-
Είναι γεγονός πως όταν βγαίνει κάποιο νέο μοντέλο το παλιό το βγάζουν με προσφορά...
Αξίζει να πάρεις το παλίο, ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι κατευθείαν το παλιό μοντέλο;;;
Σίγουρα από οικονομικής άποψης είναι μια συμφέρουσα αγορά, αλλά...
Σε περίπτωση που πας να το πουλήσεις έχεις χάσει αρκετά μεγάλο ποσό.
Ψυχολογικά έχεις ένα παλιό μοντέλο.Ακούω τα σχόλιά σας!!!
-
Είναι γεγονός πως όταν βγαίνει κάποιο νέο μοντέλο το παλιό το βγάζουν με προσφορά...
Αξίζει να πάρεις το παλίο, ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι κατευθείαν το παλιό μοντέλο;;;
Σίγουρα από οικονομικής άποψης είναι μια συμφέρουσα αγορά, αλλά...
Σε περίπτωση που πας να το πουλήσεις έχεις χάσει αρκετά μεγάλο ποσό.
Ψυχολογικά έχεις ένα παλιό μοντέλο.Ακούω τα σχόλιά σας!!!
-
Είναι γεγονός πως όταν βγαίνει κάποιο νέο μοντέλο το παλιό το βγάζουν με προσφορά...
Αξίζει να πάρεις το παλίο, ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι κατευθείαν το παλιό μοντέλο;;;
Σίγουρα από οικονομικής άποψης είναι μια συμφέρουσα αγορά, αλλά...
Σε περίπτωση που πας να το πουλήσεις έχεις χάσει αρκετά μεγάλο ποσό.
Ψυχολογικά έχεις ένα παλιό μοντέλο.Ακούω τα σχόλιά σας!!!
-
Προσωπικά θα αγόραζα το απερχόμενο μοντέλο μόνο αν μου άρεσε πολύ, αν θεωρούσα πως δε διαφέρει σημαντικά σε σχέση με το καινούργιο και αν το έβρισκα σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή από το καινούργιο (εννοείται σε άριστη κατάσταση).
Ιδανική περίπτωση να έβρισκα κάποιον που να το είχε κούκλα και να το έδινε όσο όσο για να πάρει το καινούργιο -
Εννοώ πάντα για καινούριο :Ρ
π.χ.:
- Mazda 3
- Toyota Avensis
-
Γνωμη μου ειναι οτι αξιζει τον κοπο σε πριπτωσεις face-lift (πχ γιατι να μην παρεις τωρα μια Οκταβια 5 με εκπτωση 2000 ευρω και να περιμενεις σε ενα μηνα να παρεις την ανανεωμενη η οποια θα εχει ισως και επιλεον αυξηση?).Το ιδιο ισχυει ισως και για το Γκολφ 6.Σε καμια περιπτωση ομως δεν θα αγοραζα το Βεκτρα εστω και αν εχει 3500 ευρω εκπτωση αντι για το Ινσινια.Αρα μαλλον ειναι θεμα και ποσες αλλαγες φερνει το νεο μοντελο.
-
Αποψη μου ειναι οτι αξιζει μονο οταν συντρεχουν οι παρακατω συνθηκες
- Το νεο μοντελλο δεν ειναι ουτε εμφανισιακα ουτε τεχνολογικα χρονια μπροστα
- Σου αρεσει περισσοτερο η το ιδιο το design του απερχομενου μοντελλου
- Εχεις σκοπο να κρατησεις το αυτοκινητο 6 και βαλε χρονια , οποτε δεν σε ενδιαφερει αμεσα η μεταπωλητικη αξια.
Εγω με αυτο το σκεπτικο πηρα το golf v , και ειχα και ισχυροτερο κινητρο μια και το σχεδιο του 6 δεν μου αρεσε και εξακολουθει να μην μου αρεσει
Επεισης , κι αποτελει αποψη μου προς αποφυγη παρεξηγησεων , θεωρω οτι ενα μοντελλο στο τελος της γραμμης παραγωγης του εχει ξεφορτωθει ολες η σχεδον τις παιδικες ασθενειες που ενδεχομενως να ειχε οταν πρωτοεμφανιστηκε.Επεισης συμφωνω με τον φιλο πιο πανω που λεει οτι οταν (πχ βεκτρα με ινσιγκνια) 2 μοντελλα ειναι μερα με την νυχτα σχεδιαστικα και τεχνολογικα , η αγορα του νεου ειναι μονοδρομος
-
Πιστεύω πως όταν αγοράζεις το παλιό ότι κερδίζεις με την έκπτωση το χάνεις στην μεταπώληση...
Μόνοι λόγοι για να προτιμήσεις το παλιό είναι επειδή θεωρητικά το ολόφρεσκο μοντέλο θα βγάλει μερικές ασθένειες ή επειδή το παλιό είχε πιο καθαρόαιμη οδηγική αίσθηση ή καλύτερο ντιζάιν (σε όλους τους υπόλοιπούς τομείς το καινούργιο είναι σχεδόν πάντα καλύτερο)
-
Θεωρητικά στις εκδόσεις f/l έχουν λυθεί τα περισσότερα από τα προβλήματα που διαπιστώνονται στη γραμμή παραγωγής αλλά και από τα παράπονα πελατών. Υπό αυτό το πρίσμα πάντα συμφέρει η αγορά ενός f/l μοντέλου σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Όταν όμως πρόκειται για νέα γενιά μοντέλου (όχι f'/l) τότε κινδυνεύεις να πάρεις αυτοκίνητο 'φρέσκο' μεν, μη απαλλαγμένο από προβλήματα νεότητας δε.
Συμφωνώ πάντως στην άποψη που διατυπώθηκε ότι όσα κερδίζεις από την έκπτωση που κάνουν οι εταιρείες για να ξεστοκάρουν τα χάνεις μελλοντικά στην μεταπώληση.
Δεν θεωρώ επίσης άστοχη την τακτική ορισμένων επίδοξων πελατών που περιμένουν να περάσει ένα έτος από την εμφάνιση στην αγορά ενός αυτοκινήτου για να το αποκτήσουν, προσδοκώντας την βελτίωση της γραμμής παραγωγής αλλά και τα έγκυρα σχόλια εκείνων που το έχουν ήδη αποκτήσει.
Βέβαια από την άλλη δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν την αγορά ολοκαινούριου μοντέλου μόνο και μόνο για να διαφέρουν αδιαφορώντας για τα παραπάνω! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Συμφωνώ πάντως στην άποψη που διατυπώθηκε ότι όσα κερδίζεις από την έκπτωση που κάνουν οι εταιρείες για να ξεστοκάρουν τα χάνεις μελλοντικά στην μεταπώληση.Μήπως όμως χάνεις μεγαλύτερη αξία, διότι αργείς πολύ περισσότερο να το πουλήσεις;;; Μήπως δλδ πρέπει να συνυποληγιστεί και ο χρόνος πούλησης;
Θα μου πεις τώρα αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και σκέφτεσαι πως θα το πουλήσεις;;; ε ναι βάζεις κάτω όλους τους παράγωντες!!!
Προσωπικά, πριν την συζήτηση, βγαίνοντας ένα νέο μοντέλο θα το αγόραζα (πχ inginia). Συμφωνείτε πολύ σε αυτή την άποψη;;;
-
θα σου απαντήσω με την προσωπική μου εμπειρία από το κλιο 2 facelift 7/2001 που απέκτησε τότε η αδερφή μου καινούριο και μάλιστα από τα πρώτα που φέρανε. Το ντουλαπάκι του συνοδηγού ήταν στραβά τοποθετημένο σε όσα είδα το 2001 μέχρι και τα εκθεσιακά. Πέρασε ένας χρόνος και για να βάλουν σωστά το ντουλαπάκι και να βρουν το λάθος. Το προβληματάκι νεότητας λύθηκε όταν το μοντέλο πάλιωσε ακόμα και όταν υπήρχε το κλιο 2 προ f/l στην αγορά για μερικά χρόνια. Στο σιβικ που αγόρασα το 2007 όλα τα μοντέλα πάσχουν στην ανάρτηση και συγκεκριμένα από την μέτρια απόσβεση αυτής. Μόλις τα τελευταία μοντέλα του 2008 και αυτά που περιμένουμε το 2009 με το f/l ξεπέρασαν το πρόβλημα. Καλύτερα λοιπόν να επιλέγεις κάτι που βρίσκεται ήδη στην αγορά για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Σχεδόν πάντα αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση που ίσως χαλάσει (κλασσικό παράδειγμα το κολτ και το κολτ f/l) to f/l είναι βελτιωμένο από τον προκάτοχο του. Αλλά καλύτερα να περιμένεις και να μην πάρεις από τα πρώτα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν -
Εμεις που πηραμε ενα απο τα πρωτα 10 αυτοκινητα που ηρθαν στην ελλαδα, μας βγηκε σουπερ αξιοπιστο.
Τα περισσοτερα που μας χαλασαν ,ηταν αρκετο καιρο στην αγορα!
Δεν ειναι θεμα αυτο τωρα. Αλλος μπορει να παιρνει μια ζωη καινουρια μοντελα και να μην παθει ποτε προβλημα, αλλος μπορει να κανει το ιδιο και να του χαλασουν ολα. Αλλος να ειναι καπου στη μεση..Το θεμα ειναι οτι αν αξιζει να παρει καποιος παλιο μοντελο εξασφαλιζοντας καποια εκπτωση στο παλιο μοντελο λογω αντικαταστασης ? Σιγουρα αξιζει!
Εαν αξιζει λογω αξιοπιστιας ? Δεν θα ελεγα οτι ειναι κριτηριο αυτο
Εαν αξιζει το καινουριο λογω βελτιωσης ? εννοειται!
Εαν δεν αξιζει το καινουριο μην τυχον βγαλει βλαβη ? Παλι δεν θα ελεγα οτι ειναι κριτηριο.νομιζω οτι το θεμα ειναι καθαρα οικονομικο! Αν εχεις, τα σκας και δεν σε νοιαζει.
η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν θα αντεχα ψυχολογικα να επαιρνα ενα παλιο μοντελο! Θελω να εχω το καινουριο μοντελο ! πως το λενε.. θυμα του μαρκτετιν? οπως θελετε πεστε το!
-
Αν η εκπτωση είναι καλή νομίζω οτι αξίζει. Έιναι ωστόσο αθροισμα και πολλών άλλων παραγόντων όπως εχουν αναφέρει πολλοί φίλοι προτύτερα. Εγώ πχ θα σκεφτόμουν το golf 5 140 hp, δεδομένου οτι οι διαφορές με το 6 είναι σχετικά μικρές. Αλλά απο ότι ακούω η εκπτωση είναι μικρή...
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Εννοώ πάντα για καινούριο :Ρπ.χ.:
- Mazda 3
- Toyota Avensis
στα συγκεκριμενα δυο, οχι
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εμεις που πηραμε ενα απο τα πρωτα 10 αυτοκινητα που ηρθαν στην ελλαδα, μας βγηκε σουπερ αξιοπιστο.
Τα περισσοτερα που μας χαλασαν ,ηταν αρκετο καιρο στην αγορα!
Δεν ειναι θεμα αυτο τωρα. Αλλος μπορει να παιρνει μια ζωη καινουρια μοντελα και να μην παθει ποτε προβλημα, αλλος μπορει να κανει το ιδιο και να του χαλασουν ολα. Αλλος να ειναι καπου στη μεση..Το θεμα ειναι οτι αν αξιζει να παρει καποιος παλιο μοντελο εξασφαλιζοντας καποια εκπτωση στο παλιο μοντελο λογω αντικαταστασης ? Σιγουρα αξιζει!
Εαν αξιζει λογω αξιοπιστιας ? Δεν θα ελεγα οτι ειναι κριτηριο αυτο
Εαν αξιζει το καινουριο λογω βελτιωσης ? εννοειται!
Εαν δεν αξιζει το καινουριο μην τυχον βγαλει βλαβη ? Παλι δεν θα ελεγα οτι ειναι κριτηριο.νομιζω οτι το θεμα ειναι καθαρα οικονομικο! Αν εχεις, τα σκας και δεν σε νοιαζει.
η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν θα αντεχα ψυχολογικα να επαιρνα ενα παλιο μοντελο! Θελω να εχω το καινουριο μοντελο ! πως το λενε.. θυμα του μαρκτετιν? οπως θελετε πεστε το!
όλοι έιμαστε θύματα του marketing ... Μου αρέσει, που ένας το παραδέχτηκε κιόλας
-
Σε μένα μάλλον δεν ίσχυσε η θεωρία περί θυματοποίησης από το μάρκετινγκ αφού όταν το πήρα δεν υπήρχε ούτε ως δείγμα σε αντιπροσωπείες ενώ δεν έτρεχε σε κανένα μέσο καμία διαφημιστική καμπάνια. Ήταν καθαρά έρωτας κεραυνοβόλος!
Όμως συμφωνώ ότι επηρεάζομαι από αυτό ως μέλος μιας κοινωνίας που καθημερινά βομβαρδίζει τα μέλη της με διαφημίσεις για καταναλωτικά αγαθά δημιουργώντας ανάγκες που στην πράξη δεν υφίστανται.
-
Εγώ είμαι θύμα τις τσέπης μου :Ρ
πχ σκέπτομαι το παλιό αβένσις σε σχέση με το κορολλα γιατί βγαίνουν στα ίδια λεφτά :ΡΤέσπα!!!
Λογικά στις f/l εκδόσεις λογικά διορθώνουν τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί + κάποια μικρή μετατροπή εξωτερικά, απλά για να διαφέρει... Άρα ίσως και να συμφέρει!
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Εννοώ πάντα για καινούριο :Ρ
π.χ.:
- Mazda 3
- Toyota Avensis
στα συγκεκριμενα δυο, οχι
Το όχι που κολάει, όχι στο καινούριο ή όχι στο παλιό; και γιατί;;;
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Εννοώ πάντα για καινούριο :Ρπ.χ.:
- Mazda 3
- Toyota Avensis
Tα παραδείγματά σου είναι άκρως επιτυχημένα!
Αυτοκίνητα σαν το τωρινό 3άρι (sedan), ΝΑΙ,αξίζει να τα αγοράσεις.Και μάλιστα xωρίς να το σκεφτείς καν.-
Αυτοκίνητα σαν το τωρινό Avensis (που εννοείται δεν είναι του πεταματού προς θεού...) καλύτερα να αναμείνεις τον αντικαταστάτη.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Tα παραδείγματά σου είναι άκρως επιτυχημένα!
Αυτοκίνητα σαν το τωρινό 3άρι (sedan), ΝΑΙ,αξίζει να τα αγοράσεις.Και μάλιστα xωρίς να το σκεφτείς καν.-
Αυτοκίνητα σαν το τωρινό Avensis (που εννοείται δεν είναι του πεταματού προς θεού...) καλύτερα να αναμείνεις τον αντικαταστάτη.
+200!!
-
το τωρινό 3αρι αξίζει ίσως να το αγοράσεις αν πετύχεις καλή έκπτωση και είναι φορτωμένο με εξοπλισμό. Αν και μάλλον θα περίμενα το νέο 3αρι του 2009-10
Αξίζει να αγοράσεις το παλιό όταν βγαίνει το new μοντέλο;;;