-
Μιά σοβαρή αιτία πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος να οδηγείς λίγες ώρες μετά την ανατολή ή λίγες ώρες πρίν την δύση του ηλίου με τον ήλιο κόντρα, αιτία στην οποία εμείς ο οδηγός δηλαδή δέν έχει την παραμικρή ευθύνη ενοχής. Εγώ το αντιμετωπίζω σάν κάτι σοβαρό αλλά δέν βλέπω να ακούγεται πολύ απο τους άλλους ίσως γιατί δέν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα γύρω απο το θέμα όπως εγώ.
Κυριολεκτικά πολλές φορές σε τυφλώνει αισθάνεσαι να οδηγείς στο πουθενά
Αναγνωρίζω όλες τις διάφορες ευθύνες που έχουμε εμείς οι οδηγοί σε θέματα παραβιάσεων, απροσεξίας, ποτού αλλά εδώ τί φταίμε? -
Μιά σοβαρή αιτία πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος να οδηγείς λίγες ώρες μετά την ανατολή ή λίγες ώρες πρίν την δύση του ηλίου με τον ήλιο κόντρα, αιτία στην οποία εμείς ο οδηγός δηλαδή δέν έχει την παραμικρή ευθύνη ενοχής. Εγώ το αντιμετωπίζω σάν κάτι σοβαρό αλλά δέν βλέπω να ακούγεται πολύ απο τους άλλους ίσως γιατί δέν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα γύρω απο το θέμα όπως εγώ.
Κυριολεκτικά πολλές φορές σε τυφλώνει αισθάνεσαι να οδηγείς στο πουθενά
Αναγνωρίζω όλες τις διάφορες ευθύνες που έχουμε εμείς οι οδηγοί σε θέματα παραβιάσεων, απροσεξίας, ποτού αλλά εδώ τί φταίμε? -
Μιά σοβαρή αιτία πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος να οδηγείς λίγες ώρες μετά την ανατολή ή λίγες ώρες πρίν την δύση του ηλίου με τον ήλιο κόντρα, αιτία στην οποία εμείς ο οδηγός δηλαδή δέν έχει την παραμικρή ευθύνη ενοχής. Εγώ το αντιμετωπίζω σάν κάτι σοβαρό αλλά δέν βλέπω να ακούγεται πολύ απο τους άλλους ίσως γιατί δέν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα γύρω απο το θέμα όπως εγώ.
Κυριολεκτικά πολλές φορές σε τυφλώνει αισθάνεσαι να οδηγείς στο πουθενά
Αναγνωρίζω όλες τις διάφορες ευθύνες που έχουμε εμείς οι οδηγοί σε θέματα παραβιάσεων, απροσεξίας, ποτού αλλά εδώ τί φταίμε? -
Ακριβως αυτος ειναι ο λογος που επιδιωκω τη βραδυνη οδηγηση.
Εκτος απο τον ηλιο αυτον καθε αυτον , πολλες φορες με ενοχλει η εναλλαγη φωτος ενω κινουμαι σε δρομο με δεντρα αριστερα και δεξια.
-
Άν έχει δέντρα μικρό το κακό αλλά το πρόβλημα είναι οτι δέν έχει παντού δέντρα
-
γιαυτό το λόγο οι απέναντι θα πρέπει να έχουν τα φώτα ανοιχτά ακόμα και τη μέρα
-
Όντως πολύ μεγάλο πρόβλημα αν εκείνη τη στιγμή είσαι στο τιμόνι, πολλές φορές αν παραείναι χαμηλά ο ήλιος ούτε τα σκιάδια μπορούν να κάνουν δουλειά.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
γιαυτό το λόγο οι απέναντι θα πρέπει να έχουν τα φώτα ανοιχτά ακόμα και τη μέραΓιαυτό ακριβώς τον λόγο είναι χρήσιμα τα φώτα ημέρας, τα οποία μερικοί μου κάνουν συνιάλο να τα σβήσω
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
γιαυτό το λόγο οι απέναντι θα πρέπει να έχουν τα φώτα ανοιχτά ακόμα και τη μέρα
Γιαυτό ακριβώς τον λόγο είναι χρήσιμα τα φώτα ημέρας, τα οποία μερικοί μου κάνουν συνιάλο να τα σβήσω
και σε μένα το ίδιο κάνουν
-
Εγώ όταν φτάσω στο σημείο της απόγνωσης ανοίγω τέρμα τα πολύ δυνατά φώτα με το μπλέ σήμα όχι για τους απέναντι αλλά για να μπορώ να βλέπω καλύτερα τον δρόμο που βρίσκεται μπροστά μου.
Οι απέναντι ενοχλούνται βέβαια είναι δεδομένο αλλά πρέπει να το δεχτούν αυτοί δέν κινδυνεύουν σε τίποτα. -
Ο χρήστης fantomas3004 έγραψε:
Εγώ όταν φτάσω στο σημείο της απόγνωσης ανοίγω τέρμα τα πολύ δυνατά φώτα με το μπλέ σήμα όχι για τους απέναντι αλλά για να μπορώ να βλέπω καλύτερα τον δρόμο που βρίσκεται μπροστά μου.
Οι απέναντι ενοχλούνται βέβαια είναι δεδομένο αλλά πρέπει να το δεχτούν αυτοί δέν κινδυνεύουν σε τίποτα.Αν και ουσιαστικά μιλάμε για οδήγηση με ήλιο (στη δύση του ουσιαστικά), άρα φώτα δε χρειάζονται, πρέπει να ξέρεις ότι αυτό που κάνεις που είναι τουλάχιστον δολοφονικό. Να έχεις δηλαδή τα μεγάλα φώτα σου αναμμένα όταν έρχεται αυτοκίνητο από απέναντι.
Είναι πολύ λάθος η λογική σου 'πρέπει να το δεχθούν' γιατί αν έρθει πάνω σου επειδή τον τύφλωσες και δε βλέπει/ξέρει που πηγαίνει, πρέπει να δεχθείς ότι θα φταις. Εντελώς φιλικά και προειδοποιητικά.
-
Μια πολύ δύσκολη κατάσταση, στην οποία δεν έχω βρεί γιατρεια, είναι όταν μπαινοβγαίνεις σε τούνελ με ήλιο δυνατό έξω...
Τα πρώτα μέτρα στο τούνελ πάς στα τυφλά, και αλλοίμονο αν κάποιος δεν έχει ανοίξει φώτα... -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μια πολύ δύσκολη κατάσταση, στην οποία δεν έχω βρεί γιατρεια, είναι όταν μπαινοβγαίνεις σε τούνελ με ήλιο δυνατό έξω...
Τα πρώτα μέτρα στο τούνελ πάς στα τυφλά, και αλλοίμονο αν κάποιος δεν έχει ανοίξει φώτα...Για να το αντιμετωπίσω έχω κατεβασμένο από πριν το σκίαστρο και τα γυαλιά ηλίου έτοιμα.
Επίσης, θα πρέπει και το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό μέρος του παρ-πριζ να είναι πεντακάθαρο.
-
Βασικά η είσοδος στο τούνελ είαι το πρόβλημα...
-
Αν η μεγαλύτερη ταχύτητα που μπαινοβγαίνει κάποιος με το αμάξι του δεν δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα μέχρι το μάτι να συνηθίσει την διαφορά φωτός ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αν και ουσιαστικά μιλάμε για οδήγηση με ήλιο (στη δύση του ουσιαστικά), άρα φώτα δε χρειάζονται, πρέπει να ξέρεις ότι αυτό που κάνεις που είναι τουλάχιστον δολοφονικό. Να έχεις δηλαδή τα μεγάλα φώτα σου αναμμένα όταν έρχεται αυτοκίνητο από απέναντι.Έχω δεχτεί και εγώ πολλές φορές τα δυνατά φώτα μέρα απο τον απέναντι μέρα και οδηγούσα κανονικά, έβλεπα τα πάντα με τον ήλιο δέν μπορώ να δώ τίποτα.
Αυτό το έκανα μιά φορά και με έβγαλε απο το αδιέξοδο αφού έβλεπα τον δρόμο ενώ πρίν το κάνω δέν τον έβλεπα καθόλου. -
Ο χρήστης fantomas3004 έγραψε:
Αν και ουσιαστικά μιλάμε για οδήγηση με ήλιο (στη δύση του ουσιαστικά), άρα φώτα δε χρειάζονται, πρέπει να ξέρεις ότι αυτό που κάνεις που είναι τουλάχιστον δολοφονικό. Να έχεις δηλαδή τα μεγάλα φώτα σου αναμμένα όταν έρχεται αυτοκίνητο από απέναντι.
Έχω δεχτεί και εγώ πολλές φορές τα δυνατά φώτα μέρα απο τον απέναντι μέρα και οδηγούσα κανονικά, έβλεπα τα πάντα με τον ήλιο δέν μπορώ να δώ τίποτα.
Αυτό το έκανα μιά φορά και με έβγαλε απο το αδιέξοδο αφού έβλεπα τον δρόμο ενώ πρίν το κάνω δέν τον έβλεπα καθόλου.Εννοείς με δυνατό ήλιο δεν έβλεπες τον δρόμο, ενώ με τη μεγάλη σκάλα τον είδες?
-
*Ο χρήστης *Nikos120i ** έγραψε:
Εννοείς με δυνατό ήλιο δεν έβλεπες τον δρόμο, ενώ με τη μεγάλη σκάλα τον είδες?Με τον ήλιο κάποιες ώρες που τον έχεις κατάφατσα δέν βλέπεις τίποτα με την μεγάλη σκάλα απλά ενοχλείσαι.
Εσένα πόσες φορές ο απέναντι σου έβγαλε μεγάλη σκάλα ημέρα για να σε προειδοποιήσει οτι παραπίσω είναι τροχαία έπαθες τίποτα?
Αυτό είναι κοινό μυστικό. -
Ο χρήστης fantomas3004 έγραψε:
Εννοείς με δυνατό ήλιο δεν έβλεπες τον δρόμο, ενώ με τη μεγάλη σκάλα τον είδες?
Με τον ήλιο κάποιες ώρες που τον έχεις κατάφατσα δέν βλέπεις τίποτα με την μεγάλη σκάλα απλά ενοχλείσαι.
Εσένα πόσες φορές ο απέναντι σου έβγαλε μεγάλη σκάλα ημέρα για να σε προειδοποιήσει οτι παραπίσω είναι τροχαία έπαθες τίποτα?
Αυτό είναι κοινό μυστικό.Εχει διαφορα το σινιάλο απο το να εχεις απεναντι σου συνεχεια τα μεγαλα φωτα!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εννοείς με δυνατό ήλιο δεν έβλεπες τον δρόμο, ενώ με τη μεγάλη σκάλα τον είδες?
Με τον ήλιο κάποιες ώρες που τον έχεις κατάφατσα δέν βλέπεις τίποτα με την μεγάλη σκάλα απλά ενοχλείσαι.
Εσένα πόσες φορές ο απέναντι σου έβγαλε μεγάλη σκάλα ημέρα για να σε προειδοποιήσει οτι παραπίσω είναι τροχαία έπαθες τίποτα?
Αυτό είναι κοινό μυστικό.Εχει διαφορα το σινιάλο απο το να εχεις απεναντι σου συνεχεια τα μεγαλα φωτα!!!
Ακριβώς.
Εννοείς με δυνατό ήλιο δεν έβλεπες τον δρόμο, ενώ με τη μεγάλη σκάλα τον είδες?
Με τον ήλιο κάποιες ώρες που τον έχεις κατάφατσα δέν βλέπεις τίποτα με την μεγάλη σκάλα απλά ενοχλείσαι.
Εσένα πόσες φορές ο απέναντι σου έβγαλε μεγάλη σκάλα ημέρα για να σε προειδοποιήσει οτι παραπίσω είναι τροχαία έπαθες τίποτα?
Αυτό είναι κοινό μυστικό.Τον ήλιο όμως μπορείς να τον εμποδίσεις είτε με το σκιάδιο ή με γυαλιά ηλίου.
Στιγμιαία η μεγάλη σκάλα δε τυφλώνει...αλλά αν έχεις τη μεγάλη σκάλα αναμμένη συνεχώς αδιαφορώντας για το αντίθετο ρεύμα, τότε τυφλώνεις τον οδηγό, δε βλέπει το δρόμο και ή θα πέσει πάνω σου ή θα πέσει στην άκρη του δρόμου. Σκέψου το.
Προσωπικά με ενοχλεί αφάνταστα όταν οι οδηγοί έχουν αναμμένη τη μεγάλη σκάλα την οποία δε σβήνουν, ακόμα και αν τους κάνω σινιάλο.
Πάντως δεν έχουν σχέση αυτά με την οδήγηση με ήλιο. Τρία πράγματα θεωρώ σημαντικά σε τέτοιες συνθήκες:
-Καθαρό παρ-μπριζ μέσα και έξω
-Κατεβασμένο σκιάδιο
-Γυαλιά ηλίου.Μάλιστα, μερικές φορές που ο ήλιος (ειδικά τώρα το καλοκαίρι) κατά τις 7 είναι πολύ δυνατός και σε άσχημη γωνία, με βοηθάει να οδηγώ χωρίς γυαλιά ηλίου, αλλά με κατεβασμένο το σκιάδιο.
Ήλιος και οδήγηση