-
εφοσον μιλαμε για διλιτρο τουρμπο σιροκο η ψηφος μου παει εκει...
ντιζαιν πολυ καλο για τα γουστα μου, κινητηρας αψογος, ενα πολυ καλο γρηγορο πακετο σε λογικη τιμη για αυτα που προσφερει...και δε καταλαβαινω τι σημαινει μαζα και γιατι δυστροπουμε να παραδεχτουμε οτι οι γερμανοι της φαου βε βγαζουν αυτοκινητα που βλεπονται πλεον...αν ηταν ιταλικο το σιροκο θα χε αναγερθει μνημειο!
τεσπα, το βολβο απλα δε τα καταφερε ποτε και η αλφα τη μια ηταν ακριβη και την αλλη παλια...πραγματικα θα πρεπει να σαι αλφιστα η φιλοιταλος (η αντιγερμανος στη περιπτωση) για να τη προτιμησεις χωρις αυτο να σημαινει κατι κακο!
vw group got game this time
υγ. δεν ειμαι φιλογερμανος αλλα δε μπορω να μη παραδεχτω οτι κανουν καλη προσπαθεια...το παλευουν αρκετα! και το πιο εντιμο ειναι να παραδεχομαστε ορισμενα πραγματα...
υγ2. ο τεκνικ ειχε πολυ χιουμορ που εβαλε το συγκριτικο... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εισαι ορθολογιστης? Παρε Σιροκο.
Εισαι alternative? Παρε Βολβο.
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ? ΠΑΡΕ GT+oo
καλα δεν ειναι και το πιο 'τρελο' αμαξι στο κοσμο η gt, ουτε καμια ψαγμενη εκκεντρικη επιλογη.μια χαρα απλο αυτοκινητο ειναι,το οποιο απλα παλιωσε και θα πρεπει σιγα σιγα να αποσυρθει..(για μενα η καλυτερη AR)
τωρα αναμεσα σε αυτα τα 3 πραγματικα δε ξερω τι θα διαλεγα.. μου φαινονται και τα 3 καπως...
η gt ειναι αρκετα παλια και ο κινητηρας δε με ενθουσιαζει για κανενα απολυτως λογο.
το volvo επισης για κανενα λογο..δε βλεπεται και ειναι και volvo(δεν εφτασα ακομα 60!!)
Το sirocco οσο κι αν προσπαθω να το δω με συμπαθεια,πραγματικα δεν αντεχω το σχεδιασμο του πισω μερους,επισης δε μπορω να καταλαβω τι ακριβως παριστανει και ποιο το νοημα του..(εκτιμω παντως το οτι το παλεψαν να βγαλουν κατι ωραιο/διαφορετικο που ξεφευγει απο τη λογικη των 'κουτιων' του group)Συμπερασματικα λοιπον,αφου αναφεραμε και τον Τ5 στη κουβεντα...ψηφιζω focus ST!!
-
προσωπικα θα επαιρνα ΕΥΚΟΛΑ τη GT. και ας ειναι 'παλιο μοντελο'. και ας μην φτουραει ο κινητηρας της μπροστα στον tfsi. και ας ειναι ενα απο τα 'χειροτερα deal' που μπορεις να κανεις αυτη τη στιγμη.
και μη νομιζετε, δεν εχει καμια σχεση με τις αλφα ρομεο της παλαιολιθικης εποχης και το ποσο γαματες ηταν ο λογος που θα την επαιρνα.
θα την επαιρνα απλα και μονο επειδη ειναι μ@*ναρα μεσα-εξω και απ'ολες τις πλευρες, εχει εναν λεβιε θανατο (κ ας χτυπα το χερι στην κονσολα δε δινω δεκαρα) και μπορει να ειναι 800 χρονων σε σχεση με τα αλλα 2 αλλα δεν εχει καμια σημασια: 800 χρονων ειναι και η gtv, αλλα τουλαχιστον τη βλεπεις και σου σηκωνεται το πουλακι -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υγ. δεν ειμαι φιλογερμανος αλλα...
Ρε τον ψευταρα... Απιστευτος... και τα λεει με τοση ευκολια!
Επισης με εξεπληξε ο Drdino αρκετα αρνητικα... πραγματικα πρεπει να του χει κανει μεγαλη ζημια η VW για να ψηφιζει την GT η οποια εχει πολλα ερωτηματικα γυρω απο την ασφαλεια της.
Ο δε technik... εριξε την βομβα του και μας απολαμβανει απο καποιο σκοπετο αυτη την στιγμη...
-
To Volvo 'μπηκε' στη ψηφοφορια για ξεκαρφωμα?
-
32 κάνει το Alfa GT? Μήπως παίζει καμιά προσφορά?
-
'μια χαρα παλιο αυτοκινητο ειναι,που θα πρεπει σιγα σιγα να αποσυρθει'....
για την Gt 2.0jts μιλαμε?
που ειναι παλιο,συγκριτικα με τους δυο αντιπαλους εν προκειμενω??στον κινητηρα?πως κρινεις παλιο και καινουριο?με τη μοδα?η με την εφαρμοσμενη νεα τεχνολογια.γιατι και τα 3 του συγκριτικου,ειναι παλια σε θεμα κινητητηρα..
στα υλικα κατασκευης και τον τροπο συναρμολογησης?το ' καινουριο' volvo υπερτερει λες?
στην διαταξη κινηματικη και μη,των αναρτησεων..?δν νομιζω
σε εσωτερικο διακοσμο?
σε εξωτερικο design,κατασκευη και συναρμογη?
αν πουμε για παθητικη ασφαλεια,εχεις δικιο,ειναι παλια,η μαλλον δεν ειναι καλη..προσωπικα,δν με απασχολει καν το αμαξι που θα αγορασω αν εχει καλη ασφαλεια παθητικη..δν ειναι κριτηριο μου,αλλα σεβαστο φυσικα απο ολους.
στην ενεργητικη ασφαλεια??
στους ρυπους??πως λεμε ειναι παλιο ενα αμαξι..?επειδη δν εχει ipod,αισθητηρες οσμης,και 18 σακιά να φουσκωνουν..??
το βολβο μπηκε για ξεκαρφωμα..το σιροκο ειναι εξαιρετικο,και ειναι θεμα καθαρα προσωπικου γουστου το τι θα επιλεξεις..εσωτερικα το σιροκο μου προκαλει αδιαφορια,εξωτερικα ειναι οκ,οδηγικα αν ειναι σαν τα δυνατα γκολφ ειναι εξαιρετο αλλα αδιαφορο για μενα,οποτε η Gt απευθυνεται σε λιγο διαφορετικων προτεραιοτητων κοινο..παλια καραβανα..!
-
καλα δεν ειναι και το πιο 'τρελο' αμαξι στο κοσμο η gt, ουτε καμια ψαγμενη εκκεντρικη επιλογη.μια χαρα απλο αυτοκινητο ειναι,το οποιο απλα παλιωσε και θα πρεπει σιγα σιγα να αποσυρθει..(για μενα η καλυτερη AR)
Η 'τρέλα' έγγυται στο ότι αν την πάρεις θα κοιτάς να την παρκάρεις ακριβώς έξω από την καφετέρια που πήγες για να συνεχίσεις να την κοιτάς. Στο ότι πάλιωσε μηχανολογικά συμφωνώ. Θα μπορούσαν να βάλουν 6άρι κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις (με το χτένι ε...) και επίσης θα μπορούσαν να στριμώξουν κάπου τον 1,4Τ. Επιλέγουν όμως απλά να εξαργυρώνουν το άφταστο design του αυτοκινήτου με το υψηλό (δυστυχώς) αντίτοιμο.
Το Scirocco μου αρέσει πάρα πολύ (ειδικά σε μπλε Interlagos) αλλά η VW έσπευσε να με ξενερώσει βγάζωντας την ίδια περίοδο το νέο Golf που θυμίζει αρκετά Scirocco στη γραμμή του και στα ίδια λεφτά είναι καλύτερο μηχανολογικά.
GT μόνο και μόνο για το πίσω μέρος που έχει ήδη καβατζώσει θέση στην ιστορία των κουπέ και για το χτένι... -
νομιζω οτι τα 32400€ ( ) που ζηταει η Αλφα ειναι απλα κλοπη.-
και οχι μονο σε σχεση με το Σιροκο, αλλα με ολα τα 2λιτρα -turbo ή μη- της αγορας. Δηλαδη κανει ακομη και το Type-R να δειχνει φθηνο.
-
Scirocco από εμένα.
Με DSG πάντα.
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
'μια χαρα παλιο αυτοκινητο ειναι,που θα πρεπει σιγα σιγα να αποσυρθει'....για την Gt 2.0jts μιλαμε?
που ειναι παλιο,συγκριτικα με τους δυο αντιπαλους εν προκειμενω??στον κινητηρα?πως κρινεις παλιο και καινουριο?με τη μοδα?η με την εφαρμοσμενη νεα τεχνολογια.γιατι και τα 3 του συγκριτικου,ειναι παλια σε θεμα κινητητηρα..
στα υλικα κατασκευης και τον τροπο συναρμολογησης?το ' καινουριο' volvo υπερτερει λες?
στην διαταξη κινηματικη και μη,των αναρτησεων..?δν νομιζω
σε εσωτερικο διακοσμο?
σε εξωτερικο design,κατασκευη και συναρμογη?
αν πουμε για παθητικη ασφαλεια,εχεις δικιο,ειναι παλια,η μαλλον δεν ειναι καλη..προσωπικα,δν με απασχολει καν το αμαξι που θα αγορασω αν εχει καλη ασφαλεια παθητικη..δν ειναι κριτηριο μου,αλλα σεβαστο φυσικα απο ολους.
στην ενεργητικη ασφαλεια??
στους ρυπους??πως λεμε ειναι παλιο ενα αμαξι..?επειδη δν εχει ipod,αισθητηρες οσμης,και 18 σακιά να φουσκωνουν..??
το βολβο μπηκε για ξεκαρφωμα..το σιροκο ειναι εξαιρετικο,και ειναι θεμα καθαρα προσωπικου γουστου το τι θα επιλεξεις..εσωτερικα το σιροκο μου προκαλει αδιαφορια,εξωτερικα ειναι οκ,οδηγικα αν ειναι σαν τα δυνατα γκολφ ειναι εξαιρετο αλλα αδιαφορο για μενα,οποτε η Gt απευθυνεται σε λιγο διαφορετικων προτεραιοτητων κοινο..παλια καραβανα..!
Γιατρέ δεν έχεις δίκιο.
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που βγήκε το 2004 σε ένα πάτωμα της 156 με μοτέρ (πάλι) της 156 σε ένα εσωτερικό του 2002 της 147!!
Τώρα έχουμε 2008 και πάμε για το 2009, για κάνε λίγο τις αφαιρέσεις παραπάνω.
Παρ'όλα αυτά το εσωτερικό/εξωτερικό design είναι αξεπέραστο (ακόμα), όπως και το τιμόνι. Επίσης έχει πολύ καλό εξοπλισμό (στάνταρ δέρματα είχε όταν την κοίταζα εγώ).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που βγήκε το 2004 σε ένα πάτωμα της 156 με μοτέρ (πάλι) της 156 σε ένα εσωτερικό του 2002 της 147!!
Τώρα έχουμε 2008 και πάμε για το 2009, για κάνε λίγο τις αφαιρέσεις παραπάνω.
Eνω το Scirocco ειναι πιο φρεσκο?
Μπορει να βγηκε το 2008 , αλλα βασιζεται στο πατωμα του Golf, με μοτερ Golf, και εσωτερικο Golf. (με μερικες προσθετες πινελιες)
Χρονολογικα , κανε και εσυ τωρα τις αφαιρεσεις...
Σιγουρα ειναι πιο 'σωστη' αγορα το Scirocco, σιγουρα η Alfa ειναι πιο ομορφη.
Αλλα ας μην υπερβαλλουμε...
-
Επειδή έχω οδηγήσει και 1.8GT και 2.0 δεν θα έλεγα ότι προσφέρει κάτι το τόσο φοβερό οδηγικά ώστε να αξίζει να την επιλέξει κάποιος αντί το scirocco. Όσο για την εμφάνιση δεν θα έλεγα ότι το scirocco είναι και τόσο αδιάφορο. Μάλιστα πολλοί θα σκεφτούν ότι είναι πολύ ωραιότερο από την GT σαν και πιο φρέσκο σχήμα. Ακόμα και στη φιλοσοφία κατασκευής, αν κάποιος χαρακτηρίσει το scirocco κλώνο του Golf το ίδιο ισχύει και για την GT σε σχέση με την 147.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που βγήκε το 2004 σε ένα πάτωμα της 156 με μοτέρ (πάλι) της 156 σε ένα εσωτερικό του 2002 της 147!!
Τώρα έχουμε 2008 και πάμε για το 2009, για κάνε λίγο τις αφαιρέσεις παραπάνω.
Eνω το Scirocco ειναι πιο φρεσκο?
Μπορει να βγηκε το 2008 , αλλα βασιζεται στο πατωμα του Golf, με μοτερ Golf, και εσωτερικο Golf. (με μερικες προσθετες πινελιες)
Χρονολογικα , κανε και εσυ τωρα τις αφαιρεσεις...
Σιγουρα ειναι πιο 'σωστη' αγορα το Scirocco, σιγουρα η Alfa ειναι πιο ομορφη.
Αλλα ας μην υπερβαλλουμε...
Το Scirocco έχει εσωτερικό EOS (2005) και μοτέρ Golf GTI (2004) σε ένα αυτοκίνητο με φρέσκο design (2008) και λανσάρισμα.
Οι διαφορές με τη GT στις χρονολογίες (μοτέρ και πάτωμα 156 vs Golf GTI, λανσάρισμα κλπ) είναι πολύ πιο σημαντικές νομίζω.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Δηλαδη εσενα σου φαινεται δυσκολο η καρδια καποιου να λεει σιροκκο ε?Μαλλον πρεπει να το ξανασκεφτεις...ο,τι ερωτα νιωθεις εσυ για μια gt,ιδιο ερωτα μπορει να νιωθει καποιος(εγω πχ )για το σιροκκο...δν καταλαβαινω γιατι σου φαινεται περιεργο...ΕΤΣΙ ειναι το σιροκκο καλως η κακως εχει και θα δημιουργησει θαυμαστες και οπαδους οσο εσυ και να μην το καταλαβαινεις.Επισης να ξερεις οτι καθε αλλο παρα μαζοποιημενος ανθρωπος ειμαι...να αποφευγεις τους χαρακτηρισμους.
Φιλικα.Καταρχην ασε τις προτροπες προς το προσωπο μου. Κατα δευτερον ειτε το θελεις ητε οχι εισαι μαζοποιημενος επειδη αγοραζεις/εχεις VW TΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Το Σιροκο εχει δημιουργησει θαυμαστες και οπαδους οντως. Ειναι χιλιαδες τα sites με τα membri διεθνως
Ναι εχεις ερωτα για το Σιροκο. Οπως και εγω εχω ερωτα για την Μονικα Μπελουτσι αλλα παντρευτηκα την Χαϊδο που ειχε 1000 προβατα και ελιες στο Μεσολογγι.
Θεωρω πολυ απροσωπα τα αυτοκινητα της πληβειας ΦαουΒε. Ακομη και το ερωτευσιμο Σιροκο.
Ξερεις εχει μεγαλη διαφορα το να ερωτευεσαι το τιποτα και μαλιστα να το αγοραζεις κιολας.
Οταν θα εχει τετοιο αυτοκινητο η ΦαουΒε τοτε ελα να μου ξαναμιλησεις..... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κατα δευτερον ειτε το θελεις ητε οχι εισαι μαζοποιημενος επειδη αγοραζεις/εχεις VW TΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.Αν έγραφε ακόμα ο lkar θα είχε βάλει αυτό ΣΤΑΝΤΑΡ στην υπογραφή του
Carry on...
(και μην ερωτεύεστε το αυτοκίνητό σας, ειδικά αν είναι VW...ΔΕ μπορείτε, εκτός αν έχετε Alfa GT )
-
GT εννοείται
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κατα δευτερον ειτε το θελεις ητε οχι εισαι μαζοποιημενος επειδη αγοραζεις/εχεις VW TΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Αν έγραφε ακόμα ο lkar θα είχε βάλει αυτό ΣΤΑΝΤΑΡ στην υπογραφή του
κ δε φοβάσαι τον ανταγωνισμό?
κάποτε μια δικιά σου ατάκα ειχε για υπογραφή ο λκαρ
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επειδή έχω οδηγήσει και 1.8GT και 2.0 δεν θα έλεγα ότι προσφέρει κάτι το τόσο φοβερό οδηγικά ώστε να αξίζει να την επιλέξει κάποιος αντί το scirocco. Όσο για την εμφάνιση δεν θα έλεγα ότι το scirocco είναι και τόσο αδιάφορο. Μάλιστα πολλοί θα σκεφτούν ότι είναι πολύ ωραιότερο από την GT σαν και πιο φρέσκο σχήμα. Ακόμα και στη φιλοσοφία κατασκευής, αν κάποιος χαρακτηρίσει το scirocco κλώνο του Golf το ίδιο ισχύει και για την GT σε σχέση με την 147.Μα τι λες αγαπητε μου?
Οδηγησες ενα αυτοκινητο με ενα απο τα πιο αρτια μπροστινα συστηματα διευθυνσης/αναρτησης και δεν ικανοποιηθηκες? Σιγουρα οδηγησες ή το πηγες βολτα σπιτι περιπτερο? Ο κινητηρας δεν ειναι παρακαταθηκη για οδηγικη ευχαριστηση. Συμφωνω οτι ο 1.8 ισως, ισως λεω, να ειναι λιγος για μια GT αλλα ο διλιτρος αμεσου ψεκασμου ειναι μια χαρα και απο επιδοσεις και απο ροπη και απο ηχητικη απολαυση.Φιλε μου η Γκολφω 6ης γενιας δεν μοιαζει με το Σιροκο?
Η GT με την 147 που μοιαζει? Περαν του παρομοιου εσωτερικου αφου οντως ειναι μια 147 Coupe. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
υγ. δεν ειμαι φιλογερμανος αλλα...
Ρε τον ψευταρα... Απιστευτος... και τα λεει με τοση ευκολια!
Επισης με εξεπληξε ο Drdino αρκετα αρνητικα... πραγματικα πρεπει να του χει κανει μεγαλη ζημια η VW για να ψηφιζει την GT η οποια εχει πολλα ερωτηματικα γυρω απο την ασφαλεια της.
Ο δε technik... εριξε την βομβα του και μας απολαμβανει απο καποιο σκοπετο αυτη την στιγμη...
για να σε προλαβω πονηρη κουκουβαγια σου λεω απο τωρα οτι το μεγκαν το διλιτρο θαναι καλυτερο απο το σιροκο...εχω την αισθηση την 6η αισθηση...
-
Η GT με έναν νέο κινητήρα 1.8Τ με 200, θα την έπαιρνα με κλειστά μάτια, ανεξάρτητα αν είναι παλιά ή όχι. Σήμερα όμως η ζυγαριά γέρνει στο VW.
"C": Scirocco 2.0TFSI, Volvo C30 T5, Alfa Romeo GT 2.0