Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Jetta Tsi 140ps 'προβληματακια' ή η ιδεα μου;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Jetta Tsi 140ps 'προβληματακια' ή η ιδεα μου;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vstratis last edited by

      καλησπερα και χρονια πολλα (καλα χριστουγεννα κλπ)
      εχω απο 10/8/2007 το συγκεκριμενο μοντελο.
      Ειχα εξ αρχης καποιες 'αποριες' και καποιους προβληματισμους.
      Καταρχην στην 1η κ 2η ταχυτητα η επιταχυνση μου φαινεται πολυ μικροτερη σε σχεση με την 3η και ανω. Δηλαδη σαν να φτανει στο αυτοκινητο πολυ γρηγορα στα ορια του(ηχος, στροφες κλπ) χωρις ομως να αυξανει ταχυτητα τοσο πολυ.
      Επιπλεον, σπανιες φορες η 2η ταχυτητα δεν κουμπωνει και πρεπει να παρω το ποδι απο συμπλεκτη και να ξαναπατησω καλα και να ξαναβαλω ταχυτητα. Αυτο το κανει (οταν το κανει) σε καμια στροφη με χαμηλη ταχυτητα (πχ μετα απο φαναρι) αλλα οχι συχνα (1-2 φορες και αν το μηνα).
      Ο ηχος επισης της μηχανης μου φαινεται οτι οσο περνα ο καιρος οτι ειναι πιο 'τραχυς' και πιο ... 'ζορικος' .... χωρις ομως να εχω δει ανεβασμενες επιδοσεις σε σχεση με την αρχη που υποτιθεται ηταν πιο 'ηπια' η οδηγηση και πιο 'αδουλευτη' η μηχανη. Ισα ισα μπορω να πω οτι μου φαινονται μειωμενες οι επιδοσεις.
      Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....
      Οταν βρεχει ειναι σαν να 'μπαζει' , δλδ ο ηχος που κανει η βροχη ειναι λες και εχω αφησει παραθυρο. Το ιδιο και με τον αερα. Σε παλαιοτερα και θεωρητικα υποδεεστερα αυτοκινητα δεν ειχα τετοια 'συμπτωματα' ....

      Ολα αυτα τα ειχα πει στο πρωτο σερβις-λαδια και υποτιθεται δεν ειχαν βρει καποιο 'προβλημα'
      Εγω σκεφτομαι για την τουρμπινα κυριως και για τη μηχανη δευτερευοντως να κανω ενα vagcom test. Αξιζει; Θα μου δωσει αποτελεσματα που θα ειναι εκτιμησιμα ωστε να αποκλεισω προβληματα κλπ(για κινητηρα κ τουρμπινα παντα) οσο ειναι στην εγγυηση;
      Εκτος αντιπροσωπειας καποιον καλο σε Θεσσαλονικη ξερει κανεις για vagcom και λοιπα τσεκαπς που να ειναι εμπιστοσυνης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vstratis last edited by

        καλησπερα και χρονια πολλα (καλα χριστουγεννα κλπ)
        εχω απο 10/8/2007 το συγκεκριμενο μοντελο.
        Ειχα εξ αρχης καποιες 'αποριες' και καποιους προβληματισμους.
        Καταρχην στην 1η κ 2η ταχυτητα η επιταχυνση μου φαινεται πολυ μικροτερη σε σχεση με την 3η και ανω. Δηλαδη σαν να φτανει στο αυτοκινητο πολυ γρηγορα στα ορια του(ηχος, στροφες κλπ) χωρις ομως να αυξανει ταχυτητα τοσο πολυ.
        Επιπλεον, σπανιες φορες η 2η ταχυτητα δεν κουμπωνει και πρεπει να παρω το ποδι απο συμπλεκτη και να ξαναπατησω καλα και να ξαναβαλω ταχυτητα. Αυτο το κανει (οταν το κανει) σε καμια στροφη με χαμηλη ταχυτητα (πχ μετα απο φαναρι) αλλα οχι συχνα (1-2 φορες και αν το μηνα).
        Ο ηχος επισης της μηχανης μου φαινεται οτι οσο περνα ο καιρος οτι ειναι πιο 'τραχυς' και πιο ... 'ζορικος' .... χωρις ομως να εχω δει ανεβασμενες επιδοσεις σε σχεση με την αρχη που υποτιθεται ηταν πιο 'ηπια' η οδηγηση και πιο 'αδουλευτη' η μηχανη. Ισα ισα μπορω να πω οτι μου φαινονται μειωμενες οι επιδοσεις.
        Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....
        Οταν βρεχει ειναι σαν να 'μπαζει' , δλδ ο ηχος που κανει η βροχη ειναι λες και εχω αφησει παραθυρο. Το ιδιο και με τον αερα. Σε παλαιοτερα και θεωρητικα υποδεεστερα αυτοκινητα δεν ειχα τετοια 'συμπτωματα' ....

        Ολα αυτα τα ειχα πει στο πρωτο σερβις-λαδια και υποτιθεται δεν ειχαν βρει καποιο 'προβλημα'
        Εγω σκεφτομαι για την τουρμπινα κυριως και για τη μηχανη δευτερευοντως να κανω ενα vagcom test. Αξιζει; Θα μου δωσει αποτελεσματα που θα ειναι εκτιμησιμα ωστε να αποκλεισω προβληματα κλπ(για κινητηρα κ τουρμπινα παντα) οσο ειναι στην εγγυηση;
        Εκτος αντιπροσωπειας καποιον καλο σε Θεσσαλονικη ξερει κανεις για vagcom και λοιπα τσεκαπς που να ειναι εμπιστοσυνης;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vstratis last edited by

          καλησπερα και χρονια πολλα (καλα χριστουγεννα κλπ)
          εχω απο 10/8/2007 το συγκεκριμενο μοντελο.
          Ειχα εξ αρχης καποιες 'αποριες' και καποιους προβληματισμους.
          Καταρχην στην 1η κ 2η ταχυτητα η επιταχυνση μου φαινεται πολυ μικροτερη σε σχεση με την 3η και ανω. Δηλαδη σαν να φτανει στο αυτοκινητο πολυ γρηγορα στα ορια του(ηχος, στροφες κλπ) χωρις ομως να αυξανει ταχυτητα τοσο πολυ.
          Επιπλεον, σπανιες φορες η 2η ταχυτητα δεν κουμπωνει και πρεπει να παρω το ποδι απο συμπλεκτη και να ξαναπατησω καλα και να ξαναβαλω ταχυτητα. Αυτο το κανει (οταν το κανει) σε καμια στροφη με χαμηλη ταχυτητα (πχ μετα απο φαναρι) αλλα οχι συχνα (1-2 φορες και αν το μηνα).
          Ο ηχος επισης της μηχανης μου φαινεται οτι οσο περνα ο καιρος οτι ειναι πιο 'τραχυς' και πιο ... 'ζορικος' .... χωρις ομως να εχω δει ανεβασμενες επιδοσεις σε σχεση με την αρχη που υποτιθεται ηταν πιο 'ηπια' η οδηγηση και πιο 'αδουλευτη' η μηχανη. Ισα ισα μπορω να πω οτι μου φαινονται μειωμενες οι επιδοσεις.
          Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....
          Οταν βρεχει ειναι σαν να 'μπαζει' , δλδ ο ηχος που κανει η βροχη ειναι λες και εχω αφησει παραθυρο. Το ιδιο και με τον αερα. Σε παλαιοτερα και θεωρητικα υποδεεστερα αυτοκινητα δεν ειχα τετοια 'συμπτωματα' ....

          Ολα αυτα τα ειχα πει στο πρωτο σερβις-λαδια και υποτιθεται δεν ειχαν βρει καποιο 'προβλημα'
          Εγω σκεφτομαι για την τουρμπινα κυριως και για τη μηχανη δευτερευοντως να κανω ενα vagcom test. Αξιζει; Θα μου δωσει αποτελεσματα που θα ειναι εκτιμησιμα ωστε να αποκλεισω προβληματα κλπ(για κινητηρα κ τουρμπινα παντα) οσο ειναι στην εγγυηση;
          Εκτος αντιπροσωπειας καποιον καλο σε Θεσσαλονικη ξερει κανεις για vagcom και λοιπα τσεκαπς που να ειναι εμπιστοσυνης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanix last edited by

            Πανε να στο τσεκαρει ο Θοδωρος στο Bosch Car service στην εθνικης αντιστασεως!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Δέν ξέρω για τα υπόλοιπα, αλλά αυτό:

              Ο χρήστης vstratis έγραψε:
              Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....

              Σε όσα αυτοκίνητα με clima έχω οδηγήσει το σύστημα 'θυμάται' την τελευταία θερμοκρασία που το έχεις ρυθμίσει. Αν το είχες προηγουμένως στο ζεστό, τότε ακόμα και αν το κλείσεις μετα ο λίγος αέρας που βγαίνει απο τους αεραγωγούς κατα την κίνηση του αυτοκινήτου θα βγαίνει ζεστός.

