-
Μεσα στον μήνα πρεπει να πάρω μια απόφαση. Ζω στο εξωτερικό και τα 2 αμάξια θα αγοραστουν απο Γερμανία και θα χρησιμοποιηθουν εκεί.
Πηγα στ vw και 'εφτιαξα' ενα scirocco 1.4 DSG στα 29.000 Ε με αρκετά έξτρα.
Απο την αλλη με 26-29.500Ε μπορώ να πάρω μεταχειρισμένο ενα ΤΤ 2.0 DSG με χιλιόμετρα που κυμαίνονται απο 10 -20.000.Αξίζει να πάω για το μεταχειρισμένο ΤΤ?
Απο τη μία λες το ένα ειναι ΤΤ ομως σκέφτομαι οτι είναι μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρω τ χρήση του έχει γίνει όντας και τουρμπο... Θα το πάω βεβαια πριν το πάρω σε αντιπροσωπεία να μου πουν τι παίζει αλλα και πάλι το σκέφτομαι...Τι μου προτίνετε?
-
Μεσα στον μήνα πρεπει να πάρω μια απόφαση. Ζω στο εξωτερικό και τα 2 αμάξια θα αγοραστουν απο Γερμανία και θα χρησιμοποιηθουν εκεί.
Πηγα στ vw και 'εφτιαξα' ενα scirocco 1.4 DSG στα 29.000 Ε με αρκετά έξτρα.
Απο την αλλη με 26-29.500Ε μπορώ να πάρω μεταχειρισμένο ενα ΤΤ 2.0 DSG με χιλιόμετρα που κυμαίνονται απο 10 -20.000.Αξίζει να πάω για το μεταχειρισμένο ΤΤ?
Απο τη μία λες το ένα ειναι ΤΤ ομως σκέφτομαι οτι είναι μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρω τ χρήση του έχει γίνει όντας και τουρμπο... Θα το πάω βεβαια πριν το πάρω σε αντιπροσωπεία να μου πουν τι παίζει αλλα και πάλι το σκέφτομαι...Τι μου προτίνετε?
-
Μεσα στον μήνα πρεπει να πάρω μια απόφαση. Ζω στο εξωτερικό και τα 2 αμάξια θα αγοραστουν απο Γερμανία και θα χρησιμοποιηθουν εκεί.
Πηγα στ vw και 'εφτιαξα' ενα scirocco 1.4 DSG στα 29.000 Ε με αρκετά έξτρα.
Απο την αλλη με 26-29.500Ε μπορώ να πάρω μεταχειρισμένο ενα ΤΤ 2.0 DSG με χιλιόμετρα που κυμαίνονται απο 10 -20.000.Αξίζει να πάω για το μεταχειρισμένο ΤΤ?
Απο τη μία λες το ένα ειναι ΤΤ ομως σκέφτομαι οτι είναι μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρω τ χρήση του έχει γίνει όντας και τουρμπο... Θα το πάω βεβαια πριν το πάρω σε αντιπροσωπεία να μου πουν τι παίζει αλλα και πάλι το σκέφτομαι...Τι μου προτίνετε?
-
ΤΤ θα σου έλεγα αλλά ίσως είμαι προκατειλημμένος γιατί δεν αγοράζω ποτέ καινούρια αυτοκίνητα....
-
Στην Γερμανία μπορείς να βρεις πολύ πιο εύκολα ένα καλό μεταχειρισμένο από ότι στην Ελλάδα. Αν κάνεις και τους απαραίτητους ελέγχους για να σιγουρευτείς ότι το αυτοκίνητο είναι όσο το δυνατόν σε καλύτερη κατάσταση και αν όντως το κόστος είναι τόσο κοντά με το Scirocco, τότε το TT είναι σαφώς καλύτερη επιλογή. Και 20.000χλμ δεν είναι καθόλου πολλά, ειδικά για τους δρόμους της Γερμανίας.
-
Καμια αλλη γνωμη?
-
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Καμια αλλη γνωμη?Εγω ειμαι παντα υπερ του καινουριου...ενας αλλος φιλος μου εχει το διλλημα scirocco 160 καινουριο ή c-sportscoupe ....φυσικα scirocco....το καινουριο οπως και να το κανεις ειναι αλλο πραγμα...ξερεις οτι και η παραμικρη γρατζουνια ειναι δικη σου ρε παιδι μου...παντως αν πας για ΤΤ κανε πολυ καλο ψαξιμο..κανενας που εχει ενα πολυ καλο αμαξι δεν το πουλάει ετσι ευκολα...υπαρχουν βεβαια και περιπτωσεις...
-
Εννοειται ΤΤ μεταχειρισμενο. δεν μπορω να βρω ουτε ενα λογο να προτιμησεις το σιροκο, εκτος απ'το οτι θα'ναι καινουργιο. αυτο ομως σε μενα δε λεει τιποτα. αρκει να το ψαξεις καλα και να μην πας τυφλα να παρεις οποιο κατσει. 20000 και 30000 χλμ δεν ειναι τιποτα
-
TT για ολους τους λογους που ειπαν τα παιδια,βαλτα διπλα σε μια νοητη εικονα και σκεψου ποσο αστειο ειναι το διλλημα αν βγαλεις τα κολληματα του ελληνα με το καινουριο.Και αυτο με το τουρμπ που λες δεν λεει κατι,εννοειτε οτι θα το ψαξεις αλλα ακομα και αν δεν προσεχε το τουρμπο ο προηγουμενος αντι να το αλλαξεις στις 100000χλμ θα το αλλαξεις στις 70000-80000χλμ,αναλωσιμο ειναι(ΑΝ το κρατησεις το αμαξι τοσο καιρο)
Το σιροκο ειναι αυτο που ειπε ο Κλαρκσον,'its a golf but less practical and more expensive'
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
TT για ολους τους λογους που ειπαν τα παιδια,βαλτα διπλα σε μια νοητη εικονα και σκεψου ποσο αστειο ειναι το διλλημα αν βγαλεις τα κολληματα του ελληνα με το καινουριο.Και αυτο με το τουρμπ που λες δεν λεει κατι,εννοειτε οτι θα το ψαξεις αλλα ακομα και αν δεν προσεχε το τουρμπο ο προηγουμενος αντι να το αλλαξεις στις 100000χλμ θα το αλλαξεις στις 70000-80000χλμ,αναλωσιμο ειναι(ΑΝ το κρατησεις το αμαξι τοσο καιρο)Το σιροκο ειναι αυτο που ειπε ο Κλαρκσον,'its a golf but less practical and more expensive'
Ειναι και αυτο που εβγαλε car of the year 2008,και το εβαλε στο sub-zero στον cool wall...και βασικα ειχε πει αυτο 'You know how we love the Golf GTI. Now imagine a car that drives a little better, looks far better, and hardly costs more' http://www.topgear.com/uk/volkswagen/scirocco
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Στην Γερμανία μπορείς να βρεις πολύ πιο εύκολα ένα καλό μεταχειρισμένο από ότι στην Ελλάδα. Αν κάνεις και τους απαραίτητους ελέγχους για να σιγουρευτείς ότι το αυτοκίνητο είναι όσο το δυνατόν σε καλύτερη κατάσταση και αν όντως το κόστος είναι τόσο κοντά με το Scirocco, τότε το TT είναι σαφώς καλύτερη επιλογή. Και 20.000χλμ δεν είναι καθόλου πολλά, ειδικά για τους δρόμους της Γερμανίας.+1
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
TT για ολους τους λογους που ειπαν τα παιδια,βαλτα διπλα σε μια νοητη εικονα και σκεψου ποσο αστειο ειναι το διλλημα αν βγαλεις τα κολληματα του ελληνα με το καινουριο.Και αυτο με το τουρμπ που λες δεν λεει κατι,εννοειτε οτι θα το ψαξεις αλλα ακομα και αν δεν προσεχε το τουρμπο ο προηγουμενος αντι να το αλλαξεις στις 100000χλμ θα το αλλαξεις στις 70000-80000χλμ,αναλωσιμο ειναι(ΑΝ το κρατησεις το αμαξι τοσο καιρο)
Το σιροκο ειναι αυτο που ειπε ο Κλαρκσον,'its a golf but less practical and more expensive'
Ειναι και αυτο που εβγαλε car of the year 2008,και το εβαλε στο sub-zero στον cool wall...και βασικα ειχε πει αυτο 'You know how we love the Golf GTI. Now imagine a car that drives a little better, looks far better, and hardly costs more' http://www.topgear.com/uk/volkswagen/scirocco' target='_blank
ΟΚ φιλε ειναι απιστευτο το σιροκο,δεκα κλασεις πανω απο το ΤΤ,εκανες την καλυτερη επιλογη σου λεω δικε μου,ησυχασες?
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
TT για ολους τους λογους που ειπαν τα παιδια,βαλτα διπλα σε μια νοητη εικονα και σκεψου ποσο αστειο ειναι το διλλημα αν βγαλεις τα κολληματα του ελληνα με το καινουριο.Και αυτο με το τουρμπ που λες δεν λεει κατι,εννοειτε οτι θα το ψαξεις αλλα ακομα και αν δεν προσεχε το τουρμπο ο προηγουμενος αντι να το αλλαξεις στις 100000χλμ θα το αλλαξεις στις 70000-80000χλμ,αναλωσιμο ειναι(ΑΝ το κρατησεις το αμαξι τοσο καιρο)
Το σιροκο ειναι αυτο που ειπε ο Κλαρκσον,'its a golf but less practical and more expensive'
Ειναι και αυτο που εβγαλε car of the year 2008,και το εβαλε στο sub-zero στον cool wall...και βασικα ειχε πει αυτο 'You know how we love the Golf GTI. Now imagine a car that drives a little better, looks far better, and hardly costs more' http://www.topgear.com/uk/volkswagen/scirocco' target='_blank' target='_blank
ΟΚ φιλε ειναι απιστευτο το σιροκο,δεκα κλασεις πανω απο το ΤΤ,εκανες την καλυτερη επιλογη σου λεω δικε μου,ησυχασες?
Χαλαρωσε φιλε μου δεν ειπα αυτο...απλα δεν μου αρεσουν τα ''κολληματα'' που αναφερεσαι για το καινουριο...ειμαστε ολοι χαζοι που παιρνουμε καινουρια και οποιος παιρνει μεταχειρισμενο δεν εχει ελληνικα κολληματα εγω το μονο που ειπα ειναι οτι δεν θα επαιρνα μεταχειρισμενο και αυτο υποστηριξα,πουθενα δεν ειπα οτι το σιροκκο ειναι καλυτερο απο το ΤΤ και απλα διορθωσα τα λογια που μετεφερες τα οποια δεν τα ειπες σωστα...
-
Μεταχειρισμένο ΤΤ από μένα...
-
Όποιος έχει ποτέ κάτσει ΜΕΣΑ στο ΤΤ και προτιμήσει μετά την μαούνα το Scirocco με αυτό το ΑΠΑΙΣΙΟ εσωτερικό του, καλό θα ήτανε να περάσει από τον οφθαλμίατρο του IKA της περιοχής του (αν και ο ίδιος ο γιατρός απλά θα του επιβεβαιώσει ότι έχει ήδη πάθει ολική τύφλωση)...
Δεν αναφέρομαι στην εξωτερική εμφάνιση, μιας και ο οδηγός βλέπει 99% της διάρκειας κατοχής ενός οχήματος το εσωτερικό του.
Βέβαια πάντα υπήρχαν άνθρωποι που πέθαιναν για νταρντάνες γυναίκες, βραστούς όρχεις βουβαλιού, ή έστω για το ανιαρό εσωτερικό ενός Γκόλφ...οπότε περί ορέξεως...
Όσο για τον όρο 'μεταχειρισμένο':
Μα ως γνωστόν τα μεταχειρισμένα Γερμανίας ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν με τα ταλαιπωρημένα (από λακκούβες, χωματόδρομους, κλπ.) δικά μας εδώ, οπότε όχι μόνο παίρνεις ΚΑΛΥΤΕΡΟ αμάξι ΑΝΩΤΕΡΗΣ κατηγορίας (ΤΤ), αλλά και από οικονομοτεχνικής πλευράς συμφέρει μιας και ολόκληρη την απαξίωση της τιμής 1ης κτήσης της επιβαρύνθηκε ο πρώην κάτοχος!Μετά από 4 καινούργια αυτοκίνητα από Ελλάδα πάντως το επόμενό μου θα είναι 'μεταχειρισμένο' από τους Τεύτονες...
-
Και γω προτεινω ΤΤ.Το οτι ειναι ελαφρως μεταχειρισμενο μην σε απασχολει.Με 20000χλμ ναι μεν ειναι μεταχειρισμενο αλλα στην ουσια ειναι καινουργιο.Αυτα τα χιλιομετρα στους γερμανικους δρομους γινονται χωρις να το παρεις χαμπαρι αλλα και ξεκουραστα.Εκει δεν υπαρχουν ουτε λακουβες ουτε ξεκινα-σταματα ωστε να ζοριζεται το αυτοκινητο.Το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι να μην εχει φαει καποιο τρακαρισμα και να μην εχει τιποτα σκουριες λογω του αλα-τιου(αν βεβαια το παρεις απο περιοχη που αναγκαζονται να ριχνον αλα-τι στους δρομους).
-
ακόμα με αυτό το α-λά-τι??
-
γιατι δεν ισχυει???
-
Διάβασε ξανά το μήνυμά σου
-
Τι ειναι παλι αυτο?????Εγω α-λα-τι εγραψα,ποιο bravo καιει λαδια????
Kαινουριο scirocco ή μεταχειρισμένο TT ( στο εξωτερικό)?