Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 20
    • 21
    • 12 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    83
    409
    933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Ο ορισμός της αγκαλίτσας με το τράμ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Έπρεπε να φτάσουμε στο 2004 να γίνουν οι ΟΑ για να αποκτήσει η Αθήνα... το αυτονόητο, κάποιας μορφής μεταμεσονύκτιες συγκοινωνίες!

        http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

        Το τραμ δε θα σπάσει νέα ρεκόρ ταχύτητας με τα 10 λεπτά που θα κερδίσει

        μετρό και πάλι μετρό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης aleng έγραψε:
          Αμάν ρε παιδιά!Αφήστε να περάσει ένας μήνας λειτουργίας και μετά κρίνετε.Στην ουσία το τράμ λειτουργεί ακόμα δοκιμαστικά

          Πέρασε, ποια η γνώμη σου τώρα. Μάλλον η ίδια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aleng last edited by

            Ναι, διότι ακόμα δεν έχουν εγκατασταθεί τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας του τράμ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Προσέξτε τι λέτε μην πέσει φωτιά να μας κάψει....
              Το τράμ δεν είχε προτεραιότητα στα φανάρια την οποία και θα απόκτησει καθώς θα αρχίσει τις προσεχείς ημέρες η ρύθμιση στα φανάρια.
              Ξέρετε τι σημαίνει αυτό....
              'Ήταν κάτι αμάξια που έβλεπαν τα τρένα να περνούν. '

              Γενικώς μετά και τους Ολυμπιακούς τα ΜΜΜ θα βγούν στο προσκήνιο και εμάς τους ΙΧήδες θα μας τσακίσουν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Αυτό δεν είναι υποχρεωτικά κακό. Θα ήθελα να παίρνω συγκοινωνία για να πηγαίνω στη δουλειά μου, αλλά τόσο αργά που πάνε τα ΜΜΜ δεν με συμφέρει καθόλου. Και μην περιμένετε σημαντικές διαφορές στην ταχύτητα των ΙΧ, αν τα ΜΜΜ πηγαίνουν γρήγορα, περισσότεροι θα τα προτιμούν και λιγότερα ΙΧ θα κυκλοφορούν στους δρόμους, άρα πάλι το ίδιο θα έρχεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Αυτό που βλέπω είναι πως, με το που τελείωσαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, έπηξαν οι δρόμοι. ΟΚ, πολλοί έλειπαν σε διακοπές και γύρισαν. Βέβαια όχι και τόσο πολλοί όπως συνήθως τον Αύγουστο (φέτος η γειτονιά μου είχε τον Αύγουστο τα πιο πολλά παρκαρισμένα αυτοκίνητα από κάθε Αύγουστο) αλλά σίγουρα αρκετοί. Δικαιολογείται από αυτό και μόνο το πήξιμο ή μήπως όλο τον Αύγουστο, παρά τις Ολυμπιακές λωρίδες, υπήρχε λιγότερο πήξιμο διότι έπαιρναν πολλοί ΜΜΜ (και η πόλη λειτουργούσε σωστά, παρά τις χειρότερες συνθήκες για τα ΙΧ, λόγω των περιορισμών της κυκλοφορίας) και μόλις τελείωσαν οι Ολυμπιακοί ξαναγύρισαν στο ΙΧ ?

                  Εν ολίγοις, μήπως έπρεπε να παραμείνουν τα Ολυμπιακά μέτρα ? Μήπως το τι έγινε στους Ολυμπιακούς είναι ένδειξη του τι πρέπει να γίνεται γενικότερα ('ζήτω τα ΜΜΜ, τα ΙΧ στην πυρά') στις πόλεις ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aleng last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Μήπως το τι έγινε στους Ολυμπιακούς είναι ένδειξη του τι πρέπει να γίνεται γενικότερα ('ζήτω τα ΜΜΜ, τα ΙΧ στην πυρά') στις πόλεις ?

                    Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι αδιαμφισβήτητο.Το θέμα είναι να επιτευχθεί

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Αυτό που βλέπω είναι πως, με το που τελείωσαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, έπηξαν οι δρόμοι. ΟΚ, πολλοί έλειπαν σε διακοπές και γύρισαν. Βέβαια όχι και τόσο πολλοί όπως συνήθως τον Αύγουστο (φέτος η γειτονιά μου είχε τον Αύγουστο τα πιο πολλά παρκαρισμένα αυτοκίνητα από κάθε Αύγουστο) αλλά σίγουρα αρκετοί. Δικαιολογείται από αυτό και μόνο το πήξιμο ή μήπως όλο τον Αύγουστο, παρά τις Ολυμπιακές λωρίδες, υπήρχε λιγότερο πήξιμο διότι έπαιρναν πολλοί ΜΜΜ (και η πόλη λειτουργούσε σωστά, παρά τις χειρότερες συνθήκες για τα ΙΧ, λόγω των περιορισμών της κυκλοφορίας) και μόλις τελείωσαν οι Ολυμπιακοί ξαναγύρισαν στο ΙΧ ?

                      Εν ολίγοις, μήπως έπρεπε να παραμείνουν τα Ολυμπιακά μέτρα ? Μήπως το τι έγινε στους Ολυμπιακούς είναι ένδειξη του τι πρέπει να γίνεται γενικότερα ('ζήτω τα ΜΜΜ, τα ΙΧ στην πυρά') στις πόλεις ?

                      ΄

                      Σίγουρα έλειπαν πολλοί τον Αύγουστο, λιγότεροι όμως από άλλες χρονιές, όπως κι εγώ που αναγκάστηκα να πάω διακοπές Αύγουστο μετά από πάρα πολλά χρόνια για να φύγω από το ολυμπιακό πάρτι.

                      Ακόμα δεν έχουν επιστρέψει όλοι και δεν έχουν ανοίξει τα σχολεία. Το πως θα είναι η κατάσταση μετά από τόσα έργα και τόσα νέα ΜΜΜ θα φανεί από Οκτώβριο που θα έχουν τελειώσει και οι παραολυμπιακοί.

                      Αν βολεύουν τα ΜΜΜ και είναι ταχύτερα από το ΙΧ ναι, ίσως προτιμηθούν, αλλά κάτι λύσεις τύπου τρόλει και τραμ και κάτι πανάρχαια λεωφορεία δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ελκυστικές

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        avel last edited by

                        Το βρίσκω απίστευτα ειρωνικό αυτό που γίνεται με τη σηματοδότηση του τραμ.

                        Δουλεύουν τα φανάρια από τα οποία οι συρμοί του τραμ ΔΕΝ διέρχονται προς το παρόν, π.χ. Καλλιρόης.

                        ΔΕΝ δουλεύουν τα φανάρια σε περιοχές όπου ΠΕΡΝΑΕΙ.

                        Φοβερό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης avel έγραψε:
                          Το βρίσκω απίστευτα ειρωνικό αυτό που γίνεται με τη σηματοδότηση του τραμ.

                          Δουλεύουν τα φανάρια από τα οποία οι συρμοί του τραμ ΔΕΝ διέρχονται προς το παρόν, π.χ. Καλλιρόης.

                          ΔΕΝ δουλεύουν τα φανάρια σε περιοχές όπου ΠΕΡΝΑΕΙ.

                          Φοβερό...

                          Μην ξεχνάς ότι είναι ακόμα σε δοκιμαστική λειτουργία (πότε τελειώνει άραγε; )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            flowerpower last edited by

                            Να καταθεσω και τη δικη μου αποψη
                            Νομιζω οτι με ολα αυτα τα εργα δεν χρειαζομαστε πλεον αυτοκινητα.
                            Εμεις πηγαιναμε ΑΣΟΕΕ - Ελληνικο σε 35 λεπτα για να δουμε τους αγωνες.

                            Επισης με ολες αυτες τις προεκτασεις του μετρο καθως και τον προαστιακο μπορεις επιτελους να υπολογισεις τον χρονο που χρειαζεσαι για να πας καπου!

                            Εχω μπει στον προαστιακο και ειλικρινα ειναι το καλυτερο μεσο απ'ολα! Εχει την ακριβεια του οσε, την ταχυτητα του μετρο και την χλιδη της mercedes 270cdi (ταξι) εχω κανει την αποσταση αεροδρομιο - βικτωρια 3 φορες την τελευταια βδομαδα και ολα τα μεσα ηταν στην ωρα τους και ειλικρινα με τον προαστιακο απο Σταθμο Λαρισσης εκανα 42λεπτα για αεροδρομιο!

                            Ηταν να παρω αυτοκινητο αλλα λεω στον πατερα μου, ρε πατερα δεν τα βαζουμε στην ακρη ετσι ωστε οταν τελειωσω με το καλο να βαλω λιγο και εγω απο τη δουλεια μου να παρω ενα καλο αμαξι? (καλο ε?) προς το παρον η 'βενζινη' μου ειναι 19ευρω το μηνα. Οσο κοστιζει δηλαδη η φοιτητικη μηνιαια καρτα διαδρομων για λεοφορεια-μετρο-ηλεκτρικο-τραμ!

                            Η αθηνα οντως αλλαξε..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Να δούμε πότε θα φτιαχτεί...

                              http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=25688

                              μα καλά δεν είχαν γίνει μελέτες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Δεν είναι μόνο τα φανάρια στις διασταυρώσεις με το τραμ. Όλα τα φανάρια τηε παραλιακής από τη Γλυφάδα μέχρι το Παλαιό Φάληρο είναι αρρύθμιστα. Έχει τύχει να γυρίζω αργά το βράδυ από έξοδο και να με πιάσουν ΟΛΑ τα φανάρια από λίγο μετά τη Γλυφάδα έως και την Αλίμου. Δεν προλάβαινα να επιλέξω τρίτη σχέση ξεκινώντας (χαλαρά) από το κάθε φανάρι και έβλεπα το επόμενο φανάρι στο βάθος να ανάβει προτοκαλί και κόκκινο. Και δε δέχομαι ως δικαιολογία την αποτροπή υπερβολικών ταχυτήτων γιατί τα φανάρια είναι ρυθμισμένα ώστε να σε πιάνουν όσο αργά και να πηγαίνεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                  Δεν είναι μόνο τα φανάρια στις διασταυρώσεις με το τραμ. Όλα τα φανάρια τηε παραλιακής από τη Γλυφάδα μέχρι το Παλαιό Φάληρο είναι αρρύθμιστα. Έχει τύχει να γυρίζω αργά το βράδυ από έξοδο και να με πιάσουν ΟΛΑ τα φανάρια από λίγο μετά τη Γλυφάδα έως και την Αλίμου. Δεν προλάβαινα να επιλέξω τρίτη σχέση ξεκινώντας (χαλαρά) από το κάθε φανάρι και έβλεπα το επόμενο φανάρι στο βάθος να ανάβει προτοκαλί και κόκκινο. Και δε δέχομαι ως δικαιολογία την αποτροπή υπερβολικών ταχυτήτων γιατί τα φανάρια είναι ρυθμισμένα ώστε να σε πιάνουν όσο αργά και να πηγαίνεις.

                                  Κι όμως αυτή είναι η δικαιολογία. Έχουν μειωθεί όμως σημαντικά οι τσαλακωμένες μπαριέρες στις στροφές του τροκαντερό, (ήθελαν πολύ συχνά αλλαγή) γιατί τα δύο φανάρια πριν είναι 'αρύθμιστα'.

                                  Ή το ένα ή το άλλο θα σε πιάσει. Εκτός αυτών έχουν αυξηθεί και τα πεζοφάναρα που ναι μεν υπάρχουν, αλλά τις περισσότερες φορές ο πεζός έχει ήδη περάσει με κόκκινο γι' αυτόν και περιμένεις στο κόκκινο χωρίς να υπάρχει ψυχή στον ορίζοντα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aleng last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Κι όμως αυτή είναι η δικαιολογία. Έχουν μειωθεί όμως σημαντικά οι τσαλακωμένες μπαριέρες στις στροφές του τροκαντερό, (ήθελαν πολύ συχνά αλλαγή) γιατί τα δύο φανάρια πριν είναι 'αρύθμιστα'.

                                    Πώς το ξέρεις αυτό;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης aleng έγραψε:

                                      Κι όμως αυτή είναι η δικαιολογία. Έχουν μειωθεί όμως σημαντικά οι τσαλακωμένες μπαριέρες στις στροφές του τροκαντερό, (ήθελαν πολύ συχνά αλλαγή) γιατί τα δύο φανάρια πριν είναι 'αρύθμιστα'.

                                      Πώς το ξέρεις αυτό;

                                      Αφού περνάω κάθε μέρα από εκεί. Μέχρι το Πάσχα αν δεν κάνω λάθος, τα πρωινά έβλεπα πολύ συχνά τα απομεινάρια της προηγούμενης νύχτας, (μάσκες, φανάρια, τζάμια κλπ). Από κει και μετά άλλαξε η ρύθμιση των φαναριών και το ένα από τα δύο (προς Αθήνα) θα σε πιάσει.

                                      Ακόμα και ξημερώματα που έχω περάσει έχω πολύ χαμηλότερη ταχύτητα από ότι παλαιότερα (ας μην αναφέρω νούμερα )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aleng last edited by

                                        Κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι τα φανάρια 'απορυθμισμένα' για τον λόγο που αναφέρεις. Όταν μια αρτηρία είναι 'ρυθμισμένη' αυτό μελετάται με μία συγκεκριμένη ταχύτητα, δηλαδή αν έχουν μελετηθεί με ταχύτητα πχ 60χλμ, τότε αν πηγαίνεις με 40 ή 80χλμ δεν πρόκειται να τα περάσεις με πράσινο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Στο σημείο εκείνο έχει δύο φανάρια με απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων. Παλιότερα όταν ήσουν πρώτος στο πρώτο φανάρι με κόκκινο, (κάτι που είχα κάνει πολλές φορές ) μόλις άναβε πράσινο το επόμενο ήταν κι αυτό πράσινο κι η επιτάχυνση συνεχής μέχρι τα... όσα πήγαινε .

                                          Τώρα μόλις ανάψει πράσινο στο πρώτο φανάρι δεν συμβαίνει τίποτα αφού το δεύτερο παραμένει κόκκινο και εν τω μεταξύ έχουν στρίψει και τα αυτοκίνητα απο το Τροκαντερό και έχουμε γίνει πολλές

                                          Το δεύτερο φανάρι -από το οποίο έτσι και δεις αυτοκίνητο να περνάει προς παραλιακή, ρίχνεις τζόκερ μετά- διαρκεί αρκετά περισσότερο πλέον μαζεύοντας περισσότερα αυτοκίνητα στο ρεύμα προς Αθήνα και συνολικά μειωμένη ταχύτητα.

                                          Το πως και γιατί έγινε δεν ξέρω, αυτό που έχω διαπιστώσει είναι τα μειωμένα ως μηδαμινά ατυχήματα (ορισμένα και πολύ σοβαρά) και ας κόπηκαν τα στις στροφές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Πάντως το τελευταίο ΠΣΚ που χρησιμοποίησα το τραμ, βρίσκω οτι έχει βελτιωθεί αρκετά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 12 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr