-
Πραγματικά είναι αξιέπαινη η προσπάθεια παρουσίασης της ιστορίας της πολύ καλής λέσχης ΑΛΑ Κορινθίας, απλά θα ήθελα να προτείνω οι δίδοντες τις πληροφορίες να είναι πιό ακριβείς στις διατυοώσεις τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο κείμενο της κεντρικής σελίδας (rally.gr) .....παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ίδρυση της ΛΕ.Φ.Α.Κο..... Ποιά ίδρυση και ποιά προβλήματα; 1ον. Η ΛΕσχη Φίλων Αυτοκινήτου ΚΟρινθίας είχε ιδρυθεί πολλά χρόνια πρίν, σαφώς πριν το 1978, από τον νυν γιατρό γυναικολόγο Νίκο Παπαριστείδη, κάνοντας το Σεπτέμβρη του 78 και τη μοναδική της διοργάνωση, μια χωμάτινη δεξιοτεχνία στο γήπεδο των Εξαμιλίων. Δεν κατάφερε να κάνει άλλη διοργάνωση λόγω φόρτου εργασιών- σπουδών του προέδρου της και ουσιαστικά του μόνου που 'έτρεχε', αναβάλλοντας την τελευταία στιγμή ότι της είχε ανατεθεί, αποκτώντας κακό όνομα στην ΕΘΕΑ. Αυτός ήταν ο λόγος που το1987, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Σουφρίλα, να γίνουμε πρωτεργάτες της ίδρυσης μιάς άλλης Λέσχης, της ΑΛΑΚ, αντί να'αναστήσουμε' τη ΛΕΦΑΚΟ.
2ον. Μετά τη 'νεκρανάσταση' της Λέσχης από τον υπογράφοντα, αρκετά χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΛΑΚ (γύρω στο 92 αν θυμάμαι καλά), η ΛΕΦΑΚΟ έκανε κάποια χωμάτινα σπρίντ, ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ από την ΑΛΑΚ, τουλάχιστον σε έμψυχο υλικό. Κυριαρχούσε η φιλοσοφία ότι : μία Λέσχη παίρνει ένα αγώνα στην περιοχή, δύο Λέσχες παίρνουν δύο αγώνες, άρα υπάρχει περισσότερη αγωνιστική κίνηση.
Για ποιά προβλήματα μιλάτε; Για ψάξτο καλύτερα Γιάννη Εγγλέζο.
Αυτά για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας.
Λάμπης Κουρτέσης -
Πραγματικά είναι αξιέπαινη η προσπάθεια παρουσίασης της ιστορίας της πολύ καλής λέσχης ΑΛΑ Κορινθίας, απλά θα ήθελα να προτείνω οι δίδοντες τις πληροφορίες να είναι πιό ακριβείς στις διατυοώσεις τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο κείμενο της κεντρικής σελίδας (rally.gr) .....παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ίδρυση της ΛΕ.Φ.Α.Κο..... Ποιά ίδρυση και ποιά προβλήματα; 1ον. Η ΛΕσχη Φίλων Αυτοκινήτου ΚΟρινθίας είχε ιδρυθεί πολλά χρόνια πρίν, σαφώς πριν το 1978, από τον νυν γιατρό γυναικολόγο Νίκο Παπαριστείδη, κάνοντας το Σεπτέμβρη του 78 και τη μοναδική της διοργάνωση, μια χωμάτινη δεξιοτεχνία στο γήπεδο των Εξαμιλίων. Δεν κατάφερε να κάνει άλλη διοργάνωση λόγω φόρτου εργασιών- σπουδών του προέδρου της και ουσιαστικά του μόνου που 'έτρεχε', αναβάλλοντας την τελευταία στιγμή ότι της είχε ανατεθεί, αποκτώντας κακό όνομα στην ΕΘΕΑ. Αυτός ήταν ο λόγος που το1987, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Σουφρίλα, να γίνουμε πρωτεργάτες της ίδρυσης μιάς άλλης Λέσχης, της ΑΛΑΚ, αντί να'αναστήσουμε' τη ΛΕΦΑΚΟ.
2ον. Μετά τη 'νεκρανάσταση' της Λέσχης από τον υπογράφοντα, αρκετά χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΛΑΚ (γύρω στο 92 αν θυμάμαι καλά), η ΛΕΦΑΚΟ έκανε κάποια χωμάτινα σπρίντ, ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ από την ΑΛΑΚ, τουλάχιστον σε έμψυχο υλικό. Κυριαρχούσε η φιλοσοφία ότι : μία Λέσχη παίρνει ένα αγώνα στην περιοχή, δύο Λέσχες παίρνουν δύο αγώνες, άρα υπάρχει περισσότερη αγωνιστική κίνηση.
Για ποιά προβλήματα μιλάτε; Για ψάξτο καλύτερα Γιάννη Εγγλέζο.
Αυτά για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας.
Λάμπης Κουρτέσης -
Πραγματικά είναι αξιέπαινη η προσπάθεια παρουσίασης της ιστορίας της πολύ καλής λέσχης ΑΛΑ Κορινθίας, απλά θα ήθελα να προτείνω οι δίδοντες τις πληροφορίες να είναι πιό ακριβείς στις διατυοώσεις τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο κείμενο της κεντρικής σελίδας (rally.gr) .....παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την ίδρυση της ΛΕ.Φ.Α.Κο..... Ποιά ίδρυση και ποιά προβλήματα; 1ον. Η ΛΕσχη Φίλων Αυτοκινήτου ΚΟρινθίας είχε ιδρυθεί πολλά χρόνια πρίν, σαφώς πριν το 1978, από τον νυν γιατρό γυναικολόγο Νίκο Παπαριστείδη, κάνοντας το Σεπτέμβρη του 78 και τη μοναδική της διοργάνωση, μια χωμάτινη δεξιοτεχνία στο γήπεδο των Εξαμιλίων. Δεν κατάφερε να κάνει άλλη διοργάνωση λόγω φόρτου εργασιών- σπουδών του προέδρου της και ουσιαστικά του μόνου που 'έτρεχε', αναβάλλοντας την τελευταία στιγμή ότι της είχε ανατεθεί, αποκτώντας κακό όνομα στην ΕΘΕΑ. Αυτός ήταν ο λόγος που το1987, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Σουφρίλα, να γίνουμε πρωτεργάτες της ίδρυσης μιάς άλλης Λέσχης, της ΑΛΑΚ, αντί να'αναστήσουμε' τη ΛΕΦΑΚΟ.
2ον. Μετά τη 'νεκρανάσταση' της Λέσχης από τον υπογράφοντα, αρκετά χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΛΑΚ (γύρω στο 92 αν θυμάμαι καλά), η ΛΕΦΑΚΟ έκανε κάποια χωμάτινα σπρίντ, ΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ από την ΑΛΑΚ, τουλάχιστον σε έμψυχο υλικό. Κυριαρχούσε η φιλοσοφία ότι : μία Λέσχη παίρνει ένα αγώνα στην περιοχή, δύο Λέσχες παίρνουν δύο αγώνες, άρα υπάρχει περισσότερη αγωνιστική κίνηση.
Για ποιά προβλήματα μιλάτε; Για ψάξτο καλύτερα Γιάννη Εγγλέζο.
Αυτά για την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας.
Λάμπης Κουρτέσης -
θυμάσαι μια αποχή το 91 σε sprint στην Αρχαία;
Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενόχλησε μια (1) φράση στο κείμενο.
Ηλίας Π. Θεοδωρόπουλος -
Και σπόνσορας στο πρώτο ράλλυ πελλοπονήσου ήταν τα λιπαντικά ip και όχι η pireli
-
θυμάσαι μια αποχή το 91 σε sprint στην Αρχαία
Όχι.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΑΚ