-
http://www.caradvice.com.au/wp-content/ ... 4796_b.jpg
http://www.tuningnews.net/wallpaper/102 ... ack-02.jpg
παιδιά κοιτάχτε λίγο τις παραπάνω φώτο. έτσι είναι το sportback (αν και αν δεν το δεις απο κοντά δεν μπορεις να είσαι σίγουρος).
το νέο s3 το 3θυρο υπάρχει μέχρι στιγμής σαν εκθεσιακό μοντέλο στην audi στη βάρης κορωπίου.δεν υπάρχει κάποιο εκθεσικό sportback για να κρίνω. σε όσες αντιπροσωποίες και αν έχω πάει το περιμένουν σε μια δυο βδομάδες.
αυτό που θα κάνω είναι να περιμένω να έρθει και να το δω απο κοντά, και θα αρχίσω να κοιτάω και την επιλογή του Α5 στα 211hp.
το ττ είναι φανταστικό αμάξι αλλά για μένα δεν έχει καθόλου χώρους. το βρίσκω λίγο άκυρο να δώσω τόσο λεφτά και να περιορίζομαι στο χώρο. -
Μεγαλε, για ποιο λογο θες χωρους ?
Εγω στα 21 μου κοιταζα την Αλφα GT, Την Ζ4, την SLK και τωρα στα 26 που πηρα την 3αρα κουπε μου ερχεται πολυ μεγαλιστικη για τα γουστα μου!
Τι θα θελες να εχει το αμαξι σου ? 45 χηνες ειναι πολλα! σκεψου ζητα και τεστ ντραιβ σε ολα
-
Ο χρήστης pande έγραψε:
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/04/image44796_b.jpg' target='_blankhttp://www.tuningnews.net/wallpaper/102 ... ack-02.jpg' target='_blank
παιδιά κοιτάχτε λίγο τις παραπάνω φώτο. έτσι είναι το sportback (αν και αν δεν το δεις απο κοντά δεν μπορεις να είσαι σίγουρος).
το νέο s3 το 3θυρο υπάρχει μέχρι στιγμής σαν εκθεσιακό μοντέλο στην audi στη βάρης κορωπίου.δεν υπάρχει κάποιο εκθεσικό sportback για να κρίνω. σε όσες αντιπροσωποίες και αν έχω πάει το περιμένουν σε μια δυο βδομάδες.
αυτό που θα κάνω είναι να περιμένω να έρθει και να το δω απο κοντά, και θα αρχίσω να κοιτάω και την επιλογή του Α5 στα 211hp.
το ττ είναι φανταστικό αμάξι αλλά για μένα δεν έχει καθόλου χώρους. το βρίσκω λίγο άκυρο να δώσω τόσο λεφτά και να περιορίζομαι στο χώρο.σαν ποιοτητα το Α5 ειναι πολυ πιο πανω απο οποιοδηποτε Α3/S3,σε χωρους δεν ειναι και τοσο τρομερο και απο τη στιγμη που κοιτας για αυτοκινητο με πισω πορτες και οχι κλειστοφοβικο ισως θα πρεπε να κοιταξεις και το Α4 που ναι ουσιαστικα το ιδιο με το Α5(αν και πιο ασχημο απο το πλαι,μπρος πισω ειναι ιδια )
-
Α4 2.0Q 211hp vs S3 = 1-0
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οσο για το προγραμμα θα σου προτεινα να μεινεις λιγο μαμα να συνηθισεις τα αλογα και αν δεις οτι δε σου φτανουν κανε την αναβαθμιση,μη μπλεξεις με το καλημερα με 300 αλογα και turbo-lag(+τα επιπλεον κοστη σε βενζινες και φθορες)...+1 σε όλα, εκτός απο το turbo-lag που αναφέρεις...
Απο τη στιγμή που δεν μπαίνει μεγαλύτερη τουρμπίνα δεν υπάρχει εξτρα lag στον επαναπρογραμματισμό.
Η απόκριση είναι η ίδια (και ενίοτε καλύτερη)... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Α4 2.0Q 211hp vs S3 = 1-0απο πια άποψη?
-
το Α4 του 2008 μπορεί να χάνει μόνο απόλυτες επιδόσεις .....
πουθενά αλλού ....σε σχέση με το Α3 του 2003προσωπικά με ικανοποιούν απόλυτα οι 211hp του
οπότε θα πήγαινα καρφωτός για το Α4.πλεονεκτήματα
ποιότητα κατασκευής
άνεση
σταθερότητα λόγο μεταξονίου
καλύτερη αεροδυναμική
πραγματικό 4χ4
ποιότητα κύλισης
εμφάνιση (υποκειμενικό)
καλύτερη κατανάλωση
χώροι - επιβάτες και αποσκευές
ακαμψία
πολύ περισσότερες επιλογές επιπλέον εξοπλισμού
παθητική ασφάλειαθες κι άλλα ... ή μόνο κάποια δευτερόλεπτα στο 0-100 ...
θα προτιμούσα το Α4 γιατί μου είναι επαρκέστατα γρήγορο
το S3 μου φαίνεται υπερβολή (για να μπαίνω στο μάτι των φίλων μου),
χάνοντας σε αυτά που προανέφερα.αν ήθελα ένα πραγματικά σπόρτ αμάξι δεν θα έπαιρνα audi.
δεν έχουν τιμόνι ... ΤΕΛΟΣ. Είναι πολύ αποτελεσματικό αλλά
δεν σου μεταφέρει την αίσθηση, πράγμα που θες από μια κατασκευή
οδήγησης. Αν μείνουμε στους αριθμούς και στα φανάρια είναι φανταστικό ...
αλλά μετά από πόσους μήνες θα τα βαρεθείς ...??? -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Αν μείνουμε στους αριθμούς και στα φανάρια είναι φανταστικό ...
αλλά μετά από πόσους μήνες θα τα βαρεθείς ...???θα σου θυμισω ποσα παλια s3/ΤΤ κυκλοφορουν,προφανως επειδη ο κοσμος τους δεν τα βαρεθηκε αλλα και γιατι σε ικανοποιητικο βαθμο συνδυαζουν την ανεση,τις επιδοσεις,τη ποιοτητα και τη χρηστικοτητα...
(την αξιοπιστια προς το παρον τη βγαζω απέξω... )Το θεμα ειναι τι κατηγοριας αυτοκινητο θελεις να παρεις...τα Α4-5 ειναι πιο μεγαλα αυτοκινητα που ανηκουν σε αλλη κλαση...
Μην το πηγαινετε με τη λογικη αφου δινεις καμια 45αρα θα πρεπει να παρεις 'πολυ' αυτοκινητο
δλδ αυτοι που δινουν 35Κ για να παρουν cooper s δεν εκαναν καλα,ή συγχωρουνται επειδη τα αυτοκινητο τους εχει αισθηση καρτ και καλο τιμονι...? -
χ
-
τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων, σίγουρα υπάρχει το αγοραστικό
κοινό για το S3 το Cooper S και για την M3CSL (που δεν θα την βγάλουν)
απλά πιστεύω ότι με τα ΔΙΚΑ μου κριτήρια θα επέλεγα το Α4 Αvant Q,
ή αν έπρεπε να χαλάσω λιγότερα .... ένα Α3 σπορτβαγκον 1.8Τfsi DSG.αν το δούμε απλά ως ένα προιον για την διαφοροποιήση του S3, πρέπει να
πληρώσεις περισσότερο, αλλά όλα αυτά είναι προσωπικά θέματα επιλογής !!!βλέπεις την αξιοπιστία κι εγώ δεν την ανέφερα πουθενά !!!! χαχαχ
αυτό viewtopic.php?f=9&t=32471 πως σου φαίνεται ?
κουκλί !!! -
Δε μας λες και πολλά για το τι 'θες' και τι 'δεν θες' από το αυτοκινητό σου. Π.Χ. αναφέρθηκε το Α4 με τον 'καινούριο' δίλιτρο με του 211 ίππους το οποίο με ένα s-line και όμορφο είναι και στα λέφτά σου. Αυτό το αππορίπτεις γιατί είναι ποιο 'οικογενειακό' για τα μάτια σου ή γενικότερα θέλεις κάτι πιο 'σπορ' στο μάτι αλλά και στην καρδιά ?
Όσον αφορά τώρα στο αισθητικό κομμάτι της συζήτησης, αν και αυτά είναι απόλυτα υποκειμενικά, προσωπικά το S3 Sportsback μου θυμίζει καλογυμνασμένο-φουσκωμένο τραβεστί. Θυμάμαι πριν 1.5 χρόνο είχα απορρίψει το S3 στην τότε έρευνα μου γιατί ήθελα την πρακτικότητα των 4 θυρών (δεν τις χρησιμοποιώ συχνα΄μεν αλλά όταν τις χρειάζομαι θέλω να υπάρχουν), είχα πάει για τεστ-ντραιβ στο S3 και προτού ξεκινήσω λέω στον υπάλληλο 'να μπώ λίγο πίσω', 'ααα, έχει easy entry (ή access δεν θυμάμαι τον τίτλο) και μπάινει κάποιος εύκολα' . Τελικά σχεδόν σφήνωσα! Και εντάξει δεν είμαι και κανένας λεπτεπίλεπτος αλλά δεν ειμαι και ελέφαντας. Τέλος πάντων σκεφτόμουνα τότε γιατί να μην βγάζει 4πορτο η Audi και να το αφήνει μόνο με 3 πόρτες όπως τοπ προηγο΄θμενο. Τελικά μόλις βγήκε κατάλαβα γιατί και το προηγούμενο ΔΕΝ το είχε βγάλει και τώρα απλά το 'τόλμησε' γιατί έχανε πωλήσεις από τις φτερούγες μεριά. Αυτό το 'κάτι σαν στεσιον' που έχει μαζί με τις φούστες, προφυλακτήρες μπρος-πισω και με όλη αυτή την ψευδεπίγραφη 'αγριάδα' δεν μου αρέσει καθόλου. Το 3θυρο είναι σαφώς πιο αρμονικό, σπορ και επιθετικό και μάλιστα πιστεύω ότι και το φεισλιφτ είναι επίσης αίσχος. Κάποια πράγματα δεν πρέπει να τα πειράζουμε και πολύ αν τα έχουμε φτιάξει εξαρχής 'ωραία'.
Όσον αφορά την ουσία. Το S3 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Για το τιμόνι θα γκρινιάξω και εγώ αλλά και πάλι όλα είναι συνήθειο. Αφού όμως απορρίπτεις το 3θυρο και την σπορ εμφάνιση αυτού νομίζω ότι με την επιλογή του sportback 'καταργείς' και την σπορ 'αύρα'. Οπότε αν θέλεις την πρακτικότητα των 4 θυρών αλλά και την σπορ εικόνα πηγαίνεις (ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ στη μάρκα!) προς το Α4. Στα 40Κ είναι με τα 211 άλογα και τη ροπή του S3. Βάλε του και ένα s-line να γουσταρεις και είσαι οκ. Αν δεν καίγεσαι και τόσο για τα γκάζια υπάρχει και το Α4 με το ντινιουντ δίλιτρο στα 180 άλογα με 36 χιλιάρικα οπότε μπορέις να το πάρεις βαρυφορτωμένο με εξτρά αν σε ενδιαφέρουν αυτά περισσότερο από τον κινητήρα. Ρ΄ξε μια ματιά εδώ στις τιμές γιατί ίσως δεν το έχεις ψάξει: http://www.autotriti.gr/Auto/_Nea_Monte ... marka=AUDI' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Συνοψίζοντας μην επενδύεις 15 εκατομμύρια σε μια αισθητικά ιδιόμορφη κατασκευή. Αν επιμένεις σε μικρότερη κατηγορία τότε 3θυρο (μικρός είσαι ακόμη και οι 4 πόρτες δεν σου είναι ακόμη τόσο απαραίτητες όσο σε έμας τους κωλογερους!) για να έχεις και μια εμφάνιση. Αλλα ξαναλέω και το Α4 με πακετάκι μπάνικο δεν είναι άσχημο!
Τέλος για το R32 διαφωνώ με τους προλαλήσαντες. ΑΝ ΔΕΝ ζουσάμε στην Ελλάδα το R32 είναι σαφώς πιο 'state of the art' (λόγω κινητήρα και μόνο) από το S3 και ας χάνει κάτι κλικ σε ρεπρίζ και σε ιματζ. Η ουσία είναι ότι μιλάμε για ίδιο πλαίσιο, ίδια τετρακίνηση, ίδιους χώρους (και μάλιστα η τετραπορτη έκδοση σαφώς πιο αρμονική από την αντίστοιχη του S3). Οπως είπα χάνει κάπως σε ιματζ (για κάποιον που δεν γνωρίζει από αυτοκίνητα. Γιατί για όποιον γνωρίζει ξέρει ότι Golf-A3 είναι σχεδόν ίδια αυτοκίνητα) ΑΛΛΑ κερδίζει σε τιμόνι σαφώς και πολυ περισσότερο με τα ΙΔΙΑ λεφτά παίρνεις έναν εξακύλινδρο 3.2 λίτρα και όχι έναν πουσάρισμενο TFSI. ΟΧΙ ότι ο TFSI δεν είναι από τους καλύτερους κινητήρες που κυκλοφορούν στην αγορά στα 2 λίτρα αλλά και πάλι αλλο 4κύλινδροι τουρμπισμένοι και άλλο 6 κύλινδροι ατμόσφαιρα με ΘΕΙΚΟ ήχο και γραμμικότητα! Οσα τεστ έχω διαβάσει ελληνικά και ξένα πίνουν νερό στο όνομα του και μάλιστα μεγαλύτερη 'ποσότητα' νερού από του S3. Φυσικά στην ψωροκώσταινα σε γονατίζει η ασφάλεια και τα τέλη (σε σχέση με το δίλιτρο) και τα επερχόμενα τεκμήρια. Αλλάζει ταυτόχρονα και το μοντέλο οπότε με όλα αυτά τίθεται εκτός συζήτησης αλλά γενικά ακόμη και αν λέγεται 'Golf' (με ότι 'ταπεινό' αυτό συνεπάγεται) μιλάμε για καταπληκτική κατασκευή φτιαγμένη για να γεράσεις μαζί της μόνιμα φτιαγμένος για πάρτη της χωρίς ποτέ να τη βαρεθείς (κάτι σαν την Charlize ένα πράμα σε 4 ρόδες!!! ) Και αν μιλάμε για 'μοναδικότητα' (έστω και σε ένα Γκολφ) προσωπικά έχω δει στους δρόμους που κινούμαι 2-3 R32 μόνο και αρκετές δεκάδες S3.Και αν κάποιος σκεφτεί 'μααα θα δώσω 45 χιλιάρικα για ένα Γκολφ όταν το βασικό έχει 17 χιλιάρικα και ταυτόχρονα Γκολφ έχει και η θεια μου από τα Σούρμενα?', για μένα είναι το ίδιο με το να δίνεις 45 χιλιάρικα για ένα S3 όταν το βασικό έχει 20 χιλιάρικα και Α3 έχει σχδόν κάθε 22 χρονη που μένει δεξια-αριστερά στην άνοδο της Κηφισσίας από το Υγεία και πάνω! . Τα 3 χιλιάρικα διαφορά (στη βασική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα των 125 αλόγων) δεν κάνουν το 'premium'. Αυτό το κάνει το ίδιο το γκρουπ για να 'πιάνει' περισσότερους πελάτες...
-
21 χρονών είναι το παιδί :
Πάρε ένα OPEL GT φίλε κατά προτίμηση σε μαύρο!
Θα σου μείνουν και χρήματα για ένα μικρό πόλης να κάνεις την δουλειά σου ( αν βέβαια αντέχεις τα τεκμήρια τώρα με τις μ@λ@κίες του Αλογοσκούφη )!
Εκτός του ( όπως είπες ) θα τις ρίχνεις με το τι δουλειά κάνεις θα τις πηγαίνεις ωραίες , γρήγορες κ πισωκίνητες βόλτες!Y.Γ Το ανοιχτό της Οpel έχει αρκετό 'σουξέ' στο 'ασθενές' ( σε εισαγωγικά μην παρεξηγηθώ από καμία κυρία ) φύλο!
Εναλλακτικά : Alfa Romeo Βrera! -
@ ioannitis
αν ηθελες μοναδικοτητα και αν οντως πιστευες οτι στο vag σου πουλανε το ιδιο αυτοκινητο αυξανοντας τη τιμη του χωρις λογο(απο εταιρεια σε εταιρεια),τοτε θα αγοραζες leon cupra το οποιο και πολυς κοσμος δεν το εχει και ειναι σε επιδοσεις πολυ καλυτερο απο gti,αλλα ειναι seat με σκληρη πλαστικουρα στο εσωτερικο,επισης πολυ δε βρισκουν λογικο να δωσουν 30000 για ενα seat...αρα δεν ειναι ολα ιδια...Στην Ελλαδα απο τη στιγμη που κανουν τα ιδια λεφτα ενα golf(R32) και ενα Α3(S3) με το οποιο θα γλιτωνεις και σε παγια εξοδα(βενζινες,αλογομουρηδες...) εχεις και καλυτερες επιδοσεις ,εννοειται οτι θα προτιμησεις το audi...
τα περι μηχανικης ανωτεροτητας του V6 τα απαντα το ιδιο το vag..ειδαμε ποιον κινητηρα εκανε η audi S
αλλα απο την αλλη μπορει καποιος να ισχυριστει οτι και η vw διαλεξε να εχει τον 3.2 ως κορυφαιο
τεσπα για ολους εχει ο...μπαξες -
μην πάρεις τίποτα ..... νοικιαζε κάθε εβδομμάδα ότι σου κάνει κέφι !!!
-
ωχχχχχ. παιδιά όλοι δίκοι έχετε. και γω περιμένω να το δω απο κοντά. στις φωτογραφίες το sportback καλό φαίνετε αλλά κάτι μου λέει πως δεν θα είναι έτσι στην πραγματικότητα.
θα αρχίσω να κοιτάω και την επιλογή του Α5 στα 211 που έχει αι ίδια ροπή, αλλά χάνω την τετρακίνηση καθώς ανεβαίνει πολύ μετά. -
Εμένα μου φαίνεται μια χαρά το S3 Sportback και ΣΑΦΩΣ και ΓΙΑ AUDI , ΕΙΝΑΙ σπορ: η Audi παραδοσιακά σαν πιο σπορ στην γκάμα της είχε και έχει τα Avant. Επομένως ένα τέτοιο S3, είναι συνεπέστατο με την...οικογενειακή παράδοση της φίρμας!
Βέβαια, είναι εντυπωσιακό το δίχως άλλο, να έχει ένας 21χρονος, ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά έχουμε δει και χειρότερα, οπότε γιατί όχι;
-
Διπλό ποστ...Διαγράφηκε.
-
@ d1ff , συμφωνώ και εγώ σε αυτό που γράφεις αλλα πρροφανώς για να λοξοκοιτάει s3 με 4 πόρτες προφανώς για κάποιους λόγους θέλει και λίγο χώρους+πρακτικότητα (χωρίς να έχει διευκρινήσει κιόλας). Κατα τα άλλα μπορεί να μη με ενθουσιάζει η αμερικάνικη αισθητική αλλά με τον κινητηρα δυναμίτη, την πίσω κίνηση, το μπλοκέ (στάνταρ δεν το έχει?), το καμπριο και την τιμή μάλλον μιλάμε για ευκαιρία!
@qsisvts, το Cupra είναι και αυτό μάλλον 'ευκαιρία'. Εχει τον κινητήρα του Edition30, S3 (σε detuned βερσιον μεν αλλά τα περιφερειακά και τα σωθικά είναι ίδια απ' όσο ξέρω), πρακτικότητα, ανεκτή εμφάνιση, εύκολο τιουνάρισμα στα ύψη (για όποιον τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο) ΑΛΛΑ έχει αίσχος εσωτερικό (και από εμφ'ανιση και από ποιότητα απ' ότι ακούγεται) και είναι εκνευριστικά σκληρό. Ειδικά με το τελευταίο χάνει και τον 'all around' χαρακτήρα που έχει το GTI και με 'τράβηξε'. Πάντως για την ποιόητητα που αναφέρεις πιστεύω χωρίς να είμαι ειδικός ότι η απόσταση μεταξύ Seat-VW είναι αρκετά πιο μεγάλη από VW-Audi και μάλιστα επειδή βιώνω την ποιότητα της VW χωρίς να με έχει ενθουσιάσει ΔΕΝ με έχει χαλάσει κιόλας. Μάλιστα εχω ένα τριγμό από το πίσω κάθισμα και λέω για πλάκα στο σύμβουλο σέρβις που είναι και φίλος 'καλά, δε μου το λέγες νωρίτερα να πάρω το Α3?!' και η απάντηση : 'Γιατί νομίζεις ότι είναι πιο στιβαρά τα Α3?' . Γενικά δεν νομίζω ότι ένα Γκολφ 5ετίας θα είναι 'Χάλια' και ένα Α3 πενταετίας θα περνά τη δεύτερη νεότητα. Προσωπικά έχω προσέξει απο περιοδικά και προσωπική ματιά ότι στην ποιότητα είναι Skoda-Seat πολύ κοντά και VW-Audi επίσης κοντά. Oπότε αν κάποιος πει 'παίρνω Α3 αντί για Γκολφ μόνο και μόνο γιατί είναι πιο ποιοτικό' προσωπικά ΔΕΝ τον πιστεύω χωρίς όμως και να τον αδικώ! Απλά συνήθως δεν το επιλέγει κάποιος για την ποιότητα (που αδιαμφισβήτητα υπάρχει!) αλλά για τη μούρη που κοντέυει να 'Φτάσει' τη μούρη της BMW και ίσως σε κάποιο κοινό να την έχει ξεπεράσει κιόλας.
Για την μοναδικότητα που αναφέρεις προσωπικά δεν είναι στις προτεραιότητες μου αλλιώς δεν θα επέλεγα Γκολφ (έστω και το 'γρήγορο'!) , θα έψαχαν κάτι πιο 'σπάνιο' ! Το κουπρα μπορεί να είναι πιο 'σπάνιο' αλλά ως γνωστόν το αμάξι το 'ζούμε' από μέσα και εκεί το Κούπρα 'πάσχει' τουλάχιστον στα μάτια μου. Σαν οδήγηση όμως μάλλον δεν θα με χάλαγε και πολύ για γρήγορη τέτοια αλλά όχι για κάθε μέρα σίγουρα !
Για τον εξακύλινδρο πάντως διαφωνώ! Ένας εξακύλινδρος θα είναι πάντα 'Εξακύλινδρος' (με ότι ++ έχει αυτό!) και ένας τουρμπισμένος τετρακύλινδρος θα είναι πάντα αυτό! Στο είχα γράψει και αλλού, μη μας φαίνονται 'άπιαστα' και σε όλους μαε έχει εντυπωθεί η εικόνα ότι δεν πρέπει να τα αγγίζουμε! νομίζεις ότι αν είχες αυτόν το κινητήρα θα ήσουν αισθητά πιο αργός.Ενα κλικ στις ρεπρίζ πιο κάτω δεν θα είχες αυτήν την 'έκρηξη' που έχει τώρα αλλά θα είχες πολλά άλλα συν. Απλά στην Ελλάδα τα 2000+ κυβικά μάθαμε να τα αποστρεφόμαστε μάλλον. Φυσικά μπορούμε να 'ζήσουμε' οδηγικά και με τον TFSI , ΔΕΝ ΤΟΝ ΜΕΙΩΝΩ !! Άλλωστε σε λίγους μήνες τρακοσαρίζει και στα άλογα ! (Και ειδικά με τα καπρίτσια του παιδιού της οικονομίας μάλλον ΜΟΝΟ TFSI πρέπει να κοιτάμε ή ανάλογες προσεγγίσεις και να ανάβουμε και κανένα καν'τηλι σε όλες τις εταιρίες που εξελίσσουν χαμηλών κυβικών κινητήρες! )
Τεσπα, ειμαι οφτοπικ ελαφρώς...
-
@ioannitis: μια διόρθωση μόνο, η Skoda είναι πολύ περισσότερο κοντά στη VW παρά στην Seat όσον αφορά την ποιότητα. Μάλιστα αν συγκρίνεις αντίστοιχα μοντέλα (πχ Jetta - Octavia 5) θα δυσκολευτείς να αποφασίσεις για το πιο είναι πιο καλοφτιαγμένο και ποιοτικό \
Τώρα για τον V6... έχετε μπει σε R32 να δείτε πως πάει και πως ακούγεται;
Επειδή S3 κυκλοφορούν πολλά και όλοι έχουμε ακούσει/δει κάποιο από κοντά να πηγαίνει φέτες, έχουν τον κλασσικό ήχο ενός τουρμπομοτέρ. Από την άλλη ο εξακύλινδρος κάνει απίστευτο ήχο, έχει ένα φοβερό γουργουρητό! Δεν ξέρω σε επιδόσεις τι λέει σε σύγκριση με S3 (μάλλον θα χάνει + στη βελτίωση ο τουρμπίσιος είναι πολύ μπροστά) πάντως η αίσθηση των 6 κυλίνδρων είναι άλλο πράμα Βέβαια αν μου τα χάριζαν κι εγώ S3 θα προτιμούσαΑ ένα μεγάλο πλην του V6 είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να κάψει λίγο. Πχ τα S3/Cupra κλπ μπορούν σε ταξίδι με χαμηλές στροφές να κάψουν 7-8 λίτρα. Το R32 δεν πέφτει κάτω από 10 με την καμία.
-
Ο χρήστης pande έγραψε:
γενικότερα είμαι ένας 21 χρονος με οδηγικές ανισυχίες και φίλους με evo που έχω βαρεθεί να βλέπω συνέχεια την άθλια αεροτομή τους.Καταρχήν, με το S3 θα εξακολουθείς να βλέπεις την αεροτομή τους, και κατά δεύτερον, η επιλογή αυτοκινήτου με σκοπό το να μη βλέπεις αεροτομές και πίσω φώτα άλλων δεν γίνεται για τους σωστούς λόγους.
Είσαι μικρός, ξεκόλλα από το τριπάκι της κόντρας τώρα που είναι νωρίς και ψάξε την αυτοκίνηση πιο ουσιαστικά. Το internet είναι ευλογία, ψάξε και θα βρεις και θα ανακαλύψεις πτυχές της αυτοκίνησης που θα σε συναρπάσουν περισσότερο από μία ξερή και ανούσια κόντρα για το ποιος έχει το πιο δυνατό αμάξι σε μια ευθεία.
s3 sportback