περα απο youtube κλπ, εγω σημερα δοκιμασα στην Κοζανη με esp on και esp off να ανεβω μια ανηφορα σταματημενος με χιονι και με esp απλα εμπαινε συνεχεια το συστημα και γλυστρουσε το αυτοκινητο. Ενω χωρις προχωρουσε. Επιπλεον ακομα και σε αλυσιδες κ 'κουκουλες' για χιονι το esp πρεπει να ειναι off....
Latest posts made by vstratis
-
RE: ESP
-
RE: Jetta Tsi 140ps 'προβληματακια' ή η ιδεα μου;
ευχαριστω κ τους 2 σας, θα τα δοκιμασω και τα 2 που ειπατε (θοδωρος κ ... κλιμα ) ....
-
Jetta Tsi 140ps 'προβληματακια' ή η ιδεα μου;
καλησπερα και χρονια πολλα (καλα χριστουγεννα κλπ)
εχω απο 10/8/2007 το συγκεκριμενο μοντελο.
Ειχα εξ αρχης καποιες 'αποριες' και καποιους προβληματισμους.
Καταρχην στην 1η κ 2η ταχυτητα η επιταχυνση μου φαινεται πολυ μικροτερη σε σχεση με την 3η και ανω. Δηλαδη σαν να φτανει στο αυτοκινητο πολυ γρηγορα στα ορια του(ηχος, στροφες κλπ) χωρις ομως να αυξανει ταχυτητα τοσο πολυ.
Επιπλεον, σπανιες φορες η 2η ταχυτητα δεν κουμπωνει και πρεπει να παρω το ποδι απο συμπλεκτη και να ξαναπατησω καλα και να ξαναβαλω ταχυτητα. Αυτο το κανει (οταν το κανει) σε καμια στροφη με χαμηλη ταχυτητα (πχ μετα απο φαναρι) αλλα οχι συχνα (1-2 φορες και αν το μηνα).
Ο ηχος επισης της μηχανης μου φαινεται οτι οσο περνα ο καιρος οτι ειναι πιο 'τραχυς' και πιο ... 'ζορικος' .... χωρις ομως να εχω δει ανεβασμενες επιδοσεις σε σχεση με την αρχη που υποτιθεται ηταν πιο 'ηπια' η οδηγηση και πιο 'αδουλευτη' η μηχανη. Ισα ισα μπορω να πω οτι μου φαινονται μειωμενες οι επιδοσεις.
Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....
Οταν βρεχει ειναι σαν να 'μπαζει' , δλδ ο ηχος που κανει η βροχη ειναι λες και εχω αφησει παραθυρο. Το ιδιο και με τον αερα. Σε παλαιοτερα και θεωρητικα υποδεεστερα αυτοκινητα δεν ειχα τετοια 'συμπτωματα' ....Ολα αυτα τα ειχα πει στο πρωτο σερβις-λαδια και υποτιθεται δεν ειχαν βρει καποιο 'προβλημα'
Εγω σκεφτομαι για την τουρμπινα κυριως και για τη μηχανη δευτερευοντως να κανω ενα vagcom test. Αξιζει; Θα μου δωσει αποτελεσματα που θα ειναι εκτιμησιμα ωστε να αποκλεισω προβληματα κλπ(για κινητηρα κ τουρμπινα παντα) οσο ειναι στην εγγυηση;
Εκτος αντιπροσωπειας καποιον καλο σε Θεσσαλονικη ξερει κανεις για vagcom και λοιπα τσεκαπς που να ειναι εμπιστοσυνης; -
RE: Jetta Tsi 140ps 'προβληματακια' ή η ιδεα μου;
καλησπερα και χρονια πολλα (καλα χριστουγεννα κλπ)
εχω απο 10/8/2007 το συγκεκριμενο μοντελο.
Ειχα εξ αρχης καποιες 'αποριες' και καποιους προβληματισμους.
Καταρχην στην 1η κ 2η ταχυτητα η επιταχυνση μου φαινεται πολυ μικροτερη σε σχεση με την 3η και ανω. Δηλαδη σαν να φτανει στο αυτοκινητο πολυ γρηγορα στα ορια του(ηχος, στροφες κλπ) χωρις ομως να αυξανει ταχυτητα τοσο πολυ.
Επιπλεον, σπανιες φορες η 2η ταχυτητα δεν κουμπωνει και πρεπει να παρω το ποδι απο συμπλεκτη και να ξαναπατησω καλα και να ξαναβαλω ταχυτητα. Αυτο το κανει (οταν το κανει) σε καμια στροφη με χαμηλη ταχυτητα (πχ μετα απο φαναρι) αλλα οχι συχνα (1-2 φορες και αν το μηνα).
Ο ηχος επισης της μηχανης μου φαινεται οτι οσο περνα ο καιρος οτι ειναι πιο 'τραχυς' και πιο ... 'ζορικος' .... χωρις ομως να εχω δει ανεβασμενες επιδοσεις σε σχεση με την αρχη που υποτιθεται ηταν πιο 'ηπια' η οδηγηση και πιο 'αδουλευτη' η μηχανη. Ισα ισα μπορω να πω οτι μου φαινονται μειωμενες οι επιδοσεις.
Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....
Οταν βρεχει ειναι σαν να 'μπαζει' , δλδ ο ηχος που κανει η βροχη ειναι λες και εχω αφησει παραθυρο. Το ιδιο και με τον αερα. Σε παλαιοτερα και θεωρητικα υποδεεστερα αυτοκινητα δεν ειχα τετοια 'συμπτωματα' ....Ολα αυτα τα ειχα πει στο πρωτο σερβις-λαδια και υποτιθεται δεν ειχαν βρει καποιο 'προβλημα'
Εγω σκεφτομαι για την τουρμπινα κυριως και για τη μηχανη δευτερευοντως να κανω ενα vagcom test. Αξιζει; Θα μου δωσει αποτελεσματα που θα ειναι εκτιμησιμα ωστε να αποκλεισω προβληματα κλπ(για κινητηρα κ τουρμπινα παντα) οσο ειναι στην εγγυηση;
Εκτος αντιπροσωπειας καποιον καλο σε Θεσσαλονικη ξερει κανεις για vagcom και λοιπα τσεκαπς που να ειναι εμπιστοσυνης;