-
http://www.skai.gr/master_story.php?id=98572' target='_blank
Δεν καταβάλλουν αντίτιμο - 31/10/2008
Πολίτες της Λάρισας δεν πληρώνουν το αντίτιμο των διοδίων
Το παράδειγμα της Πάτρας ακολουθούν πολίτες της Λάρισας.
Αρνούνται να καταβάλλουν το αντίτιμο των διοδίων, υποστηρίζοντας ότι το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου δεν καλύπτει τα ευρωπαϊκά κριτήρια οδικών αξόνων.
Εκεί υπάρχει ο δρόμος Τέμπη - Λεπτοκαρυά με μία λωρίδα κυκλοφορίας και η κοινοπραξία έχει προχωρήσει στην αύξηση διοδίων.
Αφορά τμήμα μήκους 5 χιλιομέτρων μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών και στο σημείο συμβαίνουν πολύ συχνά τροχαία δυστυχήματα.
-
παιδια, επι της ουσιας τι γινεται! το τι λενε και τι θα συμβει αν τους στειλει κανεις κανενα ραβασακι δεν μας το λεει κανεις απ ολους αυτους που κανουν αυτες τις 'οργανωμενες' κινησεις..
Και στα αμαξια απο γερμανια, π.χ. δεν θα πρεπει να πληρωνουμε τελωνειο, βαση 'ευρωπαϊκων κριτηρίων', αλλα δεν εχω ακουσει κανεναν να μην πληρωνει.. 'η κανω λαθος??βασικα εμενα με ενδιαφερει αλλο.. αν το e-pass δουλευει στις λωριδες ΤΕΟ-πας?
-
Υπάρχει και απλούστερη λύση διαμαρτυρίας: πληρώνεις στα Τέμπη και παρακάμπτεις τη Λεπτοκαρυά.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Υπάρχει και απλούστερη λύση διαμαρτυρίας: πληρώνεις στα Τέμπη και παρακάμπτεις τη Λεπτοκαρυά.Το σωστό θα ήταν να πλήρωνες μόνο στα Τέμπη southbound και τη Λεπτοκαρυά northbound.
-
ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 25/9/08:
'ΤΟ καλοκαίρι του 1996 ήμασταν στην Ατλάντα, καλύπτοντας για την «Ε» τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μια μέρα, φύγαμε οδικώς από την πόλη για να επισκεφθούμε, από περιέργεια, την πόλη Athens, της εκεί Πολιτείας της Τζόρτζια. Βγαίνοντας από την Ατλάντα για να πάρουμε τον αυτοκινητόδρομο, σταματήσαμε στον έναν και μοναδικό σταθμό διοδίων που υπήρχε εκεί. Άλλοι περνούσαν με ηλεκτρονική κάρτα, άλλοι ρίχνοντας νομίσματα σε ένα χωνί, που τα «ζύγιζε» και, εάν ήταν εντάξει, άνοιγε αυτομάτως η μπάρα. Υπήρχε σε κάθε λωρίδα μια μεγάλη ηλεκτρονική οθόνη που έγραφε:
«Ο δρόμος αυτός κατασκευάστηκε με δικά σας λεφτά. Κόστισε τόσα. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχετε πληρώσει τόσα (και έβλεπες ότι συνεχώς άλλαζε, μειούμενο, το νούμερο του αρχικού κόστους). Μόλις εξοφληθεί αυτό το ποσόν, τα διόδια αυτά θα ξηλωθούν. Σας ευχαριστούμε».
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
παιδια, επι της ουσιας τι γινεται! το τι λενε και τι θα συμβει αν τους στειλει κανεις κανενα ραβασακι δεν μας το λεει κανεις απ ολους αυτους που κανουν αυτες τις 'οργανωμενες' κινησεις..
Και στα αμαξια απο γερμανια, π.χ. δεν θα πρεπει να πληρωνουμε τελωνειο, βαση 'ευρωπαϊκων κριτηρίων', αλλα δεν εχω ακουσει κανεναν να μην πληρωνει.. 'η κανω λαθος??βασικα εμενα με ενδιαφερει αλλο.. αν το e-pass δουλευει στις λωριδες ΤΕΟ-πας?
άλλο να μη πληρώσεις το κράτος και άλλο μια ιδιωτική εταιρία ρε!
ο κολλητός μου που είναι αρνητής των συγκεκριμένων διοδίων, συμπληρώνει μια δήλωση παραπόνων που δηλώνει πως ΔΕΝ θέλει να πληρώσει και όχι αυτή που απλά γράφεις το όνομα σου.
Του έστειλαν μια επιστολή που του αναφέρουν πως είναι υποχρωμένοι από το νόμο να εισπράτουν διόδια, χωρίς να αναφέρουν κάτι για διαδικασία είσπραξης ή οτιδήποτε άλλο.
Και εγώ το σκέφτομαι σοβαρά να περνάω charge free διαμαρτυρόμενος.
υγ το epass δεν δουλεύει εκεί. Μόνο στο δρόμο για τρίπολη -
Για τον ΕΟ Αθηνών - Πατρών υπάρχει και η λύση της παλαιάς ΕΟ. Το ενδιαφέρον είναι ότι όσοι βρεθούν εκεί και δουν τι γίνεται (από τα έργα υποδομής για τη νέα ΕΟ) ίσως να αναθεωρήσουν για το αν μιλάμε για χαράτσι ή όχι.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τον ΕΟ Αθηνών - Πατρών υπάρχει και η λύση της παλαιάς ΕΟ. Το ενδιαφέρον είναι ότι όσοι βρεθούν εκεί και δουν τι γίνεται (από τα έργα υποδομής για τη νέα ΕΟ) ίσως να αναθεωρήσουν για το αν μιλάμε για χαράτσι ή όχι.Ας περιμένουμε να τελειώσουν να δούμε τί θα βγει... Ο δρόμος έπρεπε να είναι εκεί εδώ και πολλά χρόνια. Καμία δικαιολογία σε πράσινους/μπλε/κόκκινους/ροζ και προσωπικά προσβάλλομαι να ζητάνε επιπλέον λεφτά μετά από τόσους φόρους.
Ας σκεφτούμε ότι στη Γερμανία μια χαρά Autobahn-System έχουνε χωρίς διόδια (για επιβατικά αυτοκίνητα), στην Αμερική επίσης οι Interstates είναι δωρεάν (πληρώνεις μόνο σε HOT lanes, γέφυρες και τούννελ αλλά μόνο σε περιπτώσεις μεγάλων πόλεων όπως S.Francisco, N.York κτλ και ουσιαστικά για λόγους traffic management). Kάθε φορά σε αυτή τη χώρα τις λάθος καινοτομίες πάμε και αντιγράφουμε. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Για τον ΕΟ Αθηνών - Πατρών υπάρχει και η λύση της παλαιάς ΕΟ. Το ενδιαφέρον είναι ότι όσοι βρεθούν εκεί και δουν τι γίνεται (από τα έργα υποδομής για τη νέα ΕΟ) ίσως να αναθεωρήσουν για το αν μιλάμε για χαράτσι ή όχι.
Ας περιμένουμε να τελειώσουν να δούμε τι θα βγει... Ο δρόμος έπρεπε να είναι εκεί εδώ και πολλά χρόνια. Καμία δικαιολογία σε πράσινους/μπλε/κόκκινους/ροζ και προσωπικά προσβάλλομαι να ζητάνε επιπλέον λεφτά μετά από τόσους φόρους.
Ας σκεφτούμε ότι στη Γερμανία μια χαρά Autobahn-System έχουνε χωρίς διόδια (για επιβατικά αυτοκίνητα), στην Αμερική επίσης οι Interstates είναι δωρεάν (πληρώνεις μόνο σε HOT lanes, γέφυρες και τούνελ αλλά μόνο σε περιπτώσεις μεγάλων πόλεων όπως S.Francisco, N.York κτλ και ουσιαστικά για λόγους traffic management). Κάθε φορά σε αυτή τη χώρα τις λάθος καινοτομίες πάμε και αντιγράφουμε.Το πρόβλημα Κώστα είναι ότι οι ανεκδιήγητοι αποφάσισαν τα Τέλη Κυκλοφορίας (Τ.Κ.) να δίδονται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) για κάλυψη των μισθολογικών αναγκών των εκτάκτων. Ο Αλογοσκούφης το ξετίναξε με την απόφαση φέτος να αυξήσει το ποσοστό των Τ.Κ. που πάει στους Ο.Τ.Α. από 50% σε 90%.
