-
Αγαπητό φορουμ,
εχω ενα renault clio 2 1.400cc , 75hp 16v μοντελο 2000
θελω να το αναβαθμησω μηχανικα για να αποδιδει περισσοτερους ιππους...
μου ειπαν απ οσοσ ρωτησα οτι πρεπει να αλλαξω μηχανη και να βαλω 1800cc η 2000cc της ιδιας χρονολογιας.
μου ειπαν ομως οτι το αυτοκινητο αυτο μπορει να μην περασει ποτε τον ελεγχο ΚΤΕΟ και να τους χαρισω στην ουσια το αμαξι.
επισης για τη μηχανικη μονο αυτη βελτιωση το μοτερ + εργασια θα κοστιζει τουλαχιστον 4.500Ε .
θελω την προταση σας για μια οικονομικοτερη και σιγουρη λυση καθως διαθετω το πολυ 6000Ε και για να γινει αμαξι εκτος απο μοτερ θα θελει αναρτησεις+φρεναΦιλικα, κωστας
περιμενω την απαντηση σας
-
Αγαπητό φορουμ,
εχω ενα renault clio 2 1.400cc , 75hp 16v μοντελο 2000
θελω να το αναβαθμησω μηχανικα για να αποδιδει περισσοτερους ιππους...
μου ειπαν απ οσοσ ρωτησα οτι πρεπει να αλλαξω μηχανη και να βαλω 1800cc η 2000cc της ιδιας χρονολογιας.
μου ειπαν ομως οτι το αυτοκινητο αυτο μπορει να μην περασει ποτε τον ελεγχο ΚΤΕΟ και να τους χαρισω στην ουσια το αμαξι.
επισης για τη μηχανικη μονο αυτη βελτιωση το μοτερ + εργασια θα κοστιζει τουλαχιστον 4.500Ε .
θελω την προταση σας για μια οικονομικοτερη και σιγουρη λυση καθως διαθετω το πολυ 6000Ε και για να γινει αμαξι εκτος απο μοτερ θα θελει αναρτησεις+φρεναΦιλικα, κωστας
περιμενω την απαντηση σας
-
Αγαπητό φορουμ,
εχω ενα renault clio 2 1.400cc , 75hp 16v μοντελο 2000
θελω να το αναβαθμησω μηχανικα για να αποδιδει περισσοτερους ιππους...
μου ειπαν απ οσοσ ρωτησα οτι πρεπει να αλλαξω μηχανη και να βαλω 1800cc η 2000cc της ιδιας χρονολογιας.
μου ειπαν ομως οτι το αυτοκινητο αυτο μπορει να μην περασει ποτε τον ελεγχο ΚΤΕΟ και να τους χαρισω στην ουσια το αμαξι.
επισης για τη μηχανικη μονο αυτη βελτιωση το μοτερ + εργασια θα κοστιζει τουλαχιστον 4.500Ε .
θελω την προταση σας για μια οικονομικοτερη και σιγουρη λυση καθως διαθετω το πολυ 6000Ε και για να γινει αμαξι εκτος απο μοτερ θα θελει αναρτησεις+φρεναΦιλικα, κωστας
περιμενω την απαντηση σας
-
Πουλα το βαλε και τα 6κ και αγορασε ενα clio RS 172.
-
+1
-
+2
ΥΓ. Υπάρχει Clio II 1.4 16V με 75 άλογα? Τόσα έβγαζε το 8βάλβιδο..
-
με 2500 που θα παρω και τα 6 φτανω στα 8500
με αυτα στην ελλαδα δεν παιρνω ουτε πατινι!!!!!!!(μιλαω για αυτοκινητο για καμια 150αρια αλογα)με την μετατροπη π ειπα πιστευετε περναω ΚΤΕΟ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
+2ΥΓ. Υπάρχει Clio II 1.4 16V με 75 άλογα? Τόσα έβγαζε το 8βάλβιδο..
ναι ειναι χρονολογια 1999-2000
-
Ο χρήστης phantom lord έγραψε:
με 2500 που θα παρω και τα 6 φτανω στα 8500
με αυτα στην ελλαδα δεν παιρνω ουτε πατινι!!!!!!!(μιλαω για αυτοκινητο για καμια 150αρια αλογα)Θα συμφωνησω με τους υπολοιπους.
Κρατησε το Clio, και μαζευε €.
Η... επισκεψου καμμια τραπεζα. (για δανειο, οχι για ληστεια.)
-
Ο χρήστης phantom lord έγραψε:
+2
ΥΓ. Υπάρχει Clio II 1.4 16V με 75 άλογα? Τόσα έβγαζε το 8βάλβιδο..
ναι ειναι χρονολογια 1999-2000
75 είχε το 8βάλβιδο, το 16βάλβιδο είχε 98 άλογα. Όπως και να έχει ένα μεταχειρισμένο 172 θα σου βγει φθηνότερα και θα είναι και απείρως καλύτερο. Είναι σε αρκετά καλές τιμές.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η... επισκεψου καμμια τραπεζα. (για δανειο, οχι για ληστεια.)
+1
Βάλε τα 8,5 για προκαταβολή, και με δάνειο πάρε το Clio 3 tce την πιο απλή έκδοση. Γύρω στα 12700 έρχεται με την έκπτωση. Μετά του πετάς μια ζάντα, το κάνεις εύκολα 125-130 άλογα και το φτιάχνεις σε ανάρτηση και είσαι μια χαρά... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ. Υπάρχει Clio II 1.4 16V με 75 άλογα? Τόσα έβγαζε το 8βάλβιδο..
Ναι όντως δε θυμάμαι ποτέ να έβγαλε στην παραγωγή τέτοιον εγκληματικό κινητήρα η Ρενό (14άρη με 75 αχαλίνωτα άλογα και μάλιστα 16βαλβιδο).
Η VW πάλι...
-
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό όπως είναι με τέλειο τιμόνι και κράτημα και πολύ καλά φρένα. Αν θες να το πειράξεις προχώρα σε μια λίγο ποιο σφιχτή ανάρτηση και ίσως ζάντες 15 ιντσών με 195/50 λάστιχο. Αν είναι να μπλέξεις με αλλαγή μοτέρ και τέτοια πράματα τότε πούλα το και πάρε το δίλιτρο , θα σου πάει περίπου τα ίδια αν βάλεις το κόστος και για αναρτήσεις φρένα τροχούς.
-
εγώ συνεχίζω εκείνα τα + των προηγούμενων...
Ανέβα μέχρι τα 10 και...
viewtopic.php?f=9&t=33080
-
Θα συμφωνησω με τους προηγουμενους.Μην το πειραξεις,μαζεψε λεφτα και χτυπα ενα διλιτρο 172 ph1 που εχουν πεσει κατω απο 10.000 πλεον.
Αν ηταν 1,4 16ν με τα 98 αλογα θα σου ελεγα 2-3 καλες μοντιφες για να πας αξιοπιστα στα 110-115 αλογα,αλλα για το 75αρι δεν εχει νοημα.
-
Και αναρωτιώμουν, δεν θα απαντήσει ο Βαγγέλης σαν ο πλέον αρμόδιος ? Ε! είδα το πόστ και ησύχασα, στο θέμα έχεις την απόλυτη εμπειρία εν Ελλάδι.
Ανέβασε και μια φωτό του παληού να το θυμηθούμε.
-
Ο χρήστης phantom lord έγραψε:
με 2500 που θα παρω και τα 6 φτανω στα 8500
με αυτα στην ελλαδα δεν παιρνω ουτε πατινι!!!!!!!(μιλαω για αυτοκινητο για καμια 150αρια αλογα)με την μετατροπη π ειπα πιστευετε περναω ΚΤΕΟ?
Βρισκεις 172 με κατω απο 10.000 €, εχει το κεφαλι σου ησυχο, το αμαξι θα βγαζει καρτα καυσαεριων, δεν θα σε γραφουν για φασαρια κλπ, και γενικα θα εχεις ενα αμαξι ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ! Με τα δερματινακια του, τις ζαντουλες του, τα δισκοφρενακια του μπρος πισω την αναρτησουλα του κλπ κλπ. Δεν αξιζει να σκαλισεις το μοτερ που εχεις.
-
κανε υπομονη και παρε ενα διλιτρο μτχ... μιλαμε για α μ α ξ ι...τα δικα μας εχουν τη μιση αισθηση και παλι πολυ λεω..
-
Τοσο χαμηλα ειναι η τιμη του 172;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
+2
ΥΓ. Υπάρχει Clio II 1.4 16V με 75 άλογα? Τόσα έβγαζε το 8βάλβιδο..
ναι ειναι χρονολογια 1999-2000
75 είχε το 8βάλβιδο, το 16βάλβιδο είχε 98 άλογα. Όπως και να έχει ένα μεταχειρισμένο 172 θα σου βγει φθηνότερα και θα είναι και απείρως καλύτερο. Είναι σε αρκετά καλές τιμές.
κατι εχει κανει λαθος...η στα αλογα η στις βαλβιδες!μαλλον στα αλογα!μεχρι και το 99 στα clio εβαζε τον energy 1.4 8V που φοραει και το Kangoo E7J και απο το 00 εβαλε τον 1.4 16V Κ4J με τα 90>φευγα αλογα.
μηχανικη βελτιωση σε renault clio 2