-
Μικρές, σχεδόν αόρατες, αλλαγές στο εμπρός μέρος του MX5, ίσα για να δικαιολογηθεί επαναλανσάρισμα υποθέτω.
http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg -
Μικρές, σχεδόν αόρατες, αλλαγές στο εμπρός μέρος του MX5, ίσα για να δικαιολογηθεί επαναλανσάρισμα υποθέτω.
http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg -
Μικρές, σχεδόν αόρατες, αλλαγές στο εμπρός μέρος του MX5, ίσα για να δικαιολογηθεί επαναλανσάρισμα υποθέτω.
http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg
http://www.blogsmithmedia.com/es.autobl ... source.jpg -
οι φωτογραφιες δεν ειναι πολυ κατατοπιστικες, αλλα φαινεται πως μαλλον βελτιωνουν το αδυναμο σημειο της εμφανησης του, τα μπροστινα φωτα. Ενα τοσο ομορφο αυτοκινητο και τα μπροστινα του φωτα ειναι χαλια αυτη τη στιγμη...ειναι απο τις περιπτωσεις που θα παρακαλουσα απλα να κοπιαρουν το rx-8 οπως ολες οι εταιρειες κανουν επειδη βαριουνται να σχεδιασουν....θα ηταν πολυ καλυτερο το αποτελεσμα νομιζω!
-
Εγώ βρίσκω πώς τα τωρινά αλλα και του Ibuki είναι υπέροχα και χαίρομαι που οι αλλαγές είναι τόσο μικρές. Μετά την απογοήτευση του πιο άκυρου facelift ever (στην προηγούμενη γενιά) φαίνεται ότι δεν θα επαναλάβουν ποτέ ξανά το ίδιο λάθος με το MX5.
@νδρέας
-
στο ibuki τα φωτα αυτα ταιριαζαν απολυτα γιατι ολο το αυτοκινητο ηταν πολυ φουτουριστικο, στο mx-5 ομως μου φαινονται απλα ξεκαρφωτα και λιγο ασχημα. Δηλαδη η mazda αντι να βγαλει το ibuki στην παραγωγη, που θα ηταν μια επιλογη αλλα τολμηρη, αποφασισε να ραφιναρει λιγο το σχημα του mk2 και να το κανει πιο συγχρονο, και πεταξε και στο ασχετο τα φωτα του ibuki μπροστα...
Το facelift στο mk2 τι κακο ειχε? Προσωπικα μου αρεσαν πολυυυυ περισσοτερο τα νεα καθισματα αλλα και το τριακτινο τιμονι. Σε βαθμο που οταν εχαχνα για μεταχειρησμενο ουτε που το σκεφτομουνα να παω σε pre-facelift μονο και μονο για τα καθισματα!
-
χμμμ... βρηκαν τροπο τα περιοδικα να βλεπουν το σχημα πιο πριν από τα γραφεια κατοχυρωσης...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Το facelift στο mk2 τι κακο ειχε? Προσωπικα μου αρεσαν πολυυυυ περισσοτερο τα νεα καθισματα αλλα και το τριακτινο τιμονι. Σε βαθμο που οταν εχαχνα για μεταχειρησμενο ουτε που το σκεφτομουνα να παω σε pre-facelift μονο και μονο για τα καθισματα!Μιλάω για το εκτεταμένο facelift που έγινε στην πρώτη γενιά για να προκύψει η δεύτερη. Εκεί για μένα έχασε κάθε χαρακτήρα, υιοθετώντας εκείνα τα αδιάφορα φωτιστικά σώματα μπροστά πίσω και στερώντας του τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που συνεχίζει να έχει η αρχική έκδοση και που πλησιάζει πολύ, όχι τυχαία, η τωρινή.
Το μόνο που θα άλλαζα εγώ είναι τα κιτς φωτιστικά τύπου Lexus πίσω και το εσωτερικό που είναι απαράδεκτο για αυτοκίνητο της κατηγορίας κυρίως σχεδιαστικά.
@νδρέας
-
σε βρισκω υπερβολικο, εμενα μου αρεσουν οι καμπυλες του δευτερου, το πρωτο δειχνει παρα πολυ την ηλικια του για σημερα. Αλλα ναι τα φωτα στο πρωτο ηταν απαιχτα, μακαρι να τα διατηρουσαν ακομα και σημερα!
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
σε βρισκω υπερβολικο, εμενα μου αρεσουν οι καμπυλες του δευτερου, το πρωτο δειχνει παρα πολυ την ηλικια του για σημερα. Αλλα ναι τα φωτα στο πρωτο ηταν απαιχτα, μακαρι να τα διατηρουσαν ακομα και σημερα!Αυτό δε γινόταν βάσει κανονισμών για την προστασία των πεζών σε περίπτωση συγκρουσης. Οπότε τα φωτιστικά επρεπε να γίνουν σταθερά.
Δεν έπιασα αυτό που είπε ο mika_hakkinen για τον χαρακτήρα που είχε το ΝΑ (σιγουρα) τον έχασε το ΝΒ (?) και τον ξαναβρήκε το NC (!). Αν μη τι άλλο, τις περισσότερες αναφορές στο ΝΑ σχεδιαστικά, τις έχει το ΝΒ. Το NC είναι τελείως διαφορετικό. Άρα πώς προκύπτει αυτο? -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Αυτό δε γινόταν βάσει κανονισμών για την προστασία των πεζών σε περίπτωση συγκρουσης. Οπότε τα φωτιστικά επρεπε να γίνουν σταθερά.Αυτό είναι γνωστό όπως γνωστά είναι και πολλά παραδείγματα μοντέλων που αντικατέστησαν τα αναδιπλούμενα φωτιστικά τους με σταθερά, διατηρώντας αναλλοίωτο όμως τον χαρακτήρα τους. Αντίθετα το NB μου πήρε πολύ καιρό να το συνηθίσω, με τα κοινότυπα γιαπωνέζικα φώτα του που θα μπορούσαν να ανήκουν και σε κορεάτικο μικρομεσαίο.
Δεν έπιασα αυτό που είπε ο mika_hakkinen για τον χαρακτήρα που είχε το ΝΑ (σιγουρα) τον έχασε το ΝΒ (?) και τον ξαναβρήκε το NC (!). Αν μη τι άλλο, τις περισσότερες αναφορές στο ΝΑ σχεδιαστικά, τις έχει το ΝΒ. Το NC είναι τελείως διαφορετικό. Άρα πώς προκύπτει αυτο?
Μπορεί να θεωρείς ότι το NB αναφέρεται σχεδιαστικά στο NA. Αυτό φυσικά συμβαίνει επειδή ήταν ουσιαστικά ένα lifting του ΝΑ.
Συνεχίζω να θεωρώ ότι η σχεδίαση του NC είναι πιο πιστή σε χαρακτήρα στην αρχική έκδοση. Aυτό έγινε εσκεμμένα από τη Mazda και δηλώθηκε αρκετά ξεκάθαρα με τον προπομπό 'Ibuki' που το φωτογράφιζαν μάλιστα μαζί με την πρώτη γενιά για να δείξουν τον συσχετισμό.@νδρεας
Mazda MX5 f/l (2009)