-
Ας κάνουμε μιά αναδρομή στα αυτοκίνητα που πήραν το βραβείο του αυτοκινήτου της χρονιάς.Μετά από τόσα χρόνια, όλοι ξέρουμε αν το άξιζαν. Ξεκινάω απο το 1964
**1ο **με 76 ψήφους το Rover P6 mk1
2ο με 64 ψήφους το Mercedes-Benz 600 Pullman (W100)
3o με 31 ψήφους το Hillman Imp
-
Ας κάνουμε μιά αναδρομή στα αυτοκίνητα που πήραν το βραβείο του αυτοκινήτου της χρονιάς.Μετά από τόσα χρόνια, όλοι ξέρουμε αν το άξιζαν. Ξεκινάω απο το 1964
**1ο **με 76 ψήφους το Rover P6 mk1
2ο με 64 ψήφους το Mercedes-Benz 600 Pullman (W100)
3o με 31 ψήφους το Hillman Imp
-
Ας κάνουμε μιά αναδρομή στα αυτοκίνητα που πήραν το βραβείο του αυτοκινήτου της χρονιάς.Μετά από τόσα χρόνια, όλοι ξέρουμε αν το άξιζαν. Ξεκινάω απο το 1964
**1ο **με 76 ψήφους το Rover P6 mk1
2ο με 64 ψήφους το Mercedes-Benz 600 Pullman (W100)
3o με 31 ψήφους το Hillman Imp
-
Από αυτά το Rover 2000κε το είχα οδηγήσει αρκετά. Ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο για την εποχή του. Φανταστείτε ότι το οδήγησα το 79 και ήταν μοντέλο 72.
Για το Μercedes δεν έχω άποψη, απλά φαντάζομαι...
Το Hillmanάκι το θυμάμαι στην Βιτρίνα του Μινιόν το 1975 στην τιμή των 90.000 δρχ
Αύριο το 1965... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Από αυτά το Rover 2000κε το είχα οδηγήσει αρκετά. Ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο για την εποχή του. Φανταστείτε ότι το οδήγησα το 79 και ήταν μοντέλο 72.Το οποίο ουσιαστικά ήταν το ίδιο με το πρώτο μοντέλο του 1963!
Πάντως ακόμα και στις τωρινές συνθήκες αν είναι στη σωστή κατάσταση μια χαρά στέκεται στο δρόμο... -
Για το ROVER εχω ακουσω απο αρκετους καλα λογια!
Ομως για την MERCEDES εχω ναπω το εξης!Δεν ειναι πολυ ακριβο και περιορισμενου ενδιαφεροντος ενα τετοιο αυτοκινητο ωστε να βγει και αυτοκινητο της χρονιας?
Το IMP εμφανησιακα μου αρεσει!Δυστυχως μονο κατι πεταμενα εχω πετυχει ως τωρα οποτε δε ξερω το ποσο καλο ειναι σαν αμαξι! -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Για το ROVER εχω ακουσω απο αρκετους καλα λογια!Μάλλον όχι εδώ μέσα ε;
-
Σιγουρα οχι εδω μεσα!!!
-
Ειχαν ακουστει πολλα προβληματα απο τα ROVER.TO IMP ηταν συμπαθητικο αυτ-τακι,με το πισω τζαμι να ανοιγει για να εκμεταλευεσαι τον μικρο χωρο πισω απο το καθισμα και το μοτερ.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
**1ο **με 76 ψήφους το Rover P6 mk1
Βέβαια η φωτογραφία δεν αντιστοιχεί στο μοντέλο που βραβεύτηκε γιατί το 3500 V8 κυκλοφόρησε το 1968
-
Kαλα το πουλμαν δεν το χεις?
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Kαλα το πουλμαν δεν το χεις?Όχι βέβαια! Δεν μου αρέσει!
-
Κριμα! Εμενα μου αρεσει!!!
-
Πάμε στο 1965!
1ο με 78 ψήφους το Austin 1800
**2ο **με 51 ψήφους το Autobianchi Primoula
Και 3ο με 18 ψήφους το Ford USA Mustang Coupe-Convertible
Επεται το 1966 που από εκεί και μετά αρχίζει το ενδιαφέρον...
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Για το ROVER εχω ακουσω απο αρκετους καλα λογια!
Ομως για την MERCEDES εχω ναπω το εξης!Δεν ειναι πολυ ακριβο και περιορισμενου ενδιαφεροντος ενα τετοιο αυτοκινητο ωστε να βγει και αυτοκινητο της χρονιας?
Το IMP εμφανησιακα μου αρεσει!Δυστυχως μονο κατι πεταμενα εχω πετυχει ως τωρα οποτε δε ξερω το ποσο καλο ειναι σαν αμαξι!Συνήθως οι βαθμοί δίνονται σε ένα αυτοκίνητο που κρίνουν ότι καινοτομεί...δεν έχει τόσο σημασία αν είναι προσιτό...Καινοτομία θεωρείται κάποια εξεζητημένη λύση, καθώς και μία απλή, έξυπνη και προσιτή λύση πχ. χώροι, ευκολία κατασκευής, κόστος κατασκευής κλπ
-
Πολύ ενδιαφέρον θέμα!
Το Pullman με ποιό σκεπτικό επιλέχθηκε?? Αφού είναι πρώτα απ' όλα όχημα ειδικής χρήσης, όχι επιβατικό αυτοκίνητο. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να βαθμολογούνται και τα γερανοφόρα Land Rover, ας πούμε.
Τί βρήκαν στο Austin 1800 άραγε???
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον θέμα!Το Pullman με ποιό σκεπτικό επιλέχθηκε?? Αφού είναι πρώτα απ' όλα όχημα ειδικής χρήσης, όχι επιβατικό αυτοκίνητο. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να βαθμολογούνται και τα γερανοφόρα Land Rover, ας πούμε.
Τί βρήκαν στο Austin 1800 άραγε???
Φαντάζομαι ότι εκείνες τις εποχές δεν έβγαιναν και πολλά καινούργια μοντέλα, ίσως τους έκανε εντύπωση το μέγεθος?
Αυτό δεν το ξέρω γιατί δεν είναι Ιταλικό...αλλά και γιατί ήμουν 4 χρονών τότε... -
Υποθέτω ότι εντυπωσιάστηκαν από τις τεχνικές καινοτομίες της Pullman οι οποίες θεώρησαν ότι θα ήταν στο κοντινό μέλλον εφαρμόσιμες και σε πιο προσιτά μοντέλα. Κατά τα άλλα έχεις δίκαιο, παρά είναι ειδική περίπτωση. Πάντως τα γερανοφόρα Land Rover της εποχής με τις σούστες θα χάνανε πόντους σίγουρα στο τομέα της άνεσης.
Όσο για το Austin 1800, εντάξει, δείχνει σαν να έχει σχεδιαστεί σε κάποια pub του Longbridge ένα βροχερό βράδυ Δευτέρας μετά από κάμποσα pints από home made ale, αλλά ουσιαστικά δεν ήταν κακό αυτοκίνητο. Οδική συμπεριφορά που δεν απείχε και πολύ από το mini, ήταν κάτι το ... εξωγήινο για ένα τόσο μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο εκείνη την εποχή. Εξαιρετική άνεση και τεράστιο εσωτερικό, ενώ είχε και ένα απίστευτα άκαμπτο αμάξωμα (η ικανότητα του Ισσιγόνη να αντιλαμβάνεται πως μοιράζονται οι δυνάμεις σε ένα αυτοφερόμενο αμάξωμα πολύ πριν τη χρήση Η/Υ για το σκοπό αυτό) που φάνηκε σε μαραθώνιους της εποχής όπως το Λονδίνο - Σίδνεϋ. Δεν ήταν γρήγορο, μόλις έφτανε τα 160 Km/h αλλά το βοηθούσε το γεγονός ότι μπορούσε να πάει με 160 Km/h ακόμα και στα ... χωράφια
-
Να υποθέσω ότι το 1800 είχε τις υδροπνευματικές? αναρτήσεις του Morris?
-
Eγω παντος προτιμω το πονυ!!!
Ιστορία των αυτοκινήτων της χρονιάς (Ευρώπη)