Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 172
    • 173
    • 164 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    5023
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vargas last edited by

      Γρηγορη , ασε ησυχο το θεμα του s3 ..Mην ποσταρω γυρους παλι απο τα fastest laps , για νεροκουβαλητης μια χαρα ειναι το r8 , ειδικα με αυτο το gtr πεφτει πολυ ξυλο κ σεξ ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης vargas έγραψε:
        Γρηγορη , ασε ησυχο το θεμα του s3 ..Mην ποσταρω γυρους παλι απο τα fastest laps , για νεροκουβαλητης μια χαρα ειναι το r8 , ειδικα με αυτο το gtr πεφτει πολυ ξυλο κ σεξ ...

        ...απο εσενα ξεκινησε η κουβεντα, οχι απο εμενα...
        Κανε καμμια βολτα με κανενα απο αυτα και μετα ελα να πεις με σιγουρια.
        Μεχρι τοτε, ασε τα 'υπερατου' για τα μικροτερα παιδια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zx-lover last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

          Τυχαινει να εχω μικρη επαφη με 997S, F430, και R8 V10

          Kι εγω , μου τον εχουν ''φορεσει'' αρκετες φορες τα ατιμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Η 997 s δεν ειναι τοσο τρομερη, εχεις δει turbo τι κανει?

            Sent from my LG-P500 using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              Η 997 s δεν ειναι τοσο τρομερη, εχεις δει turbo τι κανει?

              Sent from my LG-P500 using Tapatalk

              Πως το εννοεις τωρα αυτο, με τι κριτηρια, για να καταλαβω?
              Σαφως και η Turbo ειναι αρκετα ταχυτερη. Οι περισσοτερες ομως που βλεπεις στο δρομο, ΔΕΝ ειναι stock.
              Eχετε ξεφυγει μου φαινεται, και σε λιγο οτιδηποτε κατω απο 500αλογα θα σας ειναι πασατεμπος...
              Η 997S (τουλαχιστον η ΜΚΙ που εχω οδηγησει) βγαζει 355αλογα και ζυγιζει 1350κιλα. Σε καταλληλα χερια, και
              οχι σε αυτα των 'ντιλερ' προαγωγων, και υποπτα νεοφτιαγμενων εφφετζηδων, που συνηθως τις βλεπουμε,
              ραβουν κοστουμακια, σχεδον σε οτιδηποτε κινειται στον δρομο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                Πως το εννοεις τωρα αυτο, με τι κριτηρια, για να καταλαβω?
                Σαφως και η Turbo ειναι αρκετα ταχυτερη. Οι περισσοτερες ομως που βλεπεις στο δρομο, ΔΕΝ ειναι stock.
                Eχετε ξεφυγει μου φαινεται, και σε λιγο οτιδηποτε κατω απο 500αλογα θα σας ειναι πασατεμπος...
                Η 997S (τουλαχιστον η ΜΚΙ που εχω οδηγησει) βγαζει 355αλογα και ζυγιζει 1350κιλα. Σε καταλληλα χερια, και
                οχι σε αυτα των 'ντιλερ' προαγωγων, και υποπτα νεοφτιαγμενων εφφετζηδων, που συνηθως τις βλεπουμε,
                ραβουν κοστουμακια, σχεδον σε οτιδηποτε κινειται στον δρομο.

