Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX5 f/l (2009)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Mazda MX5 f/l (2009)
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    10
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      Μικρές, σχεδόν αόρατες, αλλαγές στο εμπρός μέρος του MX5, ίσα για να δικαιολογηθεί επαναλανσάρισμα υποθέτω.

      http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg
      http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mika_hakkinen last edited by

        Μικρές, σχεδόν αόρατες, αλλαγές στο εμπρός μέρος του MX5, ίσα για να δικαιολογηθεί επαναλανσάρισμα υποθέτω.

        http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg
        http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mika_hakkinen last edited by

          Μικρές, σχεδόν αόρατες, αλλαγές στο εμπρός μέρος του MX5, ίσα για να δικαιολογηθεί επαναλανσάρισμα υποθέτω.

          http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg
          http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            osfp last edited by

            οι φωτογραφιες δεν ειναι πολυ κατατοπιστικες, αλλα φαινεται πως μαλλον βελτιωνουν το αδυναμο σημειο της εμφανησης του, τα μπροστινα φωτα. Ενα τοσο ομορφο αυτοκινητο και τα μπροστινα του φωτα ειναι χαλια αυτη τη στιγμη...ειναι απο τις περιπτωσεις που θα παρακαλουσα απλα να κοπιαρουν το rx-8 οπως ολες οι εταιρειες κανουν επειδη βαριουνται να σχεδιασουν....θα ηταν πολυ καλυτερο το αποτελεσμα νομιζω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Εγώ βρίσκω πώς τα τωρινά αλλα και του Ibuki είναι υπέροχα και χαίρομαι που οι αλλαγές είναι τόσο μικρές. Μετά την απογοήτευση του πιο άκυρου facelift ever (στην προηγούμενη γενιά) φαίνεται ότι δεν θα επαναλάβουν ποτέ ξανά το ίδιο λάθος με το MX5.

              @νδρέας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                osfp last edited by

                στο ibuki τα φωτα αυτα ταιριαζαν απολυτα γιατι ολο το αυτοκινητο ηταν πολυ φουτουριστικο, στο mx-5 ομως μου φαινονται απλα ξεκαρφωτα και λιγο ασχημα. Δηλαδη η mazda αντι να βγαλει το ibuki στην παραγωγη, που θα ηταν μια επιλογη αλλα τολμηρη, αποφασισε να ραφιναρει λιγο το σχημα του mk2 και να το κανει πιο συγχρονο, και πεταξε και στο ασχετο τα φωτα του ibuki μπροστα...

                Το facelift στο mk2 τι κακο ειχε? Προσωπικα μου αρεσαν πολυυυυ περισσοτερο τα νεα καθισματα αλλα και το τριακτινο τιμονι. Σε βαθμο που οταν εχαχνα για μεταχειρησμενο ουτε που το σκεφτομουνα να παω σε pre-facelift μονο και μονο για τα καθισματα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vengas last edited by

                  χμμμ... βρηκαν τροπο τα περιοδικα να βλεπουν το σχημα πιο πριν από τα γραφεια κατοχυρωσης...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mika_hakkinen last edited by

                    Ο χρήστης OSFP έγραψε:
                    Το facelift στο mk2 τι κακο ειχε? Προσωπικα μου αρεσαν πολυυυυ περισσοτερο τα νεα καθισματα αλλα και το τριακτινο τιμονι. Σε βαθμο που οταν εχαχνα για μεταχειρησμενο ουτε που το σκεφτομουνα να παω σε pre-facelift μονο και μονο για τα καθισματα!

                    Μιλάω για το εκτεταμένο facelift που έγινε στην πρώτη γενιά για να προκύψει η δεύτερη. Εκεί για μένα έχασε κάθε χαρακτήρα, υιοθετώντας εκείνα τα αδιάφορα φωτιστικά σώματα μπροστά πίσω και στερώντας του τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που συνεχίζει να έχει η αρχική έκδοση και που πλησιάζει πολύ, όχι τυχαία, η τωρινή.

                    Το μόνο που θα άλλαζα εγώ είναι τα κιτς φωτιστικά τύπου Lexus πίσω και το εσωτερικό που είναι απαράδεκτο για αυτοκίνητο της κατηγορίας κυρίως σχεδιαστικά.

                    @νδρέας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      osfp last edited by

                      σε βρισκω υπερβολικο, εμενα μου αρεσουν οι καμπυλες του δευτερου, το πρωτο δειχνει παρα πολυ την ηλικια του για σημερα. Αλλα ναι τα φωτα στο πρωτο ηταν απαιχτα, μακαρι να τα διατηρουσαν ακομα και σημερα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        odyssey last edited by

                        Ο χρήστης OSFP έγραψε:
                        σε βρισκω υπερβολικο, εμενα μου αρεσουν οι καμπυλες του δευτερου, το πρωτο δειχνει παρα πολυ την ηλικια του για σημερα. Αλλα ναι τα φωτα στο πρωτο ηταν απαιχτα, μακαρι να τα διατηρουσαν ακομα και σημερα!

                        Αυτό δε γινόταν βάσει κανονισμών για την προστασία των πεζών σε περίπτωση συγκρουσης. Οπότε τα φωτιστικά επρεπε να γίνουν σταθερά.
                        Δεν έπιασα αυτό που είπε ο mika_hakkinen για τον χαρακτήρα που είχε το ΝΑ (σιγουρα) τον έχασε το ΝΒ (?) και τον ξαναβρήκε το NC (!). Αν μη τι άλλο, τις περισσότερες αναφορές στο ΝΑ σχεδιαστικά, τις έχει το ΝΒ. Το NC είναι τελείως διαφορετικό. Άρα πώς προκύπτει αυτο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Ο χρήστης odyssey έγραψε:
                          Αυτό δε γινόταν βάσει κανονισμών για την προστασία των πεζών σε περίπτωση συγκρουσης. Οπότε τα φωτιστικά επρεπε να γίνουν σταθερά.

                          Αυτό είναι γνωστό όπως γνωστά είναι και πολλά παραδείγματα μοντέλων που αντικατέστησαν τα αναδιπλούμενα φωτιστικά τους με σταθερά, διατηρώντας αναλλοίωτο όμως τον χαρακτήρα τους. Αντίθετα το NB μου πήρε πολύ καιρό να το συνηθίσω, με τα κοινότυπα γιαπωνέζικα φώτα του που θα μπορούσαν να ανήκουν και σε κορεάτικο μικρομεσαίο.

                          Δεν έπιασα αυτό που είπε ο mika_hakkinen για τον χαρακτήρα που είχε το ΝΑ (σιγουρα) τον έχασε το ΝΒ (?) και τον ξαναβρήκε το NC (!). Αν μη τι άλλο, τις περισσότερες αναφορές στο ΝΑ σχεδιαστικά, τις έχει το ΝΒ. Το NC είναι τελείως διαφορετικό. Άρα πώς προκύπτει αυτο?

                          Μπορεί να θεωρείς ότι το NB αναφέρεται σχεδιαστικά στο NA. Αυτό φυσικά συμβαίνει επειδή ήταν ουσιαστικά ένα lifting του ΝΑ.
                          Συνεχίζω να θεωρώ ότι η σχεδίαση του NC είναι πιο πιστή σε χαρακτήρα στην αρχική έκδοση. Aυτό έγινε εσκεμμένα από τη Mazda και δηλώθηκε αρκετά ξεκάθαρα με τον προπομπό 'Ibuki' που το φωτογράφιζαν μάλιστα μαζί με την πρώτη γενιά για να δείξουν τον συσχετισμό.

                          @νδρεας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr