Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    207 RC (Z) τσιπάκι-αξίζει?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 207 RC (Z) τσιπάκι-αξίζει?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    16
    138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      i10kate last edited by

      Καλησπέρα συνάδελφοι...
      Ο κολλητός μου φίλος έχει ένα 207 RC και απο τότε που διάβασε οτι η Peugeot εβγαλε το RCZ με τον ίδιο κινητήρα αλλά με 45 παραπάνω άλογα (+ροπή θαρρώ) τα οποία έχουν έρθει μετά απο επαναπρογγραματισμό του 1600αρι που φοράει έχει τρελαθεί..
      Έτσι τον τελευταίο καίρο προβληματίζεται για το αν αξίζει κάποιος να προβεί σε μια τέτοια κίνηση..
      Αν θα κερδίσει ή αν θα χάσει.. Κ γίνεται λόγος για αξιοπιστια κτλ..
      Άλλοι του είπαν έτσι, άλλοι αλλιώς..
      Έσεις εδώ θα έχετε οσο να 'ναι μια πιο σφαιρική άποψη..

      Το RC του μόλις βγήκε απο την 1η αλλαγή λαδιών στα 8.000...
      Τι λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        i10kate last edited by

        Καλησπέρα συνάδελφοι...
        Ο κολλητός μου φίλος έχει ένα 207 RC και απο τότε που διάβασε οτι η Peugeot εβγαλε το RCZ με τον ίδιο κινητήρα αλλά με 45 παραπάνω άλογα (+ροπή θαρρώ) τα οποία έχουν έρθει μετά απο επαναπρογγραματισμό του 1600αρι που φοράει έχει τρελαθεί..
        Έτσι τον τελευταίο καίρο προβληματίζεται για το αν αξίζει κάποιος να προβεί σε μια τέτοια κίνηση..
        Αν θα κερδίσει ή αν θα χάσει.. Κ γίνεται λόγος για αξιοπιστια κτλ..
        Άλλοι του είπαν έτσι, άλλοι αλλιώς..
        Έσεις εδώ θα έχετε οσο να 'ναι μια πιο σφαιρική άποψη..

        Το RC του μόλις βγήκε απο την 1η αλλαγή λαδιών στα 8.000...
        Τι λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          i10kate last edited by

          Καλησπέρα συνάδελφοι...
          Ο κολλητός μου φίλος έχει ένα 207 RC και απο τότε που διάβασε οτι η Peugeot εβγαλε το RCZ με τον ίδιο κινητήρα αλλά με 45 παραπάνω άλογα (+ροπή θαρρώ) τα οποία έχουν έρθει μετά απο επαναπρογγραματισμό του 1600αρι που φοράει έχει τρελαθεί..
          Έτσι τον τελευταίο καίρο προβληματίζεται για το αν αξίζει κάποιος να προβεί σε μια τέτοια κίνηση..
          Αν θα κερδίσει ή αν θα χάσει.. Κ γίνεται λόγος για αξιοπιστια κτλ..
          Άλλοι του είπαν έτσι, άλλοι αλλιώς..
          Έσεις εδώ θα έχετε οσο να 'ναι μια πιο σφαιρική άποψη..

          Το RC του μόλις βγήκε απο την 1η αλλαγή λαδιών στα 8.000...
          Τι λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Συνήθισε κιόλας τα άλογά του;

            Τέσπα, από όσο ξέρω τα τελευταία RC/GT έρχονται με έναν εγκέφαλο που μέχρι πρότινος ήταν κλειδωμένος και δεν μπορούσε να επαναπρογραμματιστεί. Κάτι πήρε το αυτί μου ότι κάτι παιδιά το κατάφεραν τελικά, αλλά εγώ θα περίμενα λίγο να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              droemmen last edited by

              Το RCZ concept δεν είναι ρε παιδιά ή κυκλοφορεί κανονικά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Πρωτότυπο που δοκιμάζεται στο δρόμο είναι, δεν είναι σίγουρες ακόμα οι τελικές του προδιαγραφές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  το rcz για να βγαλει αυτα τα +45 (πρακτικα ειναι παραπανω) σε συνθηκες αγωνα κλπ κλπ

                  εχει
                  αλλη τουρμπινα
                  αλλα σωθικα
                  αλλο ιντερκουλερ
                  αλλο εγκεφαλο
                  και πολλα ακομα που δε θυμαμαι.....

                  οποτε πες το φιλο σου να χαλαρωσει

                  επισης στο rc του επειδη σηκωνει θερμοκρασιες σα τρελλο να μη περιμενει πανω απο 20 αλογα απο οτι ειναι τωρα...ενω εχει τις δυνατοτητες το μοτερ υπερθερμαινεται το ιντερκουλερ του . . .
                  οποτε για τοσα λιγα αλογα ας το αφησει ετσι για αρχη και βλεπει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    offset last edited by

                    Ο φίλος σου τώρα εμαθε οτι υπάρχουν και αυτοκίνητα ανω των 175 ίππων? Αν ναι,λογικό είναι να τρελάθηκε ,τον πιάσανε κοροιδο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης offset έγραψε:
                      Ο φίλος σου τώρα εμαθε οτι υπάρχουν και αυτοκίνητα ανω των 175 ίππων? Αν ναι,λογικό είναι να τρελάθηκε ,τον πιάσανε κοροιδο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        i10kate last edited by

                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                        το rcz για να βγαλει αυτα τα +45 (πρακτικα ειναι παραπανω) σε συνθηκες αγωνα κλπ κλπ

                        εχει
                        αλλη τουρμπινα
                        αλλα σωθικα
                        αλλο ιντερκουλερ
                        αλλο εγκεφαλο
                        και πολλα ακομα που δε θυμαμαι.....

                        οποτε πες το φιλο σου να χαλαρωσει

                        επισης στο rc του επειδη σηκωνει θερμοκρασιες σα τρελλο να μη περιμενει πανω απο 20 αλογα απο οτι ειναι τωρα...ενω εχει τις δυνατοτητες το μοτερ υπερθερμαινεται το ιντερκουλερ του . . .
                        οποτε για τοσα λιγα αλογα ας το αφησει ετσι για αρχη και βλεπει...

                        Έτυχε να διαβάζουμε μαζί ένα περιοδικό, το οποίο και έτυχε να έχω στην βιβλιοθήκη μου..
                        Είναι το Drive 138 του Απριλίου 08 (ζητώ συγνώμη απο τα παιδιά των 4ων ΤΡΟΧΩΝ για την διαφήμιση.. ) κ σας παραθέτω ακριβώς αυτό που γράφει.
                        Σελίδα 21 : 'Σύμφωνα με την Peugeot, στο RCZ ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 218 ίππους κ 28,5 ροπής (30,5 με overboost), ή 43 ps και 4,1kgm περισσότερα απο την ισχυρότερη εφαρμογή του που έχουμε δει μέχρι τώρα στο 207 RC.
                        H μοναδική αλλαγή που ανακοινώνει η Γαλλική εταιρία είναι η διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου.'

                        Το περιμένατε?
                        (Ουσιαστικά αυτος είναι ο λόγος που άνοιξα το θέμα...)

                        Επίσης ακόμα κ τώρα τα άλογα που χωρίζουν το RC και το RCZ δεν είναι 45, αφού το RC στο δυναμόμετρο βγάζει 193 άλογα απο τα οποία τα 179,3 είναι η ισχύς που φτάνει στους τροχούς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          i10kate last edited by

                          Ο χρήστης offset έγραψε:
                          Ο φίλος σου τώρα εμαθε οτι υπάρχουν και αυτοκίνητα ανω των 175 ίππων? Αν ναι,λογικό είναι να τρελάθηκε ,τον πιάσανε κοροιδο.

                          Μακάρι να μπορούσε να πάρει αυτοκίνητο των 250 αλόγων με 22 χιλιάρικα.

                          Θα έπαιρνα κ εγω..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης i10kate έγραψε:

                            το rcz για να βγαλει αυτα τα +45 (πρακτικα ειναι παραπανω) σε συνθηκες αγωνα κλπ κλπ

                            εχει
                            αλλη τουρμπινα
                            αλλα σωθικα
                            αλλο ιντερκουλερ
                            αλλο εγκεφαλο
                            και πολλα ακομα που δε θυμαμαι.....

                            οποτε πες το φιλο σου να χαλαρωσει

                            επισης στο rc του επειδη σηκωνει θερμοκρασιες σα τρελλο να μη περιμενει πανω απο 20 αλογα απο οτι ειναι τωρα...ενω εχει τις δυνατοτητες το μοτερ υπερθερμαινεται το ιντερκουλερ του . . .
                            οποτε για τοσα λιγα αλογα ας το αφησει ετσι για αρχη και βλεπει...

                            Έτυχε να διαβάζουμε μαζί ένα περιοδικό, το οποίο και έτυχε να έχω στην βιβλιοθήκη μου..
                            Είναι το Drive 138 του Απριλίου 08 (ζητώ συγνώμη απο τα παιδιά των 4ων ΤΡΟΧΩΝ για την διαφήμιση.. ) κ σας παραθέτω ακριβώς αυτό που γράφει.
                            Σελίδα 21 : 'Σύμφωνα με την Peugeot, στο RCZ ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 218 ίππους κ 28,5 ροπής (30,5 με overboost), ή 43 ps και 4,1kgm περισσότερα απο την ισχυρότερη εφαρμογή του που έχουμε δει μέχρι τώρα στο 207 RC.
                            H μοναδική αλλαγή που ανακοινώνει η Γαλλική εταιρία είναι η διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου.'

                            Το περιμένατε?
                            (Ουσιαστικά αυτος είναι ο λόγος που άνοιξα το θέμα...)

                            Επίσης ακόμα κ τώρα τα άλογα που χωρίζουν το RC και το RCZ δεν είναι 45, αφού το RC στο δυναμόμετρο βγάζει 193 άλογα απο τα οποία τα 179,3 είναι η ισχύς που φτάνει στους τροχούς.

                            25 άλογα μάλλον μπορεί να πάρει με απλό επαναπρογραμματισμό. Θα μπορούσε και 40 ή περισσότερα άλογα. Εξαρτάται κυρίως από τη δυναμικότητα της τουρμπίνας και πόσα άλογα μπορεί να βγάλει δουλεύοντας στο όριο.
                            Για παράδειγμα ένα Golf TSI 140 ίππων και ένα Golf GT 170 ίππων με πρόγραμμα πάνε σε παρόμοια ιπποδύναμη αφού η τουρμπίνα είναι ίδια/παρόμοια.
                            Αντίστοιχα το Ibiza FR με πρόγραμμα πάει περίπου στα ίδια άλογα με ένα Ιbiza Cupra με πρόγραμμα μιας και επίσης έχουν παρόμοιες τουρμπίνες.

                            Σαφώς και υπάρχουν οι περιορισμοί της εξάτμισης κυρίως και του κινητήρα δευτερευόντως συνήθως όμως ο κύριος παράγοντας είναι η τουρμπίνα και η δυναμικότητά της. Το ιντερκούλερ επίσης θέτει όριο όχι τόσο στον απόλυτο αριθμό των ίππων αλλά στην ικανότητα του κινητήρα να αποδίδει αυτήν την ιπποδύναμη παρατεταμένα και υπό πίεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              offset last edited by

                              Στο κουπερ γουορκς οι άνθρωποι έχουν αλλάξει απο τουρμπινα μέχρι πιστόνια και μπιέλες για 211 ψωράλογα και το αρσιζετ βγάζει 200πόσα με ενα τσιπάρισμα?

                              http://www.auto24.gr/html/ent/936/ent.27936.asp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ο χρήστης i10kate έγραψε:
                                Επίσης ακόμα κ τώρα τα άλογα που χωρίζουν το RC και το RCZ δεν είναι 45, αφού το RC στο δυναμόμετρο βγάζει 193 άλογα απο τα οποία τα 179,3 είναι η ισχύς που φτάνει στους τροχούς.

                                Καλά, έχει χαθεί η μπάλα με τις ιπποδυνάμεις. Απ' όσο θυμάμαι το 207 που είχαν μετρήσει οι 4Τ έβγαζε πολύ λιγότερα άλογα από το Cooper S με το ίδιο μοτέρ (EP6DTS) το οποίο το είχαν μετρήσει στα 173 και κάτι ψιλά στους τροχούς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Νταξ το βλέπω το παλικάρι άμα ψάχνεται από τώρα να κάνει το γνωστό...κύκλο

                                  το σκαλίζει νωρίς (για να μη του ρίχνουν τα Λεον στα φανάρια)

                                  το παρασκαλίζει (γιατί ένα Σάξο που σφύριζε και έσκαγε του ριξε)

                                  το ξεφτυλίζει (γιατί στο φανάρι ήταν ένα Έβο 9 και άμα είχε λίγο ακόμα άλογα θα το χε φτάσει)

                                  το σιχτιρίζει (γιατί δεν παίρνει με τη μία, μπερδεύει στις μεσαίες, σβήνει στο ρελαντί, φταίνε τα αμύγδαλα των άγριων εκκεντροφόρων μπλα μπλα)

                                  το γ@μοσταυρίζει επειδή πίνει σα τον Ορέστη Μακρή σε τσιπουράδικο

                                  το ξανακάνει 'μαμά' και
                                  το πουλάει σαν απείραχτο

                                  Παίρνει ένα Σμαρτ για την πόλη και ψάχνει κανα ατμοσφαιρικό απο Γερμανία 'μουράτο'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                                    Νταξ το βλέπω το παλικάρι άμα ψάχνεται από τώρα να κάνει το γνωστό...κύκλο

                                    το σκαλίζει νωρίς (για να μη του ρίχνουν τα Λεον στα φανάρια)

                                    το παρασκαλίζει (γιατί ένα Σάξο που σφύριζε και έσκαγε του ριξε)

                                    το ξεφτυλίζει (γιατί στο φανάρι ήταν ένα Έβο 9 και άμα είχε λίγο ακόμα άλογα θα το χε φτάσει)

                                    το σιχτιρίζει (γιατί δεν παίρνει με τη μία, μπερδεύει στις μεσαίες, σβήνει στο ρελαντί, φταίνε τα αμύγδαλα των άγριων εκκεντροφόρων μπλα μπλα)

                                    το γ@μοσταυρίζει επειδή πίνει σα τον Ορέστη Μακρή σε τσιπουράδικο

                                    το ξανακάνει 'μαμά' και
                                    το πουλάει σαν απείραχτο

                                    Παίρνει ένα Σμαρτ για την πόλη και ψάχνει κανα ατμοσφαιρικό απο Γερμανία 'μουράτο'

                                    O κύκλος ζωής ενός κοντράκια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Πόσους ξέρω τέτοιους...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr