-
γεια σας παιδια,,θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε ενα μεγαλο διλημα?ειμαι αναμεσα σε 2 αυτοκηνιτα ,,το νεο μαζτα 2,86ps,,και το νταηχατσου σιριον 1300 το σπορ,,με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια του αμαξιου,, η καταναλωση,, και φησικα οι χωροι,,εχω μπερδευτει και δεν ξερω πιο να προτιμεισω,, ακουω οτι και τα 2 σηναρμολογουνται στην ιαπωνια,,αληθευει αυτο?σας παρακαλω βοηθειστε με ,,το σιριον δεν το βλεπω και πολυ κινησιμο και δεν ξερω γιατι,,,να ειστε καλα
-
γεια σας παιδια,,θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε ενα μεγαλο διλημα?ειμαι αναμεσα σε 2 αυτοκηνιτα ,,το νεο μαζτα 2,86ps,,και το νταηχατσου σιριον 1300 το σπορ,,με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια του αμαξιου,, η καταναλωση,, και φησικα οι χωροι,,εχω μπερδευτει και δεν ξερω πιο να προτιμεισω,, ακουω οτι και τα 2 σηναρμολογουνται στην ιαπωνια,,αληθευει αυτο?σας παρακαλω βοηθειστε με ,,το σιριον δεν το βλεπω και πολυ κινησιμο και δεν ξερω γιατι,,,να ειστε καλα
-
γεια σας παιδια,,θα μπορουσατε να με βοηθησετε σε ενα μεγαλο διλημα?ειμαι αναμεσα σε 2 αυτοκηνιτα ,,το νεο μαζτα 2,86ps,,και το νταηχατσου σιριον 1300 το σπορ,,με ενδιαφερει πολυ η αξιοπιστια του αμαξιου,, η καταναλωση,, και φησικα οι χωροι,,εχω μπερδευτει και δεν ξερω πιο να προτιμεισω,, ακουω οτι και τα 2 σηναρμολογουνται στην ιαπωνια,,αληθευει αυτο?σας παρακαλω βοηθειστε με ,,το σιριον δεν το βλεπω και πολυ κινησιμο και δεν ξερω γιατι,,,να ειστε καλα
-
από τιμές πως πάνε, αυτά που έχεις επιλέξει (εξοπλισμός κτλ) ?
από τα 2 το Μάζντα 2 μου κάνει πιο αυτοκίνητο,
το sirion περισσότερο εργαλείο .... -
το μαζτα εχει γυρω στα 13300,,και το σιριον 13000
-
mazda 2 .... + Ποιότητα κύλισης -Θέση οδήγησης -Κατανάλωση
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
mazda 2 .... + Ποιότητα κύλισης -Θέση οδήγησης -Κατανάλωσηειναι πιο οικονομικο και πιο αξιοπιστο το μαζτα?
-
σε σχέση με τους πίνακες ... είναι πιο οικονομικό το mazda 0.5lt/100
τώρα το αξιόπιστο ... είναι και θέμα λαχείου
και έχει λίγο μεγαλύτερο πορτ παγκάζ
και μεγαλύτερο μεταξόνιο -
mazda...θα το δωσεις και πιο ευκολα μετα..
-
γιατι το σιριον δεν εχει κηκλοφορισει πολυ,,αφου ειναι καλο αμαξακι?
-
mazda
-
σιριον!
Έβαλα νέα λάστιχα και είδα άλλο αυτοκίνητο! Ησυχία στο εσωτερικό, καλύτερο φρενάρισμα και γρηγορότερες στροφές
-
Φίλε σίριον, τι λάστιχα είχε πριν και τι έβαλες;
-
Ο χρήστης Sirion έγραψε:
σιριον!Έβαλα νέα λάστιχα και είδα άλλο αυτοκίνητο! Ησυχία στο εσωτερικό, καλύτερο φρενάρισμα και γρηγορότερες στροφές
φιλε σιριον,,τι λεει το αμαξι?ειναι καλο?δεν κυκλοφορει πολυ στο δρομο γιατι?
-
Και τα δύο είναι πολύ καλά, αρκετά καλά οδηγικά αλλά με διαφορετική κατευθυνση ακόμα και σαν αμάξωμα. Τα έχω δει και τα 2 απο κοντά + test drive και μαζί με το Swift τα θεωρώ πολύ καλές επιλογές, σίγουρα αξιοπιστες (πίσω απο το Sirion υπάρχει η Toyota) και οι μεγαλύτερες διαφορές είναι αισθητικές με το Mazda 2 να δειχνει πιο 'κούρσα' με χαμηλή θέση οδήγησης με το Sirion (και το Swift) να προσφέρουν ψηλή θέση οδήγησης, περιμετρική θέα και ευκολότερη πρόσβαση. Μηχανικά/ηλεκτρικά είναι στα ίδια αξιόπιστα.
Οι όποιες ...χαμηλές πωλήσεις του Sirion νομίζω πως οφείλονται στην όχι και τόσο καλή εκπροσώπιση της εταιρίας στην Ελλάδα αλλά και στην σχεδόν 'μηδενική' διαφημιστική δαπάνη που υπάρχει για το Sirion και (αυτο με κάθε επιφύλαξη - απ' οτι έχω ακούσει) το όχι και τόσο καλό after sales. Εξάλλου πρόκειται για εταιρία με πολύ περιορισμένη γκάμα και σε περιορισμένες κατηγορίες και ο όποιος θόρυβος γύρω απο το όνομα Daihatsu έχει να κάνει με το Terios που παίζει σχεδόν μόνο του σε μια κατηγορία με αρκετή ζήτηση. Αν ήταν πχ στο δίκτυο της ΤΟΥΟΤΑ σίγουρα θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Όπως και να έχει πάντως σε τίποτα δεν μειονεκτεί απέναντι στα άλλα ιαπωνικά μικρά. -
σε θεμα καταναλωσης πραγματικης,,πιο υπερτερει?
-
nik7119, πριν είχα τα Dunlop SP10 175/65 R14 και πήγα σε Michelin Energy Saver 185/60 R14.
Δεδομένου ότι έχω το προ-facelift μοντέλο, δεν έχει πάνω trip computer οπότε την κατανάλωση την υπολογίζω μόνο στο βενζινάδικο (είναι σχεδόν αντιπροσωπευτική -όταν δεν γεμίζουν το ρεζερβουάρ μέχρι να στρογγυλοποιηθεί το ποσό ) και φαίνεται στην υπογραφή μου.
-
7.8 περίπου σε ημιαστική χρηση το μάζντα.
-
Φίλε μου πρόσεξε τα εξής
Σε αξιοπιστία,οικονομία,κόστος συντήρησης,αρχικό κόστος και δυνατότητα μεταπώλησης και τα 2 είναι σχεδόν ισοδύναμα.Όμως είναι **τελείως διαφορετικά **σε στυλ. Το Daihatsu είναι πολύ καλύτερο στους εσωτερικούς χώρους ιδιαίτερα στο πίσω κάθισμα, στην εργονομία, στην ευκολία εισόδου- εξόδου αλλά και στην δυνατότητα φόρτωσης με ριγμένα τα πίσω καθίσματα.
Το Mazda είναι πιο καλύτερο σε κρατήματα, σε επιδόσεις και σε νεανικό στυλ και υπάρχει και σε δίπορτο (αν αυτό σε ενδιαφέρει).Εγώ σαν οικογενειάρχης λάτρεψα το πρώτο και απέρριψα αβλεπή το δεύτερο.
-
Παρόμοιο δίλλημα έχω κι εγώ. Θεωρούσα το mazda 2 την καλύτερη επιλογή μέχρι που είδα τα καινούργια Fiesta & Honda Jazz. Δεν ξέρω από τιμές πως θα είναι αλλά πιστεύω πως και τα τρία είναι αυτή τη στιγμή οι καλύτερες επιλογές στην κατηγορία. Mazda: Made in Japan, αξιοπιστία, οικονομία, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά. Το οδήγησα & εντυπωσιάστηκα. Fiesta: Εμφάνιση (όλα τα λεφτά..) και συνολικά το πλήρες (στα περιοδικά τουλάχιστον). Honda: 10 χρόνια εγγύηση, 7 οδική βοήθεια, οικονομία και πρακτικότητα αλλά στα πλην ..Σαρακάκης. Μάλλον με βλέπω στο Honda. Καμμιά άλλη γνώμη;;
Mazda 2 vs Daihatsu Sirion