Πρακτικά το σύνολο των χρημάτων που πληρώνουμε ως τέλη πηγαίνει στις τσέπες των Δημάρχων και Νομαρχών για να καλύψει τις ανάγκες μισθοδοσίας των υμετέρων καθώς γνωρίζουμε όλοι το πως προσλαμβάνονται οι έκτακτοι και οι ωρομίσθιοι.
ΥΣ. Για το σύστημα της Γερμανίας τώρα. Αν έβγαινε ο Χ Υπουργός και ανακοίνωνε μία αύξηση στη τιμή της βενζίνης ή των Τ.Κ. για την κατάργηση των διοδίων θα είχαν πέσει τα κανάλια πάνω του γιατί επιβαρύνει κάποια κατηγορία ανθρώπων. Δεν διαφωνώ με το Γερμανικό σύστημα απλά πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει και κόστος χρήσης ενός αγαθού. Ίσως βέβαια αν είχα ζήσει Γερμανία ή Ελβετία και όχι Ιταλία ή Γαλλία, Αυστρία κλπ να είχα άλλη άποψη.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Θες να αντιδρασεις? Μην περνας απο τα διοδια! τοσο απλα! :γουατεβερ:
+1
Αν και να πω την αλήθεια, έχω ψηθεί απίστευτες φορές έτσι για το γαμώτο να συνεννοηθώ με φίλους και να 'σκάσουμε όλοι μαζί μύτη' με 500ρικο να δω πώς θα μας δώσει ψιλά?Μετά από λίγο δε θα έχει ρέστα...
Χμ... πόσο κάνουν τα διόδια.. Έστω 2.5 ευρώ
Εάν έχει 4 ταμεία και περνάει απο κάθε ταμείο έστω 1 αυτοκίνητο ανα 2 λεπτά τότε έχεις σε μια ώρα
4*(1/2)602,5 = 300 ευρώ.Άρα σε 10 ώρες έχεις 3000 ευρώ.
Και αυτό σε κάποια διόδια όπου περνάνε λίγα αυτοκίνητα...
Εάν μιλάς π.χ. για το Αίγιο, που νομίζω έχει 3 ταμεία, κάνε την πράξη με περίπου 2 αυτοκίνητα ανα 1 λεπτό 4603*2,5 = 1800 ευρώ την ώρα....
Οπότε όταν θα σκάσεις εσύ η ο οποιοσδήποτε με το 500άρικο, θα σου πεί (εάν είναι και αυτός μάγκας) 'κύριε, εάν δεν έχετε ψηλά, περιμένετε να φωνάξω τον υπεύθυνο να σας φέρουμε τα ρέστα... και θα περιμένεις κανα 20λεπτο στα διόδια ώστε να εξυπηρετηθείς..
Και μετά θα σου δώσει και 497,5 ευρώ σε 5ευρά και πιο ψηλά και θα σου χαμογελάει τρελά καθώς θα σε βλέπει να φεύγεις... -
@skous
το θέμα δεν είναι πόσα λεφτά μαζεύει το ταμείο, αλλά πότε υπάρχουν τα λεφτά αυτά διαθέσιμα.
Εκτός του ότι ήταν απλά μία σκέψη που και μόνο που το σκέφτομαι να το κάνω, αρχίζω και βαριέμαι , προσωπικά:
1)περνάω από τα διόδια του Ρίου συνήθως στις 5:30-6 το πρωί.Κατά πάσα πιθανότητα τις εισπράξεις της προηγούμενης μέρας τις έχουν 'στείλει' στα κεντρικά και έχουν κλείσει ταμείο.Και πόσα αμάξια θα έχουν περάσει από τότε? Και αν σκάσουμε μύτη 5 αμάξια με 500σάριο ταυτόχρονα, πρέπει να βρει 497,5€ x 5 = 2487,5€ ρέστα Δε λέω ότι είναι απίθανο να μην έχουν ρέστα, αλλά εφικτό αν περνάς τα διόδια τις ώρες που περνάω εγώ.2)μωρέ ας μου δώσει ρέστα σε ό,τι χαρτονόμισμα θέλει, χέστηκα.Λεφτά είναι και θα βρω να τα φέρω βόλτα αν είναι σε χαρτονομίσματα. Σε κέρματα μη μου τα δώσει μόνο (μονόευρα, πενηντάλεπτα κτλ), γιατί θα πρέπει να κουβαλάω μία σακούλα του σουπερμάρκετ μαζί μου...
3)Αντιδρώ με πολύ καλύτερο τρόπο (όπως έγραψα και πιο κάτω στο ίδιο post, παρότι με το quote κόπηκε).Πάω ένα μικρό κομματάκι από την παλιά 'Εθνική' Πατρών-Κορίνθου και τους γράφω στα @@ μου και πλέον γλιτώνω όλο το ποσό των διοδίων.Παλιότερα που τα λεφτά ήταν λίγα (σχετικά) έλεγα 'δε γ@μιέται' και περνούσα κανονικά.
ΥΓ:Τα διόδια στο Ρίο (και του Αιγίου αντίστοιχα) έχουν 2,80€ Ήταν ήδη πολύ ακριβά τα διόδια για την ποιότητα του συγκεκριμένου δρόμου.Με την αύξηση, πλέον μου φαίνεται κλεψιά.
ΥΓ2:Ο κύριος λόγος που 'τα έχω πάρει' με τα ακριβά διόδια στον συγκεκριμένο δρόμο είναι γιατί εγώ δεν πληρώνομαι ποτέ προκαταβολικά.Πάντα κάνω τη δουλειά μου και πληρώνομαι στο τέλος.Πληρωμή προκαταβολικά, πρώτη φορά βλέπω... Η πληρωμή θα ήταν και ένας μοχλός πίεσης από το κράτος για να τους πιέσει να τελειώσουν τα έργα νωρίτερα.Τώρα αυτοί πληρώνονται κανονικά πριν καν ξεκινήσουν τα έργα (εντάξει έφτιαξαν 100m συνολικά και κάτι έγινε) και θα συνεχίσουν να πληρώνονται και μετά που θα τελειώσουν.Ποιός ο λόγος να βιαστούν? -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το πρόβλημα Κώστα είναι ότι οι ανεκδιήγητοι αποφάσισαν τα Τέλη Κυκλοφορίας (Τ.Κ.) να δίδονται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) για κάλυψη των μισθολογικών αναγκών των εκτάκτων. Ο Αλογοσκούφης το ξετίναξε με την απόφαση φέτος να αυξήσει το ποσοστό των Τ.Κ. που πάει στους Ο.Τ.Α. από 50% σε 90%.
Πρακτικά το σύνολο των χρημάτων που πληρώνουμε ως τέλη πηγαίνει στις τσέπες των Δημάρχων και Νομαρχών για να καλύψει τις ανάγκες μισθοδοσίας των υμετέρων καθώς γνωρίζουμε όλοι το πως προσλαμβάνονται οι έκτακτοι και οι ωρομίσθιοι.
Ακριβώς, ακριβώς, ακριβώς... και για τις δυο παραγράφους.
ΥΣ. Για το σύστημα της Γερμανίας τώρα. Αν έβγαινε ο Χ Υπουργός και ανακοίνωνε μία αύξηση στη τιμή της βενζίνης ή των Τ.Κ. για την κατάργηση των διοδίων θα είχαν πέσει τα κανάλια πάνω του γιατί επιβαρύνει κάποια κατηγορία ανθρώπων. Δεν διαφωνώ με το Γερμανικό σύστημα απλά πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει και κόστος χρήσης ενός αγαθού. Ίσως βέβαια αν είχα ζήσει Γερμανία ή Ελβετία και όχι Ιταλία ή Γαλλία, Αυστρία κλπ να είχα άλλη άποψη.
Στο τελευταίο που λες ας εστιάσουμε... έχει να κάνει με το ποιό σύστημα έχεις δει να λειτουργεί. Π.χ. στις ΗΠΑ η αίσθηση ότι το κράτος θα φροντίσει για όλα (προφανώς χρησιμοποιώντας τα χρήματα που μαζεύει από εσένα και τους φόρους σου) είναι πάρα πολύ έντονη και δικαιολογημένη από την καθημερινή εμπειρία. Γι'αυτό σου φαίνεται αδιανόητο να πληρώσεις επιπλέον για βασικά αγαθά, όπως είναι οι δρόμοι και η χρήση του ΙΧ στις ΗΠΑ. Βέβαια, η εισαγωγή των HOT (High Occupancy Toll) lanes από ιδιωτικές εταιρίες γίνεται πολύ ύπουλα και δεν ξέρω πόσο το δημόσιο σύστημα θα συνεχίσει να υποστηρίζει τέτοια τεράστια έκταση υποδομής. Κανονικά θα έπρεπε να κατασκευάζουν νέες λωρίδες και να κάνουν σημαντικά έργα βελτίωσης χωρητικότητας, αλλά τα πασαλείφουν και καταλήγουν απλά να ρουφάνε παρασιτικά χρήματα από κρατικούς δρόμους. Ήδη όλα τα DOT (Department of Transportation - σαν υπουργεία Μεταφορών για κάθε Πολιτεία) έχουν αποφασίσει μεγάλες περικοπές σε χρηματοδότηση και έργα, που επηρεάζει ΚΑΙ την έρευνα (συχνά αλληλοσυνδεόμενα).
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ας σκεφτούμε ότι στη Γερμανία μια χαρά Autobahn-System έχουνε χωρίς διόδια (για επιβατικά αυτοκίνητα), στην Αμερική επίσης οι Interstates είναι δωρεάν (πληρώνεις μόνο σε HOT lanes, γέφυρες και τούννελ αλλά μόνο σε περιπτώσεις μεγάλων πόλεων όπως S.Francisco, N.York κτλ και ουσιαστικά για λόγους traffic management). Kάθε φορά σε αυτή τη χώρα τις λάθος καινοτομίες πάμε και αντιγράφουμε.
Εν τέλει, κανένας δρόμος δεν είναι εντελώς τζάμπα. Ή θα το πληρώσεις με τη χρήση, ή μέσω της γενικής φορολογίας.
Στις ΗΠΑ απ'ότι θυμάμαι όλοι οι Ιχχχ είναι 'δωρεάν' γιατί χρηματοδοτούνται από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και πληρώνεις μόνο σε turnpikes και γέφυρες/σήραγγες όπως λες.
Το θέμα όμως είναι να γίνεται σωστή διαχείρηση των χρημάτων που δίνουμε (είτε με τη χρήση, είτε με τους φόρους μας), που στην Ελλάδα ΔΕΝ γίνεται. Για να λέμε πάντως τα πράγματα με το όνομα τους, και στην Αμερική γίνεται κακοδιαχείρηση (ψάξτε για το Big Dig στη Βοστώνη, ένα έργο με εντελώς 'ελληνική' χροιά ), απλώς εκεί αυτό είναι εξαίρεση...
-
Το Big Dig δεν ήταν ακριβώς πρόβλημα κακοδιαχείρισης... αλλά εκτιμήσεων για το πόσο εύκολα και γρήγορα θα μπορούσε να τελειώσει και για το τί κυκλοφοριακές συνθήκες θα επικρατούσαν όταν το έργο τελείωνε. Μέσα σε όλο αυτό το χαμό και με τόσα χρόνια διάρκεια έργου είναι λογικό να υπάρχει και θολά σημεία στη διαχείριση των χρημάτων...
Αλλά believe me, στις ΗΠΑ νιώθεις πραγματικά ότι το κράτος είναι ένας οργανισμός που λειτουργεί και χρωστάς πάρα πολλά από την καθημερινή εύκολη ζωή σου σε αυτό ακριβώς το γεγονός. Υποδομές, δημόσιες υπηρεσίες, εξυπηρέτηση πολιτών, συναλλαγές με το κράτος. Δεν ξέρω αν εκτιμούν οι Αμερικάνοι αυτή τη λειτουργία του κράτους τους, αλλά αν έχεις δει το χάος της Ελλάδας καταλαβαίνεις αμέσως τη διαφορά. Γι'αυτό, βεβαίως, κι αν συμβεί οποιαδήποτε στραβή θα νομίζουν ότι έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι... όπως άρχισαν να νιώθουν με την τελευταία κρίση.
Όσο για τα διόδια, όπου υπάρχουν είναι και ακριβούτσικα (4 δολλάρια για να περάσεις γέφυρες στη Bay Area του San Fransisco, 10+ σε κάποια τούννελ της Νέας Υόρκης), αλλά με μια αξιοπρεπή δουλειά σου φαίνονται πολύ λογικά τα ποσά. Στην Ελλάδα όμως τα 3 ευρώ σχεδόν της Αττικής Οδού, τα 2.80 της Εθνικής Οδού, είναι μεγάλο θέμα για τους μισθούς που παίρνουμε. -
Ξέρει κανείς τις ακριβείς χιλιομετρικές θέσεις των σταθμών διοδίων στις εθνικές οδούς;
-
Από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009:
**Ειδοποιητήρια για αντιρρησίες διοδίων Πάτρας **
Από την εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή της εθνικής οδού
Του Ηλια KανιστραΠΑΤΡΑ. Ξεπερνούν τους 800 οι οδηγοί που έχουν αρνηθεί να πληρώσουν διόδια στο Ρίο και το Ζευγολατιό, στην εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, αντιδρώντας στην αύξηση που επιβλήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο. Εκκρεμεί αίτηση ασφαλιστικών μέτρων την οποία έχουν καταθέσει πολίτες της Πάτρας, ζητώντας να μην πληρώνουν διόδια. Ομως η συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων, που είχε προσδιοριστεί για χθες, αναβλήθηκε για τις 11 Μαρτίου, λόγω της αποχής των δικηγόρων. Επίσης και ο δικηγορικός σύλλογος Πατρών αναμένεται μέσα στις επόμενες ημέρες να καταθέσει αγωγή.
Συγκεκριμένα, πολίτες επικαλούνται οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχετικά με τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν σε μία εθνική οδό προκειμένου να επιβάλλονται διόδια, τις οποίες η Πατρών - Κορίνθου δεν πληροί. Για παράδειγμα, στην εθνική οδό υπάρχει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, μόνο τα 30 από τα 120 συνολικά χιλιόμετρα έχουν στηθαίο ασφαλείας, ενώ σε περίπου 100 χιλιόμετρα στην Πατρών - Κορίνθου δεν υπάρχει φωτισμός. Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση οι πολίτες αρνούνται να προπληρώσουν το έργο, για την εκτέλεση του οποίου οι κύριες εργασίες δεν έχουν καν ξεκινήσει.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έως σήμερα έχουν αρνηθεί να πληρώσουν διόδια. Σε αυτήν την περίπτωση οι υπάλληλοι των σταθμών ζητούν από τους οδηγούς να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους σε ένα έντυπο. Στη συνέχεια η εταιρεία, που έχει αναλάβει την ανακατασκευή του δρόμου και την εκμετάλλευση των διοδίων, αποστέλλει στους οδηγούς υπενθύμιση οφειλής μέσω της οποίας τους γνωστοποιεί ότι είναι αντιμέτωποι με αστικές και ποινικές ευθύνες. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα καλείται η αστυνομία, αλλά μετά την κατάργηση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας η τροχαία δεν μπορεί πλέον να επιβάλλει πρόστιμο σε όσους οδηγούς δεν πληρώνουν διόδια. Σύμφωνα με τον δικηγόρο κ. Ακη Βαβαρούτα, η εταιρεία δεν έχει το δικαίωμα να ζητήσει ή να επιβάλει πρόστιμα, αφού κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης.
Από Φεβρουάριο το έργο
Από την πλευρά της εταιρείας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, που έχει αναλάβει το έργο, σημειώνεται ότι είναι νόμιμη η είσπραξη των διοδίων. Συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι τροποποιήθηκε η κοινοτική οδηγία με βάση την οποία δίνεται το δικαίωμα στα κράτη-μέλη να επιβάλλουν διόδια στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο, στο οποίο έχει ενταχθεί και ο άξονας Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα. Επίσης προστίθεται ότι η σύμβαση παραχώρησης και όλες οι σχετικές ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων και οι ρυθμίσεις περί διοδίων που αφορούν το έργο, υπεβλήθησαν στον έλεγχο των αρμοδίων οργάνων της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Πάντως, έως τώρα, στην Πατρών - Κορίνθου έχουν ξεκινήσει μόνο οι εργασίες συντήρησης του οδικού δικτύου. Συγκεκριμένα έχει γίνει ή γίνεται καθαρισμός των φρεατίων, καθαρισμός ή αντικατάσταση των σημάτων κυκλοφορίας, βελτίωση του φωτισμού σε κόμβους, αντικατάσταση των στηθαίων, κόψιμο δέντρων εκεί που εμποδίζεται η ορατότητα κατά την οδήγηση και αποκατάσταση στις λακκούβες. Παράλληλα ολοκληρώθηκαν κάποιες απαλλοτριώσεις, γεωλογικές και αρχαιολογικές έρευνες.
Σχετικά με την έναρξη των εργασιών η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ υπολογίζει ότι τον Φεβρουάριο θα εγκατασταθούν τα εργοτάξια. Μάλιστα, εκτιμάται ότι το έργο θα εξελίσσεται ταυτόχρονα σε όλο το μήκος της Κορίνθου - Πατρών, οπότε σε τμήματα της οδού οι οδηγοί θα αναγκάζονται να περιοριστούν σε μια λωρίδα.
-
Μα ήδη δεν περιοριζόμαστε σε μία λωρίδα? Μήπως ρε παιδιά είναι 2 οι λωρίδες ανά κατεύθυνση και δεν το βλέπω εγώ ή μήπως θα σταματάνε το ένα ρεύμα για να περάσει το άλλο και μετά αντίθετα, όπως γίνεται σε κάποιους δρόμους με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση μέσα στις πόλεις?
Τι άλλο θα ακούσω ο άνθρωπας...ΥΓ:Εγώ απλά πηγαίνω από τον παλιό δρόμο ένα κομματάκι (από Πάτρα προς Αθήνα γιατί από Αθήνα προς Πάτρα δεν τα γλιτώνεις τα διόδια εύκολα) και έτσι ούτε γάτα ούτε ζημιά...
-
Δεν πρεπει να πληρωνουμε διοδια διοτι ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ διοτι οταν οδηγεις φτανοντας σε διοδια ψαχνεις να βρεις το ποσο των διοδιων και δεν κοιτας τον δρομο. Εαν ειναι και νυχτα ... και εαν γινεται καθε τοσο σιγουρα θα θα γινει ατυχημα καποια στιγμη.
Δηλαδη εγω που ταξιδευω θεσσαλονικη να δω την οικογενοια μου να παω παιχνιδια στα παιδια μου και να τα παω βολτα θα πρεπει να το ελλατωσω να μην τα βλεπω. Και γιατι στην Γερμανια δεν εχει διοδια ουτε σε αλλες χωρες της Ευρωπης? Ειμαστε κοροιδα εμεις να πληρωνουμε?Και γιατι εφοσον ο ΠΑΘΕ κατασκευαστηκε απο εμας και την Ευρωπαικη ενωση εισπρατει ιδιωτης?
Ποιος Τον ελεγχει και ποιος βαζει τις τιμες?
Ας μην μιλαμε για ακριβα αγροτικα προιοντα λοιπον γιατι για να παει ο αγροτης στο χωραφι η να παει τα προιοντα στην αγορα πληρωνει διοδια.
Η Ευρωπη εχει θεσει τερμα στα μονωπωλια υπαρχει αλλος τροπος να παει κανεις απο Αθηνα θεσσςλονικη χωρις να πληρωσει η να διαλεξει εταιρια? Που μπορει να παραπονεθει να παρει τα χρηματα που πληρωσε για επισκευη το αυτοκινητου απο αδεσποτα ζωα στο δρομο , παραπλανητικες πινακιδες ,λακουβες,αντικειμενα μη επαρκη φωτισμο.
Ο δρομος εχει την δικη του ιστορια και εχει κανει πολυ κοσμο πλουσιο. Εργολαβους πολιτικους και τωρα ιδιωτες.
Εμεις βλεπουμε και πληρωνουμε. Πρεπει να κανουμε κατι να σταματησει.
Προτεινω να συσταθει παλι το Τ.Ε.Ο να πληρωνουμε ενα εισιτηριο οπως στην Αυστρια και να ισχυει για 10 -20- 30 ημερες αναλογα και τα χρηματα αυτα να δινιονται για συντηρηση. Απλο δικαιο χωρις τριτους με ελεγχο κρατικο.
Προσωπικα εχω μαθει ολους τους παραδρομους μεχρι Θεσσαλονικη και βλεπω τελικα τα παιδια μου χωρις να χαρατσι.Απλα καθυστερω.Το θέμα ενώθηκε με παλαιότερο [mod]
-
Ε, δεν είναι έτσι όπως τα λες... αν και συμφωνώ με την απογοήτευσή σου (8 φορές μετωπικά διόδια πλήρωσα τη Δευτέρα...).
Υπάρχουν και χώρες που πληρώνουν και μάλιστα πολύ περισσότερα...(και πληρώναν κι από παλιά που οι δρόμοι τους δεν ήταν όπως σήμερα).
Τα δραματικά για τα παιδάκια σου δεν έχουν νόημα.... όποιος πάει στο δρόμο έχει κάποιο λόγο... άλλωστε αν δεν σου αρέσει πας από άλλους δρόμους, με λεωφορεία, τραίνα κι αεροπλάνα δεν σου απαγορεύει κανείς να δεις τα παιδάκια σου... δεν υπάρχει μονοπώλιο.
Εναλλακτικές διαδρομές υπάρχουν και μπορείς να επιλέξεις αν θα τις προτιμήσεις γιατί θέλεις να φτάσεις κάποτε.... και αν πάς Αθ-Θεσ από παράδρομους θα χάσεις πολύ χρόνο, θα κουραστείς πολύ και θα εκτεθείς σε πολλούς κινδύνους.
Πολλούς δρόμους τους έφτιαξαν ή τους συντηρούν οι ιδιωτικές εταιρείες με λίγα λεφτά του κράτους και της Ευρώπης και πολλά δικά τους με δάνεια που πρέπει να ξεχρεώσουν με λεφτά του κράτους=διόδια. Τις τιμές τις καθορίζει ο πολίτης μέσω των εκλεγμένων εκπροσώπων του!! Τουλάχιστον έτσι έχουμε δρόμους (ακριβούς αλλά δρόμους).
Φυσικά και έχεις δικαίωμα να τους πας στα δικαστήρια για κακοτεχνίες κλπ. Μπορεί κάποτε (αθάνατη ελληνική δικαιοσύνη) να δικαιωθείς!!
Συμφωνώ με την κατάργηση των μετωπικών διοδίων και αλλαγή της μεθόδου πληρωμής (ή και κατάργησης αλλά δεν γίνεται...) -
Να μας ονομασετε αυτες τις χωρες διοτι εμεις στην Γερμανια δεν εχουμε διοδια μεχρι σημερα.Το ιδιο και η Ολλανδια που ταξιδευω συχνα. Για την Αυστρια σας ειπα. Εσας σας αρεσει να πληρωνετε.αδικα Σε λιγο σας ευχομαι να εχετε διοδια και εξω απο το σπιτι σας κυριε.
Να ξερετε οτι τα διοδια ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ και θα παψουν να λειτουργουν
Τωρα εαν εσεις θελετε να αλλαξουμε τροπο ζωης υπαρχει και το ποδηλατο δε λεω εχετε δικιο με σχαρα να κουβαλησω οτι αντικειμενα και παιχνιδια που χρειαζεται να τους παω και μετα να τα βαλω στο λεωφορειο να τα παω για μπανιο μεχρι την χαλκιδικη. Μαλλον πλακα κανετε . Αν το λετε σοβαρα επισκευθειτε εναν καλο γιατρο
ευχαριστω
Διόδια