-
Και αυτό και το προγούμενο.
-
Κολλουσε ο θερμοστατης, εσκαγε το κολαρο, στα υψη ο δεικτης, κρακ το καπακι. Μπι δερ νταν δατ!
Τα Αλμερα λογου χαρη, με το μοτερ απο το Σανι (ga14de), δεν ειχε τετοια ζητηματα.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Κολλουσε ο θερμοστατης, εσκαγε το κολαρο, στα υψη ο δεικτης, κρακ το καπακι. Μπι δερ νταν δατ!Τα Αλμερα λογου χαρη, με το μοτερ απο το Σανι (ga14de), δεν ειχε τετοια ζητηματα.
Μα το GA14DE φορουσε το Sunny με 82 θερμοστατη που δεν χρειαστηκε να αλλαχτει ποτε, φουσκα βεντιλατερ πισω απο το θερμοστατη 82-87 (το αλμερα δεν ειχε φουσκα βεντιλατερ αλλα διαβαζε ο εγκεφαλος τη θερμοκρασια και ανοιγε το βεντιλατερ) και αυτο που χαλασε ηταν το βεντιλατερ εφτασε η θερμοκρασια στα κοκκινα καπου στα 210.000χλμ και δεν εκαψε ουτε φλατζα ουτε ραγισε κυλινδροκεφαλη( το περιεργο...η κωλοφαρδια!),
ενω αντιθετα σε cherry 1984 με τον κινητηρα Ε13 εκαψα 2κινητηρες 1.3 και ενα 1.5 και φορουσαν θερμοστατη 78, το βεντιλατερ σε αυτα τα μοντελα ανοιγε στους 95βαθμους, το κατεβασαμε στους 90 αλλα κατα ενα περιεργο λογο καθε φορα ο κινητηρας πηγαινε απο καπακι με μονο 1 φορα ο κινητηρας να παει απο υπερβολικη θερμοκρασια λογω αντλιας νερου, οι Ε13 & Ε15 ακριβως το ιδιο προβλημα δεν ξερω για τον Ε10 αλλιως απροβληματιστο ηταν σε ολους τους αλλους τομεις, ωστοσο ειχα την εντυπωση οτι το cherry ηταν πιο αθορυβο και ειχε καλυτερη ηχομονωση το σασι απο το sunny
Yγ: το Sunny ξερω με σιγουρια οτι κατασκευαστηκε στον Βολο -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτη η γενια sunny ηταν που εβγαζε καπακια συνεχως ή η προηγουμενη?Και αυτό και το προγούμενο.
το ιδιο μου ειχε πει και ο μηχανικος οτι και ο GA14DE ραγιζε κεφαλη και πως απο τυχη το εφτασα τοσα χιλιοκμετρα χωρις να βγαλει
αλλα η σειρα Ε13,Ε15 ηταν σκετη απογοητευση συνολο 3κινητηρες(ο δικος του +αλλοι 2) σε 3χρονια και το ξαποστειλα -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι να μη σου τυχει τελικα..
Citroen Xsara 1.6 vts '02 202.000km.. απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη.
Citroen Xsara 1.6 exclusive '02 93.000km.. αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI..
Τον ίδιο κινητήρα φοράνε;
Ακριβως τον ιδιο. η διαφορα ειναι οτι το vts ειναι 3θυρο και το exclusive 5θυρο.
Νονέ πρέπει να βγήκε αξιόπιστος κινητήρας.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
... για τους πολλαπλασσιαστες βλεπε mazda rx8 bmw,vag,renault κτλπ.. μαλλον μαστιγα των συγχρονων αυτοκινητων θα το χαρακτηριζα το φαινομενο...Σίγουρα δεν είναι έτσι!!!
-
Σιγουρα ΕΙΝΑΙ ετσι...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σιγουρα ΕΙΝΑΙ ετσι...Σε κανένα από τα αμάξια που είχα δεν άλλαξα πολλαπλασιαστή. Ούτε και έχω γνωστό να έχει κάνει τέτοια δουλειά.
-
Δειχνει κατι αυτο πιστευεις? εμενα 2 στους 3 στο κυκλο μου εχουν αλλαξει με διαφορων εθνικοτητων αυτοκινητα..
-
Θέλεις να μου πεις ότι το έκαναν τακτικά και σε γιαπωνέζικα; Τόσο που να χαρακτηρίζεται πρόβλημα τύπου vw;
Δε νομίζω.
-
Σε όλα τα αμάξια που είχα χρειάστηκε να αλλάξω πολλαπλασιαστές μετά από πολλά χιλιόμετρα γιατί έπεφτε η απόδοση του πολλαπλασιαστή (από πολύ έως πάρα πολύ = δεν παίρνει μπρος).
Εξωτερικοί πολλαπλασιαστές, εσωτερικοί, όλοι χάλασαν. Κανένας δεν εμφανιζόταν βραχυκυκλωμένος, απλά είχαν λίγο διαφορετική αντίσταση από την κανονική (φαντάζομαι θα είχαν εσωτερικό βραχυκύκλωμα που έβγαζε ένα κομμάτι του πολλαπλασιαστή εκτός λειτουργίας και είχε σημαντικά μειωμένη απόδοση).
Αυτός ήταν ο πρώτος πολλαπλασιαστής που αγόρασα το 1981 και ποτέ ξανά δεν έσβησε το αμάξι όταν ήταν κρύο.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Θέλεις να μου πεις ότι το έκαναν τακτικά και σε γιαπωνέζικα; Τόσο που να χαρακτηρίζεται πρόβλημα τύπου vw;Δε νομίζω.
Μερικα προχειρα
avensis ,golf IV, golf V ,Bmw 1 mk1 (μαλιστα τα 3 τελευταια τ αγορασε ο ιδιος καινουργια αλλαζωντας το προηγουμενο για το επομενο ) xsara fl , clio mk2 fl, rx8 -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θέλεις να μου πεις ότι το έκαναν τακτικά και σε γιαπωνέζικα; Τόσο που να χαρακτηρίζεται πρόβλημα τύπου vw;
Δε νομίζω.
Μερικα προχειρα
avensis ,golf IV, golf V ,Bmw 1 mk1 (μαλιστα τα 3 τελευταια τ αγορασε ο ιδιος καινουργια αλλαζωντας το προηγουμενο για το επομενο ) xsara fl , clio mk2 fl, rx8Το αβένσις και το ρχ8 είχαν τακτικό πρόβλημα;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σε όλα τα αμάξια που είχα χρειάστηκε να αλλάξω πολλαπλασιαστές μετά από πολλά χιλιόμετρα γιατί έπεφτε η απόδοση του πολλαπλασιαστή (από πολύ έως πάρα πολύ = δεν παίρνει μπρος).Καλή πληροφορία λεόν. Ευχαριστώ.
-
Εγω εγραψα κατι πολυ συγκεκριμενο 'μαστιγα της εποχης'.. κατι που χαλαει και ταλαιπωρει.. ουτε για τακτικες ουτε κατι αλλο.... Και για να στο χαλασω στα ροχι ειναι τακτικοτατο προβλημα.. θυμαμαι να το διαβαζω και εδω μεσα στο τοπικ της μαζντα ή συγκεκριμενα σ αυτο για rx8.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω εγραψα κατι πολυ συγκεκριμενο 'μαστιγα της εποχης'.. κατι που χαλαει και ταλαιπωρει.. ουτε για τακτικες ουτε κατι αλλο.... Και για να στο χαλασω στα ροχι ειναι τακτικοτατο προβλημα.. θυμαμαι να το διαβαζω και εδω μεσα στο τοπικ της μαζντα ή συγκεκριμενα σ αυτο για rx8.Δε μου το χαλάς καθόλου. Ένα περίεργο μοντέλο που έχει προβλήματα δεν λέει τίποτα.
-
Ε τοτε τι με ρωτας για το rx8 ,αφου φαινεται το ξερεις....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε τοτε τι με ρωτας για το rx8 ,αφου φαινεται το ξερεις....Πως συμπέρανες ότι το ήξερα; Από εσένα το άκουσα. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με το ρχ8.
Τέσπα, αν έχεις αντίλογο να πεις, πες τον με νούμερα και γεγονότα. Αλλιώς το κουράζουμε τζάμπα.
-
Πολλαπλασιαστες συγχρονο προβλημα αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο ,παντα εκει να ταλαιπωρουν.. end of story..
-
Κι εγω εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη στο Swift 1.3 μου, του 2006, στα 170κατι χιλιαδες χιλιομετρα, Εκανε σκορτσαρισματα στις 1300-1500 σαλ. Πιθανοτατα βραχυκυκλωμενος.
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;