-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πες μου ότι έχεις φωτο από τα full led φώτα και από τις σειρές καθισμάτων....
ναι αμέ! αλλά ακόμη δεν έχω μάθει να τις ανεβάζω σε αυτό το forum...
viewtopic.php?f=11&t=22303
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πες μου ότι έχεις φωτο από τα full led φώτα και από τις σειρές καθισμάτων....
ναι αμέ! αλλά ακόμη δεν έχω μάθει να τις ανεβάζω σε αυτό το forum...
viewtopic.php?f=11&t=22303
ευχαριστώ, πάντα μας προσέχεις
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πες μου ότι έχεις φωτο από τα full led φώτα και από τις σειρές καθισμάτων....
ναι αμέ! αλλά ακόμη δεν έχω μάθει να τις ανεβάζω σε αυτό το forum...
viewtopic.php?f=11&t=22303
ευχαριστώ, πάντα μας προσέχεις
Οχι μονο εσενα,και τους αλλους.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
Με στεγνή μέτρηση, έτσι?
(για να μην 'ξεχνιόμαστε' ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
Με στεγνή μέτρηση, έτσι?
(για να μην 'ξεχνιόμαστε' )Δεν μετράει στεγνά η Audi... χωρίς οδηγό μετράει...
Πως ξέρουμε το στεγνό νούμερο...? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δεν μετράει στεγνά η Audi... χωρίς οδηγό μετράει...
Πως ξέρουμε το στεγνό νούμερο...?Δεν μπορώ να βρω πόσο ήταν το ακριβές νούμερο για a3 8p sportback 1.8TFSI dsg, πάντως ήταν αρκετά λιγότερο από 1454kg που μέτρησα εγώ με άδειο πορτπαγκάζ, 1/4 τεπόζιτο βενζίνης και χωρίς οδηγό.
Υπόψην ότι δεν έχω ηλιοροφή ή ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα...
βλέποντας τη διαφορά, υπέθεσα πως και αυτή μετράει 'στεγνά'.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δεν μετράει στεγνά η Audi... χωρίς οδηγό μετράει...
Πως ξέρουμε το στεγνό νούμερο...?Δεν μπορώ να βρω πόσο ήταν το ακριβές νούμερο για a3 8p sportback 1.8TFSI dsg, πάντως ήταν αρκετά λιγότερο από 1454kg που μέτρησα εγώ με άδειο πορτπαγκάζ, 1/4 τεπόζιτο βενζίνης και χωρίς οδηγό.
Υπόψην ότι δεν έχω ηλιοροφή ή ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα...
βλέποντας τη διαφορά, υπέθεσα πως και αυτή μετράει 'στεγνά'.
1375 kg το δίνει...
Τι να σου πω... γενικά είναι λίγο περίεργα τα νούμερα στα χαρτιά και στην πραγματικότητα...
πχ όταν μέτρησα το Α3 που είχα παλιά βγήκε παρόμοια απόκλιση με αυτή που λες και εσύ (καπου στα 75kg) αλλά αυτό είχε ηλιοροφές κλπ οπότε την θεώρησα φυσιολογική...
Αντιθέτως το ΤΤ όταν το μέτρησα βγήκε μόλις 10 kg παραπάνω απ'όσα δηλώνει η audi (και είχε και διάφορα εξτρά όπως 18άρες με 245, δέρματα κλπ)...
Συμπέρασμα, τα Α3 έχουν καμιά 70ριά κιλά ψυχή...Πάντως όπως έγραψα πρόσφατα και σε άλλο τοπικό, αν δεν μου διαφεύγει κάτι, η οδηγία που ανακοινώνει η Audi (Directive 92/21/EEC) είναι με όχημα κενό, έτοιμο για την κυκλοφορία (με λάδια, ξύδια), χωρίς οδηγό...
empty, in running order (including coolant, oils, fuel, spare wheele, tools) and without driver -
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Συμπέρασμα, τα Α3 έχουν καμιά 70ριά κιλά ψυχή...
Πάντως όπως έγραψα πρόσφατα και σε άλλο τοπικό, αν δεν μου διαφεύγει κάτι, η οδηγία που ανακοινώνει η Audi (Directive 92/21/EEC) είναι με όχημα κενό, έτοιμο για την κυκλοφορία (με λάδια, ξύδια), χωρίς οδηγό...
empty, in running order (including coolant, oils, fuel, spare wheele, tools) and without driverΕνδιαφέρον...
Ευχαριστώ για την πληροφορία.ΥΓ: ρε μήπως μετά το πρόγραμμα και τα φρένα, απέκτησε μεγαλύτερα....( )??
ΥΓ2: τώρα που το σκέφτομαι, η μέτρηση είχε γίνει με τα νέα φρένα πάνω... (αλλά και πάλι 70kg διαφορά είναι πολύ...) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
Με στεγνή μέτρηση, έτσι?
(για να μην 'ξεχνιόμαστε' )δεν ξεχνιόμαστε, δεν είναι με στεγνή μέτρηση... έχετε μπλέξει τα μπούτια σας... υπάρχει σχετική οδηγία στα γερμανικά και μπορείς να την βρεις άμα θες, συμπεριλαμβάνει όλα τα λάδια και τα γράσσα, τα υγρά κλπ και έναν οδηγό 65κιλών όπως και ένα ποσοστό ντεπόζιτου γεμάτο και αφορά όλα τα νούμερα που δημοσιοποιούνε οι μεγάλοι και σοβαροί κατασκευαστές... θα στο εξεηγήσω από κοντά...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
όχι, είχα πλατώ και στην ροπή και στην ιπποδύναμη με εύρος μεγαλύτερο σε αυτό της ροπής και αλληλοκαλύπτονταν/// καμία σχέση, τώρα η μέγιστη είναι σε ένα σημείο και είναι ακριβώς το ίδιο με το τέλος του πλατώ της ροπής και άρα θα χέρει ξεσκίσματος ενώ το προηγούμενο δεν καταλάβαινες διαφορά μετά από τις 4000 και μέχρι σχεδόν τον κόφτη οπότε δεν σε προδιέθετε σε σκληρή χρήση του κιβωτίου...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
Με στεγνή μέτρηση, έτσι?
(για να μην 'ξεχνιόμαστε' )δεν ξεχνιόμαστε, δεν είναι με στεγνή μέτρηση... έχετε μπλέξει τα μπούτια σας... υπάρχει σχετική οδηγία στα γερμανικά και μπορείς να την βρεις άμα θες, συμπεριλαμβάνει όλα τα λάδια και τα γράσσα, τα υγρά κλπ και έναν οδηγό 65κιλών όπως και ένα ποσοστό ντεπόζιτου γεμάτο και αφορά όλα τα νούμερα που δημοσιοποιούνε οι μεγάλοι και σοβαροί κατασκευαστές... θα στο εξεηγήσω από κοντά...
Ευχαριστούμε που μας ενημερώνεις πως έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας και πως οι μετρήσεις είναι με οδηγό...
Στείλε και ένα mail στην Audi να τους το γνωστοποιήσεις γιατί οι ίδιοι άλλα λένε για τα νούμερα που δηλώνουν:
'Vehicle unladen weight without driver (calculated in accordance with the
current applicable version of Directive 92/21/EEC). Optional equipment may
increase the car’s unladen weight and drag coefficient' -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
όχι, είχα πλατώ και στην ροπή και στην ιπποδύναμη με εύρος μεγαλύτερο σε αυτό της ροπής και αλληλοκαλύπτονταν/// καμία σχέση, τώρα η μέγιστη είναι σε ένα σημείο και είναι ακριβώς το ίδιο με το τέλος του πλατώ της ροπής και άρα θα χέρει ξεσκίσματος ενώ το προηγούμενο δεν καταλάβαινες διαφορά μετά από τις 4000 και μέχρι σχεδόν τον κόφτη οπότε δεν σε προδιέθετε σε σκληρή χρήση του κιβωτίου...
Επιμένω. Στα χαρτιά και ο προηγούμενος 2.0Τ είχε τα ίδια χαρακτηριστικά.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
όχι, είχα πλατώ και στην ροπή και στην ιπποδύναμη με εύρος μεγαλύτερο σε αυτό της ροπής και αλληλοκαλύπτονταν/// καμία σχέση, τώρα η μέγιστη είναι σε ένα σημείο και είναι ακριβώς το ίδιο με το τέλος του πλατώ της ροπής και άρα θα χέρει ξεσκίσματος ενώ το προηγούμενο δεν καταλάβαινες διαφορά μετά από τις 4000 και μέχρι σχεδόν τον κόφτη οπότε δεν σε προδιέθετε σε σκληρή χρήση του κιβωτίου...
Επιμένω. Στα χαρτιά και ο προηγούμενος 2.0Τ είχε τα ίδια χαρακτηριστικά.
μα παιδί μου τι κόλλημα έχεις φάει κι εσύ? πως επιμένεις αφού τον είχα τον συγκεκριμένο κινητήρα και έχω και τα χαρτιά του στο Audi S3... είναι ακριβώς όπως τα γράφω, είχε πλατώ και στην ιπποδύναμη ενώ τώρα δεν έχει, πικάρει σε ένα σημείο τα μέγιστα άλογά του...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
με ροπή που κρατάει σταθερά απ΄τις 1800στρ/λ μέχρι και τις 5500 οπότε κι επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη των τριακοσίων αλόγων. Φανταστείτε στροφάρισμα που θα φάει αυτός ο κινητήρας αφού έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα να πικάρει ακριβώς εκεί που γεμίζει κιόλας...
Γιατί είναι ιδιαιτερότητα αυτό...? Και ο προηγούμενος 2.0Τ στα χαρτιά πίκαρε εκεί που γέμιζε...
Το συνολικό βάρος με το DSG φτάνει μέχρι και τα 1395 με ένα πλεονέκτημα 40 περίπου κιλών στην χειροκίνητη έκδοση
Δηλαδή το χειροκίνητο S3 θα είναι ~1350 κιλά...?
Με στεγνή μέτρηση, έτσι?
(για να μην 'ξεχνιόμαστε' )δεν ξεχνιόμαστε, δεν είναι με στεγνή μέτρηση... έχετε μπλέξει τα μπούτια σας... υπάρχει σχετική οδηγία στα γερμανικά και μπορείς να την βρεις άμα θες, συμπεριλαμβάνει όλα τα λάδια και τα γράσσα, τα υγρά κλπ και έναν οδηγό 65κιλών όπως και ένα ποσοστό ντεπόζιτου γεμάτο και αφορά όλα τα νούμερα που δημοσιοποιούνε οι μεγάλοι και σοβαροί κατασκευαστές... θα στο εξεηγήσω από κοντά...
Ευχαριστούμε που μας ενημερώνεις πως έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας και πως οι μετρήσεις είναι με οδηγό...
Στείλε και ένα mail στην Audi να τους το γνωστοποιήσεις γιατί οι ίδιοι άλλα λένε για τα νούμερα που δηλώνουν:
'Vehicle unladen weight without driver (calculated in accordance with the
current applicable version of Directive 92/21/EEC). Optional equipment may
increase the car’s unladen weight and drag coefficient'τα χαρτιά του αυτοκινήτου μου λένε άλλα, όπως επίσης και τα brochures, ότι προσμετράνε ένα άτομο 65 κιλών, ένα ποσοστό ρεζερβουάρ γεμάτο και όλα τα υγρά και λιπαντικά του αυτοκινήτου και ανέρχεται σε όσα κιλά έγραψα πιο πάνω... θα στο βγάλω φωτογραφία γιατί σε πιστεύω ότι βρήκες κάτι άλλο... δεν θα είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό...
