-
coupeas εγω στη θεση σου δε θα ελεγα με τιποτα αδικημενο εναν οδηγο της κλασης του Μασσα, οταν εχει κανει οχι απλά μια σεζον, αλλα καρριερα στη Φερραρι. Υπηρξαν πολυ πιο μεγαλοι οδηγοι απ'αυτον και πολυ μεγαλυτερα ταλεντα που ποτέ δεν ειχαν αυτη την τυχη/ευτυχια...
-
Είναι τόσο δύσκολο να βάλεις ένα διακόπτη στο στόμιο της μάνικας πάνω στο μονοθέσιο, που αν δεν απασφαλίσει ΠΛΗΡΩΣ η μάνικα, να ΜΗΝ μπορεί το αυτοκίνητο να ξεκινήσει;
Είναι ΑΣΤΕΙΑ εύκολο και θα δούλευε άψογα κι απορώ γιατί δεν το έχουν κάνει ΗΔΗ! Ειδικά η Ferrari, αν το έβαζε, θα μπορούσε να δίνει ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ σήμα στο αυτόματο σύστημα (που ΠΡΕΠΕΙ πάσει δυνάμει να το κρατήσει και να το εξελίξει, αφού αν γίνει σωστά θα είναι απείρως καλύτερο και ασφαλέστερο... ), για ν'ανάψει το πράσινο φως!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...(που ΠΡΕΠΕΙ πάσει δυνάμει να το κρατήσει και να το εξελίξει, αφού αν γίνει σωστά θα είναι απείρως καλύτερο και ασφαλέστερο... ), για ν'ανάψει το πράσινο φως!+1...και πιστευω αυτο θα γινει, απο ολες τις ομαδες σε καποια χρονια..
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι τόσο δύσκολο να βάλεις ένα διακόπτη στο στόμιο της μάνικας πάνω στο μονοθέσιο, που αν δεν απασφαλίσει ΠΛΗΡΩΣ η μάνικα, να ΜΗΝ μπορεί το αυτοκίνητο να ξεκινήσει;Είναι ΑΣΤΕΙΑ εύκολο και θα δούλευε άψογα κι απορώ γιατί δεν το έχουν κάνει ΗΔΗ! Ειδικά η Ferrari, αν το έβαζε, θα μπορούσε να δίνει ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ σήμα στο αυτόματο σύστημα (που ΠΡΕΠΕΙ πάσει δυνάμει να το κρατήσει και να το εξελίξει, αφού αν γίνει σωστά θα είναι απείρως καλύτερο και ασφαλέστερο... ), για ν'ανάψει το πράσινο φως!
Και ξέρεις τώρα... να χαλάσει κάποια στιγμή και αυτό το συστηματάκι κι αφού έχει βγει η αντλία να μη μπορεί να ανάψει πράσινο... εκεί να δεις (πάλι) γέλια.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Κακως τιμωρηθηκε στη Σιγκαπουρη, κακως θα τιμωρουταν στη Βαλενθια, κακως θα τιμωρηθει οποιος τιμωρηθει αν δεν υπαρξει επαφη. Ο οδηγος βλεπει πρασινο (ή GO στο γλιφιτζουρι) και φευγει. Σε τιποτα δε φταιειΔεν ειναι αγωνας να χανει δευτερολεπτα ο πρωτος ή ο δευτερος για να πανε τα Αγγουρια ή η Ινδοι με το πασο τους στο box τους.
Μαζί σου στο ότι δεν έπρεπε να τιμωρείται, αλλά ο κανονισμός λέει ότι τιμωρείται. Αντίθετα με τις μπαρούφες που ακούγαμε μετά τη Βαλένθια.
Στη Σιγκαπούρη που δεν μετρούσε σε τίποτα, η ποινή επιβλήθηκε, στη Βαλένθια που μετρούσε το κάνανε γαργάρα.
και γω σου λεω οτι το unsafe release αναφεροταν στο οτι εφυγε με τη μανικα
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Κακως τιμωρηθηκε στη Σιγκαπουρη, κακως θα τιμωρουταν στη Βαλενθια, κακως θα τιμωρηθει οποιος τιμωρηθει αν δεν υπαρξει επαφη. Ο οδηγος βλεπει πρασινο (ή GO στο γλιφιτζουρι) και φευγει. Σε τιποτα δε φταιειΔεν ειναι αγωνας να χανει δευτερολεπτα ο πρωτος ή ο δευτερος για να πανε τα Αγγουρια ή η Ινδοι με το πασο τους στο box τους.
Μαζί σου στο ότι δεν έπρεπε να τιμωρείται, αλλά ο κανονισμός λέει ότι τιμωρείται. Αντίθετα με τις μπαρούφες που ακούγαμε μετά τη Βαλένθια.
Στη Σιγκαπούρη που δεν μετρούσε σε τίποτα, η ποινή επιβλήθηκε, στη Βαλένθια που μετρούσε το κάνανε γαργάρα.
και γω σου λεω οτι το unsafe release αναφεροταν στο οτι εφυγε με τη μανικα
Εγώ νομίζω ότι εννοούσε για τον Σούτιλ (νομίζω αυτός ερχόταν).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
coupeas εγω στη θεση σου δε θα ελεγα με τιποτα αδικημενο εναν οδηγο της κλασης του Μασσα, οταν εχει κανει οχι απλά μια σεζον, αλλα καρριερα στη Φερραρι. Υπηρξαν πολυ πιο μεγαλοι οδηγοι απ'αυτον και πολυ μεγαλυτερα ταλεντα που ποτέ δεν ειχαν αυτη την τυχη/ευτυχια...ε οχι και καριερα στη τριτη του χρονια ειναι.
-
Δηλαδη ενας οδηγος κλασσης Μασσα ποσες χρονιες δικαιουται στη Φερραρι;
-
Απο την στιγμή που κοντράρει την 'ταλεντάρα', διεκδικεί πρωτάθλημα και είναι μακράν αποτελεσματικότερος του Νο1και επίσης 'ταλεντάρα της ομάδας... πολλά χρόνια ακόμα.
Eπίσημο thread: GP Σιγκαπούρης 2008