-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Θεωρείται παντως το 3ο πιο δυσκολο μετα απο μαθηματικά και φυσικη ή τουλαχιστον ετσι ακουγα απο καθηγητες και συμμαθητες..Εχει κ αυτο τις λεπτομερειες του..Ειναι ευκολο να μη πατωσεις,δυσκολο να γραψεις καλο βαθμοΑν είσαι τεχνολογική και δεν μπορείς να το κατανοήσεις μάλλον έχεις πάρει λάθος κατεύθυνση... Γενικά πέρα από τα πραγματικά απαιτητικά μαθηματικά το επόμενο ζόρικο και μάλλον απρόβλεπτο για τους τεχνολογικούς είναι η έκθεση.
-
Πάντως είναι απαράδεκτο να έχεις στο πολυτεχνείο μάθημα κοινωνιολογίας και να μην έχεις έκθεσης, τεχνικής μελέτης, τεχνικής περιγραφής, σύνταξη προσφοράς κλπ κλπ
-
πραγματικά απαιτητικά μαθηματικά is this : http://s.kathimerini.gr/resources/toolip/doc/2014/06/02/e_math1.pdf ;
-
@RM Μη το λες,απο κει που εισαι το ρομποτακι των φροντιστηριων καλεισαι να βαλεις μια λογικη σειρα στη σκεψη σου για να την παλεψεις με την πληροφορικη..Μπορει να ακουγεται απλο,αλλα στα 17 για τους περισσοτερους δεν ειναι απλο δεδομενου οτι βλεπεις πρωτη φορα στη ζωη σου τετοια πραγματα..
Εκει πιστευω την πατανε οι περισσοτεροι,οτι δεν υπαρχει η παραμικρη βαση και ξαφνικα εχεις ενα ολοκαινουριο μαθημα..Επισης μη ξεχναμε οτι ενας μεγαλος αριθμος μαθητων πανε τεχνολογικη γιατι προσφερει πιο ευρυ κυκλο επιλογων (οχι απαραιτητα σχετικων με την πληροφορικη/προγραμματισμο κλπ) κ οχι επειδη ειναι τοσο καλοι ή με σκεπτικο κοντα σε ''τεχνολογικης'' φυσεως μαθηματα..
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
πραγματικά απαιτητικά μαθηματικά is this : http://s.kathimerini.gr/resources/toolip/doc/2014/06/02/e_math1.pdf ;Για το επίπεδο του σχολικό εγχειριδίου είναι από άλλο πλανήτη
τα φετινά η αλήθεια είναι οτι ήταν αρκετά τυποποιημένα
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
πραγματικά απαιτητικά μαθηματικά is this : http://s.kathimerini.gr/resources/toolip/doc/2014/06/02/e_math1.pdf ;Μάλιστα....
η f στρέφει τα κοίλα προς τα κάτω ή είναι κοίλη στο Δ
γι αυτό ποτέ δεν συμπάθησα τα μαθηματικά κατέυθυνσης (σε αντίθεση με γεωμετρία & στατιστική)
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
@RM Μη το λες,απο κει που εισαι το ρομποτακι των φροντιστηριων καλεισαι να βαλεις μια λογικη σειρα στη σκεψη σου για να την παλεψεις με την πληροφορικη..Μπορει να ακουγεται απλο,αλλα στα 17 για τους περισσοτερους δεν ειναι απλο δεδομενου οτι βλεπεις πρωτη φορα στη ζωη σου τετοια πραγματα..
Εκει πιστευω την πατανε οι περισσοτεροι,οτι δεν υπαρχει η παραμικρη βαση και ξαφνικα εχεις ενα ολοκαινουριο μαθημα..Δεν είχατε προγραμματισμό στο γυμνάσιο?
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
@RM Μη το λες,απο κει που εισαι το ρομποτακι των φροντιστηριων καλεισαι να βαλεις μια λογικη σειρα στη σκεψη σου για να την παλεψεις με την πληροφορικη..Μπορει να ακουγεται απλο,αλλα στα 17 για τους περισσοτερους δεν ειναι απλο δεδομενου οτι βλεπεις πρωτη φορα στη ζωη σου τετοια πραγματα..
Εκει πιστευω την πατανε οι περισσοτεροι,οτι δεν υπαρχει η παραμικρη βαση και ξαφνικα εχεις ενα ολοκαινουριο μαθημα..Επισης μη ξεχναμε οτι ενας μεγαλος αριθμος μαθητων πανε τεχνολογικη γιατι προσφερει πιο ευρυ κυκλο επιλογων (οχι απαραιτητα σχετικων με την πληροφορικη/προγραμματισμο κλπ) κ οχι επειδη ειναι τοσο καλοι ή με σκεπτικο κοντα σε ''τεχνολογικης'' φυσεως μαθηματα..
Θεωρώ οτι χρειάζεται να έχεις στοιχειώδη λογική και βασική επαφή με το μάθημα. Από εκεί και πέρα όσο διάβασμα και να ρίξεις, αν δεν έχεις κατανοήσει 2-3 βασικές έννοιες δουλειά δεν κάνεις...
Το οτι η τεχνολογική είναι η επιλογή των στουρναριών είναι γνωστό, αλλά παράλληλα οδηγεί στις ανώτατες σχολές των οικονομικών, πολυτεχνείων κλπ
-
Διαβάζω από τα 'σχόλια' επί των θεμάτων από την καθημερινή.
Χημεία:Τα θέματα της Χημείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά και πολλά. Οι λεπτομέρειες της ύλης είχαν την “τιμητική” τους.
Τα Γ2, Γ3 και ∆4 απαιτούσαν ασυνήθιστα αυξημένη συνδυαστική ικανότητα για να οδηγηθεί ο μαθητής σε συμπέρασμα. Σε κάποια σημεία (π.χ Γ3) θύμιζαν γρίφο. Φαίνεται ότι τώρα που “δύει” το σύστημα των κατευθύνσεων “λύθηκαν” τα χέρια των Xημικών θεματοδοτών.
Ξεπερνώντας το αν ήταν όντως απαιτητικά και πολλά ή όχι, τι παπαριές είναι αυτές δεν ντρέπονται λιγάκι;
Αυτή η κουλτούρα των εύκολων και βατών θεμάτων είναι τεράστια μαλακία, και σίγουρα σε σημαντικό βαθμό συντηρεί την όλη φάση φροντιστήριο, παπαγαλία, ανούσιο άγχος. Τα πράγματα να κρίνονται σε μικρές λεπτομέρειες και ασήμαντα λάθηΛες και αν μείνεις έξω από τη σχολή που θες με 16 είναι καλύτερα από το να περάσεις με 15.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
@RM Μη το λες,απο κει που εισαι το ρομποτακι των φροντιστηριων καλεισαι να βαλεις μια λογικη σειρα στη σκεψη σου για να την παλεψεις με την πληροφορικη..Μπορει να ακουγεται απλο,αλλα στα 17 για τους περισσοτερους δεν ειναι απλο δεδομενου οτι βλεπεις πρωτη φορα στη ζωη σου τετοια πραγματα..
Εκει πιστευω την πατανε οι περισσοτεροι,οτι δεν υπαρχει η παραμικρη βαση και ξαφνικα εχεις ενα ολοκαινουριο μαθημα..Δεν είχατε προγραμματισμό στο γυμνάσιο?
Όχι, εσύ είχες?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το οτι η τεχνολογική είναι η επιλογή των στουρναριών είναι γνωστό!? Πότε έγινε αυτό
Δλδ ποια είναι η επιλογή των μη-στουρναριών; -
@angel Δε θυμαμαι να ειχαμε κατι σχετικο.Iσως δε θυμαμαι καλα Μερικοι μαλλον εχετε λαθος εικονα του μεσου δημοσιου γυμνασιου/λυκειου την τελευταια 5ετια.Δε γινεται ΤΙΠΟΤΑ απ οσα θα επρεπε να γινονται με ελαχιστες εξαιρεσεις που διαμορφωνονται απο αξιολογους καθηγητες
@Rm συμφωνω οτι χρειαζεται,γιατι αλλαζει τον τροπο σκεψης και εν τελει ειναι απο τα μαθηματα που πραγματικα σου αφηνουν κατι αφου τα δωσεις..Λογικη σειρα σκεψης κλπ..Παρ ολα αυτα για το μεσο μετριο μαθητη,ειναι απλα ενα μαθημα στο οποιο θα περασει τη βαση..Και οχι ευκολοτερο των περισσοτερων μαθηματων..Επισης διαφωνω λιγο οτι πανε τουβλα στην τεχνολογικη,απλα ειναι πιο γενικη κατευθυνση και μαζευει λαο ολων των ειδων για αυτο το λογο..Πιανεις απο φυτικη παραγωγη του 6 μεχρι πολυτεχνεια του 20
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@RM Μη το λες,απο κει που εισαι το ρομποτακι των φροντιστηριων καλεισαι να βαλεις μια λογικη σειρα στη σκεψη σου για να την παλεψεις με την πληροφορικη..Μπορει να ακουγεται απλο,αλλα στα 17 για τους περισσοτερους δεν ειναι απλο δεδομενου οτι βλεπεις πρωτη φορα στη ζωη σου τετοια πραγματα..
Εκει πιστευω την πατανε οι περισσοτεροι,οτι δεν υπαρχει η παραμικρη βαση και ξαφνικα εχεις ενα ολοκαινουριο μαθημα..Δεν είχατε προγραμματισμό στο γυμνάσιο?
Όχι, εσύ είχες?
Ναι.
Για την ακρίβεια κάναμε pascal.
Τι να πω. Ίσως ήταν επιλογή του καθηγητή μας. -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
@angel Δε θυμαμαι να ειχαμε κατι σχετικο.Iσως δε θυμαμαι καλα Μερικοι μαλλον εχετε λαθος εικονα του μεσου δημοσιου γυμνασιου/λυκειου την τελευταια 5ετια.Δε γινεται ΤΙΠΟΤΑ απ οσα θα επρεπε να γινονται με ελαχιστες εξαιρεσεις που διαμορφωνονται απο αξιολογους καθηγητεςΕγώ δεν έχω καθόλου εικόνα μιας και έχω τελειώσει 10 χρόνια τώρα πλέον.
Δυστυχώς δεν ξέρω παιδιά σε αυτές τις ηλικίες. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το οτι η τεχνολογική είναι η επιλογή των στουρναριών είναι γνωστό
!? Πότε έγινε αυτό
Δλδ ποια είναι η επιλογή των μη-στουρναριών;Δυστυχώς πλέον έτσι είναι... Στο δικό μου σχολείο (δημόσιο στην Αθήνα) οι 'μη-στουρναρέοι' επέλεγαν στην δευτέρα λυκείου θετική για να υπάρχει επίπεδο και ανταγωνισμός και στην 3τη γυρνάγανε σε τεχνολογική... Για να ελαχιστοποιήσουν την επαφή με τους 'φωστήρες'...
Τελευταία ξυπνησαν και ξεχώρισαν τις έννοιες των εξετάσεων με το απολυτήριο
-
σε άλλες σχολές πάνε από θετική και τεχνολογική; νόμιζα ότι είναι το ίδιο....
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
σε άλλες σχολές πάνε από θετική και τεχνολογική; νόμιζα ότι είναι το ίδιο....Aναλογα με το επιλογης,μπορει να υπαρχουν καποια κοινα πεδια,αλλα γενικα σε αλλες σχολες δινει προσβαση η θετικη,σε αλλες η τεχνολογικη
-
@angel
Προφανώς ήταν επιλογή του καθηγητή σας. Εμείς LOGO (ναι logo στάματα να γελάς) κάναμε στην γ γυμνασίου.@υπολοιποι
Επειδή έχω περάσει πιο πρόσφατα απο όλους σας απο τις πανελλήνιες πιστέψτε με τα μαθηματικά κατεύθυνσης ειναι παλούκι όταν εισαι γ λυκειου. γιατι τώρα (μηχ μηχ πρώτο έτος) καταλαβαίνω πόσο καλά ήταν όλα με ΜΙΑ μεταβλητή και όχι τρεις
ΑΕΠΠ και ΑΟΔΕ όποιος δεν γράφει εχει θέμα και θα έπρεπε να πάει σε άλλη κατεύθυνση! Τα φετινά του ΑΕΠΠ πρεπει να ήταν λιγο πιο τσιμπημένα (δεν τα είδα με λεπτομέρεια ακόμα) γιατι στα μαθ κατ τους χάιδεψαν άσχημα.
Γενικά όμως mjacob,dimik κόψτε λίγο γαματοσύνη.. Όπως έγραψα πιο πάνω ναι ειναι απαιτητικά για τα παιδιά της γ λυκείου όμως. Για εσάς (μηχανικός και πληροφορικάριος αν θυμάμαι καλά) και τον οποιδήποτε που έβγαλε πολυτεχνική/θετική σχολή φαίνονται παιχνίδι πλέον και τυποποιημένα .
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Θεωρείται παντως το 3ο πιο δυσκολο μετα απο μαθηματικά και φυσικη ή τουλαχιστον ετσι ακουγα απο καθηγητες και συμμαθητες..Εχει κ αυτο τις λεπτομερειες του..Ειναι ευκολο να μη πατωσεις,δυσκολο να γραψεις καλο βαθμοΑπο δικές μου παρατηρήσεις, ο προγραμματισμός είναι κάτι που άλλοι τον βρίσκουν παλούκι και άλλοι παιχνιδάκι, δέν υπάρχει κάτι ενδιαμεσο.
Όσο για τα ελληνικά είναι μέγιστο fail απο τη στιγμή που όλη η βιβλιογραφία και όλες οι γλώσσες προγραμματισμού είναι στα Αγγλικά.
-
Κοντά είμαστε carfanatic...
Τα μαθηματικά κατεύθυνσης ακόμα δεν τα πάω και τα χρωστάω απ' το 1ο εξαμηνο...
Που θα μου παν κι αυτά...Για ΑΕΠΠ κ ΑΟΔΕ ισχύει ό,τι είπες. Γελοία μαθήματα. Το 1ο ήθελε να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και ό,τι δεν μπορείς παπαγαλία, και το 2ο απλή κοινή λογική.
Πάντως κι εμείς στο γυμνάσιο ασχολούμασταν με βασικα πράγματα πληροφορικής και προγραμματισμού...
Περί Σπουδών