-
Πολύ καλημέρα σας και καλώς σας βρίσκω...
Πρόσφατα (τον Ιούνιο) αγόρασα ένα mazda 323f 1.6litr 16V του 1992 απο πρώτο χέρι και με 145.000 χιλιομετράκια στην πλάτη. Καθ'ότι και παιδικό όνειρο λοιπόν τούχω τάξει να το φροντίζω όσο μπορώ ξέροντας και απο το παρελθόν (είχε ιδιο μοντέλο ο φάδερ) οτι είναι ταπεινό πλήν τίμιο αυτοκινητάκι.
Η διαπίστωση μου λοιπόν είναι η εξής. Οταν ανάβω τη μηχανή δεν παίρνει με την πρώτη (ειδικά τώρα που χειμώνιασε σχεδόν ποτέ, το καλοκαίρι κάτι γινόταν). Χαρακτηριστικά ανάβει για 1 με 2 δεύτερα και ύστερα ξανασβήνει. Έχω παρατηρήσει οτι βοηθάει αρκετά (χωρίς να είμαι σιγουρος οτι κάνει καλό ) οταν πρίν γυρίσω το κλειδί και ενώ είναι σβηστό, πατήσω το γκάζι all the way και το επαναφέρω. Αφού λοιπόν το καταφέρουμε και πάρει (μαρσάροντας 1-2 φορές που και πάλι δεν ξέρω αν είναι καλό ενώ είναι κρύο), για τα επόμενα 5-6 λεπτά (μέχρι να ζεσταθεί δλδ) παρατηρώ ενα lag στο γκάζι κατά την επιτάχυνση, το πατάω δλδ και στιγμιαία δεν ανταποκρίνεται με αποτέλεσμα ή να μου σβήνει ή να με πηγαίνει καροτσάκι μέχρι να ξαναπιάσει τις στροφές του .
Παρατήρηση No1 Οι στροφές στο ρελαντί ενώ είναι κρύο δεν ξεπερνάνε τις 600-700 (στα πρόθυρα να ζορίζεται) σε αντίθεση με τις 1000-1100 που πιάνει κατά μέσο όρο όταν ο δείκτης θερμοκρασίας πιάσει τη μέση. Δεν θάπρεπε στην αρχή να ανεβάζει υψηλότερες στροφές?
Παρατήρηση Νο2 Μήπως φταίει το τσόκ, το οποίο όμως απότι ξέρω συμβάλλει μόνο κατά την εκκίνησηΕπίσης παρατηρώ και πρόβλημα στην αλλαγή ταχυτήτων ενώ είναι κρύο, σκληρό το κιβώτιο και ειδικά στην πρώτη ψιλοακούγεται ο χαρακτηριστικός μεταλλικός ήχος που ακούγεται όταν μπαίνει η όπισθεν. Μετά απο κάνα 5λεπτο μαλακώνει όμως και έρχεται στα ίσια του.
Ενημερωτικά στα 144.000χλμ έκανε γενικό service σύμφωνα πάντα με το βιβλιαράκι που μου έδωσε ο τύπος που σημαίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού, όλων των φίλτρων λαδιού βαλβολινών και μπουζί (τα γράφει στο βιβλιαράκι).
Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του ρε παίδες? Οδηγούσα για 1,5 χρόνο ένα μίκρα του 86 και το αυτοκινητάκι ήταν σκυλί, ουδεμία σχέση με αυτά τα συμπτώματα. Τί να φταίει?
Τα φώτα σας πλίζ...thanx anyway -
Πολύ καλημέρα σας και καλώς σας βρίσκω...
Πρόσφατα (τον Ιούνιο) αγόρασα ένα mazda 323f 1.6litr 16V του 1992 απο πρώτο χέρι και με 145.000 χιλιομετράκια στην πλάτη. Καθ'ότι και παιδικό όνειρο λοιπόν τούχω τάξει να το φροντίζω όσο μπορώ ξέροντας και απο το παρελθόν (είχε ιδιο μοντέλο ο φάδερ) οτι είναι ταπεινό πλήν τίμιο αυτοκινητάκι.
Η διαπίστωση μου λοιπόν είναι η εξής. Οταν ανάβω τη μηχανή δεν παίρνει με την πρώτη (ειδικά τώρα που χειμώνιασε σχεδόν ποτέ, το καλοκαίρι κάτι γινόταν). Χαρακτηριστικά ανάβει για 1 με 2 δεύτερα και ύστερα ξανασβήνει. Έχω παρατηρήσει οτι βοηθάει αρκετά (χωρίς να είμαι σιγουρος οτι κάνει καλό ) οταν πρίν γυρίσω το κλειδί και ενώ είναι σβηστό, πατήσω το γκάζι all the way και το επαναφέρω. Αφού λοιπόν το καταφέρουμε και πάρει (μαρσάροντας 1-2 φορές που και πάλι δεν ξέρω αν είναι καλό ενώ είναι κρύο), για τα επόμενα 5-6 λεπτά (μέχρι να ζεσταθεί δλδ) παρατηρώ ενα lag στο γκάζι κατά την επιτάχυνση, το πατάω δλδ και στιγμιαία δεν ανταποκρίνεται με αποτέλεσμα ή να μου σβήνει ή να με πηγαίνει καροτσάκι μέχρι να ξαναπιάσει τις στροφές του .
Παρατήρηση No1 Οι στροφές στο ρελαντί ενώ είναι κρύο δεν ξεπερνάνε τις 600-700 (στα πρόθυρα να ζορίζεται) σε αντίθεση με τις 1000-1100 που πιάνει κατά μέσο όρο όταν ο δείκτης θερμοκρασίας πιάσει τη μέση. Δεν θάπρεπε στην αρχή να ανεβάζει υψηλότερες στροφές?
Παρατήρηση Νο2 Μήπως φταίει το τσόκ, το οποίο όμως απότι ξέρω συμβάλλει μόνο κατά την εκκίνησηΕπίσης παρατηρώ και πρόβλημα στην αλλαγή ταχυτήτων ενώ είναι κρύο, σκληρό το κιβώτιο και ειδικά στην πρώτη ψιλοακούγεται ο χαρακτηριστικός μεταλλικός ήχος που ακούγεται όταν μπαίνει η όπισθεν. Μετά απο κάνα 5λεπτο μαλακώνει όμως και έρχεται στα ίσια του.
Ενημερωτικά στα 144.000χλμ έκανε γενικό service σύμφωνα πάντα με το βιβλιαράκι που μου έδωσε ο τύπος που σημαίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού, όλων των φίλτρων λαδιού βαλβολινών και μπουζί (τα γράφει στο βιβλιαράκι).
Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του ρε παίδες? Οδηγούσα για 1,5 χρόνο ένα μίκρα του 86 και το αυτοκινητάκι ήταν σκυλί, ουδεμία σχέση με αυτά τα συμπτώματα. Τί να φταίει?
Τα φώτα σας πλίζ...thanx anyway -
Πολύ καλημέρα σας και καλώς σας βρίσκω...
Πρόσφατα (τον Ιούνιο) αγόρασα ένα mazda 323f 1.6litr 16V του 1992 απο πρώτο χέρι και με 145.000 χιλιομετράκια στην πλάτη. Καθ'ότι και παιδικό όνειρο λοιπόν τούχω τάξει να το φροντίζω όσο μπορώ ξέροντας και απο το παρελθόν (είχε ιδιο μοντέλο ο φάδερ) οτι είναι ταπεινό πλήν τίμιο αυτοκινητάκι.
Η διαπίστωση μου λοιπόν είναι η εξής. Οταν ανάβω τη μηχανή δεν παίρνει με την πρώτη (ειδικά τώρα που χειμώνιασε σχεδόν ποτέ, το καλοκαίρι κάτι γινόταν). Χαρακτηριστικά ανάβει για 1 με 2 δεύτερα και ύστερα ξανασβήνει. Έχω παρατηρήσει οτι βοηθάει αρκετά (χωρίς να είμαι σιγουρος οτι κάνει καλό ) οταν πρίν γυρίσω το κλειδί και ενώ είναι σβηστό, πατήσω το γκάζι all the way και το επαναφέρω. Αφού λοιπόν το καταφέρουμε και πάρει (μαρσάροντας 1-2 φορές που και πάλι δεν ξέρω αν είναι καλό ενώ είναι κρύο), για τα επόμενα 5-6 λεπτά (μέχρι να ζεσταθεί δλδ) παρατηρώ ενα lag στο γκάζι κατά την επιτάχυνση, το πατάω δλδ και στιγμιαία δεν ανταποκρίνεται με αποτέλεσμα ή να μου σβήνει ή να με πηγαίνει καροτσάκι μέχρι να ξαναπιάσει τις στροφές του .
Παρατήρηση No1 Οι στροφές στο ρελαντί ενώ είναι κρύο δεν ξεπερνάνε τις 600-700 (στα πρόθυρα να ζορίζεται) σε αντίθεση με τις 1000-1100 που πιάνει κατά μέσο όρο όταν ο δείκτης θερμοκρασίας πιάσει τη μέση. Δεν θάπρεπε στην αρχή να ανεβάζει υψηλότερες στροφές?
Παρατήρηση Νο2 Μήπως φταίει το τσόκ, το οποίο όμως απότι ξέρω συμβάλλει μόνο κατά την εκκίνησηΕπίσης παρατηρώ και πρόβλημα στην αλλαγή ταχυτήτων ενώ είναι κρύο, σκληρό το κιβώτιο και ειδικά στην πρώτη ψιλοακούγεται ο χαρακτηριστικός μεταλλικός ήχος που ακούγεται όταν μπαίνει η όπισθεν. Μετά απο κάνα 5λεπτο μαλακώνει όμως και έρχεται στα ίσια του.
Ενημερωτικά στα 144.000χλμ έκανε γενικό service σύμφωνα πάντα με το βιβλιαράκι που μου έδωσε ο τύπος που σημαίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού, όλων των φίλτρων λαδιού βαλβολινών και μπουζί (τα γράφει στο βιβλιαράκι).
Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του ρε παίδες? Οδηγούσα για 1,5 χρόνο ένα μίκρα του 86 και το αυτοκινητάκι ήταν σκυλί, ουδεμία σχέση με αυτά τα συμπτώματα. Τί να φταίει?
Τα φώτα σας πλίζ...thanx anyway -
Έλεγξε και τα μπουζοκαλώδια μήπως θέλουν άλλαγμα.
-
Ισως καποιος αισθητηρας (θερμοκρασιας, στροφων κτλ) ?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Έλεγξε και τα μπουζοκαλώδια μήπως θέλουν άλλαγμα.+1
Στα MX5 1.6 που (νομίζω) φορούσαν τον ίδιο κινητήρα, τα μπουζοκαλώδια ήταν πρόβλημα. Τα άλλαζαν με του επόμενου μοντέλου ή με του εμπορίου και λυνόταν το θέμα. -
Μπορεί να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα (εφόσον λες ότι πατώντας το γκάζι απο πριν καλυτερεύει η κατάστααση). Το πρώτο που θα κάνεις.
Δεν νομίζω να έχουν σχέση τα μπουζοκαλώδια με το πρόβλημα που περιγρράφει το παιδί. ΑΝ ήταν θα του έκαναν και διακοπές, δεν θα εμπόδιζε να ανεβάσει ρελαντί.Το άλλο που μπορεί να παίζει είναι κάποιο πρόβλημα στο αυτόματο τσοκ.
-
Τσεκαρε το AFM!
Και την βιδα του ρελαντι. -
Νομίζω τα πρώτα 323F είχαν ηλεκτρονικό καρμπιρατέρ; Τέτοιο έχεις η ψεκαστό;
-
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Έλεγξε και τα μπουζοκαλώδια μήπως θέλουν άλλαγμα.
+1
Στα MX5 1.6 που (νομίζω) φορούσαν τον ίδιο κινητήρα, τα μπουζοκαλώδια ήταν πρόβλημα. Τα άλλαζαν με του επόμενου μοντέλου ή με του εμπορίου και λυνόταν το θέμα.Ουπς δεν είχε πάει το μυαλό μου καθόλου εκεί. Δηλαδή τί εννοείς οτι μπορεί να μην μεταφέρουν επαρκή τάση στα μπουζί? Αν ήταν έτσι δεν θα έβγαζε και πολύ μαύρο η εξάτμιση επειδή δεν θα καιγόταν καλά το μείγμα ή το τραβάω πολύ?
Μπορεί να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα (εφόσον λες ότι πατώντας το γκάζι απο πριν καλυτερεύει η κατάστααση). Το πρώτο που θα κάνεις.
Δεν νομίζω να έχουν σχέση τα μπουζοκαλώδια με το πρόβλημα που περιγρράφει το παιδί. ΑΝ ήταν θα του έκαναν και διακοπές, δεν θα εμπόδιζε να ανεβάσει ρελαντί.Το άλλο που μπορεί να παίζει είναι κάποιο πρόβλημα στο αυτόματο τσοκ.
Για το τσόκ, ναι το ανέφερα και πιο πάνω είναι αρκετά πιθανό, απλώς όταν λαγκάρει το γκάζι αισθάνομαι οτι για κλάσματα του δευτερολέπτου μπουκώνει και προσπαθεί πάλι νάρθει στα ίσια του, γιαυτό αμφέβαλλα λίγο. Τώρα που το σκέφτομαι υπάρχει περίπτωση να φταίει η αντλία της Βενζίνης? Να μην ανταποκρίνεται επαρκώς κατά το ξεκίνημα δηλαδη και να μπουκώνει?
Επίσης σκηνικό όπου σε υψηλές στροφές μου έσβηνε στη μέση του δρόμου έχω αντιμετωπίσει με ενα παλιό μίκρα όπου τελικα έφταιγε το φίλτρο βενζίνης.
Είναι αξιοσημείωτο πάντως οτι αν το σβήσω ενώ είναι ζεστό και το ξανανοίξω είναι μια χαρά. Οταν είναι κρύο είναι το πρόβλημά του.Τσεκαρε το AFM!
Και την βιδα του ρελαντι.Δεν εννοέις το ΑΦΜ ε?
τί είναι το AFM?Νομίζω τα πρώτα 323F είχαν ηλεκτρονικό καρμπιρατέρ; Τέτοιο έχεις η ψεκαστό;
Καρμπυρατέρ έχει οχι injection αν εννοείς αυτό
-
Ομοϊδεατη μου , αυτα ειναι τα 'προβληματα' τα οποια ερωτευεσαι. Αυτο που κανεις με το γκαζι πριν γυρισεις τη μιζα το αναφερει το βιβλιο. Το δικο μου δεν παιρνει αλλιως. Επισης, οταν παρει τελικα μπροστα δεν πρεπει να ακουμπησεις το γκαζι για λιγα δευτερολεπτα (οσο χρειαζεται να στριψεις το πρωτο πρωινο τσιγαρο) γιατι σβηνει(αυτο δεν το λεει το βιβλιο). Μετα ειναι ΟΚ.
Ο Ιαπων παντως ειναι αστερακι, και δεν θα το μετανιωσεις. Για παραπανω πληροφοριες επι παντως σχετικου με 323f υπαρχει το φορυμ
http://www.club323f.com/club323f/forum/index.php' target='_blankPS: λες οντως να ειναι προβλημα και να θελει αλλα μπουζοκαλωδια;
-
Σχετικά με τη δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων (φαντάζομαι θα συμβαίνει κυρίως στην πρώτη και τη δευτέρα) δεν είναι πρόβλημα. Λίγο-πολύ σε όλα τα αυτοκίνητα δεν κουμπώνουν εύκολα οι ταχύτητες όταν είναι κρύα.
-
Εμένα αισθητήρας θερμοκρασίας μου μυρίζει.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εμένα αισθητήρας θερμοκρασίας μου μυρίζει.Ντεν εκει τετοιο καρντια μου...
-
Ντεν έχει; Χειροκίνητο τσοκ έχει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ντεν έχει; Χειροκίνητο τσοκ έχει;Κατι αλλο σου μυρισε!!!
-
Εσύ πάλι;
Youtube Video -
Αυτοματο τσοκ εχει, το οποιο, στο δικο μου τουλαχιστον, τοτε παλια που λειτουργουσε, εκλεινε οταν το θερμομετρο εφτανε στη μεση ή αν τσιμπαγες το γκαζι. Δεν ξερω ακριβως με ποιον τροπο αντιλαμβανοταν τη θερμοκρασια, αλλα ηλεκτρονικο αισθητηρα θερμοκρασιας που να επικοινωνει με εγκεφαλο και αυτος να δινει εντολη στην αναφλεξη δεν εχει σιγουρα. Το μονο ηλεκτρονικο εξαρτημα που εχει ειναι ηλεκτρονικη αναφλεξη αντι για πλατινες κι απο εκει δε νομιζω να ειναι.
*αυτο καταλαβα οτι εννοουσες πριν...
-
Eιναι χρονισμενο σωστα;
-
Αυτο κανεις πιστευω δεν μπορει να το πει μετα βεβαιοτητος, εκτος κι αν εχει κανει το χρονισμο ο ιδιος. Θελω να πιστευω οτι ο μηχανικος που αλλαξε τον ιμανατα ηξερε να το χρονισει. Με δεδομενο τωρα οτι ο κινητηρας ειναι non interference, ποια αλλα συμπτωματα παρουσιαζει ενας αχρονιστος κινητηρας;
Mazda 323f Πρόβλημα με ρελαντί (μάλλον...)