Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΑΚ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΑΚ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    3
    5
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lambis last edited by

      Πραγματικά είναι αξιέπαινη η προσπάθεια παρουσίασης της ιστορίας της πολύ καλής λέσχης ΑΛΑ Κορινθίας, απλά θα ήθελα να προτείνω οι δίδοντες τις πληροφορίες να είναι πιό ακριβείς στις διατυοώσεις τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο κείμενο της κεντρικής σελίδας (rally.gr) .....παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ίδρυση της ΛΕ.Φ.Α.Κο..... Ποιά ίδρυση και ποιά προβλήματα; 1ον. Η ΛΕσχη Φίλων Αυτοκινήτου ΚΟρινθίας είχε ιδρυθεί πολλά χρόνια πρίν, σαφώς πριν το 1978, από τον νυν γιατρό γυναικολόγο Νίκο Παπαριστείδη, κάνοντας το Σεπτέμβρη του 78 και τη μοναδική της διοργάνωση, μια χωμάτινη δεξιοτεχνία στο γήπεδο των Εξαμιλίων. Δεν κατάφερε να κάνει άλλη διοργάνωση λόγω φόρτου εργασιών- σπουδών του προέδρου της και ουσιαστικά του μόνου που 'έτρεχε', αναβάλλοντας την τελευταία στιγμή ότι της είχε ανατεθεί, αποκτώντας κακό όνομα στην ΕΘΕΑ. Αυτός ήταν ο λόγος που το1987, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Σουφρίλα, να γίνουμε πρωτεργάτες της ίδρυσης μιάς άλλης Λέσχης, της ΑΛΑΚ, αντί να'αναστήσουμε' τη ΛΕΦΑΚΟ.
      2ον. Μετά τη 'νεκρανάσταση' της Λέσχης από τον υπογράφοντα, αρκετά χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΛΑΚ (γύρω στο 92 αν θυμάμαι καλά), η ΛΕΦΑΚΟ έκανε κάποια χωμάτινα σπρίντ, ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ από την ΑΛΑΚ, τουλάχιστον σε έμψυχο υλικό. Κυριαρχούσε η φιλοσοφία ότι : μία Λέσχη παίρνει ένα αγώνα στην περιοχή, δύο Λέσχες παίρνουν δύο αγώνες, άρα υπάρχει περισσότερη αγωνιστική κίνηση.
      Για ποιά προβλήματα μιλάτε; Για ψάξτο καλύτερα Γιάννη Εγγλέζο.
      Αυτά για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας.
      Λάμπης Κουρτέσης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lambis last edited by

        Πραγματικά είναι αξιέπαινη η προσπάθεια παρουσίασης της ιστορίας της πολύ καλής λέσχης ΑΛΑ Κορινθίας, απλά θα ήθελα να προτείνω οι δίδοντες τις πληροφορίες να είναι πιό ακριβείς στις διατυοώσεις τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο κείμενο της κεντρικής σελίδας (rally.gr) .....παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ίδρυση της ΛΕ.Φ.Α.Κο..... Ποιά ίδρυση και ποιά προβλήματα; 1ον. Η ΛΕσχη Φίλων Αυτοκινήτου ΚΟρινθίας είχε ιδρυθεί πολλά χρόνια πρίν, σαφώς πριν το 1978, από τον νυν γιατρό γυναικολόγο Νίκο Παπαριστείδη, κάνοντας το Σεπτέμβρη του 78 και τη μοναδική της διοργάνωση, μια χωμάτινη δεξιοτεχνία στο γήπεδο των Εξαμιλίων. Δεν κατάφερε να κάνει άλλη διοργάνωση λόγω φόρτου εργασιών- σπουδών του προέδρου της και ουσιαστικά του μόνου που 'έτρεχε', αναβάλλοντας την τελευταία στιγμή ότι της είχε ανατεθεί, αποκτώντας κακό όνομα στην ΕΘΕΑ. Αυτός ήταν ο λόγος που το1987, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Σουφρίλα, να γίνουμε πρωτεργάτες της ίδρυσης μιάς άλλης Λέσχης, της ΑΛΑΚ, αντί να'αναστήσουμε' τη ΛΕΦΑΚΟ.
        2ον. Μετά τη 'νεκρανάσταση' της Λέσχης από τον υπογράφοντα, αρκετά χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΛΑΚ (γύρω στο 92 αν θυμάμαι καλά), η ΛΕΦΑΚΟ έκανε κάποια χωμάτινα σπρίντ, ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ από την ΑΛΑΚ, τουλάχιστον σε έμψυχο υλικό. Κυριαρχούσε η φιλοσοφία ότι : μία Λέσχη παίρνει ένα αγώνα στην περιοχή, δύο Λέσχες παίρνουν δύο αγώνες, άρα υπάρχει περισσότερη αγωνιστική κίνηση.
        Για ποιά προβλήματα μιλάτε; Για ψάξτο καλύτερα Γιάννη Εγγλέζο.
        Αυτά για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας.
        Λάμπης Κουρτέσης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lambis last edited by

          Πραγματικά είναι αξιέπαινη η προσπάθεια παρουσίασης της ιστορίας της πολύ καλής λέσχης ΑΛΑ Κορινθίας, απλά θα ήθελα να προτείνω οι δίδοντες τις πληροφορίες να είναι πιό ακριβείς στις διατυοώσεις τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο κείμενο της κεντρικής σελίδας (rally.gr) .....παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ίδρυση της ΛΕ.Φ.Α.Κο..... Ποιά ίδρυση και ποιά προβλήματα; 1ον. Η ΛΕσχη Φίλων Αυτοκινήτου ΚΟρινθίας είχε ιδρυθεί πολλά χρόνια πρίν, σαφώς πριν το 1978, από τον νυν γιατρό γυναικολόγο Νίκο Παπαριστείδη, κάνοντας το Σεπτέμβρη του 78 και τη μοναδική της διοργάνωση, μια χωμάτινη δεξιοτεχνία στο γήπεδο των Εξαμιλίων. Δεν κατάφερε να κάνει άλλη διοργάνωση λόγω φόρτου εργασιών- σπουδών του προέδρου της και ουσιαστικά του μόνου που 'έτρεχε', αναβάλλοντας την τελευταία στιγμή ότι της είχε ανατεθεί, αποκτώντας κακό όνομα στην ΕΘΕΑ. Αυτός ήταν ο λόγος που το1987, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Σουφρίλα, να γίνουμε πρωτεργάτες της ίδρυσης μιάς άλλης Λέσχης, της ΑΛΑΚ, αντί να'αναστήσουμε' τη ΛΕΦΑΚΟ.
          2ον. Μετά τη 'νεκρανάσταση' της Λέσχης από τον υπογράφοντα, αρκετά χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΛΑΚ (γύρω στο 92 αν θυμάμαι καλά), η ΛΕΦΑΚΟ έκανε κάποια χωμάτινα σπρίντ, ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ από την ΑΛΑΚ, τουλάχιστον σε έμψυχο υλικό. Κυριαρχούσε η φιλοσοφία ότι : μία Λέσχη παίρνει ένα αγώνα στην περιοχή, δύο Λέσχες παίρνουν δύο αγώνες, άρα υπάρχει περισσότερη αγωνιστική κίνηση.
          Για ποιά προβλήματα μιλάτε; Για ψάξτο καλύτερα Γιάννη Εγγλέζο.
          Αυτά για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας.
          Λάμπης Κουρτέσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            teneatis last edited by

            θυμάσαι μια αποχή το 91 σε sprint στην Αρχαία;
            Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενόχλησε μια (1) φράση στο κείμενο.
            Ηλίας Π. Θεοδωρόπουλος

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dimitris-korinthos last edited by

              Και σπόνσορας στο πρώτο ράλλυ πελλοπονήσου ήταν τα λιπαντικά ip και όχι η pireli

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lambis last edited by

                θυμάσαι μια αποχή το 91 σε sprint στην Αρχαία

                Όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr