-
ο διαχωρισμός σε κλάσεις βλάπτει τον συναγωνισμό???
συγγνωμη άλλα αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω!μπορείς να μου το εξηγήσεις?όσον άφορα την Ν2...αναφέρθηκε & παραπάνω ότι η homologation του 106 λήγει το 2010 ενώ του saxo το 2014.
το πιο σημαντικό όμως είναι αν θα διατηρηθούν αυτές οι κλάσεις από το 2012 & μετά. -
Κατ' αρχάς δεν εννοώ το διαχωρισμό ανά κυβικά. Αυτός φυσικά και πρέπει να υπάρχει. Αυτό που λέω είναι ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να υπάρχουν ενιαίες κατηγορίες ανά κυβικά και όχι να σπάνε όλα στα 3 ή στα 4 όπως έχουν διασπαστεί με όλη αυτή την κατηγοριοποίηση σε Ν, Α, Ε. Η άποψή μου είναι ότι αν αντί για 12 κλάσεις (+Α0) υπήρχαν στους αγώνες 4 όπως πάει να γίνει με την R, τότε δε θα υπήρχαν 'πρωταθλητές' σε κύπελλα όπου ο Μήτσος κέρδισε τον Κίτσο τρέχοντας μόνο οι δυο τους. (Μήπως έχεις δει αυτό το έργο;)
Αν θες και παράδειγμα, στο προηγούμενο Αχαιός συμπλήρωναν μόνο οι 3 κλάσεις των 1600 κυβικών και καμία δεν είχε πάνω από 10 αυτοκίνητα. Οι υπόλοιπες ήταν οδηγοί που τρέχανε σε ζευγάρια ή τριάδες. Δεν πιστεύω ότι αυτό είναι καλύτερο για το συναγωνισμό και την προβολή των αγώνων από το να έχεις 4 κλάσεις από 10-20 αυτοκίνητα όπου θα γίνεται της Πόπης.
Ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο, σε βεβαιώνω σε πρώτο πρόσωπο ότι η 4η θέση σε κλάση με 21 αυτοκίνητα συνοδεύεται από μεγαλύτερη αυτο-βελτίωση και απίστευτα περισσότερη ικανοποίηση από τον αγώνα και την προσπάθεια, σε σχέση με την 2η θέση σε κλάση με 4 αυτοκίνητα. -
ναι,από αυτή την άποψη δεν διαφωνώ μαζί σου!έχεις δίκιο αλλά δεν είναι & λίγο άδικο π.χ. όλα τα 1600 να τρέχουν μαζί???
κατά εμε μια κλάση σε έναν αγώνα με 4 αυτοκίνητα δεν είναι κλάση!
κάτι δεν πάει καλά όμως για να έχουμε φτάσει στο σημείο η συγκεκριμένη κλάση να έχει μόνο 4-5-6 αυτοκίνητα.βέβαια το τελευταίο αποτελεί μια τεράστια συζήτηση γιατί είναι πολλοί οι παράγοντες που έχουν οδηγήσει σε αυτό το αποτέλεσμα. -
Ναι, είναι άδικο να τρέχουν μαζί όλα τα 1600 και ναι, δυστυχώς έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει, δηλαδή οι καλύτερες ειδικές της Ελλάδας, όπως είναι του ΕΛΠΑ στην Ιτέα, να μαζεύουν 33 συμμετοχές (+ιστορικά) και ο αγώνας να είναι εξαρχής χρεωκοπημένος.
Απλά πιστεύω ότι όπως έχουν φτάσει τα πράγματα ήρθε η ώρα σε όλους τους αγώνες να μειωθούν οι κατηγορίες, να συσσωρευτούν περισσότερα αυτοκίνητα στον κάθε 'υπο-αγώνα' της κάθε κατηγορίας και να μειωθούν παντού οι 'υπο-αγώνες' σε 8 ή ακόμα και 4 αν είναι δυνατόν, όπως στα σπριντ. Δε θα είναι καθόλου κακό, π.χ., να μαζευτούν στην ίδια κλάση τα τωρινά Α6 με Ε10 όπως του Βασιλειάδη, του APR ή του Γάτσου. Εκεί να δεις πανηγύρι.
Επίσης, το ξέρω ότι αυτή τη στιγμή στα σπριντ αδικημένα είναι τα παιδιά της Ν2 (μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη κλάση στη Ν) αλλά αυτή η αδικία έτσι κι αλλιώς θα είναι για το πολύ 2 χρόνια ακόμα. Και μη μου πεις ότι όταν φύγει το 106 θα συμπληρώσει ποτέ η Ν2. Οπότε, καθαρά για θέμα προώθησης του σπορ εγώ θα προτιμούσα να μη γίνει γι' αυτά τα 2 χρόνια η επιπλέον διάσπαση και στη συνέχεια να επιδιωχθεί με έξυπνους τρόπους η γενική μείωση των 'υπο-αγώνων' μέσα σε κάθε αγώνα. -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Ναι, είναι άδικο να τρέχουν μαζί όλα τα 1600 και ναι, δυστυχώς έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει, δηλαδή οι καλύτερες ειδικές της Ελλάδας, όπως είναι του ΕΛΠΑ στην Ιτέα, να μαζεύουν 33 συμμετοχές (+ιστορικά) και ο αγώνας να είναι εξαρχής χρεωκοπημένος.
Απλά πιστεύω ότι όπως έχουν φτάσει τα πράγματα ήρθε η ώρα σε όλους τους αγώνες να μειωθούν οι κατηγορίες, να συσσωρευτούν περισσότερα αυτοκίνητα στον κάθε 'υπο-αγώνα' της κάθε κατηγορίας και να μειωθούν παντού οι 'υπο-αγώνες' σε 8 ή ακόμα και 4 αν είναι δυνατόν, όπως στα σπριντ. Δε θα είναι καθόλου κακό, π.χ., να μαζευτούν στην ίδια κλάση τα τωρινά Α6 με Ε10 όπως του Βασιλειάδη, του APR ή του Γάτσου. Εκεί να δεις πανηγύρι.
Επίσης, το ξέρω ότι αυτή τη στιγμή στα σπριντ αδικημένα είναι τα παιδιά της Ν2 (μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη κλάση στη Ν) αλλά αυτή η αδικία έτσι κι αλλιώς θα είναι για το πολύ 2 χρόνια ακόμα. Και μη μου πεις ότι όταν φύγει το 106 θα συμπληρώσει ποτέ η Ν2. Οπότε, καθαρά για θέμα προώθησης του σπορ εγώ θα προτιμούσα να μη γίνει γι' αυτά τα 2 χρόνια η επιπλέον διάσπαση και στη συνέχεια να επιδιωχθεί με έξυπνους τρόπους η γενική μείωση των 'υπο-αγώνων' μέσα σε κάθε αγώνα.Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να διευθετηθεί το θέμα του 106.....Θα γίνει συζήτηση στα γραφεία του ΣΟΑΑ με τη συμμετοχή και των τεχνικών εφόρων...Πρότασή μας (των της Ν2) θα πρέπει να είναι η 4ετής παράταση της ομολογκασιόν ούτως ώστε το 2014 να πάνε μαζί με το Σάξο στην ΕΝ10 και όχι στην Ε10 απλά γιατί αυτό θα σήμαινε μεγάλη απώλεια σε συμμετοχές για τους αγώνες.......
(θα ανοιχτεί νέο θέμα με ανατριχιαστικές αναφορές επιφανών του σπορ που θα σας φύγουν τα σφραγίσματα..... )
-
sp0+ αν φτιαχτεί ΕΝ/10 όπως η ΕΝ/9 για όλους τους αγώνες, σε καλύπτει ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
sp0+ αν φτιαχτεί ΕΝ/10 όπως η ΕΝ/9 για όλους τους αγώνες, σε καλύπτει ?Πολλα τα κυπελα ...θα σε βαρανε οι λεσχιαρχες
-
[quote='APR'
Πολλα τα κυπελα ...θα σε βαρανε οι λεσχιαρχες [/quote]
...ΜΠΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ !!!
ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΥΜΑ ΚΑΙ ''ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ '' ΤΩΡΑ...........
......ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΛΕΣΧΙΑΡΧΕΣ!
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ..... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
sp0+ αν φτιαχτεί ΕΝ/10 όπως η ΕΝ/9 για όλους τους αγώνες, σε καλύπτει ?
Πολλα τα κυπελα ...θα σε βαρανε οι λεσχιαρχες
-
Νάσο δεν κατάλαβα τι εννοείς....Προφανώς καταλαβαίνουμε ότι η περίπτωση 106 - Σάξο, ειδικά στην ελληνική πραγματικότητα, είναι ένα ιδιαίτερο καφάλαιο, άρα χρήζει, πιστεύω, ειδική 'μεταχείρηση'...Πιθανή μετακίνηση του 106 το 2011 στην καθαρή Ε θα είχε ως αποτέλεσμα τη δραματική μείωση των συμμετοχών σε όλες τις μορφές των αγώνων αφου ένα Ν για να γίνει αξιοπρεπές Α θέλει πολλά λεφτά, τα οποία ελάχιστοι θα διαθέσουν...
Πρότασή μου: Παράταση, με ειδική ρύθμιση, της ομολογκασιόν του 106 S16 Α και Ν έως το 2014 (δηλ. τότε που λήγει και του Σάξο) και κατόπιν συζήτηση για θέσπιση ΕΝ10 που θα συνεχίσει να δίνει ζωή στούς φτωχούς ελληνικούς αγώνες.....
Όσο για τα κύπελλα, μη φοβάστε...Σιγά μην ετοιμάσει κανένας στην ψωροκώσταινα Swift N2 ή Twingo Sport (αν και το τελευταίο μάλλον δεν προλαβαίνει λόγω R)...
-
Γιατι τα saxo θα σταματησουν για συμπαρασταση Σπυρο μου ?
Ν2 μεχρι το 14 ...... -
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
[...ΜΠΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ !!!
ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΥΜΑ ΚΑΙ ''ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ '' ΤΩΡΑ...........
......ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΛΕΣΧΙΑΡΧΕΣ!
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ.....Ποιο ειναι αλπινακο μου ?
Η δεν κανει ?
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Νάσο δεν κατάλαβα τι εννοείς....Εννοώ να θεσπιστεί ΕΝ/10 από το 2011 (ή και νωρίτερα, αλλά για αυτό συζητάμε) ώστε τα 106 N/2 να 'πάνε' εκεί.
Εξάλλου με αυτό τον τρόπο λύθηκε το θέμα '106 Ν/1' με τον πρέποντα τρόπο.
Προφανώς καταλαβαίνουμε ότι η περίπτωση 106 - Σάξο, ειδικά στην ελληνική πραγματικότητα, είναι ένα ιδιαίτερο καφάλαιο, άρα χρήζει, πιστεύω, ειδική 'μεταχείρηση'...
Οπως έλεγα και στο άλλο θέμα, είμαι κατά των 'ειδικών μεταχειρίσεων', διότι οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και ειδικά το πλαίσιο του πόσα χρόνια τρέχει κάθε αυτοκίνητο σαν 'Α/Ν' και μετά πάει 'Ε' (ή 'ΕΝ', το ίδιο είναι) θα έπρεπε (ΙΜΗΟ) να είναι σταθερό.
Ευτυχώς όμως, ούτε εισηγούμαι ούτε αποφασίζω
Πιθανή μετακίνηση του 106 το 2011 στην καθαρή Ε θα είχε ως αποτέλεσμα τη δραματική μείωση των συμμετοχών σε όλες τις μορφές των αγώνων αφου ένα Ν για να γίνει αξιοπρεπές Α θέλει πολλά λεφτά, τα οποία ελάχιστοι θα διαθέσουν...
Οπως είδες δεν εννούσα αυτό. Μην ξεχνάς πάντως και τα πολλά Α/6 106 (βασικά είναι περισσότερα τα Α/6, κάπου 66, από τα Ν/2, κάπου 48), αυτά θα πρέπει να γίνουν ΕΑ.
-
Δεν διαφωνώ μαζί σου Νάσο...Άλλα θα έχουμε για μια τετραετία το 'φαινόμενο' αυτοκίνητα με σχεδόν πανομοιότυπες προδιαγραφές (106 - saxo), να αγωνίζονται σε διαφορετικές κλάσεις και κατηγορίες (ΕΝ10 και Ν2).....
Anyway, ελπίζω με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, να βρεθεί μια λύση....
Μήπως είδε κανείς Ν1 μετα το 106;;;;
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ποιο ειναι αλπινακο μου ?
Η δεν κανει ?
......ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΛΕΣΧΟΥΛΑ ΧΡΗΣΤΑΡΑ ?????
-
KANENA NEO ΑΠΟ ΕΘ.Ε.Α. ΕΧΟΥΜΕ ?
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ?ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ
-
Ο χρήστης kostas750 έγραψε:
KANENA NEO ΑΠΟ ΕΘ.Ε.Α. ΕΧΟΥΜΕ ?
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ?ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ
Στις 16/9/2008
Η Ο.Ε.Π. βρίσκεται σε αναμονή των εκτιμήσεων της ΕΘΕΑ επί των προτάσεων της, και θα συνεδριάσει ξανά την Τρίτη 30/9/2008.
-
Τριτη 30/9 θα ειμαστε εκει. Οποιος θελει να μας πει η να μας υποδειξει κατι, 5.30-7.00 ειναι ευπροσδεκτος. Νωριτερα, στις 5 παρα, υπαρχει ραντεβου με τον Προεδρο της ΕΘΕΑ, για να δουμε που παμε.
Απο ενημερωση δεν εχετε προβλημα! Απο εργα? Θα δουμε...
Το παλευουμε παντως. -
Και κατι ακομη.
Εκανα ενα λαθος που δυσκολα διορθωνεται.
Εστειλα μια επιστολη στον Αντιδημαρχο Πειραια, επιβεβαιωτικη της συναντησης μας, για να την εχει σαν γραπτη προταση και να την συζητησει με τον Δημαρχο Πειραια.
Την επιστολη αυτη την κοινοποιησα σ ολα τα μελη της ΟΕΠ και τους υπευθυνους των sites που εχουν την καλοσυνη να μας υποστηριζουν.
Απο λαθος δικο μου, που δεν υποσημειωσα οτι δεν ειναι δημοσιευσιμη, τελικα δημοσιευθηκε.
Επειδη δεοντολογικα δεν ειναι σωστο να προκαταλαμβανεις καποιον δημοσιευοντας τις προτασεις σου πριν τις δει γραπτα, ζηταω ταπεινα συγγνωμη απο τον Αντιδημαρχο Κο Βροντο.
Κι επειδη δεν ειναι σωστο να την εχουν διαβασει οι μισοι, αφου καπου βγηκε στον αερα, σας την παραθετω.
Mea culpa...Αγαπητε Κύριε Βρόντο
Σας στέλνω επιγραμματικά τις πληροφορίες που μου ζητήσατε , σχετικά με την διοργάνωση του Φεστιβάλ αυτοκινήτου στην Καστέλλα και τον Πειραιά.-
Είμαστε η Ομάδα Εργασίας για την Προβολή των αγώνων αυτοκινήτου (ΟΕΠ), ,και λειτουργούμε υπό την σκέπη της Εθνικης Επιτροπης Αγωνων (ΕΘ.Ε.Α.) της ΕΛΠΑ.
-
Σχεδιάζουμε την διοργάνωση ενος διήμερου φεστιβάλ αγωνιστικού και ιστορικού αυτοκινήτου στον Πειραιά, για την περίοδο από 20/1/2009 εως 28/2/2009.
-
Η εκδήλωση θα εχει και φιλανθρωπικό περιεχόμενο, με σκοπό την ενίσχυση σωματείου που δραστηριοποιείται στην περιοχή σας , της δικής σας επιλογής.
4.Την εκτέλεση του project θα την αναλάβει το αγωνιστικό τμήμα της ΕΛΠΑ που διοργανώνει και το ράλλυ Ακροπολις.
5.Από τον Δήμο Πειραιά ζητάμε την ηθική συμπαράσταση και βοήθεια σε θέματα τάξης, υλικοτεχνικής υποδομής και συνεργασίας των κατοίκων της περιοχής τέλεσης.. -
Οικονομικά η εκδήλωση θα καλυφθεί από χορηγίες ,αφού θα υπάρξει και τηλέοπτική κάλυψη.
-
Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει
Α) Επίδειξη-αγώνα ταχύτητας στην Καστέλλα με σύγχρονα και ιστορικά αυτοκίνητα. Η διαδρομή έχει χρησιμοποιηθεί και παλαιότερα γιά αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα θα διέρχονται διά των οδών Πανουργιά (Δελφινάριο), Δηλαβέρη, Ακτή Κουμουνδούρου,Ναυάρχου Βότση, Βας. Παύλου (Παπαναστασίου), Πύλης, με φορά αντίθετη της σημερινής κυκλοφοριακής. Δεδομένων των κανονισμών ασφαλείας, τα αυτοκίνητα θα εκκινούν ανά δύο και κάθε 30 δευτερόλεπτα, δεν θα υπάρξουν νικητές και έπαθλα και στόχος θα είναι μόνον η επίδειξη. Κάθε ζεύγος θα εκτελεί 2 μόνο γύρους. Δοκιμαστικοί θα γίνουν μόνο 2 γύροι από κάθε αγωνιζόμενο, με κανονικά (όχι αγωνιστικά )αυτοκίνητα. Η συνολική διάρκεια του «αγώνα» θα είναι το πολύ 3 ώρες, κατά τις οποίες ο δρόμος θα είναι κλειστός στην κυκλοφορία. Απαραίτητη προυπόθεση να απελευθερωθούν τα Παρκινγκ στην Ακτή Κουμουνδούρου.
Β) Εκθεση αγωνιστικών και ιστορικών αυτοκινήτων, πιθανότατα στους χώρους Παρκινγκ του σταδίου Καραισκάκη, εφ όσον συναινέσει η Ολυμπιακός ΠΑΕ.
Γ) Αγωνα Drift Challenge σε χώρο του Σ.Ε.Φ. Μοιάζει με αγώνα δεξιοτεχνίας, είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην νεολαία και απολύτως ασφαλής.
Δ) Αλλες σχετικες εκδηλωσεις.-ομιλίες-συνδιάσκεψη αγωνιστικών σωματείων- σεμινάρια οδικής ασφάλειας. Εκδηλωσεις φιλανθρωπικού περιεχομένου-λαχειοφόρο αγορά. -
Από τον Ολυμπιακό ζητάμε
Α) Τους χώρους Παρκινγκ του Σταδίου Καραισκάκη και ίσως κάποια κλειστή αίθουσα-αν υπάρχει- για να κάνουμε Εκθεση φωτογραφίας, τροπαίων η κάποια ομιλία.
Β) Να φέρει κοντά μας την Formula της ομάδας, για να εκτεθεί στην Εκθεση και να κάνει γύρους επίδειξης στην Καστέλλα, με τον Στ. Κατσιμη, αν ειναι δυνατον.Ελπίζω ότι τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν να ενημερώσετε τον Δήμαρχο και πολύ περισσότερο να τον πείσετε για το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η πρόταση μας για την πόλη του Πειραιά , αλλά και τους «δρόμους που ανοίγει για το μέλλον.
Βρίσκομαι αυτή την στιγμή στο εξωτερικό για επαγγελματική ενημέρωση, θα είμαι όμως στην διάθεση σας για κάθε επιπλέον πληροφορία (6974797979). Επιστρέφω την Κυριακή 28/9 οπότε και θα είμαι και πάλι στην διάθεση σας, για την επίσκεψη μας στα προτεινόμενα για την εκδήλωση μέρη.
Με τιμή
Χρήστος Πλατής. -
-
Τα νεα μας:
- Δεν πραγματοποιηθηκε η συναντηση μας με τον Προεδρο ΕΘΕΑ , λογω της παρουσιας του στην κηδεια του αειμνηστου συναδελφου μας Σ. Κικιζα. Το ραντεβου θ ανανεωθει. Συνεπως δεν υπαρχει τιποτα νεωτερο, αφου δεν εχουμε ακομη πληροφορηθει τις εκτιμησεις της ΕΘΕΑ επι των προτασεων μας.
- Πραγματοποιηθηκε συναντηση με εκπροσωπο υπο συσταση και αδειοδοτηση καναλιου, και συμφωνηθηκε να παρασχεθει καθε βοηθεια και υλικο για να μεταδιδει εκπομπη αυτοκινητου και αγωνιστικα νεα.
- Συνεχιστηκε η επεξεργασια σχεδιων για την εκδηλωση που προσπαθουμε να οργανωσουμε στον Πειραια.
- Επεξεργαστηκαμε και καταληξαμε σε σχεδιο ερωτηματολογιου που καταρτησε ο Ν. Ζακχαιος. Το ερωτηματολογιο αυτο θα οριστικοποιηθει απο τον Κ. Εφημερο, ωστε να ειναι επεξεργασιμο, και θα φροντισουμε να δημοσιευθει ταυτοχρονα σε οσα σχετικα με το αυτοκινητο sites το δεχθουν, ωστε να λειτουργησει σαν σφυγμομετρηση της κοινης γνωμης σε σχεση με το σπορ, με σκοπο να υπαρξουν καποια χρησιμα στοιχεια και συμπερασματα για την παραπερα δουλεια μας.
- Μετα τη συνεδριαση, επισκεφθηκαμε τον Πειραια, σε αναζητηση εναλλακτικης διαδρομης της επιδειξης, ωστε να διευκολυνουμε τον Δημο, σε περιπτωση που αντιμετωπισει προβληματα με το κλεισιμο των δρομων. Τετοια διαδρομη βρεθηκε (Επεκταση προς ΣΕΦ ) και αυριο θα γνωστοποιηθει στον Δ.Πειραια.
Χ.Π.
Υ.Γ. Και μια προσωπικη παρατηρηση. 10 φορες εχω γραψει οτι καθε Τριτη 5.30-7.00 θα δεχομαστε οποιον εχει κατι να μας πει η να προτεινει σε σχεση με την προβολη.Μεχρι στιγμης φανηκε ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ. Ο Lef 205. Κανεις αλλος!!! Λες κι οτι γινει (αν γινει) θαναι προσωπικη μας περιουσια κι οχι του σπορ. Σιγουρα η γκρινια ειναι πιο ευκολη πρακτικη...
Ομαδα Εργασιας για την Προβολη (Ο.Ε.Π.)