Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    a/c συμπλήρωμα φρέον?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. a/c συμπλήρωμα φρέον?
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 14
    • 15
    • 8 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    298
    9996
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hellenic-vanagon last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:

      DuPont ISCEON MO49Plus (R-437A) για την ακρίβεια. Υπάρχουν αντίστοιχα προιοντα και για αντικατάσταση R22 κλπ

      Άρα και το παλιό 24αρι του σπιτιού, με φρέον 22, επισκευάζεται πλέον, ενώ μου έλεγαν να το πετάξω γιατί καταργήθηκε το 22 και δεν μπαίνει τίποτα άλλο!

      http://www2.dupont.com/Refrigerants/en_GB/products/phaseout/r22/1.html

      Ωραίος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yamaha13 last edited by

        Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
        Κάποια πρόταση για καλό συνεργείο για το aircondition του αυτοκινήτου μήπως υπάρχει;

        Περιοχη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hellenic-vanagon last edited by

          Ο χρήστης yamaha13 έγραψε:

          Κάποια πρόταση για καλό συνεργείο για το aircondition του αυτοκινήτου μήπως υπάρχει;

          Περιοχη?

          Oπουδήποτε εντός Αττικής.

          Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρει για climatronic σε Passat '92.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yamaha13 last edited by

            Eχεις ΠΜ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              teohunter last edited by

              ΓειΑ σας παιδια.Εχω και εγω ενα προβλημα με διαρροη πιθανον φρεον σε fiat pada 4x4.Του βαζεις φρεον και σε λιγο χρονικο διαστημα δεν ψυχει καθολου.Ξερετε κατα πατρα μερια κανα καλο συνεργειο για α\c???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
                [

                Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρει για climatronic σε Passat '92.

                Να το γεμίσουν με φρέον (R12).

                Αν το γεμίσουν με άλλο ψυκτικό υγρό, πχ R134a ο κλιματισμός θα καταστραφεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-vanagon last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                  [

                  Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρει για climatronic σε Passat '92.

                  Να το γεμίσουν με φρέον (R12).

                  Αν το γεμίσουν με άλλο ψυκτικό υγρό, πχ R134a ο κλιματισμός θα καταστραφεί.

                  Σωστός!

                  Με την υποσημείωση ότι πλέον χρησιμοποιείται σε αντικατάσταση το DuPont ISCEON MO49Plus (R-437A), γιατί το φρέον R12 έχει απαγορευτεί ως αντιοικολογικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο μιράγκε ανακαλύπτει αυτά τα νέα προϊόντα.

                    Εγώ είμαι της παλιάς σχολής, έχω μια φιάλη R12 στο υπόγειο και θα γεμίζει το παλιό μερσερντές για 30 χρόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Ο μιράγκε ανακαλύπτει αυτά τα νέα προϊόντα.

                      Εγώ είμαι της παλιάς σχολής, έχω μια φιάλη R12 στο υπόγειο και θα γεμίζει το παλιό μερσερντές για 30 χρόνια.

                      Κρυψτο καλα μην στο κλεψουν στον πολεμο .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Θα γράψω με μαρκαδόρο στη φιάλη R134a για να μη το κλέψει κανείς.
                        Αλήθεια φοβάμαι να μη το κλέψουν.
                        Το έχω 15 χρόνια και συμπληρώνω* κάθε 2 χρόνια στο μερσεντές αλλά τώρα είναι πολύ ακριβό.

                        • Με το R12 είναι πολύ εύκολο να γεμίσεις το σύστημα.
                        1. Δεν το αφήνεις ποτέ να αδειάσει πολύ και να πάρει αέρα.
                        2. Το γεμίζω σιγά σιγά καθώς δουλεύει μέχρι να γεμίσει υγρό ο εξατμιστής (πιάνω με το χέρι την έξοδο).

                        Τέλειο γέμισμα.
                        Το μπουρδέλο το R134a δεν είναι έτσι. Δεν γεμίζει με ακρίβεια, πρέπει να το αδειάσεις εντελώς και να βάλεις συγκεκριμένη ποσότητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Λεωνίδα θα μας το τρυπήσεις το όζον μετά να δώ πως θα παίζουμε φρίσμπι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ελάχιστο φρέον χάνει το αμάξι. Κάθε 2 χρόνια θέλει συμπλήρωμα, βγάζει ψύξη αλλά θέλει λίγο ακόμα (δεν είναι γεμάτο μέχρι επάνω). Εξαιρετικά στεγανό σύστημα για αμάξι 40 ετών.

                            Το σιβίκ είναι ακόμα καλύτερο, άδειασε στα 17 χρόνια (αν και τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν είχε καλή ψύξη). Πρώτη φορά το γέμισα φέτος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Εμένα στα 11 χρόνια πήγε για γέμισμα και είναι απο τα καινουργια τα οικολογικά που δεν τα φτιάχνουν γερά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Και το Σιβίκ R134a παίρνει.

                                Είμαι υπέρ των οικολογικών αλλαγών αλλά να τις εφαρμόσει η πολιτεία. Ψηφίζω κόμματα που θα δρομολογήσουν αυτές τις αλλαγές και είμαι νομοταγής όσο αφορά το περιβάλλον αλλά δεν πρόκειται σε προσωπικό επίπεδο να προχωρήσω εθελοντικά σε οικολογικές πρακτικές.

                                Δηλαδή θα ψηφίσω κάποιον που θα προτείνει κινητήρες 4, 5 λίτρα που έχουν μόνο 60 άλογα αλλά καίνε μόνο 3 λίτρα στα 100 χλμ με ελάχιστους ρύπους. Όμως δεν θα αγοράσω τέτοιο αμάξι όσο υπάρχουν προς πώληση τα παλιά.

                                Το ίδιο με τα λάστιχα. Να μη χρησιμοποιούν στα ελαστικά βλαβερές ουσίες που προσφέρουν εξαιρετικά κρατήματα στο βρεγμένο. Όμως θα αγοράσω τα παλιά που κρατάνε καλά μέχρι να τα απαγορεύσουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  umaga last edited by

                                  στο τουοτα μου εκει που γεμιζει το αρκοντισιο διπλα υπαρχει ενα ματακι, μαλλον το εχει για να βλεπω αν ειναι ενταξει το φρεον

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.

                                    Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hellenic-vanagon last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.

                                      Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.

                                      Φίλε leon, μας εξηγείς λίγο, αν έχεις την καλοσύνη, το ματάκι πως ακριβώς 'διαβάζεται', μιλώντας για αυτοκίνητο με r12;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-vanagon last edited by

                                        Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:

                                        Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.

                                        Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.

                                        Φίλε leonp, μας εξηγείς λίγο, αν έχεις την καλοσύνη, το ματάκι πως ακριβώς 'διαβάζεται', μιλώντας για αυτοκίνητο με r12;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iliasp last edited by

                                          Μετά από κάμποση ώρα σε πορεία με A/C ανοιχτό, σταμάτησα και είδα βγάζοντας το καπάκι της βαλβίδας πλήρωσης στην υψηλής να αφρίζει γύρω γύρω, να το κοιτάξω περισσότερο; Φρέον πάντως δε βλέπω να έχει χάσει μετά από 2 καλοκαίρια!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tommygun last edited by

                                            εχω climatronic VAG group , και μετα απο 7 χρονια μου φαινεται οτι δεν λειτουργει οπως λειτουργουσε τα πρωτα χρονια.
                                            Τοτε το εβαζα στους 22 βαθμους και τουρτουριζα.
                                            Τωρα πρεπει να το βαλω στους 21 και στους 20 και παλι μερικες φορες (στην εθνικη) εχω την αισθηση οτι θελω να το κλεισω και να ανοιξω το παραθυρο για ειναι καλυτερα. Καταληγω να το βαζω στο LOW τη θερμοκρασια (δηλ κατω απο 16) και στο full την ενταση.

                                            1η φορα περισυ το ειχα παει για service, αλλα μου ειπαν οτι δεν ειχε χασει φρεον, και το θερμομετρο στον αεραγωγο εδειχνε 7 βαθμους (το ειχαν ομως βαλει στο LOW), αρα δουλευει καλα.
                                            Αλλα εγω ειχα αυτην την ιδια αισθηση.

                                            Φετος δοκιμασα με δικο μου θερμομετρο στον κεντρικο αεραγωγο, πραγματι δειχνει 7 βαθμους, και μαλλιστα με τη Θ ρυθμισμενη στους 21.5 και με την ανακυκλωση ON.
                                            ομως εντος καμπινας το θερμομετρο εδειχνε απο 25 ως 31 βαθμους και εγω ενιωθα μεν να βγαζει δροσερο αερα, αλλα δεν ενιωθα αυτη την ευχαριστη περιβαλλουσα δροσια που ενιωθα παλια, και καποια στιγμη ηθελα να μειωσω τη Θ και να αυξησω χειροκινητα την ενταση γιατι το AUTO δεν αρκουσε.

                                            Μιλαμε οτι το αυτοκινητο το αγορασα με μοναδικη απαιτηση στον εξοπλισμο να εχει climatronic, και τα πρωτα χρονια ηταν σκετη απολαυση.

                                            Σας λεει τιποτα ολο αυτο?

                                            τι να κανω?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 8 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr