-
Για όσους θέλουν ένα χειρότερο, πιο άσχημο και πιο άβολο Defender:
http://www.autoblog.com/2008/09/17/pics ... ampagnola/' target='_blank
-
Για όσους θέλουν ένα χειρότερο, πιο άσχημο και πιο άβολο Defender:
http://www.autoblog.com/2008/09/17/pics ... ampagnola/' target='_blank
-
Για όσους θέλουν ένα χειρότερο, πιο άσχημο και πιο άβολο Defender:
http://www.autoblog.com/2008/09/17/pics ... ampagnola/' target='_blank
-
αυτό δεν έχει βγει εδώ και καιρό; Νομίζω είχαν κάνει οι 4Τ παρουσίαση πριν πολλούς μήνες. Το ανανέωσαν;
-
Αμα ειναι φτηνότερο του Ντηφεντερ,και βγαινει και σε 1300 κ.εκ λόγω φόρων,θα το σκεφτούμε.
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
αυτό δεν έχει βγει εδώ και καιρό; Νομίζω είχαν κάνει οι 4Τ παρουσίαση πριν πολλούς μήνες. Το ανανέωσαν;Αυτό είναι το 'νέο' μοντέλο
-
Γουάτ;;
Από πού κι ως που;;
Αυτό είναι πιο 'ίδιο' κι απ το...X-Trail .. -
Ρε παιδιά, πριν πολλά χρόνια, ήμουν μικρό παιδάκι, είχα δει ένα Τζιποειδές το οποίο δεν είναι σηματάκια. Ήταν σαν γιγαντιαίο Uno όμως σχεδιαστικά και είχα υποθέσει ότι είναι Fiat.
Ποτέ όμως δεν το ξαναείδα, ούτε στο δρόμο, ούτε σε κάποιο περιοδικό ή στο internet.
Είχε βγάλει ποτέ η Iveco κάτι σχετικό; Ψάχνω και δε βρίσκω τίποτα. -
Δεν νομίζω να ήταν Fiat αυτό που είδες, θα βοηθούσε αν έκανες μια πιο λεπτομερή περιγραφή.
Το πιο γνωστό εκτός δρόμου Fiat ήταν ο πρόγονος του συγκεκριμένου, το Fiat Campagnola:
-
Το Μagnum της Rayton Fissore εννοείς.Βασιζόταν σε ένα πιο κοντό σασσί της Iveco και χρησιμοποιούσε διάφορα μηχανικά μέρη (VM turbodiesel,το οποίο χρησιμοποιούσαν τα ιταλικά σώματα ασφαλείας),Sofim Turbodiesel,Fiat Volumex του Argenta,V6 Busso κλπ.
Σου θύμισε το Uno γιατί κατά την κοινή πρακτική των μικρών καρροσσεριστών,πολλά μέρη όπως τα φωτιστικά σώματα,προέρχονταν από αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.Kαι το Magnum είχε τα φωτιστικά σώματα του Uno.
Σχεδιαστής του ήταν ο Tom Tjaarda. -
τι λες τώρα ρε...
Ψαγμένα πράματα! -
Ευχαριστώ που το βρήκατε. Δώσατε τέλος σε ένα απωθημένο τουλάχιστον 15 χρόνων. Παιδάκι στο δημοτικό ήμουν όταν το είχα δει, και το μόνο που μπορούσα να θυμηθώ ήταν το 'τεράστιο Uno'. Το ότι δεν μπορούσα να επιβεβαιώσω τον κατασκευαστή του ήταν τότε τεράστιο πλήγμα για μένα και έτσι μου είχε αφήσει κάποιο ψυχικό τραύμα.
Και συγγνώμη για το offtopic
@νδρέας
-
Το χα πάθει κι εγώ μ ένα Jensen. Μια φορά έκατσα κι έψαξα όλα τα σαιτ με τα αγγλικά (επειδή το χε δεξιοτίμονο) και στραβόθηκα...
Τελίκά ήταν ένα Interceptor Coupe του 76 -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αμα ειναι φτηνότερο του Ντηφεντερ,και βγαινει και σε 1300 κ.εκ λόγω φόρων,θα το σκεφτούμε.3.0 ντιζελ (χωρις τουρμπο).
το εσωτερικό θα ειναι 'υπερπολυτελες' κ οι ικανοτητες του εκτος δρομου να κυμαινονται στις σχεδον-40 μοιρες εισοδου κ 50φευγα εξόδου.
αν θυμαμαι καλα...
-
καλο ειναι για το δασαρχειο
-
ειναι καλο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για όσους θέλουν ένα χειρότερο, πιο άσχημο και πιο άβολο Defender:Δεν ΜΠΟΡΕΙ να υπαρξει χειροτερο (σε ποιοτητα κατασκευης, κοστος χρησης και συντηρησης κλπ) και πιο αβολο αμαξι (για να το οδηγησεις πρεπει να εχεις ανοικτο τζαμι) απο το defender, εκτος και αν βγει ο ηλιος απο τη Δυση.
-
Το Campagnola βασίζεται στο αντίστοιχο Santana (Ισπανική εταιρεία που έχει τα δικαιώματα κατασκευής του Defender από το 60 και απο το 99 χρησιμοποιεί κινητήρα Iveco)
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχει πάρα πολλές από τις αναβαθμίσεις που έχει δεχτεί το Defender όλα αυτά τα χρόνια, συν ότι θα έχει όλα τα αρνητικά που προκύπτουν από το σχεδιασμό του.
Έχει όμως άλλου κινητήρες, δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση ενώ αρκετές είναι και οι διαφορές στις αναρτήσεις (έχει φύλλα σούστας ενώ το Defender όχι).
Η τιμή του θα είναι λίγο χαμηλότερη από το Defender, το οποίο όμως κουβαλάει και μια ιστορία και έναν χαρακτήρα, ο οποίος μάλιστα τονίστηκε αρκετά στο τελευταίο facelift ενώ απέκτησε και ένα πολύ πιο ανθρώπινο εσωτερικό. Οπότε τουλάχιστον στις επιβατικές εκδοσεις η Iveco είναι χαμένη από χέρι.@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
....Η τιμή του θα είναι λίγο χαμηλότερη από το Defender, το οποίο όμως κουβαλάει και μια ιστορία...Iστορια κουβαλαει και ο Απολλων Αθηνων αλλα ειναι στην 25η Εθνικη.
...και έναν χαρακτήρα....
Aς μη το κανουμε θεμα, αλλα 'χαρακτηρα' εχει και το Lada Niva το οποιο ΚΑΙ φτηνοτερο ειναι, ΚΑΙ δεν υπολειπεται σε δυνατοτητες, ΚΑΙ εχει παρομοια (αν οχι καλυτερη ) ποιοτητα κατασκευης.
-
To Niva είναι μακράν χειρότερο σε δυνατότητες εκτός δρόμου του Defender, μη τρελαθούμε κιόλας. Απλά είναι φθηνό (αν και για όσα προσφέρει μάλλον ακριβό είναι).
Iveco Campagnola