-
Παιδιά καλημέρα
Να σας πω γρήγορα τι τραβάω με τις υποπιέσεις και να μου πείτε την γνώμη σας
έχω ένα OPEL VECTRA με κινητηρα ECOTEC X 18 XE. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι των γονιών μου με αποτέλεσμα να μην το παρατηρώ σε τακτική βάση.
Από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από γνωστό εδώ και 7 χρόνια , έχω παρατηρήσει απόδοση που δεν συνάδει με τον κυβισμό του . Πιο συγκεκριμένα, δεν τραβάει μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να γίνει ενοχλητικό. Στην εθνική δεν παρατηρείται κάτι ανάλογο, χωρίς και να έχει ζοριστεί ώστε να παρατηρηθούν σημάδια απώλειας ισχύος
Πριν από δύο χρόνια, άκουσα διαροή αέρα από τον χώρο του κινητήρα η οποία σταματούσε όταν πάταγα φρένο. Παράλληλα δεν είχα την υποβοήθηση που περίμενα με αποτέλεσμα να ασκώ μεγαλύτερη πίεση στα φρένα. Η επίσκεψη στο συνεργείο διέγνωσε βλάβη στο σεβρο το οποίο και αντικαταστάθηκε
Η διαρροή σταμάτησε, το πεντάλ μαλάκωσε αλλά τα φρένα ηθέλαν ακόμα κάποια δύναμη (καμία σχέση με το Peugeot 307 που απλά τα χαιδεύεις)
Πριν από κάνα μήνα , κατά την σαββατιάτικη συντήρηση , είδα στον αέρα κάποιο σωληνάκι υποπίεσης.Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι αφού θα έπρεπε να ανάβει λαμπάκι (φυσικά και δεν άναβε) Το έβαλε στην θέση του (μια βαλβίδα κοντά στον διανομέα που ρυθμίζει το αβάνσ) και σημαντική βελτίωση κυρίως όταν δεν πατάς γκάζι όπου η επιβράδυνση είναι σαφως μικρότερη.Παλαιότερα όταν άφηνες το γκάζι , σχεδόν φρέναρε και δεν ρολάριζε όρως έπρεπε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια ήταν έτσι!!
Εχθές άκουσα ένα ξεφύσημα την ώρα που έσβηνα το μοτέρ. Επίσκεψη στον μάστορα όπου η πρώτη διάγνωση ήταν διαρροή από την πολλαπλή εισαγωγής και κανονίστηκε ραντεβού εντός της εβδομάδας.
Εδώ (επιτέλους!!!) έρχεται και η ερώτηση
Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν την χαμηλή ροπή και την αδυναμία των φρένων;;
Επείγει η επισκευή;
(Προτάσεις να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο Σούνιο απορρίπτονται λόγω συνθηκών ) -
Παιδιά καλημέρα
Να σας πω γρήγορα τι τραβάω με τις υποπιέσεις και να μου πείτε την γνώμη σας
έχω ένα OPEL VECTRA με κινητηρα ECOTEC X 18 XE. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι των γονιών μου με αποτέλεσμα να μην το παρατηρώ σε τακτική βάση.
Από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από γνωστό εδώ και 7 χρόνια , έχω παρατηρήσει απόδοση που δεν συνάδει με τον κυβισμό του . Πιο συγκεκριμένα, δεν τραβάει μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να γίνει ενοχλητικό. Στην εθνική δεν παρατηρείται κάτι ανάλογο, χωρίς και να έχει ζοριστεί ώστε να παρατηρηθούν σημάδια απώλειας ισχύος
Πριν από δύο χρόνια, άκουσα διαροή αέρα από τον χώρο του κινητήρα η οποία σταματούσε όταν πάταγα φρένο. Παράλληλα δεν είχα την υποβοήθηση που περίμενα με αποτέλεσμα να ασκώ μεγαλύτερη πίεση στα φρένα. Η επίσκεψη στο συνεργείο διέγνωσε βλάβη στο σεβρο το οποίο και αντικαταστάθηκε
Η διαρροή σταμάτησε, το πεντάλ μαλάκωσε αλλά τα φρένα ηθέλαν ακόμα κάποια δύναμη (καμία σχέση με το Peugeot 307 που απλά τα χαιδεύεις)
Πριν από κάνα μήνα , κατά την σαββατιάτικη συντήρηση , είδα στον αέρα κάποιο σωληνάκι υποπίεσης.Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι αφού θα έπρεπε να ανάβει λαμπάκι (φυσικά και δεν άναβε) Το έβαλε στην θέση του (μια βαλβίδα κοντά στον διανομέα που ρυθμίζει το αβάνσ) και σημαντική βελτίωση κυρίως όταν δεν πατάς γκάζι όπου η επιβράδυνση είναι σαφως μικρότερη.Παλαιότερα όταν άφηνες το γκάζι , σχεδόν φρέναρε και δεν ρολάριζε όρως έπρεπε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια ήταν έτσι!!
Εχθές άκουσα ένα ξεφύσημα την ώρα που έσβηνα το μοτέρ. Επίσκεψη στον μάστορα όπου η πρώτη διάγνωση ήταν διαρροή από την πολλαπλή εισαγωγής και κανονίστηκε ραντεβού εντός της εβδομάδας.
Εδώ (επιτέλους!!!) έρχεται και η ερώτηση
Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν την χαμηλή ροπή και την αδυναμία των φρένων;;
Επείγει η επισκευή;
(Προτάσεις να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο Σούνιο απορρίπτονται λόγω συνθηκών ) -
Παιδιά καλημέρα
Να σας πω γρήγορα τι τραβάω με τις υποπιέσεις και να μου πείτε την γνώμη σας
έχω ένα OPEL VECTRA με κινητηρα ECOTEC X 18 XE. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι των γονιών μου με αποτέλεσμα να μην το παρατηρώ σε τακτική βάση.
Από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο από γνωστό εδώ και 7 χρόνια , έχω παρατηρήσει απόδοση που δεν συνάδει με τον κυβισμό του . Πιο συγκεκριμένα, δεν τραβάει μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να γίνει ενοχλητικό. Στην εθνική δεν παρατηρείται κάτι ανάλογο, χωρίς και να έχει ζοριστεί ώστε να παρατηρηθούν σημάδια απώλειας ισχύος
Πριν από δύο χρόνια, άκουσα διαροή αέρα από τον χώρο του κινητήρα η οποία σταματούσε όταν πάταγα φρένο. Παράλληλα δεν είχα την υποβοήθηση που περίμενα με αποτέλεσμα να ασκώ μεγαλύτερη πίεση στα φρένα. Η επίσκεψη στο συνεργείο διέγνωσε βλάβη στο σεβρο το οποίο και αντικαταστάθηκε
Η διαρροή σταμάτησε, το πεντάλ μαλάκωσε αλλά τα φρένα ηθέλαν ακόμα κάποια δύναμη (καμία σχέση με το Peugeot 307 που απλά τα χαιδεύεις)
Πριν από κάνα μήνα , κατά την σαββατιάτικη συντήρηση , είδα στον αέρα κάποιο σωληνάκι υποπίεσης.Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι αφού θα έπρεπε να ανάβει λαμπάκι (φυσικά και δεν άναβε) Το έβαλε στην θέση του (μια βαλβίδα κοντά στον διανομέα που ρυθμίζει το αβάνσ) και σημαντική βελτίωση κυρίως όταν δεν πατάς γκάζι όπου η επιβράδυνση είναι σαφως μικρότερη.Παλαιότερα όταν άφηνες το γκάζι , σχεδόν φρέναρε και δεν ρολάριζε όρως έπρεπε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια ήταν έτσι!!
Εχθές άκουσα ένα ξεφύσημα την ώρα που έσβηνα το μοτέρ. Επίσκεψη στον μάστορα όπου η πρώτη διάγνωση ήταν διαρροή από την πολλαπλή εισαγωγής και κανονίστηκε ραντεβού εντός της εβδομάδας.
Εδώ (επιτέλους!!!) έρχεται και η ερώτηση
Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν την χαμηλή ροπή και την αδυναμία των φρένων;;
Επείγει η επισκευή;
(Προτάσεις να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο Σούνιο απορρίπτονται λόγω συνθηκών ) -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Πάω συνεργείο και ο μηχανικός έκπληκτος ρωτάει πως το είχα έτσι...Έπρεπε να του απαντήσεις ότι το έχεις έτσι από τότε που μέτρησε το αβάνς και ΞΕΧΑΣΕ να το βάλει στη θέση του.
-
Δεν ήταν ο ίδιος μηχανικός που το πάει ο πατέρας μου.
Αλλά και εγώ δεν καταλαβαίνω και όλες τις δουλείες που κάνουν στο σέρβις
Αλήθεια γιατί δεν άναβε λαμπάκι;
Προβλήματα υποπιέσεων