Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 2 vs Daihatsu Sirion
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 2 vs Daihatsu Sirion
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    30
    396
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nik7119 last edited by

      γεια σας παιδια,,θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε ενα μεγαλο διλημα?ειμαι αναμεσα σε 2 αυτοκηνιτα ,,το νεο μαζτα 2,86ps,,και το νταηχατσου σιριον 1300 το σπορ,,με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια του αμαξιου,, η καταναλωση,, και φησικα οι χωροι,,εχω μπερδευτει και δεν ξερω πιο να προτιμεισω,, ακουω οτι και τα 2 σηναρμολογουνται στην ιαπωνια,,αληθευει αυτο?σας παρακαλω βοηθειστε με ,,το σιριον δεν το βλεπω και πολυ κινησιμο και δεν ξερω γιατι,,,να ειστε καλα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nik7119 last edited by

        γεια σας παιδια,,θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε ενα μεγαλο διλημα?ειμαι αναμεσα σε 2 αυτοκηνιτα ,,το νεο μαζτα 2,86ps,,και το νταηχατσου σιριον 1300 το σπορ,,με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια του αμαξιου,, η καταναλωση,, και φησικα οι χωροι,,εχω μπερδευτει και δεν ξερω πιο να προτιμεισω,, ακουω οτι και τα 2 σηναρμολογουνται στην ιαπωνια,,αληθευει αυτο?σας παρακαλω βοηθειστε με ,,το σιριον δεν το βλεπω και πολυ κινησιμο και δεν ξερω γιατι,,,να ειστε καλα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik7119 last edited by

          γεια σας παιδια,,θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε ενα μεγαλο διλημα?ειμαι αναμεσα σε 2 αυτοκηνιτα ,,το νεο μαζτα 2,86ps,,και το νταηχατσου σιριον 1300 το σπορ,,με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια του αμαξιου,, η καταναλωση,, και φησικα οι χωροι,,εχω μπερδευτει και δεν ξερω πιο να προτιμεισω,, ακουω οτι και τα 2 σηναρμολογουνται στην ιαπωνια,,αληθευει αυτο?σας παρακαλω βοηθειστε με ,,το σιριον δεν το βλεπω και πολυ κινησιμο και δεν ξερω γιατι,,,να ειστε καλα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            από τιμές πως πάνε, αυτά που έχεις επιλέξει (εξοπλισμός κτλ) ?

            από τα 2 το Μάζντα 2 μου κάνει πιο αυτοκίνητο,
            το sirion περισσότερο εργαλείο ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nik7119 last edited by

              το μαζτα εχει γυρω στα 13300,,και το σιριον 13000

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                johnkyr last edited by

                mazda 2 .... + Ποιότητα κύλισης -Θέση οδήγησης -Κατανάλωση

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nik7119 last edited by

                  Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                  mazda 2 .... + Ποιότητα κύλισης -Θέση οδήγησης -Κατανάλωση

                  ειναι πιο οικονομικο και πιο αξιοπιστο το μαζτα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    σε σχέση με τους πίνακες ... είναι πιο οικονομικό το mazda 0.5lt/100
                    τώρα το αξιόπιστο ... είναι και θέμα λαχείου
                    και έχει λίγο μεγαλύτερο πορτ παγκάζ
                    και μεγαλύτερο μεταξόνιο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      mazda...θα το δωσεις και πιο ευκολα μετα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nik7119 last edited by

                        γιατι το σιριον δεν εχει κηκλοφορισει πολυ,,αφου ειναι καλο αμαξακι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dark_side last edited by

                          mazda

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirion last edited by

                            σιριον!

                            Έβαλα νέα λάστιχα και είδα άλλο αυτοκίνητο! Ησυχία στο εσωτερικό, καλύτερο φρενάρισμα και γρηγορότερες στροφές

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Φίλε σίριον, τι λάστιχα είχε πριν και τι έβαλες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nik7119 last edited by

                                Ο χρήστης Sirion έγραψε:
                                σιριον!

                                Έβαλα νέα λάστιχα και είδα άλλο αυτοκίνητο! Ησυχία στο εσωτερικό, καλύτερο φρενάρισμα και γρηγορότερες στροφές

                                φιλε σιριον,,τι λεει το αμαξι?ειναι καλο?δεν κυκλοφορει πολυ στο δρομο γιατι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Και τα δύο είναι πολύ καλά, αρκετά καλά οδηγικά αλλά με διαφορετική κατευθυνση ακόμα και σαν αμάξωμα. Τα έχω δει και τα 2 απο κοντά + test drive και μαζί με το Swift τα θεωρώ πολύ καλές επιλογές, σίγουρα αξιοπιστες (πίσω απο το Sirion υπάρχει η Toyota) και οι μεγαλύτερες διαφορές είναι αισθητικές με το Mazda 2 να δειχνει πιο 'κούρσα' με χαμηλή θέση οδήγησης με το Sirion (και το Swift) να προσφέρουν ψηλή θέση οδήγησης, περιμετρική θέα και ευκολότερη πρόσβαση. Μηχανικά/ηλεκτρικά είναι στα ίδια αξιόπιστα.
                                  Οι όποιες ...χαμηλές πωλήσεις του Sirion νομίζω πως οφείλονται στην όχι και τόσο καλή εκπροσώπιση της εταιρίας στην Ελλάδα αλλά και στην σχεδόν 'μηδενική' διαφημιστική δαπάνη που υπάρχει για το Sirion και (αυτο με κάθε επιφύλαξη - απ' οτι έχω ακούσει) το όχι και τόσο καλό after sales. Εξάλλου πρόκειται για εταιρία με πολύ περιορισμένη γκάμα και σε περιορισμένες κατηγορίες και ο όποιος θόρυβος γύρω απο το όνομα Daihatsu έχει να κάνει με το Terios που παίζει σχεδόν μόνο του σε μια κατηγορία με αρκετή ζήτηση. Αν ήταν πχ στο δίκτυο της ΤΟΥΟΤΑ σίγουρα θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Όπως και να έχει πάντως σε τίποτα δεν μειονεκτεί απέναντι στα άλλα ιαπωνικά μικρά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nik7119 last edited by

                                    σε θεμα καταναλωσης πραγματικης,,πιο υπερτερει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sirion last edited by

                                      nik7119, πριν είχα τα Dunlop SP10 175/65 R14 και πήγα σε Michelin Energy Saver 185/60 R14.

                                      Δεδομένου ότι έχω το προ-facelift μοντέλο, δεν έχει πάνω trip computer οπότε την κατανάλωση την υπολογίζω μόνο στο βενζινάδικο (είναι σχεδόν αντιπροσωπευτική -όταν δεν γεμίζουν το ρεζερβουάρ μέχρι να στρογγυλοποιηθεί το ποσό ) και φαίνεται στην υπογραφή μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        7.8 περίπου σε ημιαστική χρηση το μάζντα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Φίλε μου πρόσεξε τα εξής
                                          Σε αξιοπιστία,οικονομία,κόστος συντήρησης,αρχικό κόστος και δυνατότητα μεταπώλησης και τα 2 είναι σχεδόν ισοδύναμα.

                                          Όμως είναι **τελείως διαφορετικά **σε στυλ. Το Daihatsu είναι πολύ καλύτερο στους εσωτερικούς χώρους ιδιαίτερα στο πίσω κάθισμα, στην εργονομία, στην ευκολία εισόδου- εξόδου αλλά και στην δυνατότητα φόρτωσης με ριγμένα τα πίσω καθίσματα.
                                          Το Mazda είναι πιο καλύτερο σε κρατήματα, σε επιδόσεις και σε νεανικό στυλ και υπάρχει και σε δίπορτο (αν αυτό σε ενδιαφέρει).

                                          Εγώ σαν οικογενειάρχης λάτρεψα το πρώτο και απέρριψα αβλεπή το δεύτερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim33 last edited by

                                            Παρόμοιο δίλλημα έχω κι εγώ. Θεωρούσα το mazda 2 την καλύτερη επιλογή μέχρι που είδα τα καινούργια Fiesta & Honda Jazz. Δεν ξέρω από τιμές πως θα είναι αλλά πιστεύω πως και τα τρία είναι αυτή τη στιγμή οι καλύτερες επιλογές στην κατηγορία. Mazda: Made in Japan, αξιοπιστία, οικονομία, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά. Το οδήγησα & εντυπωσιάστηκα. Fiesta: Εμφάνιση (όλα τα λεφτά..) και συνολικά το πλήρες (στα περιοδικά τουλάχιστον). Honda: 10 χρόνια εγγύηση, 7 οδική βοήθεια, οικονομία και πρακτικότητα αλλά στα πλην ..Σαρακάκης. Μάλλον με βλέπω στο Honda. Καμμιά άλλη γνώμη;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr