Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ESP
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ESP
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    36
    429
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vampire4 last edited by

      μπορει να μου πει καπιοσ ειναι καλο ενα αυτοκινητο να εχει esp η οχι,και αν εχει ειναι καλο να το εχει μονιμα η να εχει κουμπι απενεργοπιησεισ

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • V
        vampire4 last edited by

        μπορει να μου πει καπιοσ ειναι καλο ενα αυτοκινητο να εχει esp η οχι,και αν εχει ειναι καλο να το εχει μονιμα η να εχει κουμπι απενεργοπιησεισ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vampire4 last edited by

          μπορει να μου πει καπιοσ ειναι καλο ενα αυτοκινητο να εχει esp η οχι,και αν εχει ειναι καλο να το εχει μονιμα η να εχει κουμπι απενεργοπιησεισ

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • M
            manosk last edited by

            Καλό είναι, πάρα πολύ καλό. Αν ξέρει κάποιος να οδηγεί, ας απενεργοποιείται. Αν δεν ξέρει τι του γίνεται και θέλει να το απενεργοποιήσει γιατί άκουσε ότι έτσι κάνουν οι σπορτίφ οδηγοί, καλύτερα να μην απενεργοποιείται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • N
              nick-k last edited by

              Φυσικά και είναι καλό να έχει esp! Δεν τίθεται ερώτημα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • X
                xeno last edited by

                Ο χρήστης vampire4 έγραψε:
                μπορει να μου πει καπιοσ ειναι καλο ενα αυτοκινητο να εχει esp η οχι,και αν εχει ειναι καλο να το εχει μονιμα η να εχει κουμπι απενεργοπιησεισ

                Είναι σύστημα ασφαλείας σωτήριο για τον μέσο οδηγό. Εδικα σε περιπτώσεις που σου φύγει το αυτοκίνητο και είσαι λίγο αφηρημένος... του ανάβεις κερί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kon5 last edited by

                  Καλά Γιώργο φαντάζομαι ιδίως το traction control πως θα αναβοσβήνει στους παλιόδρομους με τόσα άλογα κάτω από το πόδι σου.Το καλοκαίρι μπήκα συνοδηγός σε μια 911 turbo από Χανιώτη μέχρι Καλλιθέα και παρόλο που είναι 4κίνητη δούλευαν υπερωρίες τα βοηθήματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Ειμαι της αποψης οτι μονο στην πιστα πρεπει να απενεργοποιειται το ESP.Και γενικα τα ηλεκτρονικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iliasp last edited by

                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                      Ειμαι της αποψης οτι μονο στην πιστα πρεπει να απενεργοποιειται το ESP.Και γενικα τα ηλεκτρονικα.

                      Και όταν κολλήσεις κάπου! Πχ χιόνι ή λάσπη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nikolas87 last edited by

                        Πρέπει να υπάρχει. Είναι πολύ σημαντικό βοήθημα και για αυτόν που ξέρει και για τον αδαή. Γνώμη μου όμως είναι πως θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης για αυτούς που θέλουν συνηδειτά και υπέυθυνα να παίξουν με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και όσο για αυτούς που λένε ότι στη λάσπη και το χιόνι ξεκινάς καλύτερα χωρίς ESP και ASR υπάρχουν video στο youtube που αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          spiros last edited by

                          οντως σε αμμο που το ειχα δοκιμασει κολαγε πιο ευκολα με tcs off. Δε ξερω αν επαιζε ρολο και το ηλεκτρονικο διαφορικο το οποιο δουλευε αρκετα για να μην κολησει το αυτοκινητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vstratis last edited by

                            περα απο youtube κλπ, εγω σημερα δοκιμασα στην Κοζανη με esp on και esp off να ανεβω μια ανηφορα σταματημενος με χιονι και με esp απλα εμπαινε συνεχεια το συστημα και γλυστρουσε το αυτοκινητο. Ενω χωρις προχωρουσε. Επιπλεον ακομα και σε αλυσιδες κ 'κουκουλες' για χιονι το esp πρεπει να ειναι off....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mariadne last edited by

                              Ο χρήστης vstratis έγραψε:
                              περα απο youtube κλπ, εγω σημερα δοκιμασα στην Κοζανη με esp on και esp off να ανεβω μια ανηφορα σταματημενος με χιονι και με esp απλα εμπαινε συνεχεια το συστημα και γλυστρουσε το αυτοκινητο. Ενω χωρις προχωρουσε. Επιπλεον ακομα και σε αλυσιδες κ 'κουκουλες' για χιονι το esp πρεπει να ειναι off....

                              Αν μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει κοιτάζοντας το πιο κάτω video από το fifth gear, στο οποίο παρουσιάζει το ABS, TCS, ESP σε χιόνι και πάγο.
                              Σε κάποιο σημείο το αυτοκίνητο ανεβαίνει με TCS on μία μεγάλη ανηφόρα με πάγο (σε ειδική πίστα). Χωρίς TCS μένει στο ίδιο σημείο.
                              Το αποκορύφωμα είναι η δοκιμή του ESP πάνω σε μια παγωμένη λίμνη με λίγο χιόνι από πάνω....

                              Έχω μπερδευτεί πολύ!
                              Είχα την εντύπωση ότι σε πάγο μόνο με καρφιά ή αλυσίδες.

                              http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc' target='_blank' target='_blank

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nick-k last edited by

                                Youtube Video

                                http://www.youtube.com/watch?v=m5Ug-udF ... re=related

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iliasp last edited by

                                  Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
                                  Πρέπει να υπάρχει. Είναι πολύ σημαντικό βοήθημα και για αυτόν που ξέρει και για τον αδαή. Γνώμη μου όμως είναι πως θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης για αυτούς που θέλουν συνηδειτά και υπέυθυνα να παίξουν με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και όσο για αυτούς που λένε ότι στη λάσπη και το χιόνι ξεκινάς καλύτερα χωρίς ESP και ASR υπάρχουν video στο youtube που αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο!

                                  Για δώσε κανένα link

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nikolas87 last edited by

                                    Το link το παρέθεσε κάποιος πιο πάνω. http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
                                    Δεν νομίζω να χωράει περιθώρια αμφισβήτησης.

                                    Πρόσεξα ότι μερικοί μπερδεύουν το ESP με το antispin. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      mariadne last edited by

                                      Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
                                      Το link το παρέθεσε κάποιος πιο πάνω. http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
                                      Δεν νομίζω να χωράει περιθώρια αμφισβήτησης.

                                      Πρόσεξα ότι μερικοί μπερδεύουν το ESP με το antispin. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

                                      Το ερώτημα μου παραμένει: αν δεχθούμε τα video, τότε με ESP μπορούμε να κινηθούμε σε χιόνι-πάγο χωρίς αλυσίδες; Δεν το έχω δοκιμάσει, αν κάποιος το έχει κάνει ας μας πει.

                                      Εγώ το μόνο που είδα είναι ότι το αυτοκίνητο ξεκινά σε ανηφόρα με πάγο, και επιπλέον κάνει ελιγμούς σε παγωμένη λίμνη με χιόνι. Μήπως φορά και λάστιχα χιονιού;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nikolas87 last edited by

                                        Στο χιόνι κινείσαι με χειμερινά λάστιχα. Στον πάγο με καρφιά ή με αλυσίδες. Αυτό που ήθελε να δείξει το βίντεο είναι πόσο βοηθάει το ESP σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • I
                                          iliasp last edited by

                                          Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
                                          Το link το παρέθεσε κάποιος πιο πάνω. http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
                                          Δεν νομίζω να χωράει περιθώρια αμφισβήτησης.

                                          Πρόσεξα ότι μερικοί μπερδεύουν το ESP με το antispin. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

                                          Το ότι στη Jaguar δουλεύει το TCS στη συγκεκριμένη περίπτωση, δηλαδή ενώ κινείται ξαφνικά βρίσκει πάγο και εξακολουθεί να πηγαίνει δε σημαίνει ότι έτσι συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα!

                                          Πχ εγώ χωρίς χιονολάστιχα, εάν κολλήσω στο χιόνι και πατήσω γκάζι με ενεργοποιημένο το σύστημα ευστάθειας θα μου σβήσει! Θα μπει το σύστημα και θα μου κόψει την κινητήρια δύναμη! Έτσι θα βάλω τις καλτσούλες μου, θα το απενεργοποιήσω και με λίγο σπινιάρισμα στην αρχή θα αποκτήσω μια Α ταχύτητα!

                                          Εξάλλου στο Manual του αυτοκινήτου έτσι γράφει! Απενεργοποιημένο το ESP σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης! Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσεις διαφορετικά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            mariadne last edited by

                                            Ο χρήστης iliasp έγραψε:

                                            Το link το παρέθεσε κάποιος πιο πάνω. http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
                                            Δεν νομίζω να χωράει περιθώρια αμφισβήτησης.

                                            Πρόσεξα ότι μερικοί μπερδεύουν το ESP με το antispin. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

                                            Το ότι στη Jaguar δουλεύει το TCS στη συγκεκριμένη περίπτωση, δηλαδή ενώ κινείται ξαφνικά βρίσκει πάγο και εξακολουθεί να πηγαίνει δε σημαίνει ότι έτσι συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα!

                                            Πχ εγώ χωρίς χιονολάστιχα, εάν κολλήσω στο χιόνι και πατήσω γκάζι με ενεργοποιημένο το σύστημα ευστάθειας θα μου σβήσει! Θα μπει το σύστημα και θα μου κόψει την κινητήρια δύναμη! Έτσι θα βάλω τις καλτσούλες μου, θα το απενεργοποιήσω και με λίγο σπινιάρισμα στην αρχή θα αποκτήσω μια Α ταχύτητα!

                                            Εξάλλου στο Manual του αυτοκινήτου έτσι γράφει! Απενεργοποιημένο το ESP σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης! Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσεις διαφορετικά

                                            Άρα το video με την Jaguar μας παραπλανά!
                                            Βέβαια και πάλι τα συστήματα που έχει η Jaguar είναι ίδια σε όλα τα αυτοκίνητα, σύστημα της Bosch είναι...
                                            Χωρίς να το έχω δοκιμάσει σε χιόνι/πάγο, παρά μόνο σε στεγνό/βρεγμένο δρόμο, θα συμφωνήσω μαζί σου για το κόψιμο της κινητήριας δύναμης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr