-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
DuPont ISCEON MO49Plus (R-437A) για την ακρίβεια. Υπάρχουν αντίστοιχα προιοντα και για αντικατάσταση R22 κλπ
Άρα και το παλιό 24αρι του σπιτιού, με φρέον 22, επισκευάζεται πλέον, ενώ μου έλεγαν να το πετάξω γιατί καταργήθηκε το 22 και δεν μπαίνει τίποτα άλλο!
http://www2.dupont.com/Refrigerants/en_GB/products/phaseout/r22/1.html
Ωραίος!
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Κάποια πρόταση για καλό συνεργείο για το aircondition του αυτοκινήτου μήπως υπάρχει;Περιοχη?
-
Ο χρήστης yamaha13 έγραψε:
Κάποια πρόταση για καλό συνεργείο για το aircondition του αυτοκινήτου μήπως υπάρχει;
Περιοχη?
Oπουδήποτε εντός Αττικής.
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρει για climatronic σε Passat '92.
-
Eχεις ΠΜ
-
ΓειΑ σας παιδια.Εχω και εγω ενα προβλημα με διαρροη πιθανον φρεον σε fiat pada 4x4.Του βαζεις φρεον και σε λιγο χρονικο διαστημα δεν ψυχει καθολου.Ξερετε κατα πατρα μερια κανα καλο συνεργειο για α\c???
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
[Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρει για climatronic σε Passat '92.
Να το γεμίσουν με φρέον (R12).
Αν το γεμίσουν με άλλο ψυκτικό υγρό, πχ R134a ο κλιματισμός θα καταστραφεί.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
[
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρει για climatronic σε Passat '92.
Να το γεμίσουν με φρέον (R12).
Αν το γεμίσουν με άλλο ψυκτικό υγρό, πχ R134a ο κλιματισμός θα καταστραφεί.
Σωστός!
Με την υποσημείωση ότι πλέον χρησιμοποιείται σε αντικατάσταση το DuPont ISCEON MO49Plus (R-437A), γιατί το φρέον R12 έχει απαγορευτεί ως αντιοικολογικό.
-
Ο μιράγκε ανακαλύπτει αυτά τα νέα προϊόντα.
Εγώ είμαι της παλιάς σχολής, έχω μια φιάλη R12 στο υπόγειο και θα γεμίζει το παλιό μερσερντές για 30 χρόνια.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο μιράγκε ανακαλύπτει αυτά τα νέα προϊόντα.Εγώ είμαι της παλιάς σχολής, έχω μια φιάλη R12 στο υπόγειο και θα γεμίζει το παλιό μερσερντές για 30 χρόνια.
Κρυψτο καλα μην στο κλεψουν στον πολεμο .
-
Θα γράψω με μαρκαδόρο στη φιάλη R134a για να μη το κλέψει κανείς.
Αλήθεια φοβάμαι να μη το κλέψουν.
Το έχω 15 χρόνια και συμπληρώνω* κάθε 2 χρόνια στο μερσεντές αλλά τώρα είναι πολύ ακριβό.- Με το R12 είναι πολύ εύκολο να γεμίσεις το σύστημα.
- Δεν το αφήνεις ποτέ να αδειάσει πολύ και να πάρει αέρα.
- Το γεμίζω σιγά σιγά καθώς δουλεύει μέχρι να γεμίσει υγρό ο εξατμιστής (πιάνω με το χέρι την έξοδο).
Τέλειο γέμισμα.
Το μπουρδέλο το R134a δεν είναι έτσι. Δεν γεμίζει με ακρίβεια, πρέπει να το αδειάσεις εντελώς και να βάλεις συγκεκριμένη ποσότητα. -
Λεωνίδα θα μας το τρυπήσεις το όζον μετά να δώ πως θα παίζουμε φρίσμπι
-
Ελάχιστο φρέον χάνει το αμάξι. Κάθε 2 χρόνια θέλει συμπλήρωμα, βγάζει ψύξη αλλά θέλει λίγο ακόμα (δεν είναι γεμάτο μέχρι επάνω). Εξαιρετικά στεγανό σύστημα για αμάξι 40 ετών.
Το σιβίκ είναι ακόμα καλύτερο, άδειασε στα 17 χρόνια (αν και τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν είχε καλή ψύξη). Πρώτη φορά το γέμισα φέτος.
-
Εμένα στα 11 χρόνια πήγε για γέμισμα και είναι απο τα καινουργια τα οικολογικά που δεν τα φτιάχνουν γερά
-
Και το Σιβίκ R134a παίρνει.
Είμαι υπέρ των οικολογικών αλλαγών αλλά να τις εφαρμόσει η πολιτεία. Ψηφίζω κόμματα που θα δρομολογήσουν αυτές τις αλλαγές και είμαι νομοταγής όσο αφορά το περιβάλλον αλλά δεν πρόκειται σε προσωπικό επίπεδο να προχωρήσω εθελοντικά σε οικολογικές πρακτικές.
Δηλαδή θα ψηφίσω κάποιον που θα προτείνει κινητήρες 4, 5 λίτρα που έχουν μόνο 60 άλογα αλλά καίνε μόνο 3 λίτρα στα 100 χλμ με ελάχιστους ρύπους. Όμως δεν θα αγοράσω τέτοιο αμάξι όσο υπάρχουν προς πώληση τα παλιά.
Το ίδιο με τα λάστιχα. Να μη χρησιμοποιούν στα ελαστικά βλαβερές ουσίες που προσφέρουν εξαιρετικά κρατήματα στο βρεγμένο. Όμως θα αγοράσω τα παλιά που κρατάνε καλά μέχρι να τα απαγορεύσουν.
-
στο τουοτα μου εκει που γεμιζει το αρκοντισιο διπλα υπαρχει ενα ματακι, μαλλον το εχει για να βλεπω αν ειναι ενταξει το φρεον
-
Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.
Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.
Φίλε leon, μας εξηγείς λίγο, αν έχεις την καλοσύνη, το ματάκι πως ακριβώς 'διαβάζεται', μιλώντας για αυτοκίνητο με r12;
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.
Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.
Φίλε leonp, μας εξηγείς λίγο, αν έχεις την καλοσύνη, το ματάκι πως ακριβώς 'διαβάζεται', μιλώντας για αυτοκίνητο με r12;
-
Μετά από κάμποση ώρα σε πορεία με A/C ανοιχτό, σταμάτησα και είδα βγάζοντας το καπάκι της βαλβίδας πλήρωσης στην υψηλής να αφρίζει γύρω γύρω, να το κοιτάξω περισσότερο; Φρέον πάντως δε βλέπω να έχει χάσει μετά από 2 καλοκαίρια!
-
εχω climatronic VAG group , και μετα απο 7 χρονια μου φαινεται οτι δεν λειτουργει οπως λειτουργουσε τα πρωτα χρονια.
Τοτε το εβαζα στους 22 βαθμους και τουρτουριζα.
Τωρα πρεπει να το βαλω στους 21 και στους 20 και παλι μερικες φορες (στην εθνικη) εχω την αισθηση οτι θελω να το κλεισω και να ανοιξω το παραθυρο για ειναι καλυτερα. Καταληγω να το βαζω στο LOW τη θερμοκρασια (δηλ κατω απο 16) και στο full την ενταση.1η φορα περισυ το ειχα παει για service, αλλα μου ειπαν οτι δεν ειχε χασει φρεον, και το θερμομετρο στον αεραγωγο εδειχνε 7 βαθμους (το ειχαν ομως βαλει στο LOW), αρα δουλευει καλα.
Αλλα εγω ειχα αυτην την ιδια αισθηση.Φετος δοκιμασα με δικο μου θερμομετρο στον κεντρικο αεραγωγο, πραγματι δειχνει 7 βαθμους, και μαλλιστα με τη Θ ρυθμισμενη στους 21.5 και με την ανακυκλωση ON.
ομως εντος καμπινας το θερμομετρο εδειχνε απο 25 ως 31 βαθμους και εγω ενιωθα μεν να βγαζει δροσερο αερα, αλλα δεν ενιωθα αυτη την ευχαριστη περιβαλλουσα δροσια που ενιωθα παλια, και καποια στιγμη ηθελα να μειωσω τη Θ και να αυξησω χειροκινητα την ενταση γιατι το AUTO δεν αρκουσε.Μιλαμε οτι το αυτοκινητο το αγορασα με μοναδικη απαιτηση στον εξοπλισμο να εχει climatronic, και τα πρωτα χρονια ηταν σκετη απολαυση.
Σας λεει τιποτα ολο αυτο?
τι να κανω?
a/c συμπλήρωμα φρέον?