-
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=33677&start=105#p1469171
έχει και σειριακό (06/03 VO).
Σύμφωνα με το 01/01 VK τα μηχανικά μέρη μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά το ένα από το άλλο αλλά τα κομμάτια του αμαξώματος (φτερά κτλ.) πρέπει να χρησιμοποιηθούν όλα μαζί.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Τάσσοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο !!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί με βάζεις σε περιπέτειες ??????????????
Έχει και η Βάσω ένα γκρί 100 ........................Αποστόλης .
Θα φτιάξω εγώ στη Βάσω μια βίτσα ΝΑΑΑΑΑ (απο φτελιά κιόλας να μην έχεις ελπίδα) και να δείς πως θα το ξεχάσεις το παντάκι...
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Τάσσοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο !!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί με βάζεις σε περιπέτειες ??????????????
Έχει και η Βάσω ένα γκρί 100 ........................Αποστόλης .
Θα φτιάξω εγώ στη Βάσω μια βίτσα ΝΑΑΑΑΑ (απο φτελιά κιόλας να μην έχεις ελπίδα) και να δείς πως θα το ξεχάσεις το παντάκι...
Μικρέ , στο θρανίο σου !!!!
Να σου θυμίσω για κάποιον που πήρε το του-τού της αδερφής του και έτρεξε σε αγώνα ??Αποστόλης.
Υ.Γ. το μεσημέρι έχουμε δουλειά , ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ !!!! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
δεν ειναι ακριβως τεχνικο θεμα αυτοκινητων αλλα δν ηξερα που να το γραψω...
Στα ιστορικα ο εξοπλισμος ασφαλειας δεν ειναι ιδιος με των υπολοιπων αυτοκινητων?
γιατι σε ενα βιντεακι ειδα τα γαντια ενος γνωστου αγωνιζομενου τα οποια δεν ειναι για αγωνες αυτοκινητου... Και το ξερω γιατι τα ειχα και εγω αυτα καποτε... Δεν θα επρεπε να εχει τα καταλληλα γαντια σε εναν αγωνα πρωταθληματος?Ο εξοπλισμός είναι ίδιος. Εχει συμβεί σε αγώνα πρωταθλήματος να μην ξεκινήσει γνωστός 'ιστορικός' επειδή δεν είχε μαζί του και δεν πρόφτασε να προμηθευτεί μέχρι να εκπνεύσει ο χρόνος του πριν την εκκίνηση τα κατάλληλα εσώρουχα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως 'συλλαμβάνονται' όλοι οι παραβάτες, οπότε αυτό που είδες είναι η περίπτωση.
Υπάρχουν βέβαια και 'ιστορικοί' που επιμένουν πως αυτά δεν ισχύουν για αυτούς και μπορούν να οδηγούν με μπλουζάκι-σορτσάκι-δερμάτινα γάντια, όπως οδηγούσαν το 1970 αλλά είναι απλά αδιάβαστοι
Οκ ευχαριστω.. Απλα δεν ηξερα αν ισχυουν τα ιδια...
Απλα δεν ειναι μονο ιστορικος...
Και εχει τα ιδια γαντια με αυτα που ειχα εγω παλια και τα ειχατε κοψει εσεις (και καλα μου κανατε) σε ενα παλαιοτερο κορινθου.
Μηπως να γινουν λιγο αυστηροτεροι οι ελεγχοι?
Φετος κανεις δεν μας ελεγξε ρουχα στο κορινθου.. Σε πρωταθληματικο αγωνα.. Δεν θα επρεπε? -
Καλησπερα σας
Ηθελα να ρωτησω, απο το 2010 που θα ειναι υποχρεωτικο το HANS, σε αυτοκινητα που εχουν cromo κλουβι αλλα δεν εχουν τις 2 εγκαρσιες ψηλα στο Χ του κλουβιoυ για να δεσουν οι ζωνες τι κανουμε ?? επιτρεπεται η προσθεση κομματιων? Η επομενη μπαρα που θα μπορουσε να πιασουν οι ζωνες ειναι η εγαρσια του cage που ενωνει τους 2 πισω πυργους αλλα δεν μου αρεσει σαν ιδεα.
Αναφερομαι σε golf mk2
αληθεια τα ιστορικα και ειδικα τα near future τι θα κανουν με το HANS θα ακολοθουν το J της περιοδου τους ή θα πρεπει να εχουν κλουβια με 100 Χ και διαγωνιεςΤα Ν και Α των 80ς κοντευουν
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω, απο το 2010 που θα ειναι υποχρεωτικο το HANS,Για να δούμε...
σε αυτοκινητα που εχουν cromo κλουβι αλλα δεν εχουν τις 2 εγκαρσιες ψηλα στο Χ του κλουβιoυ για να δεσουν οι ζωνες τι κανουμε ?? επιτρεπεται η προσθεση κομματιων?
Οχι. Αλλά ίσως ο κατασκευαστής του 'κλουβιού' βγάλει κάποια τροποποίηση στο δελτίο αναγνώρισης για το λόγο αυτό.
Η επομενη μπαρα που θα μπορουσε να πιασουν οι ζωνες ειναι η εγαρσια του cage που ενωνει τους 2 πισω πυργους αλλα δεν μου αρεσει σαν ιδεα.
Εκτός από το μεγάλο ελεύθερο μήκος της ζώνης, κατά τα λοιπά δεν έχει πρόβλημα.
Αναφερομαι σε golf mk2
αληθεια τα ιστορικα και ειδικα τα near future τι θα κανουν με το HANS θα ακολοθουν το J της περιοδου τους ή θα πρεπει να εχουν κλουβια με 100 Χ και διαγωνιεςΑν ισχύσουν οι μέχρι τώρα προθέσεις για το HANS, τότε δεν θα είναι υποχρεωτικό για τα ιστορικά.
Τα Ν και Α των 80ς κοντευουν
Ευχαριστω
-
Ερωτησις: Πηρα σημερα το καινουργιο μου κρανος.
Παρόλο που ο κατασκευαστής λεει οτι εχει πιστοποιηση σνελλ δεν βλεπω πουθενα καποιο ταμπελακι.. Μονο το ταμπελακι της φια για τα χανσ κλιπσ.. Ετσι θα επρεπε να ειναι?
Σε κρανος Μπελ αναφερομαι -
Δες μέσα στο κράνος, σήκωσε λίγο την εσωτερική επένδυση, εκεί είναι πάντα τα αυτοκόλλητα των SNELL.
-
thank you Mr nass!
-
ξερει καποιος που μπορουμε να βρουμε ανταπτορακι για να συνδεσουμ κρανος με πελτορ ακουστικα σε σπαρκο ενδοσυνενοηση???????
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ξερει καποιος που μπορουμε να βρουμε ανταπτορακι για να συνδεσουμ κρανος με πελτορ ακουστικα σε σπαρκο ενδοσυνενοηση???????ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΝΤΑΠΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ !! -
?? και τι κανουμε?
ο ενας εχει σπαρκο στο κρανος
ο αλλος εχει πελτορκαι το μποξ ειναι σπαρκο
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
?? και τι κανουμε?ο ενας εχει σπαρκο στο κρανος
ο αλλος εχει πελτορκαι το μποξ ειναι σπαρκο
....ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ!
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΛΕΣ!
.......ΦΩΝΑΖΟΥΝ!!! -
Ο τεχνικός κανονισμός του 2009 που υπάρχει?
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης nikors έγραψε:
Ο τεχνικός κανονισμός του 2009 που υπάρχει?
Ευχαριστώ -
ευχαριστώ πολύ.
Στην εγκύκλιο 11 09 στην παράγραφο:8.4 Συντήρηση, αναγόμωση αναγνωρισμένων εγκατεστημένων συστημάτων πυρόσβεσης
Η τελευταία πρόταση αναφέρεται στην πυρόσβεση μονο ή και στον πυροσβεστήρα χειρός?
Δηλαδή η περσινή αναγόμωση που έκανα και στους 2 ισχύει και για φέτος? Και για τους 2 η μόνο για καποιον απο τους 2? -
Ο χρήστης nikors έγραψε:
ευχαριστώ πολύ.
Στην εγκύκλιο 11 09 στην παράγραφο:8.4 Συντήρηση, αναγόμωση αναγνωρισμένων εγκατεστημένων συστημάτων πυρόσβεσης
Η τελευταία πρόταση αναφέρεται στην πυρόσβεση μονο ή και στον πυροσβεστήρα χειρός?
Δηλαδή η περσινή αναγόμωση που έκανα και στους 2 ισχύει και για φέτος? Και για τους 2 η μόνο για καποιον απο τους 2?Οι αναγομώσεις ισχύουν για 2 χρόνια για όλους τους πυροσβεστήρες, και χειρός και εγκατεστημένους.
Αλλά υπεύθυνες δηλώσεις χρειάζονται μόνο για τους εγκατεστημένους (το λέει εξάλλου στον τίτλο: 'Συντήρηση, αναγόμωση αναγνωρισμένων εγκατεστημένων συστημάτων πυρόσβεσης'). Οι χειρός αρκεί να έχουν το αυτοκόλλητο του αναγομωτή (και φυσικά να είναι το υλικό και η ποσότητα ό,τι λέει στο J.253.7.2, πχ. σκόνη 2 Kg, AFFF 2.4 lt κτλ.) -
Ευχαριστώ πολύ. Αυτό είχα καταλάβει και εγώ από τον κανονισμό. Επειδή ακούσει τα πάντα από τεχνικούς εφόρους για αυτό το θέμα, Απλά σας ρώτησα για να ξέρω τι ισχύει ωστε να μπορέσω να αποδείξω όπως είχατε πει εσεις νομιζω οτι σε κάποια θέματα καποιοι μπορεί να έχουν και λάθος..
Ευχαριστώ και πάλι -
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις τα προβλήματα προέρχονται από αδιάβαστους, είτε αγωνιζόμενους είτε τεχνικούς εφόρους και λύνονται απλά με μια εκτύπωση των κανονισμών και στοιχειώδη γνώση ελληνικών.
-
Αυτο ακριβως
Αρκει να μην πεσεις σε ξεροκεφαλο -
Διαβάζοντας τον τεχνικό κανονισμό για την ομάδα Α βρήκα το παρακάτω:
5.5 ΣYΣTHMA ΠEΔHΣHΣ (ΦPENΩN)
Το σύστημα πέδησης (φρένων) είναι ελεύθερο, με την προϋπόθεση πως:
• Περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο ανεξάρτητα κυκλώματα, που ενεργοποιούνται από το
ίδιο πεντάλ (Μεταξύ του πεντάλ και των δαγκανών, τα δύο κυκλώματα πρέπει να είναι αναγνωρίσιμα ξεχωριστά, χωρίς οποιαδήποτε μεταξύ τους σύνδεση, εκτός από το μηχανικό
κατανεμητή πέδησης)
• Δεν υπάρχει οποιαδήποτε συσκευή ή “σύστημα” μεταξύ της κύριας τρόμπας φρένων
και των δαγκανών. Δεν θεωρούνται ως “συστήματα” αισθητήρες συλλογής δεδομένων, διακόπτες επαφής για τα πίσω κόκκινα φώτα STOP, μηχανικές περιοριστικές συσκευές και συστήματα χειρόφρενου που ενεργοποιούνται απευθείας από τον οδηγό....αν κατάλαβα καλά επιτρέπεται η χρήση υδραυλικού χειρόφρενου ακόμα και αν δεν προβλέπεται στην homologation του αυτοκινήτου ή κάνω λάθος...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