-
Επείδη βρήκα σε 2 topics ( Renault forum και αυτοκίνητο στα 12.000 euro) δίλημμα του χρήστη GeoKy σχετικά με τα 2 αυτοκίνητα ανοίγω εδώ θέμα για να καταγράψουμε απόψεις και να βοηθήσουμε!
-
Επείδη βρήκα σε 2 topics ( Renault forum και αυτοκίνητο στα 12.000 euro) δίλημμα του χρήστη GeoKy σχετικά με τα 2 αυτοκίνητα ανοίγω εδώ θέμα για να καταγράψουμε απόψεις και να βοηθήσουμε!
-
Επείδη βρήκα σε 2 topics ( Renault forum και αυτοκίνητο στα 12.000 euro) δίλημμα του χρήστη GeoKy σχετικά με τα 2 αυτοκίνητα ανοίγω εδώ θέμα για να καταγράψουμε απόψεις και να βοηθήσουμε!
-
Καταρχάς από πλευράς κινητήρων έχουμε για το Ι10 2 εκδόσεις έναν 1.1 με 66 άλογα και έναν 1.2 νομίζω 74(?) άλογα. Για το Twingo 3 επιλογές 1.2 8V 60 hp,1.2 16V 76 hp,1.2 TCE 100hp. Θεωρώ πως είτε το 8βαλβιδο είτε το 16βαλβιδο της Renault υπερέχουν του κινητήρα της Hyundai και πρέπει να είναι και πολύ πιο ήρεμοι σε λειτουργία. Εξάλλου είναι 2 σύνολα που τα φοράνε χρόνια τα Renault και είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα. Από πλευράς πλαισίου ανάρτησης το Twingo βασίζεται στο Clio II το οποίο είναι λίγο πολύ γνωστό και αρκετά καλό. Στο πακέτο με το κινητήρα 76 hp μπορεί να γίνει θεωρώ αρκετά διασκεδαστικό για το μέγεθος του. Από την άλλη το I10 δεν έχει το κράτημα του Twingo θεωρώ και στις στροφές γέρνει αρκετά. Και σίγουρα το Twingo με τα 76 άλογα σε βγάζει πολύ πιο ξεκούραστα σε ένα ταξίδι εθνική από το I10.
Από πλευράς σχεδίασης το twingo εξωτερικά είναι πολύ πιο φρέσκο και πουλ μουρ από το I10 το οποίο δείχνει σαν μια βελτιωμένη έκδοση του Atos. Εσωτερικά είναι πολύ ευχάριστο και φωτεινό το Twingo αλλά η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας σε πολλούς δεν αρέσει αλλά σίγουρα σε ποιότητα υλικών υπερέχει ξεκάθαρα του I10.
Από πλευράς κατανάλωσης και τα 2 κυμαίνονται στα 5,κάτι και στις 2 βασικές τους εκδοχές απλώς το Ι10 έχει πολύ μικρό ρεζερβουάρ. Σε εξοδα μια από τα ίδια είναι. Στα θετικά του Ι10 τα 5 χρόνια εργοστασιακή εγγυήση σε αντίθεση με τα 2 του Twingo. Από την άλλη το Twingo παρέχει δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια.
Από πλευράς τιμής θεωρώ ότι το I10 από τη στιγμή που είδαν ότι πουλάει καλά το έχουν λιγάκι τσιμπημένο σε σχέση με αυτά που προσφέρει.
Ενδεικτικές προτεινόμενες εκδόσεις από εμένα:
Renault Twingo 1.2 60 hp Expression: 10.300
Ηyundai Atos 1.1 GL 2AB A/W: 10.050
Renault Twingo 1.2 76 hp Expression: 10.800
Renault Twingo 1.2 76 hp Dynamic: 11.800 έκδοση με full εξοπλισμό.
Hyundai Atos 1.2 GL 2AB A/W: 10.250
Hyundai Atos 1.2 Gl 4AB A/W: 11050Βέβαια οι παραπάνω τιμές είναι με κάποια προσφορά απ'ότι αναφέρει στο Hyundai.gr δεν ξέρω αν ισχύουν ακόμη. Υπολογίζεις 200 euro για μεταλλικό χρώμα στο Ι10, 230 στο twingo. 200 περίπου και στα 2 για πινακίδες και έξοδα ταξινόμησης.Αναλυτικά για εξοπλισμούς δες στις ιστοσελίδες των εταιριών.
Πάντως γενικότερα θεωρώ ότι το twingo είναι πολύ πιο αξιόλογο πακέτο από το Ι10 που τείνει στο χαρακτηρισμό 'κουβαδάκι'.
-
Κοίτα και το Panda.
Δεν είναι τυχαίο το πρώτο σε πωλήσεις εδώ και χρόνια στην κατηγορία -
Τβίγκος από μένα...
-
άλλη μια
-
To Panda είναι σίγουρα αξιόπιστη λύση. Απλώς μια καλή έκδοση πχ 1.2 Emotion ξεκινάει από 11990 και έχει μόνο 60 άλογα, όταν στα ίδια λεφτά παίρνεις Twingo 1.2 Dynamic με 76 hp και υπερέχει κατά πολύ σε εξοπλισμό του Panda. Συμφερουσα επιλογή είναι μόνο το Panda 100 αλλά και εκεί πάμε σύγκριση με το GΤ όπου και πάλι θεωρώ ότι υπερέχει και σε στήσιμο και σε εξοπλισμό. Και στις απλές εκδόσεις θεωρώ ότι στο πακέτο κινητήρας-πλαίσιο-στήσιμο-ποιότητα το twingo είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
Για όγκους πωλήσεων δεν μπορούμε να συγκρίνουμε καθότι το Twingo είναι ένα μοντέλο που ξεκίνησε ουσιαστικά καριέρα στην Ελλάδα τον προηγούμενο μήνα. Εξάλλου και στο I10 και στο Panda κάτι χιλιάδες από τις πωλήσεις τους είναι εταιρικά/leasing ή νοικιάρικα.
-
Εγώ γιατί τα βλέπω σαν 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα προς 2 διαφορετικές κατευθύνσεις?
Το ένα 3θυρο το άλλο 5θυρο.
Εμφανισιακά το μικρό Twingo δεν έχει καμία σχέση με τις τουρμποκίνητες, μεγάλες εκδόσεις του παρόλ' αυτά συμπαθητικό. Το Ι10 είναι το κλασικό 'ημίψηλο' με το αρκετό ύψος αλλά και το περιορισμένο πλάτος, αρκετά μοντέρνο, με κινητήρα λίγο ... παλιάς 'ιπποδύναμης', ακριβό τουλάχιστον στα τεχνικά του στοιχεία αλλά με προίκα το φτηνό after sales της Hyundai σε αντίθεση με το Renault που τέτοια προίκα δεν την έχει.
Το Twingo θα το συνέκρινα με το VW Fox και θα το έβγαζα φυσικά νικητή και το I10 με το Splash/Agila, το Panda ή το Picanto και θα το έβγαζα δευτερο πίσω απο το Σουζουκοπελ( ), μαζί με το Panda (εκτός 100αριού).Τώρα απο τα 2 του θέματος ... το Ι10 λόγω της ύπαρξης πίσω θυρών και του φτηνότερου (φαντάζομαι και ελπίζω) aftersales.
-
Σε καποια φαση ημουν και αναμεσα στο Picanto η το Getz 1.4 ..
Το πρωτο το ψιλοαπερριψα χωρις να ξερω γιατι - -, το δευτερο λογω ψιλοπαλιας σχεδιασης, γνωμη μου παντα
-
Για πες τι εξοπλισμό φέρει το twingo..
Ρωτάω, γιατί το συγκρίνεις με το PANDA emotion και λες ότι είναι φτωχό (το PANDA)..