με άλλο λόγια πιθανότατα να έχουμε κι οι δύο δίκιο... βέβαια εγώ πάντοτε τα μετρούσα τα δικά μου έχοντας βρει μια αξιόπιστη γεφυροπλάστιγγα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τα χαρτιά του αυτοκινήτου μου λένε άλλα, όπως επίσης και τα brochures, ότι προσμετράνε ένα άτομο 65 κιλών, ένα ποσοστό ρεζερβουάρ γεμάτο και όλα τα υγρά και λιπαντικά του αυτοκινήτου και ανέρχεται σε όσα κιλά έγραψα πιο πάνω... θα στο βγάλω φωτογραφία γιατί σε πιστεύω ότι βρήκες κάτι άλλο... δεν θα είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό...Brochure του Α3 προ 10ετίας στα Ελληνικά:
Brochure προ 5ετίας του ΤΤ:
Φετινό online brochure του Q5:
http://www.audi.co.uk/content/dam/audi/ ... des/q5.pdf
(technical data σελίδα 75, διευκρίνιση *3 κάτω αριστερά)Μην με κάνεις να ψάξω για όλα τα μοντέλα της Audi, κρίμα είναι...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
τα χαρτιά του αυτοκινήτου μου λένε άλλα, όπως επίσης και τα brochures, ότι προσμετράνε ένα άτομο 65 κιλών, ένα ποσοστό ρεζερβουάρ γεμάτο και όλα τα υγρά και λιπαντικά του αυτοκινήτου και ανέρχεται σε όσα κιλά έγραψα πιο πάνω... θα στο βγάλω φωτογραφία γιατί σε πιστεύω ότι βρήκες κάτι άλλο... δεν θα είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό...
Brochure του Α3 προ 10ετίας στα Ελληνικά:
Brochure προ 5ετίας του ΤΤ:
Φετινό online brochure του Q5:
http://www.audi.co.uk/content/dam/audi/ ... des/q5.pdf
(technical data σελίδα 75, διευκρίνιση *3 κάτω αριστερά)Μην με κάνεις να ψάξω για όλα τα μοντέλα της Audi, κρίμα είναι...
εγώ αναφέρθηκα στο δικό μου user manual που έχω κρατήσει σαν ενθύμιο από το S3 οπότε και να τα ψάξεις, δεν θα βρείς αυτό που λέω αλλά εντάξει, το κατάλαβα...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
εγώ αναφέρθηκα στο δικό μου user manual που έχω κρατήσει σαν ενθύμιο από το S3 οπότε και να τα ψάξεις, δεν θα βρείς αυτό που λέω...Ααα... για κάποιο δικό σου user manual που έχεις κρατήσει σαν ενθύμιο ελεγες...?
Εντάξει τότε...
Γιατί εγώ νόμιζα πως μας την έλεγες οτι έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας και οτι η Audi ακολουθεί σχετική οδηγία με οδηγό 65κιλών σε ΟΛΑ τα νούμερα που δημοσιοποιεί...
Μαλλον δεν θα κατάλαβα καλά... κρίμα που είναι τόσο δύσκολο να το διαπιστώσουμε αφού ως γνωστόν το φόρουμ χρησιμοποιεί αόρατο ηλεκτρονικό μελάνι που εξαφανίζεται 30 δευτερόλεπτα μετά και κανένας δεν μπορεί να δει τι έγραψες...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
εγώ αναφέρθηκα στο δικό μου user manual που έχω κρατήσει σαν ενθύμιο από το S3 οπότε και να τα ψάξεις, δεν θα βρείς αυτό που λέω...
Ααα... για κάποιο δικό σου user manual που έχεις κρατήσει σαν ενθύμιο ελεγες...?
Εντάξει τότε...
Γιατί εγώ νόμιζα πως μας την έλεγες οτι έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας και οτι η Audi ακολουθεί σχετική οδηγία με οδηγό 65κιλών σε ΟΛΑ τα νούμερα που δημοσιοποιεί...
Μαλλον δεν θα κατάλαβα καλά... κρίμα που είναι τόσο δύσκολο να το διαπιστώσουμε αφού ως γνωστόν το φόρουμ χρησιμοποιεί αόρατο ηλεκτρονικό μελάνι που εξαφανίζεται μετά απο 30 δευτερόλεπτα και κανένας δεν βλέπει τι γράφεις...
AUDI S3