                Κοίτα ποιος μιλάει!!! Έχεις κάνει 1-2 βολτίτσες με μερικά γρήγορα αμαξάκια και μιλάς λες και ξημεροβραδιάζεσαι στο Ring με αυτά και εμείς είμαστε αυτοί που έχουν ξεφύγει!! No offence ε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  Πως το εννοεις τωρα αυτο, με τι κριτηρια, για να καταλαβω?
                  Σαφως και η Turbo ειναι αρκετα ταχυτερη. Οι περισσοτερες ομως που βλεπεις στο δρομο, ΔΕΝ ειναι stock.
                  Eχετε ξεφυγει μου φαινεται, και σε λιγο οτιδηποτε κατω απο 500αλογα θα σας ειναι πασατεμπος...
                  Η 997S (τουλαχιστον η ΜΚΙ που εχω οδηγησει) βγαζει 355αλογα και ζυγιζει 1350κιλα. Σε καταλληλα χερια, και
                  οχι σε αυτα των 'ντιλερ' προαγωγων, και υποπτα νεοφτιαγμενων εφφετζηδων, που συνηθως τις βλεπουμε,
                  ραβουν κοστουμακια, σχεδον σε οτιδηποτε κινειται στον δρομο.

                  Κοίτα ποιος μιλάει!!! **Έχεις κάνει 1-2 βολτίτσες με μερικά γρήγορα αμαξάκια **και μιλάς λες και ξημεροβραδιάζεσαι στο Ring με αυτά και εμείς είμαστε αυτοί που έχουν ξεφύγει!! No offence ε...

                  Eπειδη εχω ΓΡΑΨΕΙ για μια δυο βολτιτσες, νομιζεις οτι εχω κανει τοσες?
                  Που ξερεις εσυ, τι εχω κανει, που τα εχω κανει, και για ποσα χρονια? Εδω μολις τελειωσες το στρατο και αντιμιλας, νεοπα...
                  Αν ειχα παει δηλαδη ΜΟΝΟ στο ring, (οπως καλη ωρα ενας γνωστος, νοικιασε ενα GTI edition 30, και εκανε συνεχως τον γυρο σε 15λεπτα , αλλα κατα τα αλλα 'πηγε στο Ring' ) θα πληρουσα τις 'προδιαγραφες' για εσενα?
                  Εδω γραφετε (οχι εσυ απαραιτητα στην συγκεκριμενη περιπτωση) δυο Link απο fastestlaps, τα συνδυαζετε με μπολικη σαλτσα για το τι σας αρεσει περισσοτερο, ή τι ειδατε στο δρομο, και βγαζετε συμπερασματα, πλακα μου κανεις?
                  Το περι 'Ring' ειναι δικες σου αντιληψεις, εγω αναφερθηκα επι τουτου, γιατι τυχαινει να εχω οδηγησει και τα τρια, αλλα περα απο αυτο, δεν ισχυουν ετσι κι αλλιως αυτα που γραφονται για το R8.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    μιλαω για επιταχυνση ρε Γρηγορη , δεν ακυρωνω ετσι απλα ενα τοσο σπουδαιο αυτοκινητο

                    απλα λεω το αυτονοητο , οτι η τουρμπο ειναι απο αλλο πλανητη , οπως και η scuderia (μιας και εχω δει και αυτη να ανοιγει )

                    η 997 s ειναι απλα γρηγορη συγκριτικα με τα τερατα, μιλαω παντα με βαση τα οσα εχω δει, δυστυχως δεν εχω δει veyron

                    αλλο το συναισθημα του να σε περναει απλα κατι γρηγορο οταν επιταγχυνει (οπως κανει με μενα μια s που ανοιγει σημαντικη διαφορα μετα τα 120) και αλλο να κοφτιαζεις και να εισαι μια μυγα μπροστα στα τερατα που σου ανοιγουν κατι κολωνες με το καλημερα, με βαση αυτο σχολιαζω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Eπειδη εχω ΓΡΑΨΕΙ για μια δυο βολτιτσες, νομιζεις οτι εχω κανει τοσες?
                      Που ξερεις εσυ, τι εχω κανει, που τα εχω κανει, και για ποσα χρονια? Εδω μολις τελειωσες το στρατο και αντιμιλας, νεοπα...
                      Αν ειχα παει δηλαδη ΜΟΝΟ στο ring, (οπως καλη ωρα ενας γνωστος, νοικιασε ενα GTI edition 30, και εκανε συνεχως τον γυρο σε 15λεπτα , αλλα κατα τα αλλα 'πηγε στο Ring' ) θα πληρουσα τις 'προδιαγραφες' για εσενα?
                      Εδω γραφετε (οχι εσυ απαραιτητα στην συγκεκριμενη περιπτωση) δυο Link απο fastestlaps, τα συνδυαζετε με μπολικη σαλτσα για το τι σας αρεσει περισσοτερο, ή τι ειδατε στο δρομο, και βγαζετε συμπερασματα, πλακα μου κανεις?
                      Το περι 'Ring' ειναι δικες σου αντιληψεις, εγω αναφερθηκα επι τουτου, γιατι τυχαινει να εχω οδηγησει και τα τρια, αλλα περα απο αυτο, δεν ισχυουν ετσι κι αλλιως αυτα που γραφονται για το R8.

                      Θα με σκάσεις ρε άνθρωπε του θεού! Έχει δίκιο ο Πάσχος!!
                      Ότι και να χεις κάνει απλά δεν κατέχεις τέτοιου είδους αμάξια! Δεν τα ξέρεις! Πως να το κάνουμε? Κι εγώ έχω γράψει 200+χλμ με S8 όταν δούλευα στην Avis. Το πήγα μέχρι το Ναύπλιο! Ε και? Και 250 το πήγα στους Αγ. Θεοδώρους και επιχείρησα να το στρίψω στις ανοιχτές πριν το Ναύπλιο κτλ κτλ. Αυτό τι σημαίνει? Ότι το ξέρω το αμάξι? Σε καμία περίπτωση! Για να δικαιούσαι να έχεις άποψη (σοβαρή και όχι απλώς σχόλια) για ένα αμάξι θα πρεπει να συμβιώσεις μαζί του για κάποιο εύλογο διάστημα και σε ποικίλες συνθήκες!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        αλλο το συναισθημα του να σε περναει απλα κατι γρηγορο οταν επιταγχυνει (οπως κανει με μενα μια s που ανοιγει σημαντικη διαφορα μετα τα 120) **και αλλο να κοφτιαζεις και να εισαι μια μυγα μπροστα στα τερατα που σου ανοιγουν κατι κολωνες με το καλημερα, με βαση αυτο σχολιαζω **😉

                        Διευκρινισε το πρωτα ομως, γιατι σε λιγο θα τραβαμε τα βυζια μας με αυτα που ακουγονται...
                        Bugatti Veyron δυστυχως εχω δει μονο σε ρελαντι απο κοντα... (η 430 μπροστα της κανει σαν 'μυγουλα')

                        http://img72.imageshack.us/i/64t.mp4/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                          Ότι και να χεις κάνει απλά δεν κατέχεις τέτοιου είδους αμάξια! Δεν τα ξέρεις! Πως να το κάνουμε? Κι εγώ έχω γράψει 200+χλμ με S8 όταν δούλευα στην Avis. Το πήγα μέχρι το Ναύπλιο! Ε και? Και 250 το πήγα στους Αγ. Θεοδώρους και επιχείρησα να το στρίψω στις ανοιχτές πριν το Ναύπλιο κτλ κτλ. Αυτό τι σημαίνει? Ότι το ξέρω το αμάξι? Σε καμία περίπτωση! Για να δικαιούσαι να έχεις άποψη (σοβαρή και όχι απλώς σχόλια) για ένα αμάξι θα πρεπει να συμβιώσεις μαζί του για κάποιο εύλογο διάστημα και σε ποικίλες συνθήκες!