-
Fiat Panda 1.2 Emotion 60 hp: Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, ABS/EBD, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρος, κεντρικό κλείδωμα, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ'υψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα 50-50 και 2 προσκέφαλα,προβολείς ομίχλης, κλιματισμός, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ'ύψος, ζάντες αλουμινίου 14', χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηχοσύστημα με cd player και mp3.
Renault Twingo 1.2 Dynamic 76 hp: Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός οδηγού/συνοδηγού, ABS/EBD, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρος, κεντρικό κλείδωμα, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ'υψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα 50-50 και 2 προσκέφαλα,προβολείς ομίχλης, κλιματισμός, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ'ύψος, ζάντες αλουμινίου 14', χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηχοσύστημα με cd player και mp3, sport καθίσματα ( τα οποία αξίζει να περάσεις από εκθεση να τα θαυμάσεις και μάλιστα πίσω στην έκδοση Dynamic είναι 2 μενονωμένα καθίσματα που σύρονται χωριστά το καθένα και είναι σαν του οδηγού/συνοδηγού).
Στο Panda έχει αυτόματο κλιματισμό. Στο twingo έχει χειροκίνητο. Αλλα υπάρχει το πακέτο ανεσης και με 300 euro έχει ηλεκτρονικό κλιματισμό και αισθητηρες βροχής και φωτεινότητας. Στο Panda προσθέτεις αλλά 260 euro για συρόμενα πίσω διαιρούμενα καθίσματα και καμία σχέση με τα sport της έκδοσης Dynamic. 260 euro για πλευρικούς αερόσακους. To μεταλλικό χρώμα έχει 230 στο twingo και 250 στο Panda.
Αρα στο ταμείο έχουμε μιλόντας για ίδιο εξοπλισμό:
**Fiat Panda 1.2 60 hp Emotion: 11990+260+260+250=12760
Renault Twingo 1.2 76 hp Dynamic: 11800+300+230=12330
με τη βασική διαφορά ότι ο κινητήρας του Twingo αποδίδει 76 άλογα και όχι 60** και πάλι να υπερέχει στις λεπτομέρειες εξοπλισμού (πχ καθίσματα, αισθητήρες φωτεινότητας/βροχής).
-
καλα τα περισσότερα panda αλλά και τα i10 σημειωνουν πωλησεις σαν νοικιάρικα
το i10 μου φαίνεται πάρα πολύ καλή επιλογή σαν CRDi αλλιώς με τιποτα
-
Με 11.500 παίρνεις mazda 2 με 75 αλογάκια και αλλάζεις ιμάντες κάθε 10 χρόνια ή 160,000 χλμ.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Fiat Panda 1.2 Emotion 60 hp: Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, ABS/EBD, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρος, κεντρικό κλείδωμα, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ'υψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα 50-50 και 2 προσκέφαλα,προβολείς ομίχλης, κλιματισμός, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ'ύψος, ζάντες αλουμινίου 14', χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηχοσύστημα με cd player και mp3.Renault Twingo 1.2 Dynamic 76 hp: Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός οδηγού/συνοδηγού, ABS/EBD, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρος, κεντρικό κλείδωμα, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ'υψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα 50-50 και 2 προσκέφαλα,προβολείς ομίχλης, κλιματισμός, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ'ύψος, ζάντες αλουμινίου 14', χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηχοσύστημα με cd player και mp3, sport καθίσματα ( τα οποία αξίζει να περάσεις από εκθεση να τα θαυμάσεις και μάλιστα πίσω στην έκδοση Dynamic είναι 2 μενονωμένα καθίσματα που σύρονται χωριστά το καθένα και είναι σαν του οδηγού/συνοδηγού).
Στο Panda έχει αυτόματο κλιματισμό. Στο twingo έχει χειροκίνητο. Αλλα υπάρχει το πακέτο ανεσης και με 300 euro έχει ηλεκτρονικό κλιματισμό και αισθητηρες βροχής και φωτεινότητας. Στο Panda προσθέτεις αλλά 260 euro για συρόμενα πίσω διαιρούμενα καθίσματα και καμία σχέση με τα sport της έκδοσης Dynamic. 260 euro για πλευρικούς αερόσακους. To μεταλλικό χρώμα έχει 230 στο twingo και 250 στο Panda.
Αρα στο ταμείο έχουμε μιλόντας για ίδιο εξοπλισμό:
**Fiat Panda 1.2 60 hp Emotion: 11990+260+260+250=12760
Renault Twingo 1.2 76 hp Dynamic: 11800+300+230=12330
με τη βασική διαφορά ότι ο κινητήρας του Twingo αποδίδει 76 άλογα και όχι 60** και πάλι να υπερέχει στις λεπτομέρειες εξοπλισμού (πχ καθίσματα, αισθητήρες φωτεινότητας/βροχής).
Να πάμε και στο κόστος συντήρησης ή στην μεταπωλήτική αξία?
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Με 11.500 παίρνεις mazda 2 με 75 αλογάκια και αλλάζεις ιμάντες κάθε 10 χρόνια ή 160,000 χλμ.http://www.mazda.gr/owning/maintenance/pdf/mazda2.pdf' target='_blank
Τώρα, το γλυκοκοιτάζω.
Σαν αυτοκίνητο για την σύζυγο. Όχι για εμένα. Νομίζω ότι δεν μου φτάνει.. -
Για τον εξοπλισμό μάλλον σε έπεισα ότι υπερισχύει το Twingo.
Ως προς το κόστος συντήρησης έχουμε και λέμε:
- Κατανάλωση ακριβώς την ίδια το Twingo 1.2 16v 76hp με το Panda 1.2 60 hp αν και ανόμοια η σύγκριση καθότι το σωστό θα ήταν να το συγκρίνουμε με το Twingo 1.2 8v 60hp όπου το Twingo είναι ένα λίτρο κάτω (σύμφωνα με τα στοιχεία που βρήκα στο autobild). Αρα και με τους δυο κινητηρες πιο οικονομικο το Twingo. Στους ίδιους ίππους λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης, στο 76 αρι άλλες επιδόσεις άλλη ιπποδύναμη και έχει κατανάλωση όσο το 60αρι panda.
- Ασφάλιστρα: ίδια
- Σηματάκι: ίδιο
- Κόστος συντήρησης: σε αξιοπιστία renault και fiat κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα περίπου αρα το να σου τύχει μια απρόοπτη βλάβη. Για τις προγραμματισμένες επισκευές από την άνοιξη και μετά οι τιμές έχουν πέσει και στα ανταλλακτικά και στην εργατοώρα στη Renault από τότε που άλλαξε η αντιπροσώπευση, ίσως όχι σε όλες ακόμη τις αντιπροσωπείες αλλά έχουν πέσει αισθητά. Αναμένεται να πέσουν κι άλλο βάσει δηλώσεων του διευθυντή της PGA. Μπορεί πλεον να κινούνται και στα ίδια επίπεδα με τη Fiat. Αλλά δυστυχώς το κακό όνομα που δημιούργησε η MAVA στο aftersales τόσο στις τιμές όσο και στην εξυπηρέτηση θα κάνει πολύ καιρό να φύγει από τη συνείδηση του Ελληνα καταναλωτή. Πάντως σίγουρα πρέπει να περάσει καιρός για να αποδειχθεί ότι το after sales της Renault είναι καλό από όλες τις πλευρές. Εξάλλου ούτε και η Fiat έχει το τόσο τρομερό after sales.
- Ως προς την αξία μεταπώλησης: Και τα Renault και τα Fiat απαξιώνονται πολύ γρήγορα στην ελληνική αγορά. Σίγουρα τα Renault λόγω και των όσων ανέφερα παραπάνω έχουν χειρότερο όνομα. Αλλά αντε και χάνεις όταν θα το πουλήσεις 200 euro, αμά έχεις κερδίσει 500-600 min κατα την αγορά μάλλον κερδισμένος είσαι. Εξάλλου έχουν κυκλοφορήσει χιλιάδες panda στους ελληνικούς δρόμους από τα οποία τα μίσα επειδή είναι νοικιάρικα ή εταιρικοί στόλοι είναι κακομεταχειρισμένα και αν ριξεις μια ματιά τα βρίσκεις σε πολύ χαμηλές τιμές.
Πάντως ως προς την αξία μεταπώλησης μικρή σημασία έχει για μένα για αυτήν τη κατηγορία. Και σου είπα ίσως τελικά τα λεφτά τα κερδίζεις στην αρχή. Στο κόστος συντήρησης υπάρχει διαφορά μόνο ως προς τα service όπου λόγω νέας αντιπροσώπευσης μόνο ο καιρός θα δείξει αν το Twingo είναι πιο συμφέρον ή όχι του Panda.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Για τον εξοπλισμό μάλλον σε έπεισα ότι υπερισχύει το Twingo.- Ως προς την αξία μεταπώλησης: Και τα Renault και τα Fiat απαξιώνονται πολύ γρήγορα στην ελληνική αγορά. Σίγουρα τα Renault λόγω και των όσων ανέφερα παραπάνω έχουν χειρότερο όνομα. Αλλά αντε και χάνεις όταν θα το πουλήσεις 200 euro, αμά έχεις κερδίσει 500-600 min κατα την αγορά μάλλον κερδισμένος είσαι.
Η απαξίωση είναι πολύ μεγαλύτερη στην RENAULT, παρά στην FIAT.
Δεν μιλάμε για παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα.Εξάλλου έχουν κυκλοφορήσει χιλιάδες panda στους ελληνικούς δρόμους από τα οποία τα μίσα επειδή είναι νοικιάρικα ή εταιρικοί στόλοι είναι κακομεταχειρισμένα και αν ριξεις μια ματιά τα βρίσκεις σε πολύ χαμηλές τιμές.
Αυτό που λες ισχύει γενικά και όχι για τα best seller.
FIAT PANDA και HYUNDAI ATOS πουλιούνται σε εξαιρετικά ακριβές τιμές.
Δεν μιλάω βέβαια για νοικιάρικα.Πάντως ως προς την αξία μεταπώλησης μικρή σημασία έχει για μένα για αυτήν τη κατηγορία. Και σου είπα ίσως τελικά τα λεφτά τα κερδίζεις στην αρχή. Στο κόστος συντήρησης υπάρχει διαφορά μόνο ως προς τα service όπου λόγω νέας αντιπροσώπευσης μόνο ο καιρός θα δείξει αν το Twingo είναι πιο συμφέρον ή όχι του Panda.
Το σέβομαι.
-
Εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και κατηγορίας αυτοκίνητα. Ας ξεκαθαρίσεις πρώτα τι ζητάς από το αυτοκίνητό σου και μετά ψάχνεις.
Το i10 ,εξαιρώντας το κιβώτιό του, είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και σε κάθε μέτρο αντιλαμβάνεσαι την αναβάθμιση της ποιότητας και την πρόοδο που έχει γίνει στη κατηγορία. Αντιθέτως, στο Twingo αντιλαμβάνεσαι συνεχώς την έκπτωση στη ποιότητα και φαίνεται πως το αυτοκίνητο βασίζεται σε παλαιότερο μοντέλο (το οριζόντιο τιμόνι , η άβολη θέση οδήγησης και ο σχετικά ασαφής επιλογέας του Clio II δίνουν το ‘‘παρών’’) . Αυτά κρίνοντας τα αυτοκίνητα με τους ανταγωνιστές τους. -
χωρις ειρωνικο υφος, μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι το οριζοντιο τιμονι θεωρείται μειωνέκτημα??
Renault Twingo VS Hyundai I10