-
Εχω ξαναβαλει τετοιο θεμα στο παρελθον αλλα ρε παιδια μπαινω σε πολυ μεγαλο πειρασμο να σας το ξαναφερω, αυτη τη φορα για τη Ferrari 348 TB η 348 GTB. Η κλειστη εκδοση της 348 ηταν το προηγουμενο μοντελο απο την 355 κυκλοφορησε το χρονικο διαστημα 1989-1993 ως 348 ΤΒ με V8 κινητηρα 3405 κυβικων και 300 ιππων. Οι επιδοσεις ακρως ικανοποιητικες με 0-100: 5.6 δευτερα και τελικη 275 χλμ. Το διαστημα 1993-1995 κυκλοφορησε η 348 GTB και μαζι με την προσθηκη του G στην ονομασια προστεθηκαν και αλλοι 20 ιπποι στο V8 οποτε η αποδοση εφτασε τους 320 ιππους και οι επιδοσεις 0-100: 5.3 με τελικη πλεον 280 χλμ. Ψαχνοντας στο mobile.de βρηκα πολλες TB η GTB να πωλουνται απο με τιμες 30000-45000 ευρω και με λιγα χιλιομετρα της ταξης των 40000-900000 χλμ με μεσο ορο γυρω στα 55000 χλμ. Παραδειγμα δυο τυπικων περιπτωσεων ειναι μια TB του 1990 με 44900 χλμ και τιμη 34000 ευρω, ενω μια GTB των 20 επιπλεον ιππων του 1993 με 37000 χλμ ειχε τιμη 43000 ευρω... Ευλογη λοιπον η ερωτηση. Αν μπορω να παρω μια Ferrari 348 με τοσα λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο και σε πολυ καλη κατασταση με τιμη γυρω στα 35-45Κ ευρω γιατι να παρω ενα (καθολα εξαιρετικο βεβαια) Audi TTS των 272 ιππων με αρχικη τιμη 53Κ ευρω; Με αυτα τα χρηματα φερνω ανετα (νομιζω) τη Ferrari στην Ελλαδα και μου μενουν κιολας. Θα πειτε οτι το ενα ειναι μοντελο και τεχνολογιας 2008, αλλα ρε παιδια εδω μιλαμε για Ferrari 300-320 ιππων αναλογα με την εκδοση, για λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο, για ηχο αλλου, για εξαιρετικες επιδοσεις και για κρατημα που δεν γινεται να μην ειναι ικανοποιητικο. Να διευκρινισω πως εφερα ως παραδειγμα το Audi TTS γιατι ειναι κοντινο σε στιλ αμαξωματος, επιδοσεις και τιμη (αν και βγαινει πιο ακριβο), χωρις να θελω να το υποβαθμισω, ισα ισα ειναι ενα εκληκτικο αυτοκινητο. Πραγματικα αν ειχα αυτη τη στιγμη τα χρηματα θα αγοραζα τη Ferrari θα εκανα και τον εκτελωνισμο και με συνολο κοστους 50Κ (αγορα+εκτελωνισμος) δεν θα το μετανιωνα με τιποτα... Εσεις τι λετε; Φιλε sv2 θα ηθελα τη γνωμη σου.
ΥΓ: Παρτε ενα δειγμα απο τα παραπανω:
Youtube Videohttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2' target='_blank' target='_blank
-
Εχω ξαναβαλει τετοιο θεμα στο παρελθον αλλα ρε παιδια μπαινω σε πολυ μεγαλο πειρασμο να σας το ξαναφερω, αυτη τη φορα για τη Ferrari 348 TB η 348 GTB. Η κλειστη εκδοση της 348 ηταν το προηγουμενο μοντελο απο την 355 κυκλοφορησε το χρονικο διαστημα 1989-1993 ως 348 ΤΒ με V8 κινητηρα 3405 κυβικων και 300 ιππων. Οι επιδοσεις ακρως ικανοποιητικες με 0-100: 5.6 δευτερα και τελικη 275 χλμ. Το διαστημα 1993-1995 κυκλοφορησε η 348 GTB και μαζι με την προσθηκη του G στην ονομασια προστεθηκαν και αλλοι 20 ιπποι στο V8 οποτε η αποδοση εφτασε τους 320 ιππους και οι επιδοσεις 0-100: 5.3 με τελικη πλεον 280 χλμ. Ψαχνοντας στο mobile.de βρηκα πολλες TB η GTB να πωλουνται απο με τιμες 30000-45000 ευρω και με λιγα χιλιομετρα της ταξης των 40000-900000 χλμ με μεσο ορο γυρω στα 55000 χλμ. Παραδειγμα δυο τυπικων περιπτωσεων ειναι μια TB του 1990 με 44900 χλμ και τιμη 34000 ευρω, ενω μια GTB των 20 επιπλεον ιππων του 1993 με 37000 χλμ ειχε τιμη 43000 ευρω... Ευλογη λοιπον η ερωτηση. Αν μπορω να παρω μια Ferrari 348 με τοσα λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο και σε πολυ καλη κατασταση με τιμη γυρω στα 35-45Κ ευρω γιατι να παρω ενα (καθολα εξαιρετικο βεβαια) Audi TTS των 272 ιππων με αρχικη τιμη 53Κ ευρω; Με αυτα τα χρηματα φερνω ανετα (νομιζω) τη Ferrari στην Ελλαδα και μου μενουν κιολας. Θα πειτε οτι το ενα ειναι μοντελο και τεχνολογιας 2008, αλλα ρε παιδια εδω μιλαμε για Ferrari 300-320 ιππων αναλογα με την εκδοση, για λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο, για ηχο αλλου, για εξαιρετικες επιδοσεις και για κρατημα που δεν γινεται να μην ειναι ικανοποιητικο. Να διευκρινισω πως εφερα ως παραδειγμα το Audi TTS γιατι ειναι κοντινο σε στιλ αμαξωματος, επιδοσεις και τιμη (αν και βγαινει πιο ακριβο), χωρις να θελω να το υποβαθμισω, ισα ισα ειναι ενα εκληκτικο αυτοκινητο. Πραγματικα αν ειχα αυτη τη στιγμη τα χρηματα θα αγοραζα τη Ferrari θα εκανα και τον εκτελωνισμο και με συνολο κοστους 50Κ (αγορα+εκτελωνισμος) δεν θα το μετανιωνα με τιποτα... Εσεις τι λετε; Φιλε sv2 θα ηθελα τη γνωμη σου.
ΥΓ: Παρτε ενα δειγμα απο τα παραπανω:
Youtube Videohttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2' target='_blank' target='_blank
-
Εχω ξαναβαλει τετοιο θεμα στο παρελθον αλλα ρε παιδια μπαινω σε πολυ μεγαλο πειρασμο να σας το ξαναφερω, αυτη τη φορα για τη Ferrari 348 TB η 348 GTB. Η κλειστη εκδοση της 348 ηταν το προηγουμενο μοντελο απο την 355 κυκλοφορησε το χρονικο διαστημα 1989-1993 ως 348 ΤΒ με V8 κινητηρα 3405 κυβικων και 300 ιππων. Οι επιδοσεις ακρως ικανοποιητικες με 0-100: 5.6 δευτερα και τελικη 275 χλμ. Το διαστημα 1993-1995 κυκλοφορησε η 348 GTB και μαζι με την προσθηκη του G στην ονομασια προστεθηκαν και αλλοι 20 ιπποι στο V8 οποτε η αποδοση εφτασε τους 320 ιππους και οι επιδοσεις 0-100: 5.3 με τελικη πλεον 280 χλμ. Ψαχνοντας στο mobile.de βρηκα πολλες TB η GTB να πωλουνται απο με τιμες 30000-45000 ευρω και με λιγα χιλιομετρα της ταξης των 40000-900000 χλμ με μεσο ορο γυρω στα 55000 χλμ. Παραδειγμα δυο τυπικων περιπτωσεων ειναι μια TB του 1990 με 44900 χλμ και τιμη 34000 ευρω, ενω μια GTB των 20 επιπλεον ιππων του 1993 με 37000 χλμ ειχε τιμη 43000 ευρω... Ευλογη λοιπον η ερωτηση. Αν μπορω να παρω μια Ferrari 348 με τοσα λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο και σε πολυ καλη κατασταση με τιμη γυρω στα 35-45Κ ευρω γιατι να παρω ενα (καθολα εξαιρετικο βεβαια) Audi TTS των 272 ιππων με αρχικη τιμη 53Κ ευρω; Με αυτα τα χρηματα φερνω ανετα (νομιζω) τη Ferrari στην Ελλαδα και μου μενουν κιολας. Θα πειτε οτι το ενα ειναι μοντελο και τεχνολογιας 2008, αλλα ρε παιδια εδω μιλαμε για Ferrari 300-320 ιππων αναλογα με την εκδοση, για λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο, για ηχο αλλου, για εξαιρετικες επιδοσεις και για κρατημα που δεν γινεται να μην ειναι ικανοποιητικο. Να διευκρινισω πως εφερα ως παραδειγμα το Audi TTS γιατι ειναι κοντινο σε στιλ αμαξωματος, επιδοσεις και τιμη (αν και βγαινει πιο ακριβο), χωρις να θελω να το υποβαθμισω, ισα ισα ειναι ενα εκληκτικο αυτοκινητο. Πραγματικα αν ειχα αυτη τη στιγμη τα χρηματα θα αγοραζα τη Ferrari θα εκανα και τον εκτελωνισμο και με συνολο κοστους 50Κ (αγορα+εκτελωνισμος) δεν θα το μετανιωνα με τιποτα... Εσεις τι λετε; Φιλε sv2 θα ηθελα τη γνωμη σου.
ΥΓ: Παρτε ενα δειγμα απο τα παραπανω:
Youtube Videohttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2' target='_blank' target='_blank
-
Δυστυχώς τα έχεις υπολογίσει λάθος φίλε μου!
Μακάρι να ήταν τόσο απλό και τόσο φθηνό να φέρεις ένα τέτοιο αμάξι στην ελλάδα!
Για εκτελωνισμό τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο,χρονολογίας,ρύπων κτλ εάν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι θα σου βγει ο κούκος αηδόνι... -
Ποσος ειναι αυτος ο κουκος αηδονι; Εδωσα εκτιμηση 10Κ-15Κ τι στο καλο; Τοσο κλεφτες ειναι εδω και οι γερμανοι ειναι τοσο τυχεροι; Ε τοτε αξιζει να παω να ζησω Γερμανια δυο χρονια μονο και μονο γι'αυτο.
-
Καλά στα λέει ο iliasp.
**Ο φόρος είναι βαρύτατος **διότι αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να είχε τότε μία τιμή CIF στην περιοχή των 50-60.000 ευρώ, άρα επί αυτής θα υπολογιστεί το τέλος ταξινόμησης. Λάβε τώρα υπόψη ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι καταλυτικό, άντε να έχει τους πρώτους καταλύτες 2 δρόμων, άρα θα έχει πολύ μεγάλη φορολογία. Ο νόμος δεν σου λέει αν είναι μη καταλυτικό δεν εισάγεται. Μπορείς να φέρεις ότι θέλεις, όσο πιο 'βρώμικο' όμως, τόσο περισσότερο φόρο θα πληρώσεις.
Ρώτα έναν εκτελωνιστή επ' αυτού, θα εξυπηρετηθείς σε ένα τεταρτάκι.
Αφού τα μαζέψεις αυτά, υπολόγισε συν 2.000 ευρώ τουλάχιστον να πας Γερμανία, να ψάξεις και να πληρώσεις φορτηγό να το φέρεις. Μετά έχεις τους φόρους και τις πινακίδες και μην ξεχνιόμαστε υπολόγισε και ένα δεύτερο αυτοκίνητο γιατί με ένα Φερράρι αυτής της ηλικίας δεν μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά ούτε να πηγαίνεις στο Σκλαβενίτη.