              Δοκίμασε να βάλεις το clima σε χαμηλότερη θερμοκρασία και μετά να το σβήσεις. Λογικά ο αέρας μετά θα είναι κρύος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vstratis last edited by

                ευχαριστω κ τους 2 σας, θα τα δοκιμασω και τα 2 που ειπατε (θοδωρος κ ... κλιμα ) ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gerasimos12 last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Δέν ξέρω για τα υπόλοιπα, αλλά αυτό:

                  Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....

                  Σε όσα αυτοκίνητα με clima έχω οδηγήσει το σύστημα 'θυμάται' την τελευταία θερμοκρασία που το έχεις ρυθμίσει. Αν το είχες προηγουμένως στο ζεστό, τότε ακόμα και αν το κλείσεις μετα ο λίγος αέρας που βγαίνει απο τους αεραγωγούς κατα την κίνηση του αυτοκινήτου θα βγαίνει ζεστός.

                  Δοκίμασε να βάλεις το clima σε χαμηλότερη θερμοκρασία και μετά να το σβήσεις. Λογικά ο αέρας μετά θα είναι κρύος.

                  Eισαι αρχηγος ρε φιλε. Εχω ενα Roomster Scout με αυτοματο κλιματισμο, και ειχα το ιδιο προβλημα με τον φιλο με το Jetta σε σχεση με το κλειστο κλιμα. Εκανα το κολπο που ειπες και ολα μια χαρα... Καλες γιορτες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanix last edited by

                    Ο χρήστης vstratis έγραψε:
                    ευχαριστω κ τους 2 σας, θα τα δοκιμασω και τα 2 που ειπατε (θοδωρος κ ... κλιμα ) ....

                    Στον συστηνω γιατι απο τοτε που ανελαβε το δικο μου VW δεν εχει κανει κιχ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mjacob last edited by

                      Ο χρήστης vstratis έγραψε:
                      Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....

                      Αν έχει ζεσταθεί ο χώρος της μηχανής, με κλειστό το a/c [clima, whatever] και με μικρή ροή αέρα [π.χ. κλειστός ο ανεμιστήρας] προφανώς θα είναι ζεστός ο αέρας. Έχουν ζεσταθεί οι σωληνώσεις, η εισαγωγή του εξαερισμού κλπ, η ροή είναι μικρή οπότε προλαβαίνει να μεταφερθεί αρκετή θερμότητα από τη μηχανή στον εισερχόμενο αέρα ο οποίος δεν ψύχεται [από την μονάδα a/c]. Λόγω kompressor/turbo θα αναπτύσσονται και γρηγορότερα υψηλές θερμοκρασίες. Μάλλον δεν το είχες προσέξει στα προηγούμενα αυτοκίνητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                        Επιπλεον, οταν κινειται το αυτοκινητο και ειναι κλειστα clima κλπ βγαζει ζεστο αερα. Οχι απλα τον αερα που ερχεται απο εξω αλλα ζεστο. Αυτο ειναι φυσιολογικο; (μιλαω χειμωνα καλοκαιρι σε γενικες γραμμες, αν και τωρα ειναι λιγο πιο δροσερος σε σχεση με το καλοκαιρι που ειναι καυτος ακομα κ σε σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια). Σε παλαιοτερα αυτοκινητα δεν το ειχα αυτο ....

                        Αν έχει ζεσταθεί ο χώρος της μηχανής, με κλειστό το a/c [clima, whatever] και με μικρή ροή αέρα [π.χ. κλειστός ο ανεμιστήρας] προφανώς θα είναι ζεστός ο αέρας. Έχουν ζεσταθεί οι σωληνώσεις, η εισαγωγή του εξαερισμού κλπ, η ροή είναι μικρή οπότε προλαβαίνει να μεταφερθεί αρκετή θερμότητα από τη μηχανή στον εισερχόμενο αέρα ο οποίος δεν ψύχεται [από την μονάδα a/c]. Λόγω kompressor/turbo θα αναπτύσσονται και γρηγορότερα υψηλές θερμοκρασίες. Μάλλον δεν το είχες προσέξει στα προηγούμενα αυτοκίνητα.

                        O αερας που μπαινει στην καμπινα δεν περναει απο τον χωρο της μηχανης αλλα απο τις γριλιες που υπαρχουν πχ. κατω απο το παρμπριζ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr