-
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ 106 ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ Ε???
-
Σύμφωνα με το βιβλίο της ΕΘΕΑ του 2007 τα 106 Rallye τρέχουν τελευταία χρονιά στη Ν, Α το 2009, τα 106 S16 και τα Saxo το 2010. Βιβλίο του 2008 δε μου έδωσαν, αλλά δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Σύμφωνα με το βιβλίο της ΕΘΕΑ του 2007 τα 106 Rallye τρέχουν τελευταία χρονιά στη Ν, Α το 2009, τα 106 S16 και τα Saxo το 2010. Βιβλίο του 2008 δε μου έδωσαν, αλλά δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.το yellow book του 2008 βρίσκεται στο site της ΕΘΕΑ.
τα 106 βρίσκονται σε τεταρτοετή παράταση η οποία λήγει το 2010(=2006+4).
λογικά αν πάρει παράταση & η homologation των saxo θα μπορούν να αγωνίζονται μέχρι το 2014(=2010+4). -
Για το 106 S16, έτσι είναι. Όμως, απ' όσο ξέρω έχουν πάψει πια να δίνονται οι 4ετείς παρατάσεις ακριβώς επειδή υπάρχει η πρόθεση να γίνει μετάβαση στην R. Γι' αυτό το Saxo έχει κολλήσει στο 2010 και μάλλον δύσκολα θα ξεκολλήσει.
Τέλος πάντων, μήπως έβγαλε κανείς τον 'πρωταθλητή' του 2007 με το σύστημα Πολυνίκους που προτείνεται; Εγώ έκανα κάποιον πρόχειρο υπολογισμό και ειλικρινά μου φαίνεται εντελώς άδικο και αναξιοκρατικό το αποτέλεσμα. Γι' αυτό σας παρακαλώ ξανασκεφτείτε το όσοι το προτείνετε. -
ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ..ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ!>?!
-
Μια περιοδο στην Κρητη καποιοι προσπαθησαν να κανουν το επαθλο που αθλοθετουν οι λεσχες με συστημα πολυνικους και οχι γενικης και απο οτι ξερω αντεδρασαν οι μικροι στα 1600 που σφαζοντουσαν μεταξυ τους και που διεκδικουσαν σε μερικους αγωνες και πρωτιες γενικης.Μαλλον το συστημα αυτο ευνοει οχι τις μικρες κλασεις αλλα αυτες που δεν εχουν συναγωνισμο και χαντακωνει αυτους που τα δινουν ολα για μια καλη θεση στη γενικη αφου με το πολυνικους ο καθενας κοιταει την κλαση του.Δεν εχει κινιτρο ο 1ος καθε κλασης να ξεπερασει στη γενικη καποιον μεγαλυτερης κλασης.Ασε που ειναι αρκετα περιπλοκο για τον αδαη να το κατανοησει και να το παρακολουθησει
-
Βρε παιδιά, αυτό ακριβ'ως λέμε για το πολυνίκους 0-έως. Ότι ο γρήγορος ανταμοίβεται.
Πάμε από την αρχή. Έστω, για οικονομία χώρου ότι υπάρχουν μόνο 1400 και 1600. Παλιά, ένα απαράδεκτο πολυνίκους έλεγε: Τί θέση έχειςστην κλάση σου; 1ος για παράδειγμα. Πάρε 20 βαθμούς ανεξάρτητα από τη θέση σου στη γενική. Το αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα σε κάποια κλάση (ονόματα δεν λέμε) να γίνεται της μουρλής και σχεδόν να βγάζει πρωταθλητή. Δεν ξέρω ποιός το πρότεινε και τις επόμενες χρονιές δούλεψε το 0-έως. Τί πάει να πει αυτό. Τους 20βαθμούς τους παίρνει σίγουρα ο 1ος της μικρότερης κλάσης. Οι υπόλοιποι πρώτοι των κλάσεων για να πάρουν 20 βαθμούς, θα πρέπει να έχουν κερδίσει τις μικρότερες κλάσεις. Εναλλακτικά και ισοδύναμα, οι μικρές κλασεις κόβουν βαθμούς από τις μεγάλες. Έπιστρέφω στο παράδειγμα των δύοκλάσεων. Αν σε κάποιο αγώνα η γενική είναι: 1ος 14000, 2ος 1400, 3ος 1600, 4ος 1600, 5ος 1400 κλπ., Ο βαθμοί που δίνονται είναι: 1ος γεν. 1400 νικητής της κλάσης 0-1400= 20βαθμούς. 2ος γεν. 1400 2ος κλάσης 0-1400 16 βαθ. , 3ος γεν, 1600 , 3ος κλάσης 0-1600, 13 βαθ΄. 4ος γεν. 1600, 4ος κλάσης 0-1600 ) βαθμούς. 5ος γεν. 1400, 3ος κλάσης 0-1400 13 βαθ, κλπ. Τόσο δύσκολο ειναι;
Ανίθετα, σήμερα με το σύστημα γενικής, έξω από τη γενική μετράνε οι κλάσεις ξεχωριστά και ανεξάρτητα από τη θέση στη γενική. Δηλαδή αν ο 1600άρης για παράδειγμα τερματίσει 48ος, αλλά 1ος στην κλάση του, παίρνει 20 βαθμ., έστω και αν ο 1150 είναι 30ος γεν, αλλά 11ος στην κλάση του, παίρνοντας 0 βαθμούς. Αν αυτό είναι δίκαο, τι ναπώ.
Βέβαια το σύστημα γενικής βολεύει γιατί χρήζει πρωταθλητές 3 σε κάθε κλάση, ενώτο πολυνίκους χρήζει πρωταθλητές μόνο τους 3 γρηγορότερους.
Επιπλέον, το σύστημα γενικής 'αναγκάζει' να αγοράζονται μεγάλα και καλά αυτοκίνητα γιατί διαφορετικά δεν υπάρχει περίπτωση διάκρισης και ταυτόχρονα οι μικροί και ταλαντούχοι πάνε χαμένοι, γιατί εκτός απροόπτου, σπάνια φαίνονται στη γενική.
Συγγνώμη, βίαζομαι. Περισσότερες λεπτομέρειες το βράδυ.
Λάμπης Κουρτέσης -
Ας δούμε λίγο στην πράξη τι σημαίνει το παραπάνω σύστημα. Κατ' αρχάς, όχι ξεχωριστή βαθμολογία στις κλάσεις. Κατά δεύτερον, σήμερα που ούτως ή άλλως η πρώτη δεκάδα γενικής είναι από Ν4, αδυναμία του οποιουδήποτε μικρού να πάρει βαθμούς από γενική. Από την άλλη, όμως, εύνοια του οποιουδήποτε δεν έχει συναγωνισμό στην κλάση του ώστε να πάρει βαθμούς από την κατάταξη στην κλάση του. Μήπως παραείναι περίπλοκο;
Επιμένω: μπορεί κάποιος να βγάλει τον κυπελλούχο στο κύπελλο ασφάλτου το 2007, βάζοντας μέσα στον υπολογισμό και τις κλάσεις της Ε; Εγώ έκανα έναν πρόχειρο υπολογισμό και το αποτέλεσμα που έβγαλα με άφησε άναυδο. Σίγουρα πάντως κυπελλούχος δε θα ήταν ο Σωτήρχος, αφού το αυτοκίνητό του δεν είναι καν σε κάποια κλάση. Και μη μου πει κάποιος ότι ο Σωτήρχος δεν ήταν πανάξια κυπελλούχος πέρυσι...
-
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
μ**πορεί κάποιος να βγάλει τον κυπελλούχο στο κύπελλο ασφάλτου το 2007, βάζοντας μέσα στον υπολογισμό και τις κλάσεις της Ε; **Εγώ έκανα έναν πρόχειρο υπολογισμό και το αποτέλεσμα που έβγαλα με άφησε άναυδο. Σίγουρα πάντως κυπελλούχος δε θα ήταν ο Σωτήρχος, αφού το αυτοκίνητό του δεν είναι καν σε κάποια κλάση. Και μη μου πει κάποιος ότι ο Σωτήρχος δεν ήταν πανάξια κυπελλούχος πέρυσι...
Μπορεί να το κάνει και αυτό κάποιος?
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Σίγουρα πάντως κυπελλούχος δε θα ήταν ο Σωτήρχος, αφού το αυτοκίνητό του δεν είναι καν σε κάποια κλάση. Και μη μου πει κάποιος ότι ο Σωτήρχος δεν ήταν πανάξια κυπελλούχος πέρυσι...Λογικά είναι στην κλάση 0-2000+ και είναι και πάλι πρωταθλητής αφού ήταν ο απόλυτα πρώτος σε κάθε αγώνα σχεδόν.
Το σύστημα αυτό θα μπορεί να βγάλει τον 1ο 1400 και 1ο 1600(αν έχει κερδίσει ,λέμε τώρα τα 1600). Δηλαδή όταν ένας 'μικρός' πάει αέρα , θα παίρνει και κύπελα. Δεν ειναι κακό . -
Έχει κάτι απο κατηγορίες R νομίζω.
-
Μπράβο τενεάτη. Ευχαριστώ. (Ηλία εσύ είσαι;)
Στο παράδειγμα του σπρίντ Κορίνθου, φαίνονται καθαρά όλα. Ο κος Διγώνης για παράδειγμα, στο συγκεκριμένο αγώνα,αν και 1ος στα 2000 κ.ε., δεν παίρνει 20 βαθμούς γιατί είναι μπροστά του αυτοκίνητα μικρότερης κλάσης.
Όσο για τον φίλο yugo, που φοβάται για τη θέση του Σωτήρχου, αφού έχει κερδίσει όλους τους αγώνες στην κλάση του, πάλι θα είναι ο αδιαμφησβίτητος 1ος. Η συγκεκριμένη κλάση είναι η 0-3500, ή 0- γενική..
Επανερχόμενος στον Κο Διγώνη (ταχύτατος οδηγός από τη Μεσηνία, που στο πρόσφατο σπριντ Άργους ήταν 2ος Γενικής και 1ος κλάσης) 2000 κ.ε., με το σύστημα γενικής θα ελάμβανε 20 βαθμούς, όντας 1ος στην κλάση του.
Απλά, για πολλοστή φορά, το σύστημα πολυνίκους 0 έως..., επιβραβεύει τον γρήγορο οδηγό και η πρόταση της ΟΕΠ είναι να ισχύσει στα κύπελλα και έπαθλα του 2009. Το αν εισακουστεί η πρόταση είναι θέμα ΕΘ.Ε.Α.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης -
Συγγνώμη λάθος. Τα γραφόμενά μου ισχύουν ,αλλά για τον Έντι Δριτσόπουλο που ήταν αυτός 1ος στην κλάση 2000 κ.ε..
Συγγν'ωμη Έντι. -
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση με τον Δήμο Πειραιά.
Σήμερα έγινε η συνάντηση μας με την Δημοτική αρχή του Πειραιά και συγκεκριμένα με τον αντιδήμαρχο πολιτισμού , δημοσίων και διεθνών σχέσεων , κ. Δημήτριο Βρόντο. Στην συνάντηση, η οποία έγινε σε πολύ θερμό κλίμα, αναλύθηκε, προφορικά, η σκέψη μας για την διενέργεια του φεστιβάλ στην περιοχή της Καστέλας. Η δημοτική αρχή δέχτηκε με πολύ θετική διάθεση μια τέτοια διοργάνωση, που θα προβάλει και το σπορ που υπηρετούμε αλλά και τον Δήμο Πειραιά.
Το συμπέρασμα από την συζήτηση είναι ότι υπήρξε κατ αρχήν συμφωνία για την υλοποίηση της πρότασης μας η οποία θα επιβεβαιωθεί και οριστικοποιηθεί κατά πάσα πιθανότητα στην επόμενη συνάντηση μας κι αφού προηγηθεί η κατάθεση σχετικών εγγράφων από εμάς κι αναπτυχθεί ο ανάλογος προβληματισμός στον Δήμο. Αυτή θα πραγματοποιηθεί την μεθεπομένη εβδομάδα επί τόπου στους δρόμους που θα οριστούν ως διαδρομή, με κλιμάκιο του Δήμου Πειραιά.
Παράλληλα ζητήσαμε και λάβαμε την διαβεβαίωση ότι μέσω του Δήμου Πειραιά θα υπάρξει επαφή και με την Π.Α.Ε. Ολυμπιακός ώστε στην εκδήλωση να εμφανισθει και το μονοθέσιο που μετέχει στο πρωτάθλημα formula league με τα χρώματα της ομάδας.
Τέλος , σαν εκπρόσωποι της Ο.Ε.Π. δηλώσαμε την πρόθεση μας να συμβάλλουμε στην οργάνωση και πραγματοποίηση μαθημάτων Οδικής Ασφάλειας στα σχολεία του Πειραιά, μαθήματα που θα μπορούσαν να γίνουν υπό την αιγίδα και με την συνεργασία ΕΘΕΑ και ΣΟΑΑ. Αυτή η πρόταση μας έγινε αποδεκτή μ ενθουσιασμό.Η Ο.Ε.Π. βρίσκεται σε αναμονή των εκτιμήσεων της ΕΘΕΑ επί των προτάσεων της, και θα συνεδριάσει ξανά την Τρίτη 30/9/2008.
Για την Ο.Ε.Π.
Χρήστος Πλατής -Κώστας Καλαφατάς (και με τόνο!!! ) -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Σύμφωνα με το βιβλίο της ΕΘΕΑ του 2007 τα 106 Rallye τρέχουν τελευταία χρονιά στη Ν, Α το 2009, τα 106 S16 και τα Saxo το 2010. Βιβλίο του 2008 δε μου έδωσαν, αλλά δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.Για την ακρίβεια (λαμβάνοντας υπόψη και την 4ετή παράταση):
106 8V (S20): 2009
106 16V (16S): 2010
Saxo: 2014http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=816
Για το 106 S16, έτσι είναι. Όμως, απ' όσο ξέρω έχουν πάψει πια να δίνονται οι 4ετείς παρατάσεις ακριβώς επειδή υπάρχει η πρόθεση να γίνει μετάβαση στην R. Γι' αυτό το Saxo έχει κολλήσει στο 2010 και μάλλον δύσκολα θα ξεκολλήσει.
Δεν ισχύει αυτό, η παράταση δίνεται 'αυτόματα' (δε χρειάζεται κάποια απόφαση), απλά το θέμα είναι για πόσο καιρό ακόμα θα υπάρχουν ομάδες 'Α' και 'Ν'. Αυτή τη στιγμή το σχέδιο πάει για 2012 αλλά είναι ακόμα μακριά.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Η Ο.Ε.Π. βρίσκεται σε αναμονή των εκτιμήσεων της ΕΘΕΑ επί των προτάσεων της, και θα συνεδριάσει ξανά την Τρίτη 30/9/2008.Με ενδιαφέρον αναμένουμε τις εξελίξεις...
_
-
Επιμένω καθώς δεν έχω πάρει απάντηση: Μήπως μπορεί κάποιος να εφαρμόσει το σύστημα που προτείνεται στο Κύπελλο Ασφάλτου του 2007, υπολογίζοντας μέσα και τις κλάσεις της Ε; Δεν είναι πολύ δύσκολο. Κάντε τον υπολογισμό, δείτε αν θα 'κουφαθείτε' με αυτό που βγαίνει και μετά (χωρίς να γράψετε ονόματα παρακαλώ) ξανασκεφτείτε την πρότασή σας. Δυστυχώς όλα όσα έχουν γραφτεί πιο πάνω είναι πάρα πάρα πολύ όμορφα στη θεωρία αλλά η πράξη και η απλή αριθμητική δείχνουν άλλα.
Όσον αφορά το διαχωρισμό Ν και Α+Ε στα σπριντ, πέρα από την ουσιαστική παύση της Ν σε 2 χρόνια (εκτός από τη Ν4), η προσωπική μου άποψη ήταν, είναι και θα είναι ότι οι αγώνες γενικά παθαίνουν ζημιά από την ύπαρξη πολλών κλάσεων. Μπορεί ενίοτε να βολεύονται σε προσωπικό επίπεδο κάποιοι (όπως έχω 'βολευτεί' κι εγώ σε μερικές περιπτώσεις) αλλά θεωρώ ότι όλη αυτή η πολυδιάσπαση βλάπτει το επίπεδο των αγώνων, της προβολής τους και του συναγωνισμού. -
ο διαχωρισμός σε κλάσεις βλάπτει τον συναγωνισμό???
συγγνωμη άλλα αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω!μπορείς να μου το εξηγήσεις?όσον άφορα την Ν2...αναφέρθηκε & παραπάνω ότι η homologation του 106 λήγει το 2010 ενώ του saxo το 2014.
το πιο σημαντικό όμως είναι αν θα διατηρηθούν αυτές οι κλάσεις από το 2012 & μετά. -
Κατ' αρχάς δεν εννοώ το διαχωρισμό ανά κυβικά. Αυτός φυσικά και πρέπει να υπάρχει. Αυτό που λέω είναι ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να υπάρχουν ενιαίες κατηγορίες ανά κυβικά και όχι να σπάνε όλα στα 3 ή στα 4 όπως έχουν διασπαστεί με όλη αυτή την κατηγοριοποίηση σε Ν, Α, Ε. Η άποψή μου είναι ότι αν αντί για 12 κλάσεις (+Α0) υπήρχαν στους αγώνες 4 όπως πάει να γίνει με την R, τότε δε θα υπήρχαν 'πρωταθλητές' σε κύπελλα όπου ο Μήτσος κέρδισε τον Κίτσο τρέχοντας μόνο οι δυο τους. (Μήπως έχεις δει αυτό το έργο;)
Αν θες και παράδειγμα, στο προηγούμενο Αχαιός συμπλήρωναν μόνο οι 3 κλάσεις των 1600 κυβικών και καμία δεν είχε πάνω από 10 αυτοκίνητα. Οι υπόλοιπες ήταν οδηγοί που τρέχανε σε ζευγάρια ή τριάδες. Δεν πιστεύω ότι αυτό είναι καλύτερο για το συναγωνισμό και την προβολή των αγώνων από το να έχεις 4 κλάσεις από 10-20 αυτοκίνητα όπου θα γίνεται της Πόπης.
Ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο, σε βεβαιώνω σε πρώτο πρόσωπο ότι η 4η θέση σε κλάση με 21 αυτοκίνητα συνοδεύεται από μεγαλύτερη αυτο-βελτίωση και απίστευτα περισσότερη ικανοποίηση από τον αγώνα και την προσπάθεια, σε σχέση με την 2η θέση σε κλάση με 4 αυτοκίνητα.
Ομαδα Εργασιας για την Προβολη (Ο.Ε.Π.)