Επίσης να υπολογίζεις σε ένα σοβαρότατο σέρβις κάμποσων χιλιάδων ευρώ μέσα στο πρώτο εξάμηνο, άντε χρόνο όπου το αυτοκίνητο θα μείνει ακινητοποιημένο για καμμιά βδομάδα ίσως.
Για καταναλώσεις κλπ. δεν κάνω θέμα, είπαμε θα έχεις και ένα δεύτερο (σου προτείνω Matiz ) για να πατσίζεις κάπως τα σπασμένα αν και δεν γνωρίζω την οικονομική επιφάνειά σου.
Ξανατσεκάρισέ τα και κάνε σούμα, και θυμήσου η πιο δύσκολη πράξη είναι η πρόσθεση, όλο και κάτι θα ξεχνάς κάθε φορά να υπολογίσεις.Ωραία, τώρα μπορείς να πας να αλλάξεις πλευρό.
-
να πας ένα ωραίο ταξιδάκι, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, να νοικιάσεις ένα πολύ ωραίο super car(φερραρι κτλ), για μια βδομάδα, να πας να κάνεις το ski σου, να μείνεις σε ένα 5αστερο ξενοδοχείο και να πάρεις αυτές τις εμπειρίες που θα σε κάνουν ευτυχισμένο για πολλά χρόνια, μόνο και μόνο στην ανάμνηση τους. Να σου φύγει η κάψα βρε παιδί μου.
Φερράρι, ΕΛΛΑΔΑ, 1ο αυτοκίνητο (καλά αυτό φαντάζομαι ούτε συ το σκέφτηκες), No way.
Βέβαια αν οι παραχωρήσεις που μπορεί να κάνεις για να κάθεσαι πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari είναι τόσες πολλές το κάνεις .... μα δεν νομίζω ότι αξίζει να έχεις μια φερράρι και να της φέρεσαι διαφορετικά, από το να
- την έχεις στο κλειστό parking, να την γυαλίζεις, να την ποτίζεις, να την χαζεύεις
- να την έχεις στην πίστα και να γουστάρεις, ίσως και χωρίς πινακίδες.
όσο για αυτό που λέει ο φίλος πιο πάνω, με τον Σκλαβενίτη, διαφωνώ .... τα πάντα μπορείς να κάνεις αρκεί να αγοράζεις λίγα πράγματα και να χωράνε στο πορτ παγκάζ .!!!! χαχαχα
-
Kαι τζάμπα να μου έδιναν την 348, δεν θα την έπαιρνα (που λέει ο λογος)
Που και πώς να συντηρήσεις ένα παλαιάς κοπής ιταλικό σούπερκαρ; θα έχει απίστευτα έξοδα, φαντάζομαι. -
Αν πάρεις την αντίστοιχη 911 θα μπορείς να πας στο Σκλαβενίτη, να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολείο και θα καις και λιγότερο.... Πάλι όμως αν δεν είναι πολύ φρέσκο για να έχει λογική τιμή θα έχει μεγάλο φόρο... οπότε τα πιο πάνω είναι ακαδημαϊκά.
-
Μ3 Ε46 CS και καθάρισες. Τα κάνει όλα και συμφέρει.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μπορείς να βρείς με 30.000 ευρώ μια 308 GTB και να της βγάλεις πινακίδες ΙΟ (ιστορικό όχημα).Θα σε καλύψει με το παραπάνω....
1ον. Παιδια η αγορα της Ferrari 348 σε σχεση με το TTS ειναι καθαρα φιλολογικη ερωτηση γιατι μου φανηκε αμεση η συγκριση (δεν ηξερα ομως για την απανθρωπη φορολογια). Δεν ειπα ουτε οτι εχω την οικονομικη επιφανεια να το κανω, ουτε οτι θα την αποκτησω στο αμεσο μελλον. Απλα ρωτησα για να ξερω η για καποιον που εχει τα χρηματα να το κανει.
2ον Φιλε sv2 ειχα κανει αναλογο θεμα παλια και για την 308 που εχει χαμηλη τιμη αλλα και τοτε υπηρχε το ιδιο προβλημα με τον εκτελωνισμο. Υπαρχουν εδω στην Ελλαδα 308 που πωλουνται 30Κ και δεν τις εχουν εξαφανισει ακομα;
3ον Οσον αφορα για το service και την κατασταση της 348, ποσο κακη να ειναι με 35000-45000 χλμ ρε παιδια;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν πάρεις την αντίστοιχη 911 θα μπορείς να πας στο Σκλαβενίτη, να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολείο και θα καις και λιγότερο.... Πάλι όμως αν δεν είναι πολύ φρέσκο για να έχει λογική τιμή θα έχει μεγάλο φόρο... οπότε τα πιο πάνω είναι ακαδημαϊκά.Μ3 Ε46 CS και καθάρισες. Τα κάνει όλα και συμφέρει.
Οπως ειπα και παραπανω δεν εχω τα χρηματα να το κανω και ρωτησα γιατι με τιμη 35κ-45κ στη Γερμανια μου φανηκε λουκουμι. Σιγουρα μπορουν να βρεθουν και αλλες ευκαιριες που να πηγαινουν και να στριβουν γρηγοροτερα οντας 10-12 χρονια νεοτερες απο μια 348 αλλα ρε μαγκες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ FERRARI, οποτε δεν ταιριαζουν στο thread. Δυστυχως η ευτυχως αλλο να εχεις Ferrari και αλλο μια εξαιρετικη μεν BMW δε...
-
Καλά ούτε συζήτηση...οποιαδήποτε Φερράρι είναι η επιτομή της αυτοκίνησης!
Αλλά μια οποιαδήποτε Φερράρι δεν έχει τόσο φθηνή συντήρηση.
-
ρε φιλε ομως δεν ειναι μονο θεμα να την αποκτησεις,ειναι και θεμα να τη συντηρεις..ακομα και 30Κ να κανε βαλε κατω βενζινες,service(πιθανοτατα πανακριβα),πιθανες ζημιες απο τον προηγουμενο κατοχο που θα πρεπει να αποκαταστησεις ,ή τι θα συμβει σε περιπτωση που κανεις ενα τρακαρισματακι..
αν ειναι να την εχεις να τη βλεπεις και να κανεις πού και πού καμια ηρεμη βολτουλα,τοτε ναι,αλλα δε θεωρω οτι ειναι τοσο απλο να εχεις supercar αν δεν εχεις καποια συγκεκριμενη οικονομικη ανεση..
για αυτο καλυτερα μια Μ3 πχ,της οποιας τα εξοδα ειναι πολυ πιο γηινα..ενταξει δε θα εχει σχεση,αλλα δε θα σε χαλασει κιολας..
εγω παντως ειμαι της αποψης( με τα χ λεφτα που διαθετεις) να παιρνεις παντα το καινουριο που μπορει να σηκωσει η τσεπη σου και μεινε καλυτερα μακρια απο μεταχειρισμενα ακομα και αν τα χεις απωθημενο..
το καινουριο αυτοκινητο ειναι καινουριο αυτοκινητο και αυτο σε γλιτωνει απο πολλα..
υπαρχουν βεβαια και καλα μεταχειρισμενα αλλα πρεπει να χεις και τη τυχη με το μερος σου
(με λιγα λογια ουτε Μ3 θα προτεινα σε καποιον να παρει) -
Παιδια συμφωνοι σε αυτα (πανω κατω ) αλλα η 348 δεν ειναι F40 για να καιει λιτρο και γκαζια.Η Μ3 με 200 cc λιγοτερα ποσο λιγοτερο να καιει;Επισης μιλαμε για αυτοκινητα με 35000-45000 χλμ τι να ζητησει πια; Επισης ποσο συχνα να ζηταει μιας που ο κινητηρα δεν ειναι και τρομερα τσιτωμενος εχοτας κατω απο 100 ιππους στο λιτρο; Βεβαια ειναι διθεσια, δεν ειναι χρηστικη (δε νομιζω να ειναι και απανθρωπη) και εκανα τη συγκριση με το TTS για τους ακριβως ιδιους λογους. Οτι ουτε το TTS εχει πολλους χωρους και ουσιαστικα ειναι διθεσιο.
-
Συμφωνώ με τον qsis...σαν το καινούριο, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Παιδια συμφωνοι σε αυτα (πανω κατω ) αλλα η 348 δεν ειναι F40 για να καιει λιτρο και γκαζια.Η Μ3 με 200 cc λιγοτερα ποσο λιγοτερο να καιει;Επισης μιλαμε για αυτοκινητα με 35000-45000 χλμ τι να ζητησει πια; Επισης ποσο συχνα να ζηταει μιας που ο κινητηρα δεν ειναι και τρομερα τσιτωμενος εχοτας κατω απο 100 ιππους στο λιτρο; Βεβαια ειναι διθεσια, δεν ειναι χρηστικη (δε νομιζω να ειναι και απανθρωπη) και εκανα τη συγκριση με το TTS για τους ακριβως ιδιους λογους. Οτι ουτε το TTS εχει πολλους χωρους και ουσιαστικα ειναι διθεσιο.καλα το 100 αλογα/λιτρο δεν σημαινουν κατι αλλωστε κινητηρας ferrari ειναι,θα εχει σιγουρα εινα καποιο τσιτωμα..
απλα ποιος σου εγγυαται εσενα τι χρηση του εκανε ο προηγουμενος..???αν ηταν κανας καφρος ή κανας αδιαφορος μπορει το αυτοκινητο να ναι σε αθλια κατασταση και να σου σκασει καμια ζημια ιδια με τι τιμη του αυτοκινητου... μετα τι το κανεις,οεο??? θα το πουλησεις μισοτιμης η θα πουλησεις το σπιτι σου..πολυ μεγαλο το ρισκο.το ΤΤs παντως κανει καμια 55αρα χιλιαρικα(το κλειστο) αλλα εκει,οπως και σε καθε καινουριο αυτοκινητο(βλεπε z4,slk...) θα χεις τη εγγυησουλα,θα ξερεις τι εχει παθει,τι σκισιμο εχει φαει,αρα το κεφαλι σου πολυ πιο ησυχο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Συμφωνώ με τον qsis...σαν το καινούριο, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο...ναι και ειμαι εγκαθετος σε αυτο..παρε το καινουριο που σηκωνει η τσεπη σου.δεν ειμαι του υψηλου ρισκου
και γω θα μπορουσα να χα φερει μια Μ3 απο Γερμανια η οποια θα ταν σαφως καλυτερο αυτοκινητο,αλλα θα χε και καμια 50αρια+ χιλιαδες χλμ με ο,τι αυτο μπορει να σημαινει..
και μετα απο 47Κ μπορει να εφτανα να εδινα 57,67... και παει λεγοντας..
ξαναλεω ομως,δεν υποστηριζω οτι δεν υπαρχουν καλα μεταχειρισμενα,απλα δεν εισαι παντα τυχερος και ειδικα σε σπορ αυτοκινητα μαλλον θα χει πεσει και το απαραιτητο σκισιμο..δε θα θελα ποτε να βρεθω στη θεση του 'εγκλωβισμενου' κατοχου,οπου θα δινω συνεχεια παρα πολλα λεφτα για να φτιαχνω ενα παλιο αυτοκινητο,το οποιο δε μπορω να πουλησω κιολας γιατι ετσι θα χασω ακομα περισσοτερα... -
Καλό είναι πίσω από την αίγλη του του ονόματος και του σήματος να βλέπουμε και τι αμάξι αγοράζουμε στην πραγματικότητα, και παρ' ότι κοντινά μοντέλα, η 355 ήταν τόσο δραματικά βελτιωμένη σε σχέση με την 348 που κάνει την τελευταία απλώς άκαιρη. Μάλιστα την 355 πολλοί την προτιμούν ακόμη και από τις σημερινές!
-
Πήγαινε εδώ
http://www.speedsafari.de/index.php?con ... a204b42bd8
Η κόκκινη spider είναι ενος Έλληνα φίλου μου...
Θα αποκομίσεις εμπειρίες....με λίγα χρήματα..
Γιατι οχι μια Ferrari 348 TB η 348 GTB απο ενα Audi TTS?