονισμου+αντλια+μπουζι+2χρονια εγγυηση ανταλακτικων 300ευρω?
μου ακουγεται πολυ καλο αν κοβουν και αποδειξη για αυτα ναι θα το προτιμουσα. -
Έχω το ίδιο αμάξι με σχεδόν 60.000χλμ και πρέπει επίσης να αλλάξω ιμάντα. Σήμερα είχα κανονίσει να το πάω σε ένα γνωστό για να αλλάξω τακάκια και λάδια. Πέρασα από επίσημο συνεργείο στα Ν. Προάστια για να πάρω φίλτρο λαδιού και ροδέλα, και λέω να ρωτήσω πόσο θέλουν για αλλαγή ιμάντα. Ρωτάω και μου λέει μία εκεί 300 με 320€ με την έκπτωση που θα σας κάνουμε. Ανταλλακτικά και εργασία. Περιλαμβάνει και την αντλία νερού; Όχι. Αλλά γιατί να την αλλάξετε; Γιατί πρέπει. Ποιος το λέει αυτό; Εχμ, βασικά όλοι... Αυτά είναι παραμύθια. Αν δούμε ότι χάνει θα σας πούμε να αλλαχτεί. Διαφορετικά γιατί να δώσετε 250€ επιπλέον για να αλλάξετε κάτι που δε χρειάζεται; Αυτό το λένε τα εξωτερικά συνεργεία για να σας φουσκώνουν το λογαριασμό. Αν σας εκτυπώσω να δείτε τι λέει ο γάλλος πως θέλει αλλάγη, θα διαπιστώσετε πως δεν χρειάζεται αντικατάσταση της αντλίας....
-
...παμπονηροι...και στο μπαμ θα σου πουνε εφταιγε η αντλια που δεν αλλαξατε και αντιο εγγυηση.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ένα Renault clio 1.2 tce και ήρθε η ώρα να αλλαχτεί το σετ χρονισμού.Η αντιπροσωπία της Renault μου έβγαλε φιλική τιμή γιατί είμαι φοιτητής(ή μάλλον γιατί δεν έχουν δουλειά) 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά. Ένα άλλο συνεργείο έξω (συνεργάτης της bosch με κάποιο τρόπο από ότι κατάλαβα) μου έβγαλε επίσης 220 ευρώ σετ χρονισμού + εργατικά, και μου είπε αν θέλω να αλλάξω και αντλία νερού γιατί είναι ευκαιρία + μπουζί(15 ευρώ το μπουζί γιατί έχει turbo) που χρειάζονται κανονικά αλλαγή 300 ευρώ όλα μαζί και ότι μου παρέχουν 1 χρόνο εγγύηση σωστής λειτουργίας κινητήρα και τα ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση . Οι τιμές είναι καλές; και που μου προτείνετε να πάω;
η προταση του εξωτερικου συνεργειου ειναι δελεαστικη - σετ χρονισμου+αντλια+μπουζι+2χρονια εγγυηση ανταλακτικων 300ευρω?
μου ακουγεται πολυ καλο αν κοβουν και αποδειξη για αυτα ναι θα το προτιμουσα.Γιατί 250 ? Πάρε μια ιδέα από τιμές, και αν δεν είναι του μοντέλου σου, κάπου εκεί κοντά θα είναι και του δικού σου
http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 1&extLang=
Ρώτα και τον Δήμα που μας κάνει τρελές τιμές γιατί είναι μέλος και φίλος, δεν χάνεις τίποτα
-
Pdf απο την GATES για τους ιμάντες
TIMING BELT FAULT FINDER
http://www.gates.com/europe/index.cfm?location_id=18514http://www.gates.com/europe/file_displa ... _E02%2Epdf
-
Ηρθε η ωρα για ιμαντα χρονισμου και 3 εξωτερικους ιμαντες στο tucson.
Τιμη αντιπροσωπειας 210 ευρω τα ανταλλακτικα + 130 ευρω εργασια, συνολο 340 ευρω φυσικα με την εκπτωση 15% που εχω λογο που ειμαι μελος και πελατης...και καλα.Παω σε ενα μαγαζι εξω με ανταλλακτικα hyundai, παιρνω το γνησιο σετ χρονισμου σφραγισμενο και τους 3 εξωτερικους ιμαντες στην τιμη των 90 ευρω. Και ενα 60-70 αρι που θα μου παρει ο μηχανικος μου συνολο στα 150-160 ευρω.
-
μιας και εχει φτασει η ωρα (τουλαχιστον ετσι νωμιζα) του ιμαντα στο getz της γυναικας (1,1) ας καταθεσω και γω μια εμπειρια, και παρακαλω αν καποιος γνωριζει κατι παραπανω ας το γραψει.
ο προηγουμενος ιδιοκτητης του αμαξιου (εχει πληρες και σφραγησμενο βιβλιο service) ειχε κανει ιμαντα χρονισμου στις... 45.000!! (το αμαξι εχει τωρα 90.000 εκ των οποιων απο τοτε που το πειραμε με 65.000 ειναι 95% αττικη οδο)
το βλεπω και γω, και μένω καγκελο... εχω ακουσει πολλα κουλα σε αυτη τη ζωη, αλλα ιμαντα στις 45..!!
οποτε λεω με τη λογικη, αν τωρα ειμαστε στα 90, θελει παλι ιμαντα! ρωταω και σε ενα συνεργειο χιουνται, και μου λενε ναι οντως, ιμαντας κλπ κλπ συνολικο κοστος 330 ευρω.
ρε θα μας τρελανουν αυτοι λεω... και ανατρεχω στο pms του αυτοκινήτου, στο οποιο φυσικα λεει ιμαντα καθε 80.000 (λογικο διαστημα)
ρε θα μας τρελανουν τα μαστορια λεμε!!
ως εκ τουτου παω για τα προβλεπόμενα συμφωνα με το manual (λάδι φίλτρο, μπουζι) και για ιμαντα...ραντεβου στα 125!!
-
Κι εγώ περίπου στην ίδια θέση είμαι στο accent LC. Το βιβλίο της αντιπροσωπείας όντως λέει κάθε 45κ αλλά το αμερικάνικο του κατασκευαστή λέει έλεγχο στα 60κ και αλλαγή στα 90k σε όποιο εξειδικευμένο και να ρώτησα μου είπανε στα 45κ. Στο γενικό συνεργείο της γειτονιάς μου ο άνθρωπος άνοιξε το βιβλίο να βρει το μοντέλο μου και μου είπε 50κ μίλια = ~80κ κμ. Προσωπικά τον άλλαξα στα 60κάτι και οπτικά δεν είχε το παραμικρό αλλά μου είπανε ότι δεν φαίνεται η φθορά του ιμάντα οπτικά μιας και μπορεί να έχουν σπάσει τα λινά μέσα στον ιμάντα. Οι τιμές πάντως είναι αστρονομικές. Για σετ αφτερ μαρκετ (ιμάντας και ρουλεμάν) πλήρωσα 90€ με ΦΠΑ και αν ήθελα σετ της Hyundai θα πλήρωνα 105€ με ΦΠΑ πάλι.
-
δυστηχως δεν ειναι μια εργασια που κανεις μονος οπως λαδια μπουζι κλπ κλπ...
ετσι αναγκαστικα τρως στη μαπα το νταβαντιλικι του αντιπροσωπου.
ευτηχως το αλλο μου αμαξι ειναι με καδενα!!
-
Μάλλον δεν το έγραψα σωστά οι τιμές που ανέφερα είναι κομπλέ, ανταλλακτικά , εργασία και ΦΠΑ. Δεν τον έβαλα εγώ ο μηχανικός το έκανε
-
ναι το καταλαβα!
απλα ο δικος σου μαλλον δεν ειχε σπουδασει πυρινικος φυσικος οπως αυτος στη χιουνται που χρεωνει τα 3πλα!!
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Μάλλον δεν το έγραψα σωστά οι τιμές που ανέφερα είναι κομπλέ, ανταλλακτικά , εργασία και ΦΠΑ. Δεν τον έβαλα εγώ ο μηχανικός το έκανετι ιμαντα χρονισμου εβαλες;
της hyundai εχω δει σε μερικα μοντελα το λογοτυπο της και διπλα να γραφει gates, καμια εταιρεια δεν κατασκευαζει δικους της απλα εχει προμηθευτες αλλα μπορεις να επιλεξεις ο ιδιος εταιρειες καλυτερες που παραγουν ιμαντες χρονισμου οπως Gates, Dayco, Skf, Contitech, Ina, Snr
πιστευω το 90% των αυτοκινητων ανετα παει 80.000χλμ απλα ειναι μερικα στη μαυρη λιστα που τον φθειρουν νωριτερα ψαχνω τις αιτιες αλλα.....καποια ''ντοπαρισμενα'' με λιγα κυβικα προσπαθουν να τα βγαλουν περισσοτερη ιπποδυναμη & ροπη για τα κυβικα τους και εχει παρατητηρηθει εντονη φθορα κατα την αντικατασταση τους -
Oι ιμάντες αντέχουν συνήθως περισσότερο, το πρόβλημα είναι πάλι συνήθως, στους εντατήρες, πολλοί εκ των οποίων είναι πλαστικοί με το ρουλεμάν στο κέντρο, από τις θερμοκρασίες ξεραίνεται το πλαστικό και σπάει.
-
+1 μαλιστα πολλοι μηχανικοι κανουν το λαθος στους μηχανικους τεντωτηρες να τους τεντωνουν υπερβολικα ετσι τοσο ο ιμαντας χρονισμου να βγαζει εναν χαρακτηριστικο ηχο ειτε το ρουλεμαν του τεντωτηρα μετα 3000χλμ να βγαζει εναν ηχο φιρ-φιρ με αποτελεσμα να κολλησει στα πρωτα 20.000-30.000χλμ, ακομη απο υπερβολικο τεντωμα χαλαει την πληρωνει η υπαρχουσα αντλια και αρχιζει και χανει μετα απο 2000-3000χλμ
21Quadra εχω παρατηρησει το εξης: σετακι ιμαντα χρονισμου febi-bilstein με προτεινομενο διαστημα 60.000+30.000χλμ σε golf 1.4 16v μετα απο 35.000χλμ να ακουγεται ενα χρουτς-χρουτς απο τον αυτοματο τεντωτηρα ειναι αδιανοητο καινουριος τεντωτηρας να παραγει θορυβο σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα και αυτα τα χιλιομετρα εγιναν σε αυτοκινητοδρομο κυριως με 3.500στρ., το ανοιξα εβαλα γρασσο(καταλληλο το πρασινο)το εβαλα πανω και εχει κανει τωρα αλλα 40.000χλμ χωρις να παραγει θορυβο αρα μπορω να συμπερανω οτι δεν βαζουν επαρκεις ποσοτητα εως καθολου γρασσο σε μερικα ρουλεμαν -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Μάλλον δεν το έγραψα σωστά οι τιμές που ανέφερα είναι κομπλέ, ανταλλακτικά , εργασία και ΦΠΑ. Δεν τον έβαλα εγώ ο μηχανικός το έκανε
τι ιμαντα χρονισμου εβαλες;
της hyundai εχω δει σε μερικα μοντελα το λογοτυπο της και διπλα να γραφει gates, καμια εταιρεια δεν κατασκευαζει δικους της απλα εχει προμηθευτες αλλα μπορεις να επιλεξεις ο ιδιος εταιρειες καλυτερες που παραγουν ιμαντες χρονισμου οπως Gates, Dayco, Skf, Contitech, Ina, Snr
πιστευω το 90% των αυτοκινητων ανετα παει 80.000χλμ απλα ειναι μερικα στη μαυρη λιστα που τον φθειρουν νωριτερα ψαχνω τις αιτιες αλλα.....καποια ''ντοπαρισμενα'' με λιγα κυβικα προσπαθουν να τα βγαλουν περισσοτερη ιπποδυναμη & ροπη για τα κυβικα τους και εχει παρατητηρηθει εντονη φθορα κατα την αντικατασταση τουςέβαλα Dayco με ρουλεμάν SKF. Το σετ της Hyundai από ότι μου είπε αν θυμάμαι καλά έχει Ina.
-
πολυ καλη επιλογη-συνδυασμος!
Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες