Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλήματα υποπιέσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλήματα υποπιέσεων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    1765
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kospapad last edited by

      Παιδιά καλημέρα
      Να σας πω γρήγορα τι τραβάω με τις υποπιέσεις και να μου πείτε την γνώμη σας
      έχω ένα OPEL VECTRA με κινητηρα ECOTEC X 18 XE. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι των γονιών μου με αποτέλεσμα να μην το παρατηρώ σε τακτική βάση.
      Από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από γνωστό εδώ και 7 χρόνια , έχω παρατηρήσει απόδοση που δεν συνάδει με τον κυβισμό του . Πιο συγκεκριμένα, δεν τραβάει μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να γίνει ενοχλητικό. Στην εθνική δεν παρατηρείται κάτι ανάλογο, χωρίς και να έχει ζοριστεί ώστε να παρατηρηθούν σημάδια απώλειας ισχύος
      Πριν από δύο χρόνια, άκουσα διαροή αέρα από τον χώρο του κινητήρα η οποία σταματούσε όταν πάταγα φρένο. Παράλληλα δεν είχα την υποβοήθηση που περίμενα με αποτέλεσμα να ασκώ μεγαλύτερη πίεση στα φρένα. Η επίσκεψη στο συνεργείο διέγνωσε βλάβη στο σεβρο το οποίο και αντικαταστάθηκε
      Η διαρροή σταμάτησε, το πεντάλ μαλάκωσε αλλά τα φρένα ηθέλαν ακόμα κάποια δύναμη (καμία σχέση με το Peugeot 307 που απλά τα χαιδεύεις)
      Πριν από κάνα μήνα , κατά την σαββατιάτικη συντήρηση , είδα στον αέρα κάποιο σωληνάκι υποπίεσης.Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι αφού θα έπρεπε να ανάβει λαμπάκι (φυσικά και δεν άναβε) Το έβαλε στην θέση του (μια βαλβίδα κοντά στον διανομέα που ρυθμίζει το αβάνσ) και σημαντική βελτίωση κυρίως όταν δεν πατάς γκάζι όπου η επιβράδυνση είναι σαφως μικρότερη.Παλαιότερα όταν άφηνες το γκάζι , σχεδόν φρέναρε και δεν ρολάριζε όρως έπρεπε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια ήταν έτσι!!
      Εχθές άκουσα ένα ξεφύσημα την ώρα που έσβηνα το μοτέρ. Επίσκεψη στον μάστορα όπου η πρώτη διάγνωση ήταν διαρροή από την πολλαπλή εισαγωγής και κανονίστηκε ραντεβού εντός της εβδομάδας.
      Εδώ (επιτέλους!!!) έρχεται και η ερώτηση
      Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν την χαμηλή ροπή και την αδυναμία των φρένων;;
      Επείγει η επισκευή;
      (Προτάσεις να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο Σούνιο απορρίπτονται λόγω συνθηκών )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kospapad last edited by

        Παιδιά καλημέρα
        Να σας πω γρήγορα τι τραβάω με τις υποπιέσεις και να μου πείτε την γνώμη σας
        έχω ένα OPEL VECTRA με κινητηρα ECOTEC X 18 XE. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι των γονιών μου με αποτέλεσμα να μην το παρατηρώ σε τακτική βάση.
        Από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από γνωστό εδώ και 7 χρόνια , έχω παρατηρήσει απόδοση που δεν συνάδει με τον κυβισμό του . Πιο συγκεκριμένα, δεν τραβάει μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να γίνει ενοχλητικό. Στην εθνική δεν παρατηρείται κάτι ανάλογο, χωρίς και να έχει ζοριστεί ώστε να παρατηρηθούν σημάδια απώλειας ισχύος
        Πριν από δύο χρόνια, άκουσα διαροή αέρα από τον χώρο του κινητήρα η οποία σταματούσε όταν πάταγα φρένο. Παράλληλα δεν είχα την υποβοήθηση που περίμενα με αποτέλεσμα να ασκώ μεγαλύτερη πίεση στα φρένα. Η επίσκεψη στο συνεργείο διέγνωσε βλάβη στο σεβρο το οποίο και αντικαταστάθηκε
        Η διαρροή σταμάτησε, το πεντάλ μαλάκωσε αλλά τα φρένα ηθέλαν ακόμα κάποια δύναμη (καμία σχέση με το Peugeot 307 που απλά τα χαιδεύεις)
        Πριν από κάνα μήνα , κατά την σαββατιάτικη συντήρηση , είδα στον αέρα κάποιο σωληνάκι υποπίεσης.Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι αφού θα έπρεπε να ανάβει λαμπάκι (φυσικά και δεν άναβε) Το έβαλε στην θέση του (μια βαλβίδα κοντά στον διανομέα που ρυθμίζει το αβάνσ) και σημαντική βελτίωση κυρίως όταν δεν πατάς γκάζι όπου η επιβράδυνση είναι σαφως μικρότερη.Παλαιότερα όταν άφηνες το γκάζι , σχεδόν φρέναρε και δεν ρολάριζε όρως έπρεπε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια ήταν έτσι!!
        Εχθές άκουσα ένα ξεφύσημα την ώρα που έσβηνα το μοτέρ. Επίσκεψη στον μάστορα όπου η πρώτη διάγνωση ήταν διαρροή από την πολλαπλή εισαγωγής και κανονίστηκε ραντεβού εντός της εβδομάδας.
        Εδώ (επιτέλους!!!) έρχεται και η ερώτηση
        Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν την χαμηλή ροπή και την αδυναμία των φρένων;;
        Επείγει η επισκευή;
        (Προτάσεις να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο Σούνιο απορρίπτονται λόγω συνθηκών )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kospapad last edited by

          Παιδιά καλημέρα
          Να σας πω γρήγορα τι τραβάω με τις υποπιέσεις και να μου πείτε την γνώμη σας
          έχω ένα OPEL VECTRA με κινητηρα ECOTEC X 18 XE. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι των γονιών μου με αποτέλεσμα να μην το παρατηρώ σε τακτική βάση.
          Από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από γνωστό εδώ και 7 χρόνια , έχω παρατηρήσει απόδοση που δεν συνάδει με τον κυβισμό του . Πιο συγκεκριμένα, δεν τραβάει μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να γίνει ενοχλητικό. Στην εθνική δεν παρατηρείται κάτι ανάλογο, χωρίς και να έχει ζοριστεί ώστε να παρατηρηθούν σημάδια απώλειας ισχύος
          Πριν από δύο χρόνια, άκουσα διαροή αέρα από τον χώρο του κινητήρα η οποία σταματούσε όταν πάταγα φρένο. Παράλληλα δεν είχα την υποβοήθηση που περίμενα με αποτέλεσμα να ασκώ μεγαλύτερη πίεση στα φρένα. Η επίσκεψη στο συνεργείο διέγνωσε βλάβη στο σεβρο το οποίο και αντικαταστάθηκε
          Η διαρροή σταμάτησε, το πεντάλ μαλάκωσε αλλά τα φρένα ηθέλαν ακόμα κάποια δύναμη (καμία σχέση με το Peugeot 307 που απλά τα χαιδεύεις)
          Πριν από κάνα μήνα , κατά την σαββατιάτικη συντήρηση , είδα στον αέρα κάποιο σωληνάκι υποπίεσης.Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι αφού θα έπρεπε να ανάβει λαμπάκι (φυσικά και δεν άναβε) Το έβαλε στην θέση του (μια βαλβίδα κοντά στον διανομέα που ρυθμίζει το αβάνσ) και σημαντική βελτίωση κυρίως όταν δεν πατάς γκάζι όπου η επιβράδυνση είναι σαφως μικρότερη.Παλαιότερα όταν άφηνες το γκάζι , σχεδόν φρέναρε και δεν ρολάριζε όρως έπρεπε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια ήταν έτσι!!
          Εχθές άκουσα ένα ξεφύσημα την ώρα που έσβηνα το μοτέρ. Επίσκεψη στον μάστορα όπου η πρώτη διάγνωση ήταν διαρροή από την πολλαπλή εισαγωγής και κανονίστηκε ραντεβού εντός της εβδομάδας.
          Εδώ (επιτέλους!!!) έρχεται και η ερώτηση
          Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν την χαμηλή ροπή και την αδυναμία των φρένων;;
          Επείγει η επισκευή;
          (Προτάσεις να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο Σούνιο απορρίπτονται λόγω συνθηκών )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης kospapad έγραψε:
            Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι...

            Έπρεπε να του απαντήσεις ότι το έχεις έτσι από τότε που μέτρησε το αβάνς και ΞΕΧΑΣΕ να το βάλει στη θέση του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kospapad last edited by

              Δεν ήταν ο ίδιος μηχανικός που το πάει ο πατέρας μου.
              Αλλά και εγώ δεν καταλαβαίνω και όλες τις δουλείες που κάνουν στο σέρβις
              Αλήθεια γιατί δεν άναβε λαμπάκι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr