-
Ποιό πιστεύτε ότι είναι το πιο καγκουρεμένο μοντέλο ? Το μοντέλο δηλαδή που βλέπουμε περισσότερο με άστοχες αισθητικές επεμβάσεις ?
-
Ποιό πιστεύτε ότι είναι το πιο καγκουρεμένο μοντέλο ? Το μοντέλο δηλαδή που βλέπουμε περισσότερο με άστοχες αισθητικές επεμβάσεις ?
-
Ποιό πιστεύτε ότι είναι το πιο καγκουρεμένο μοντέλο ? Το μοντέλο δηλαδή που βλέπουμε περισσότερο με άστοχες αισθητικές επεμβάσεις ?
-
Δαγκωτο TIGRA.Βεβαια και ολες οι BMW εχουν γινει Μ αλλα την πρωτια απο τους τιγροκαγκουρες δεν προκειται να την παρουν.
-
υπαρχει ομως και το πιο καγκουρεμενο απο το εργοστασιο,το corsa opc
το οποιο ομως μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο -
To Tigra είναι εκτός συναγωνισμού.
Βέβαια, μαζί με το Corsa σε αρκετά μικρότερο βαθμό, είναι τα μόνα μοντέλα της Opel που υποφέρουν στα χέρια των μαρσιποφόρων... Σαν φίρμα δηλαδή, έχει μάλλον μικρή διείσδυση στους κάγκουρες... Στα καινούρια, μακράν η Seat (άτοκα χρηματοδοτικά, έτοιμα καγκουρώ τύπου TopGun) και η Skoda (επίσης λόγω έτοιμων 'βελτιωμένων' από την αντιπροσωπεία και γενικά ...υποδαύλιση του vivere kangaroomente ή κάτι τέτοιο...). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Βέβαια, μαζί με το Corsa σε αρκετά μικρότερο βαθμό, είναι τα μόνα μοντέλα της Opel που υποφέρουν στα χέρια των μαρσιποφόρων... Σαν φίρμα δηλαδή, έχει μάλλον μικρή διείσδυση στους κάγκουρες...Μάλλον ξεχνάς τις ορδές των σοδομισμένων Astra OMG που κυκλοφορούν!
Η επιλογή μου είναι φυσικά το Tigra για τον απλούστατο λόγο ότι τα εργοστασιακά Tigra είναι πιο σπάνια κι από καμήλες στην Ανταρκτική ή από τίμιους ανθρώπους στη Βουλή.
Παρ'όλο που υπάρχουν άπειρες καγκουρεμένες Ε36 316 (καθ'ότι έχουν την ατυχία μαζί με την Ε30 να είναι οι φτηνότερες 'μπεμπέ' που μπορείς να αγοράσεις), υπάρχουν ακόμα περισσότερες που ζούνε ήσυχα και διακριτικά. Ομοίως και για τα Saxo/106/Punto/Ibiza Μπορεί οι γρήγορες εκδόσεις τους (ή 'look' γρήγορες) να γίνονται στόχος των καγκουρώ, τα περισσότερα κομμάτια αυτών των μοντέλων είναι φτηνά και τίμια μικρά αμαξάκια. Όσο για τα CRX, το τελευταίο που απέμεινε στην Ελλάδα πρέπει να τράκαρε γύρω στο 2005 οπότε δεν τα βλέπεις πια καθόλου στους δρόμους, καγκουρεμένα ή μη.
Το Hyundai Coupe με προβλημάτησε περισσότερο απ'όλα. Το SCoupe (S for Shitty?) ήταν ένα άθλια καγκουρεμένο, άθλιο αυτοκίνητο. Το επόμενο μοντέλο ήταν (για μένα) αναπάντεχα όμορφο και ίσως επειδή είχε περισσότερο κομψές παρά επιθετικές γραμμές, γλίτωσε από τα καγκουρόχερια. Τα μεταγενέστερα μοντέλα ήταν η χαρά του κάγκουρα...
Εν τέλει βέβαια, το μυαλό του κάγκουρα είναι μια άβυσσος. Οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει βάση για την έμπνευση του. Τις προάλλες είδα Nissan Serena με ζάντες OZ Racing!
Αλλά όπως πάει ο σκοπός του τραγουδιού: I've never seen a stock Tigra!
-
Ήμουν ανάμεσά στο TIGRA το 36αρι και το ΙΒΙΖΑ αλλά από προσωπική εμπειρία το ρίχνω στην Ε36!
Το εν λόγω αυτ/το ήταν πορτοκαλί με αεροτομή κάτι ανάμεσα σε ΕVO και WTCC , ζάντες απείρου διαμέτρου και after-kagouro-market προφυλακτήρες/μαρσπιέ! Εννοείται πως αυτοκόλλητα του τύπου HKS , BREMBO κτλ ήταν στάνταρ...Βέβαια σαν 'γένος' το συμπαθές ισπανικό μικρό ( ΙΒΙΖΑ ) και το μικρό γερμανικό κουποειδές ( TIGRA ) έχουν την μεγαλύτερη εκπροσώπηση στην ζούγκλα των καγκουροειδών!
offtopic : Τελευταία έχω δει και 2-3 καλά βανδαλίσματα του RX8!
-
Tigra, Saxo, Hyundai Coupe, BMW μετάχειρες.
-
Οι BMW οι μεταχειρισμένες Ε36 έχουν φτυνήνει πάρα πολύ και έχουν πέσει πλέον σε περίεργα χέρια, ειλικρινά το 80% κυκλοφορεί με φιμέ τζάμια, ζάντα άστα να πάνε και χαμήλωμα σαύρας...Αγαπημένη επιλογή γύφτων και αλβανών...
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Οι BMW οι μεταχειρισμένες Ε36 έχουν φτυνήνει πάρα πολύ και έχουν πέσει πλέον σε περίεργα χέρια, ειλικρινά το 80% κυκλοφορεί με φιμέ τζάμια, ζάντα άστα να πάνε και χαμήλωμα σαύρας...Αγαπημένη επιλογή γύφτων και αλβανών...τις βάφουν και περίεργα χρώματα...
Νομίζω πως σε ποσοστά το tigra αγγίζει το 100%, οπότε μάλλον πρέπει να πάρει το βραβείο. Τουλάχιστον coupe, βλέπεις και αρκετά απείραχτα.
-
Μακράν Tigra κι από μένα. Τουλάχιστον στα τα άλλα μοντέλα της επιλογής, βλέπεις κι ένα normal.
Έχω ένα φίλο με Tigra που λέει πως αν ανοίξει με Astra θα τον πάρει λόγω αεροδυναμικής!
-
Σε λιγα χρονια ισως ολοι λεμε για το νεο leon
-
Tigra, Scoupe, 206, E36, civic, Punto, 106, με αυτή τη σειρά. Είναι κρίμα να μην έχει πάρει ούτε ένα Scoupe γι'αυτό και το ψηφίζω.
-
Μακράν και με διαφορά το 206...
-
Η BMW κατα την γνωμη μου γιατι εκτος του οτι το 99% ειναι Μ , εχουν παρει και σχεδον ολοι οι γυφτοι (εννοω οι κανονικοι) οι οποιοι τα καγκουρευουν και με αλλους τροπους.(σπασμενα τρακαρισμενα 10 ατομα μεσα και παμε)
-
Ηyundai Coupe.
Δεν ειναι μονο το επι τοις εκατο επι των κυκλοφορούντων,ειναι και αριθμητική τους υπεροχη εναντι των δευτερων Τιγκρα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ηyundai Coupe.Δεν ειναι μονο το επι τοις εκατο επι των κυκλοφορούντων,ειναι και αριθμητική τους υπεροχη εναντι των δευτερων Τιγκρα
Θα συμφωνησω με τον Αντρεα.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Βέβαια, μαζί με το Corsa σε αρκετά μικρότερο βαθμό, είναι τα μόνα μοντέλα της Opel που υποφέρουν στα χέρια των μαρσιποφόρων... Σαν φίρμα δηλαδή, έχει μάλλον μικρή διείσδυση στους κάγκουρες...
Μάλλον ξεχνάς τις ορδές των σοδομισμένων Astra OMG που κυκλοφορούν!
'OMG' = 'Oh, My God!!'?....
-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Μακράν και με διαφορά το 206...Kαι ιδιαιτερα το cc...
Κακώς δεν υπάρχει το 206 στη λίστα, έχει δοξαστεί στα χέρια των fast & kagkourious...
Το πιο καγκουρεμένο μοντέλο