-
Φίλε Μίλτο..
Σόρρυ κιόλας παιδιά.. Αλλά θα το πω.Η ΖΗΜΙΑ που έχεις κάνει ή θα κάνεις απο εδώ στην BMW Hellas κ στη BMW γενικότερα...
Θα τους οδήγήσει να αναλάβουν όλη.. τη βλάβη.Ποιός απο εμάς θα ήθελε να μάθει οτι η σπάει ο ολοκαίνουργιος 1600 του γερμανικού Κολλοσού κ oτι η BMW δεν λαμβάνει ευθύνες..;;;;
Κανείς.. Γι αυτό.. Με το σις κ με το σας θα σε εχουνε!
Τέλος.. Θα σου πρότεινα πολύ.. πάρα πολύ όμως..
Να ψάξεις την φουρνιά σου.. Μπας κ είχε στείλει καμία ανάκληση η BMW κτλ κτλ... Κ μιλάω όχι μόνο για Ελλάδα.Αυτά. Ο θεός μαζί σου.
-
Ο χρήστης miltoshellas έγραψε:
5. Μετά από πολλά τηλέφωνα το πόρισμα είναι ότι ο κινητήρας αποχρονίστηκε, και χτύπησαν οι βαλβίδες στα πιστόνια. Ο κινητήρας θέλει λέει ΠΕΤΑΜΑ
5. Ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου συνεργείου αφήνει ελπίδες αισιοδοξίας ότι κάτι μπορεί να γίνει (με την BMW Hellas).Me αυτά που γράφεις φαίνεται ίδια περίπτωση με το λινκ που παρατέθηκε παραπάνω, οπότε καλό θα είναι να αναφέρεις το περιστατικό καθώς και το ότι η αστοχία καλύφθηκε απο την BMW!
ΥΓ. Η λιπαντική συντήρηση που αναφέρεις είναι παραπάνω απο οκ,
-
Ο χρήστης i10kate έγραψε:
Η ΖΗΜΙΑ που έχεις κάνει ή θα κάνεις απο εδώ στην BMW Hellas κ στη BMW γενικότερα...
Θα τους οδήγήσει να αναλάβουν όλη.. τη βλάβη.
Ποιός απο εμάς θα ήθελε να μάθει οτι η σπάει ο ολοκαίνουργιος 1600 του γερμανικού Κολλοσού κ oτι η BMW δεν λαμβάνει ευθύνες..;;;;
Κανείς.. Γι αυτό.. Με το σις κ με το σας θα σε εχουνε!ζημιά (τουλάχιστον μεγάλη) ακόμα δεν έχει πάθει η BMW. Θα πάθει όμως αν δεν το καλύψει. Και τότε η ζημιά που θα πάθει σίγουρα θα είναι πολύ πολύ μεγαλύτερη από το κόστος ενός κινητήρα. Αν βέβαια τελικά το καλύψει αλλάζουν τα πράγματα.
-
Η bmw τελικά δέχεται να καλύψει το κόστος του κινητήρα. Δεν καλύπτει εργατικά και αναλώσιμα. Άρα τελικά το κόστος της ζημιάς θα περιοριστεί γύρω στα 1000€.
-
Γνωστός με ακριβή ολοκαίνουρια BMW μηχανή παρολίγο να έχει σοβαρό ατύχημα όταν δεν έπιασαν τα φρένα παρόλο που τα πατούσε επανειλημμένα. Μετά από τις αναμενόμενες φασαρίες στην αντιπροσωπεία όπου ζητούσε αντικατάσταση της μηχανής αλλά δεν το δεχόντουσαν, στο τέλος ζήτησε να πάρει την καταγραφή του εγκεφάλου αλλά δεν του την έδιναν. Αποφάσισε να στείλει δικηγόρο ο οποίος φυσικά και την πήρε. Εκεί αποδεικνυόταν ότι οι μανέτες είχαν όντως πατηθεί αλλά τα φρένα δεν είχαν λειτουργήσει. Το αποτέλεσμα ήταν ότι από εκεί που δεν δεχόντουσαν την αντικατάσταση, έφτασαν να του δίνουν ΔΥΟ καινούριες μηχανές, αλλά απ'ότι έμαθα επέμενε να το πάει δικαστικά. Δεν ξέρω τί έγινε τελικά, πάντως αν η BMW δέχεται την αλλαγή του κινητήρα αυτό δε σημαίνει ότι τους έπιασε πονοψυχιά. Μάλλον έχουν λερωμένη τη φωλιά τους και επομένως πρέπει να πληρώσουν ΚΑΙ τα εργατικά.
-
Φίλο σε παρόμοια κατάσταση του χρέωσαν μόνο τα λάδια! Το να χρεώσουν την εργασία είναι λίγο κουφό!
-
Συγνώμη κιόλας, αλλά γιατί να επιβαρυνθεί με τα εργατικά εφόσον δεν έχει προκαλέσει το σφάλμα ο χρήστης;
Εφόσον η BMW δέχεται να αλλάξει το μοτέρ, σημαίνει ότι δέχεται κάποιου είδους σφάλμα. Συνεπώς πρέπει να τον καλύψει 100%.
1000 ευρώ δε βγαίνουν εύκολα σήμερα, μην το αφήσεις έτσι είναι η δικιά μου άποψη. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Συγνώμη κιόλας, αλλά γιατί να επιβαρυνθεί με τα εργατικά εφόσον δεν έχει προκαλέσει το σφάλμα ο χρήστης;Εφόσον η BMW δέχεται να αλλάξει το μοτέρ, σημαίνει ότι δέχεται κάποιου είδους σφάλμα. Συνεπώς πρέπει να τον καλύψει 100%.
1000 ευρώ δε βγαίνουν εύκολα σήμερα, μην το αφήσεις έτσι είναι η δικιά μου άποψη.+1000
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Φίλο σε παρόμοια κατάσταση του χρέωσαν μόνο τα λάδια! Το να χρεώσουν την εργασία είναι λίγο κουφό!σε bmw αυτοκίνητο έγινε αυτό?
Δώσε καμιά παραπάνω πληροφορία. -
Έχει 4ετία που έγινε, σε γκόλφ 1.6!
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Έχει 4ετία που έγινε, σε γκόλφ 1.6!στου κουμπάρου μου το γκολφ πριν ένα χρόνο του χρέωσαν και εργατικά!Το αμάξι είχε γύρω στα 20-25 χλδ χιλιόμετρα. Το όλο πήγε 900ευρώ και μαύρα αφού τον συμπαθήσαν και δεν θέλαν να τον βάλουν να πληρώσει το ΦΠΑ
υγ το τελευταίο σέρβις το είχε κάνει εκτός δικτύου, αυτοί όμως δεν δώσαν σημασία σε αυτό, γεγονός που δείχνει πως μονο έκπληκτοι δεν πρέπει να μείναν από το συμβάν
Οι επίσημη δικαιολογία ήταν πως ο κινητήρας δεν είχε 'δεθεί' καλά από την αρχή. Και όντως στο ρελαντί έκανε ένα θόρυβο από την αρχή! -
Του το επισκεύασαν ή το αντικατέστησαν?
Λίγα τα 900 ακόμα και για μεταχειρισμένο! -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Έχει 4ετία που έγινε, σε γκόλφ 1.6!
στου κουμπάρου μου το γκολφ πριν ένα χρόνο του χρέωσαν και εργατικά!Το αμάξι είχε γύρω στα 20-25 χλδ χιλιόμετρα. Το όλο πήγε 900ευρώ και μαύρα αφού τον συμπαθήσαν και δεν θέλαν να τον βάλουν να πληρώσει το ΦΠΑ
υγ το τελευταίο σέρβις το είχε κάνει εκτός δικτύου, αυτοί όμως δεν δώσαν σημασία σε αυτό, γεγονός που δείχνει πως μονο έκπληκτοι δεν πρέπει να μείναν από το συμβάν
Οι επίσημη δικαιολογία ήταν πως ο κινητήρας δεν είχε 'δεθεί' καλά από την αρχή. Και όντως στο ρελαντί έκανε ένα θόρυβο από την αρχή!Εσπασε γκολφ? Πρωτη φορα το ακουω..
Σοβαρα τωρα και μενα λιγα μου φαινονται βεβαια δεν αναφερεις τι αλλαχτηκε..
-
Έγινε δωρεαν αντικατάσταση του κινητήρα με καινούργιο,αν και ήταν εκτός της 2ετής εγγύησης για κανά 6μηνο (; ) αλλά τον χρεώσαν εργατικά, λάδια, κτλ.
Δεν του δώσαν απόδειξη για τα λεφτά, οπότε ίσως ο ντίλερ το κόστος των εργατικών ίσως το πληρώθηκε και από την κοσμοκαρ και από το κουμπάρο μου:) -
Σε ένα post του Miltellas ανφέρθηκε το παρακάτω:
.......Ανέφερες πολύ λίγα χλμ σε μεγάλο χρονικό διάστημα (20000χλμ σε 3 χρόνια). Σημαίνει ότι θα έκανε συχνές μικρές μετακινήσεις όπου ο κινητήρας θα λειτουργούσε συνέχεια κρύος. Επίσης σημαίνει ότι θα είχε και συχνά περιόδους παρατεταμένης ακινησίας όπου τα λάδια έχουν στραγγίξει τελείως από τα μέταλλα....
Δηλαδή εγω που μετακινώ το αυτοκίνητο κάθε 10- 15 μέρες η και περισσότερο δημιουργώ πρόβλημα στον κινητήρα μου λόγω μη καλής λιπανσης κατα την διάρκεια της εκκίνησης απο το 'στράγγισμα'
Αν ναί τι να κάνω να το βάζω μπρος για κανα 5λεπτο κάθε 2-3 μέρες?Μπορεί κάποιος να μού πεί αν ισχύει το παραπάνω?
Σας ευχαριστώ -
To δικό μου κινείται 1 φορά την εβδομάδα συνήθως, λόγω μετακίνησης με 2κυκλο στο χάος που λέγεται Θεσ/νίκη. Ωστόσο κάθε 3 - 4 μέρες πηγαίνω και το βάζω μπρος για κανένα 10 λεπτο το πολύ. Μερικές φορές το κάνω και μια βόλτα 2 - 3 τετράγωνα. Καλό θα κάνεις κακό δεν θα κάνεις νομίζω.
-
Καλύτερα να κάνει πλήρη θερμικό κύκλο δηλαδή να πιάσουν τα λάδια και τα μέταλλα τις κανονικές θερμοκρασίες λειτουργίας και μετά να το σβήσεις.... και θέλει πάνω από 5-10 λεπτά...
-
Στο δικό μου επειδή περνάει μεγάλα διαστήματα ακινησίας (μέχρι 1,5 μήνα έχει μείνει στο γκαράζ) κάθε φορά που κατεβαίνω Ελλάδα και το βάζω μπροστά το αφήνω ένα τεταρτάκι στο ρελαντί πριν ξεκινήσω!
Περισσότερο η μπαταρία με ανησυχεί παρά ο κινητήρας! Εξάλλου πλέον τα λαδάκια του αλλάζονται αρκετά συχνά, ενώ όσες μέρες το χρησιμοποιώ οι εκκινήσεις γίνονται ευλαβικα -
έσπασε κινητήρας σε bmw 116!!!!!
And who gives a flying f*ck?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Καλύτερα να κάνει πλήρη θερμικό κύκλο δηλαδή να πιάσουν τα λάδια και τα μέταλλα τις κανονικές θερμοκρασίες λειτουργίας και μετά να το σβήσεις.... και θέλει πάνω από 5-10 λεπτά...Εγώ νομίζω ότι θέλει πάνω από 15 λεπτά αλλά ...
... να μην επιβαρύνουμε και το περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Νομίζω κάθε 10-15 μέρες αρκεί.
έσπασε κινητήρας σε bmw 116!!!!!