                          Kαταρχας, ειπα οτι εχω μια επαφη οδηγικη, δεν ειπα οτι 'κατεχω' κατι.
                          Επιπλεον δεν ξερω τι εκανες εσυ, αλλα μην συγκρινεις με βαση αυτο που εκανες, ή που θα εκανες...
                          Τρεις μερες οδηγουσα την 997S καλου φιλου στην Ερμιονη, σε διαδρομες με αρκετες στροφες, τα
                          250km/h που αναφερεις, σαφως και δεν λενε σχεδον τιποτα σε μια ευθεια, παρα κυριως για την ποιοτητα κυλισης σταθεροτητα, ηχομονωση, ανεση κτλ, αλλα οχι για αυτα που συζηταμε. Οταν στριβεις ομως και το γλυστρας , πιεζεις ενα αυτοκινητο, επιταχυνεις τουλαχιστον τις τεσσερις πρωτες σχεσεις στο οριο περιστροφης, εχεις μια επαφη, καταλαβαινεις σε ενα βαθμο τις δυνατοτητες του.
                          Τα ιδια περιπου με το Audi. Oλοι σχεδον πηγαιναν 'κηδεια' με πρωτη σκασμενη αντε δευτερα, στην μικρη αυτοσχεδια πιστα,
                          βολταροντας. Ετυχε να εχω για καλη μου τυχη, επισης 'ανησυχο' συνοδηγο και στην συνεχεια ΚΑΙ πολυ καλο οδηγο (ιδιωτη, καθως πηγαιναμε δυο σε καθε αυτοκινητο, και καναμε μερικους γυρους εναλλαξ) εναν νεο αλλα ικανοτατο τυπακο, και με τις...ευλογιες του Instructor που ηταν στο πρωτο αυτοκινητο, οταν καποια στιγμη μας ειπαν 'πηγαινετε τα ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ' , οδηγωντας ενναλαξ ειμασταν οι μονοι, που καπως πιεζαμε το αυτοκινητο, με φρενα κυριολεκτικα πριν το καθε apex, και κουμπωμα 3ης λιγο πριν απο ενα μικρο εσακι (για οσους συμμετειχαν στο event, το μικρο με την αριστερη σε δεξια) , με ταχυτητες που φανταζουν 'απλα οκ' ομως για το μεγεθος του διαθεσιμου χωρου καταλαβαινες
                          τα πλευρικα g, το επιπεδο της επιταχυνσης, τις μεταφορες βαρους και γενικοτερα, σε ενα βαθμο τις δυνατοτητες του αυτοκινητου.
                          Δεν αναφερομαι σε οδηγικη επαφη, τυπου 'εχω βαλει μπροστα και εχω παει μια βολτα', ουτε 'προσπαθησα να στριψω με πολλα', οπως λες, για την περιπτωση του S8. To εχω κανει απλα, εχω στριψει με οσα μπορει το καθε ενα, πριν ξεκολλησει, χωρις να κοκορευομαι ουτε να το φωναζω, απλα δεν καταλαβαινω γιατι αυτο πρεπει να το αναφερω σε καθε περιπτωση, που εχει να κανει με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, 'για να εχω μια αποψη'. Εδω ακομα και εαν εχεις διαβασει 3-4 σοβαρα εντυπα, αντιλαμβανεσαι οτι ακομα και το μικρο R8 ειναι
                          ακρως ανταγωνιστικο με 997 και F430 αντιστοιχα, κατι για το οποιο ουσιαστικα ξεκινησαν οι ενστασεις μου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ας επιστρέψουμε για λίγο στα προγράμματα.

                            Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα το Car Performance το οποίο έχει παραπάνω μετρήσεις από το Speed View.
                            Πιο συγκεκριμένα έχει: 0-20, 0-60, 0-100, 0-120, 0-160, 0-200 και στην αγορασμένη έκδοση βάζεις ότι μέτρηση θες.
                            Επίσης η αγορασμένη έκδοση έχει και deceleration.

                            Και μερικές μετρήσεις από το δικό μου:
                            0-20 : 1,5sec
                            0-60 : 5.513sec
                            0-100 : 12.579sec

                            Θα έγραφα και 0-160 αλλά μου τελείωσε ο δρόμος.
                            Αν σκεφτώ και τα λάστιχα που έχω μια χαρά τα πήγα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              θα το δοκιμασω κι αυτο στο ψ2 μου , να πετυχω το 8.2
                              τι ελλεινοι ψευτες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                θα το δοκιμασω κι αυτο στο ψ2 μου , να πετυχω το 8.2
                                τι ελλεινοι ψευτες

                                Ποιος σου ειπε για 8,2sec? Ο κατασκευαστης? Καλα κρασια.
                                Oι 4τροχοι παντως κανουν το τυπικο 0-100km/h σε 9,7sec (παντα με δυο ατομα...)

                                http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10488
                                (Το αρθρο εχει και αρκετα tip για ολοκληρωμενη αναβαθμιση...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster Banned last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                  speed view

                                  Υπάρχει για πουλομηλόφωνο ή έστω symbian??

                                  speed box...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fastmanakos last edited by

                                    Για μηλοφωνο τσεκαρε αυτο:

                                    Youtube Video

                                    Το βαλά και το τέσταρα τώρα αλλά μαλακίστηκα γιατί το drivetrain loss το έβαλα 0 και μου βγαλε 350 άλογα την οχιά και ταχύτητα 210......

                                    DAMN σας το λεγα ότι είναι γρήγορη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                      Η 997 s δεν ειναι τοσο τρομερη, εχεις δει turbo τι κανει?

                                      Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                      Πως το εννοεις τωρα αυτο, με τι κριτηρια, για να καταλαβω?
                                      Σαφως και η Turbo ειναι αρκετα ταχυτερη. Οι περισσοτερες ομως που βλεπεις στο δρομο, ΔΕΝ ειναι stock.
                                      Eχετε ξεφυγει μου φαινεται, και σε λιγο οτιδηποτε κατω απο 500αλογα θα σας ειναι πασατεμπος...
                                      Η 997S (τουλαχιστον η ΜΚΙ που εχω οδηγησει) βγαζει 355αλογα και ζυγιζει 1350κιλα. Σε καταλληλα χερια, και
                                      οχι σε αυτα των 'ντιλερ' προαγωγων, και υποπτα νεοφτιαγμενων εφφετζηδων, που συνηθως τις βλεπουμε,
                                      ραβουν κοστουμακια, σχεδον σε οτιδηποτε κινειται στον δρομο.

                                      κι η απλή θα έλεγα εγώ... ιδανική για την χώρα μας.

                                      και το S3 ακόμη...

                                      γενικά πολλοί νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και στην πράξη είναι πολύ αργοί με οτιδήποτε και να οδηγούν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        βεβαια εγω μιλουσα για επιταχυνση..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          βεβαια εγω μιλουσα για επιταχυνση..

                                          η επιτάχυνση του αυτοκινήτου σου φίλε είναι υπέρ του δέοντος... άλλες εποχές μόνο Ferrari είχαν τέτοιες επιδόσεις... Αν μάθει κανείς να το πηγαίνει γρήγορα, είναι πολύ γρήγορο και με επιτάχυνση που δεν λυγίζει πριν τα 220... ένα νούμερο αρκετά καλό...

                                          Η Carrera, η απλή, είναι πολύ γρήγορη και απίστευτα καλοστημμένη... η επιτάχυνσή της είναι ικανοποιητική για το μέγεθος και το βάρος της και συγκρίνεται άνετα με άλλα ομοειδή...

                                          η Turbo είναι ακόμη και σήμερα απότομη και ιδιαίτερα απαιτητική από τον οδηγό της... μιλάμε για οδήγηση κι όχι βόλτα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Μα δεν εχω κανενα παραπονο , το αυτοκινητο εχω πολλες φορες πει οτι παραειναι γρηγορο για μενα

                                            Απλα τονισα οτι η τουρμπο απο αποψη γκαζιου ειναι σε αλλο γαλαξια

                                            Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 164 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr