-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Σίγουρα θα του φανεί μαμάτο μιας και το προηγούμενο του είναι ένα Tipo 15ετίας....θα πάθει πολιτισμικό σοκ.
Ε καλά, φαντάζομαι δεν οδηγούσε μόνον το Tipo!
Εγώ περιμένω review σε στύλ:'Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και σταθερό. Εχει χώρους. Πολλούς χώρους. Εκανα και δοκιμή: στα πίσω καθίσματα χωράει δύο παιδικά καθισματάκια, ενώ τρίτο δεν μπορεσα να βάλω. Στο πορτ μπακαζ όμως, χωράει δύο καροτσάκια άνετα, ενώ περισσεύει και χώρος για τα παιχνίδια και τα ρούχα των παιδιών. Καλή αγορά, προτείνεται!'
αν είναι η έκδοσης σπορ με τις σκληρές αναρτήσεις και 195 λάστιχο απλά καμία σχέση με όσα γράφεις!
Το ίμπιζα είναι πολύ σπορτίφ και ενδιαφέρον οδηγικά και σε όλα τα τεστ της εποχής εκθειαζόταν η οδική του συμπεριφορά, το κιβώτιο και το ακριβές τιμόνι (αν και κάπως ελαφρύ).
Καμία σχέση με 206 και λοιπές βάρκες που όταν το πρωτο-οδήγησαν οι 4τροχοί το πήγαν πίσω γιατί υπέστρεφε.-Κοίτα, προσπάθησε αν θέλεις να ξεχωρίσεις λίγο πότε κάνουμε πλάκα και πότε μιλάμε σοβαρά! Αν πάλι δυσκολεύεσαι , πάσο!
-Μια χαρά είναι στο δρόμο το Ibiza και το Cordoba λογικά δεν θ'απέχει και πολύ. Αν πρόσεξες, πιο πολύ επιμέναμε πως απλά δεν του ταιριάζει σαν στυλ και όχι πως είναι κακό αυτοκίνητο. Τουναντίον.
-Βάρκα το 206;!;!!!!!
Εχεις οδηγήσει κάποιο; Μόνον το 1.1 που του λείπαν κάτι αντιστρεπτικές (και όχι σε όλες τις εκδόσεις... ). Αλλά και πάλι, στο δρόμο πάει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Το 1.4 ακόμη με τα 75 ψοφάλογα, μπορούσε να τιμωρήσει εύκολα ένα Ibiza, πίστεψέ, αρκεί να μην το έβαζες σε...ανηφόρα!
Αν δεν με πιστεύεις, για ρώτα κάτι γρήγορους πάνω στα Γιάννενα με Ibiza TopGun, τι γνώμη έχουν για μια μπορντώ Xsara κι αν είναι....βάρκα!
Το 206 , είναι εξίσου καλό και σε κάποιες εκδόσεις ακόμη καλύτερο!
Ακου βάρκα! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν νομίζω πως είναι απλουστευτική καθόλου!
-Οσο μεγαλύτερο το μεταξόνιο, τόσο πιο σταθερό το πάτημα: γι'αυτό το λόγο ένα Smart θα ταξιδεύει πάντα χειρότερα από ένα Α6!
-Τα ίδια ισχύουν και για τα μετατρόχια: η μεγάλη διαφορά των kit-cars στους αγώνες γινόταν από την μεγάλη αύξηση των μετατροχίων. Το ίδιο και στα WRC cars: πρόσεξε πόσο πιο φαρδιά είναι μια C4 WRC από το αυτοκίνητο παραγωγής.
-Οσο αυξάνεις το νοητό ορθογώνιο που σχηματίζουν οι τροχοί, τόσο πιο καλό πάτημα έχει το αυτοκίνητο.
-Μια ακόμη σημαντική παράμετρος είναι που μοιράζεις τα βάρη: όσο πιο έξω από το νοητό ορθογώνιο τόσο χειρότερο το κράτημα. Γι'αυτό το λόγο ένα sedan φορτωμένο τέρμα στο χώρο αποσκευών, έχει περίεργη συμπεριφορά στη στροφή. Οσο πιο κοντά στους άξονες το βάρος, τόσο καλύτερη η κατανομή των βαρών, άρα τόσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους βρίσκονται αυτά, άρα τόσο καλύτερο το κράτημα.
-Ενα Cordoba με γεμάτο χώρο αποσκευών, θα κρατάει χειρότερα από ένα Ibiza και όχι μόνον επειδή θα μεταφέρει περισσότερο βάρος, αλλά επειδή θα έχει το βάρος του στον πίσω άξονα, άρα θα τείνει ν'αλλάξει πιο απότομα την δυναμική του κατάσταση πάνω στην στροφή, ενώ φυσικά και στην ευθεία, πάνω από ανωμαλίες, η ροπή αδράνειας του (αν θεωρήσουμε σαν άξονα περιστροφής των πίσω νοητό -αν και...ημιάκαμπτο -άξονα των τροχών) θα είναι μεγαλύτερη: επομένως θα έχεις περισσότερες πλεύσεις , χειρότερη απόκριση κ.ο.κΕνα Cordoba λόγω διαστάσεων (αμαξώματος, αλλά κυριότερα μεταξονίων-μετατροχίων) θα ταξιδεύει χειρότερα από μια Corolla sedan, ενώ κι αυτή με τη σειρά της θα ταξιδεύει χειρότερα από ένα Lexus GS.
Και ΝΑΙ, η απλή γεωμετρία μπορεί να στο εξηγήσει γιατί.Διαφωνω καθετα θα ελεγα...
Μεγαλυτερο ρολο παιζει η αρχιτεκτονικη των αναρτησεων και οι ρυθμισεις τους απο το μεταξονιο και τα μετατροχια,μιλοντας παντα συγκριτικα.
Και για να σου δωσω να καταλαβεις τι εννοω :Πιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα ,Ενα ΜΙΝΙ coooper ή Daewoo Leganza για παραδειγμα?
Εξαλλου οι διαφορες στις διαστασεις των Corolla kai Cordoba δεν ειναι τοσο ακραιες σε σχεση με τα παραδειγματα που φερνεις.
Τα παραδειγματα που αναφερεις για τα WRC ειναι σωστα ,αλλα μη ξεχνας οτι εκει εχουμε να κανουμε για κυνηγη δεκατων του δευτερολεπτου,πανακριβες αναρτησεις και ρυθμισεις με γνωμονα κυριως την ταχυτητα και οχι για παραδειγμα την ευκολια χρησης.
Προσωπικα πιστευω οτι το ibiza & Cordoba,εχουν αρκετα πιο καλο στησιμο απο την corolla και το λιγο μεγαλυτερο μεταξονιο δε φτανει για να καλυψει τη διαφορα.Σορυ, ξέχασα ν'απαντήσω!
Οταν μίλησα για μεταξόνιο και μετατρόχια, επέμεινα στο θέμα ταξίδι και φορτίο. Αν φορτώσεις ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ ένα Cooper και φορτώσεις το ίδιο ή και περισσότερο ένα Leganza, ποιο νομίζεις θα ταξιδέψει καλύτερα;Ναι, το ένα είναι ένα άθλιο Daewoo, αλλά ειλικρινά, φαντάζεσαι να οδηγείς ένα ΜΙΝΙ με 4 επιβάτες (οι δύο...κακόμοιροι γιατί θα πρέπει να κάθονται πίσω... ) και ολίγες αποσκευές;
Δεν συζητώ πως θα κοπανηθείς...ανελέητα, θα βλαστημήσεις όλες τις σπορ αναρτήσεις από...καταβολής κόσμου και είμαι σίγουρος πως στο δρόμο θα σκέφτεσαι πως το επόμενό σου αυτοκίνητο μάλλον πρέπει να είναι Citroen, μπας και έρθει στα ίσια της κάποια στιγμή η σπονδυλική σου στήλη!Λοιπόν, φοβάμαι πως ναι, ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ και με ΦΟΡΤΙΟ, θα προτιμούσα το Leganza, όσο παράλογο και να φαίνεται αυτό σε κάποιους!
Εμένα δεν μου φαίνεται παράλογο, γιατί αν δεις τα μεταξόνια όλων των πολυτελών αυτοκινήτων, είναι τεράστια και ο λόγος είναι πως αυτό σημαίνει καλύτερο έλεγχο και άνεση, έστω κι αν στοιχίζει σε στροφιλίκι και αμεσότητα.
Επιπλέον, όσο πιο μακριά από τον πίσω άξονα κάθονται οι πίσω επιβάτες, τόσο πιο άνετα είναι. Δες την DS ή ακόμη και τις κάπως πιο πρόσφατες CX. Αν προσθέσεις στην εξίσωση και τους παραδοσιακούς γαλλικούς υστερούντες βραχίονες (παλιά , προ McFerson τους έβαζαν και μπροστά τα γαλλάκια, όσοι έχουν δει Simca, ξέρουν... ), η άνεση, ακόμη και με τα σημερινά στανταρντ, είναι απίστευτη!Δυστυχώς σήμερα, άφησαν την παραδοσιακή πίσω ανάρτηση με τους υστερούντες, για τις χάρες (;) του ημιάκαμπτου...
Για να μην μακρηγορώ: ανεξαρτήτως ρυθμίσεων στην ανάρτηση, η φυσική ΔΕΝ ξεπερνιέται! Οι ρυθμίσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν μέχρις ενός βαθμού! Από κει και μετά, μια Xsara, θα είναι πάντα πιο άνετη από ένα Saxo, όπως κι ένα Golf από ένα Polo , κι ένα Leon από ένα Ibiza/Cordoba.
Για τους ιάπωνες δεν λέω τίποτε, γιατί αυτοί τυγχάνει να είναι τόσο κουλοί στην σχεδίαση αναρτήσεων για καθημερινά αυτοκίνητα, που θα με κάνουν να...καταπιω το...πληκτρολόγιό μου! Είπα και πριν, το να καταφέρουν να κάνουν την Corolla χειρότερη στο δρόμο από ένα μικρότερο αυτοκίνητο με παρόμοια διάταξη αναρτήσεων, είναι σαφέστατα...κατόρθωμα ανικανότητας! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
με το συμπάθειο αλλά ζήτησε σε δημόσιο φόρουμ την γνώμη μας...εάν σου διαφεύγει.
Γνωμη ζητησε, καλα το ειπες...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
με το συμπάθειο αλλά ζήτησε σε δημόσιο φόρουμ την γνώμη μας...εάν σου διαφεύγει.
Γνωμη ζητησε, καλα το ειπες...
Και γνωμη για σενα ειναι...?
-
@HighFidelity:
Αυτό με το Cooper το έκανε φίλος μου που το αγόρασε από Γερμανία και το έφερε οδικώς από εκεί με επιβάτες τους γονείς του και τον χώρο που έμενε στο πίσω κάθισμα + το δείγμα πορτ-παγκάζ του Mini γεμάτα αποσκευές. Όταν έφτασαν Ελλάδα είχαν ΟΛΟΙ μετανιώσει για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και ήθελαν να το πετάξουν στη θάλασσα Βέβαια όταν το κυκλοφόρησε ο φίλος σε μαγαζιά των νοτίων προαστίων διακοσμημένο με μια θυληκή παρουσία στη θέση του συνοδηγού το αμάξι έδειξε την αξία του (πέρα από την πλάκα στρίβει τάπα αλλά για διαδρομή άνω της μίας ώρας υποφέρεις εκεί μέσα) -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
@HighFidelity:
Αυτό με το Cooper το έκανε φίλος μου που το αγόρασε από Γερμανία και το έφερε οδικώς από εκεί με επιβάτες τους γονείς του και τον χώρο που έμενε στο πίσω κάθισμα + το δείγμα πορτ-παγκάζ του Mini γεμάτα αποσκευές. Όταν έφτασαν Ελλάδα είχαν ΟΛΟΙ μετανιώσει για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και ήθελαν να το πετάξουν στη θάλασσα Βέβαια όταν το κυκλοφόρησε ο φίλος σε μαγαζιά των νοτίων προαστίων διακοσμημένο με μια θυληκή παρουσία στη θέση του συνοδηγού το αμάξι έδειξε την αξία του (πέρα από την πλάκα στρίβει τάπα αλλά για διαδρομή άνω της μίας ώρας υποφέρεις εκεί μέσα)Mα το Cooperάκι το πάω και εγώ τρελά, αλλά όχι πως κάνει και για ταξίδι, μην λέμε ό,τι θέλουμε!
Απλά όλοι μας κάνουμε το λάθος να λέμε πως ένα στριφτερό αμαξάκι θα είναι πάντα καλύτερο από μια μαούνα... Ε, δεν είναι έτσι, καλώς ή κακώς!(ΥΣ: Γενικά στα καθίσματα των Cooper κάθονται θυληκές παρουσίες τουλάχιστον αξιόλογες θα έλεγα... Indeed... )
-
Έλεος με τα ποστ που έχουν μέγεθος πάνω από 5 σειρές (πόσο μάλλον μισή σελίδα)
Καλοτάξιδο ασερφ!
-
Καταρχήν σας παρακαλώ πολύ μη μαλώνετε! Κάθε άποψη-γνώμη ήταν απόλυτα δεκτή, απλά όπως ειπώθηκε οι αρνητικές γνώμες βασίζοντας κατά βάση στην εμφάνιση που είναι υποκειμενική και εμένα μου αρέσει. Αν μου λέγατε ότι δεν αξίζει στα λεφτά αυτά στην κατάσταση που είναι ή κάτι αντίστοιχο θα το λάμβανα πάρα πολύ σοβαρά υπόψιν. Κάτι περισσότερο θα ξέρατε από εμένα...
Από κει και πέρα...
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Με γειες λοιπόν, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα από δω και πέρα!
(ισχύει κι αυτό που είχα πει για τους...απογόνους, αλλά δεν θέλω να σου δίνω ιδέες, είσαι ..νινί ακόμα!)Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Όσον αφορά το άλλο είμαι όντως νινί ακόμα
Αντε καλοριζικο!Οτι θελεις ρωτα για το αμαξι μιας και εγω εχω το Ibiza 101 sport.
Thanks! Θα σε έχω υπόψιν μου αν έχω κάποια απορία
καλοτάξιδο ψηλέ και αναμένουμε ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ φωτό.
Να 'σαι καλά. Θα βγουν πολύ καλύτερες φωτο από αύριο.
Καλοτάξιδο να είναι aserf
Δύσκολα βρίσκεις αμάξι με τόσο καλή/λίγη μεταχείριση σε αυτά τα χρήματαΕλπίζω να μη διαψευστείς. Ευχαριστώ για τις ευχές!
τώρα το είδα αυτό, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να σου βγει
ΑΛΛΑ έκανες μλκια επιλογή. sorry απλά λέω τη γνώμη μου.
Astra, 307 και μια 12αδα μικρά υπήρχαν, πολύ καλύτερα αυτοκίνητα.
να μην πω για 156 και κλαίμε όλοι μαζίκανόνισε για κανένα μεταπτυχιακό μπας και επανορθώσεις με το επόμενο
Thanks για τις ευχές. Όσον αφορά τη μλκία επιλογή, είπαμε ίσως χρειάζομαι ένα Δαφνί Τα μικρά δε με εμπνέουν, σε Astra θα έπρεπε να πάρω μοντέλο προηγούμενης γενιάς και σε 307 1400άρη με πολλά χιλιόμετρα.
Κι εγω θα του λεγα για την 156 για να κλαψουμε ομαδικα αλλα τεσπα.. Καλοταξιδο λοιπον..
Θα την έπαιρνα χαλαρά αν είχα δικό μου εισόδημα και δε φοβόμουν να πάρω μεταχείρο Alfa με πολλά χιλιόμετρα. Σ' αυτά τα λεφτά πολλάαααααααααα.
καλορίζικο.
ελπίζω να τους ζήτησες εγγύηση ενός έτους, και να την πήρες γραπτή!
τα μπροστά σινεμπλόκ 'σκάνε' αν δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος και θέλουν αντικατάσταση με τα ενισχυμένα του κούπρα.
το σπιράλ της εξάτμισης στην πλειψηφία έχει πρόβλημα και ζουζουνάει, κόστος αντικατάστασης 80-120 ευρώ.
τσέκαρε την οθόνη του κλιμά πως δεν έχει καεί καμιά μπάρα, και απεφευγε να το σβήνεις με το κλιμά-καλοριφερ ανοιχτό. Στο ίμπιζα κλαμπ έχει αναφερθεί πως έτσι καίγεται ο εγκέφαλος του κλιμά που παει σετ με την οθόνη και είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ βλάβη
οδήγα το αυτοκίνητο με το κλιμά ανοιχτό, ώστε να αγανακτήσεις και να το πας πίσω να σου βάλουν το booster by boulekos
κάθε 1000χλμ οποσδήποτε check τα λάδια.
Πολύ καλό αυτοκίνητο με πολύ πλούσιο εξοπλισμό (ουσιαστικά έχει τα πάντα εκτός esp). Στις στροφές είναι πλήρως ρυθμίσιμο με φρένα πολύ καλής αντοχής.
Έχω το ίμπιζα με 110.000χλμΠήρα έκπτωση 500 €, οπότε δε ζήτησα και εγγύηση.
Όσον αφορά τα points που ανέφερες θα τα έχω πολύυυ σοβαρά υπόψιν μου, ο μηχανικός που πήγα πάντως αυτές τις μέρες βελτίωνε ένα ίδιο Cordoba και το ξέρει καλά το αυτοκίνητο και μου είπε ότι τα έλεγξε όλα και δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Τώρα αν βγάλει κάτι στο μέλλον τι να κάνουμε...Τον έχετε φάει τον άνθρωπο εδώ και κάτι σελίδες
Καλοτάξιδο με ασφαλή χιλιόμετρα
Ευχαριστώ πολύυυυυυυυ! Μην ανησυχείς, το ήξερα ότι θα υπάρχουν πολλές γνώμες, γι' αυτό και ρώτησα άλλωστε
Καλορίζικο & καλά ταξίδια!
Ευχαριστώ!
Άντε εάν δεν το τράκαρες στο πρώτο σου χιλιόμετρο με τόσο γλωσσοφάγωμα που σου ρίξαμε καλοτάξιδο και να γεμίσει με χιλιάδες ασφαλή χιλιόμετρα!!!
Απ' το στόμα σου και...
Σίγουρα θα του φανεί μαμάτο μιας και το προηγούμενο του είναι ένα Tipo 15ετίας....θα πάθει πολιτισμικό σοκ.
Αυτό και αν είναι σίγουρο! Όποτε οδηγώ κάτι πιο σύγχρονο το καταλαβαίνω κατευθείαν. Τώρα που θα είναι και δικό μου το συναίσθημα θα είναι ακόμα καλύτερο
Εγώ περιμένω review σε στύλ:
'Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και σταθερό. Εχει χώρους. Πολλούς χώρους. Εκανα και δοκιμή: στα πίσω καθίσματα χωράει δύο παιδικά καθισματάκια, ενώ τρίτο δεν μπορεσα να βάλω. Στο πορτ μπακαζ όμως, χωράει δύο καροτσάκια άνετα, ενώ περισσεύει και χώρος για τα παιχνίδια και τα ρούχα των παιδιών. Καλή αγορά, προτείνεται!'
Δεν έχω καταστραφεί ακόμα τόσο πολύ Το πάω προς τα εκεί, αλλά την παλεύω ακόμα...
Καλοτάξιδο aserf!
Να' σαι καλά!
αν είναι η έκδοσης σπορ με τις σκληρές αναρτήσεις και 195 λάστιχο απλά καμία σχέση με όσα γράφεις!
Το ίμπιζα είναι πολύ σπορτίφ και ενδιαφέρον οδηγικά και σε όλα τα τεστ της εποχής εκθειαζόταν η οδική του συμπεριφορά, το κιβώτιο και το ακριβές τιμόνι (αν και κάπως ελαφρύ).
Καμία σχέση με 206 και λοιπές βάρκες που όταν το πρωτο-οδήγησαν οι 4τροχοί το πήγαν πίσω γιατί υπέστρεφε.Είναι η έκδοση σπορ, μόνο που η έκδοση σπορ στο Cordoba φοράει 205/45-16 και όχι 195/55-15. Έχει λίγο πιο σκληρή ανάρτηση από τις απλές εκδόσεις, αντισπίν και ίσως και κάτι ακόμα που να μου διαφεύγει.
Kαλοταξιδο και ατσαλακωτο...
Σημασια εχει να ευχαριστει εσενα το αυτοκινητο και οχι ενα τσουρμο επικριτικους αγνωστους.
Ευχαριστώ για τις ευχές! Όσον αφορά το 2ο πιστεύω πως θα με ικανοποιήσει απόλυτα μετά το Τιπο. Μια χαρά έκανε τη δουλειά του και αυτό, αλλά η εξέλιξη είναι εξέλιξη.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Κοίτα, προσπάθησε αν θέλεις να ξεχωρίσεις λίγο πότε κάνουμε πλάκα και πότε μιλάμε σοβαρά! Αν πάλι δυσκολεύεσαι , πάσο!
-Μια χαρά είναι στο δρόμο το Ibiza και το Cordoba λογικά δεν θ'απέχει και πολύ. Αν πρόσεξες, πιο πολύ επιμέναμε πως απλά δεν του ταιριάζει σαν στυλ και όχι πως είναι κακό αυτοκίνητο. Τουναντίον.
-Βάρκα το 206;!;!!!!!
Εχεις οδηγήσει κάποιο; Μόνον το 1.1 που του λείπαν κάτι αντιστρεπτικές (και όχι σε όλες τις εκδόσεις... ). Αλλά και πάλι, στο δρόμο πάει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Το 1.4 ακόμη με τα 75 ψοφάλογα, μπορούσε να τιμωρήσει εύκολα ένα Ibiza, πίστεψέ, αρκεί να μην το έβαζες σε...ανηφόρα!
Αν δεν με πιστεύεις, για ρώτα κάτι γρήγορους πάνω στα Γιάννενα με Ibiza TopGun, τι γνώμη έχουν για μια μπορντώ Xsara κι αν είναι....βάρκα!
Το 206 , είναι εξίσου καλό και σε κάποιες εκδόσεις ακόμη καλύτερο!
Ακου βάρκα!κατάλαβα πως και γιατί εστίασες στους χώρους κτλ. Απλά πήρα αφορμή για να τονίσω τα πραγματικά καλά στοιχεία του ίμπιζα (άλλωστε οι χώροι για τους πίσω είναι οριακοί!) και πως αν έχει το..μεράκι (που τι στο καλό θα το έχει στα 20) δεν θα εντυπωσιαστεί από τους χώρους αλλά από αυτά που αναφέρω
Πριν πάρω το ίμπιζα οδήγησα 206 75αρι και μετά...πήρα το ίμπιζα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι εξίσου καλό σε τίποτα, πλην ομορφιάς. Σασμάν χάλια, φρένα χωρίς αίσθηση πολλές κλίσεις και τρομερή αποσταθεροποίση φρενάροντας με τους τροχούς στριμένους ή με τιμονιά πριν τη στροφή, εφόσων όντως έχεις μαζέψει χιλιόμετρα και δεν εκβιάζοντας χαζοαντιδράσεις.
Μόνο στο τέλος της καριέρας του αυτό το αμάξι έστρωσε ως 1600αρι. Χωρίς και πάλι να αποκτήσει τιμόνι-σασμάν-φρένα και ακρίβεια οδικής συμπεριφοράς αντίστοιχη του ίμπιζα.
Το ξαρά είναι μια κατηγορία επάνω. Το 1600αρι καλό, αλλά το 1400αρι επίσης βάρκα που μπορούσε να πάει πολύ γρήγορα αν το οδηγούσες με γραμμές και πολύ θράσος ώστε να αγνοείς κλίσεις-μεταφορά βάρους σε εσάκι και το εμετό των συνεπιβατών από τις κλίσεις.
Look! Σταμάτησα να κρίνω οριστικά έτσι ένα αμάξι, από τότε που ξεφτίλισα με πεζό 406 1,8 έναν τύπο με προηγούμενο leon cupra (είχαμε τσακωθεί πιο πριν) σε ορεινές στροφές γυρνώντας από Ιτέα, που μάλιστα πέρναγα για πρώτη φορά. Πλην ευθείας! Με έφτανε στο τέλος στις μικρές ευθείες, έτρωγε ξύλο στις στροφές και στην έξοδο του είχα κάνει πάλι διαφορά! Στο τέλος τον λυπήθηκα και τον άφησα να περάσει, αφού είχα και τη μάνα μου μέσα -
ΟΚ, νομίζω πως δεν διαφωνούμε και πάρα πολύ, μόνο που μάλλον δεν σου αρέσει η μεταφορά βάρους στην γρήγορη οδήγηση!
Ξαναλέω, ανάλογα την έκδοση του 206, μπορεί να είχες κλίσεις αλλά 2CV , ή να είχες ζυγισμένη συμπεριφορά, που ΣΑΦΩΣ, στο άφημα του γκαζιού, θα σε έβαζε πολύ πιο έντονα στο εσωτερικό της στροφής με υπερστροφικές τάσεις από το Ibiza.
Είναι λογικό: το Ibiza έχει ημιάκαμπτο και το 206 υστερούντες.
Οι εκδόσεις του 206 με τα χαρακτηριστικά XS ή και GTi ήταν οι καλύτερες. Δύσκολα σε στροφιλίκι να τις συναγωνιστεί το Ibiza, επιμένω, αν και μάλλον παίζει ρόλο και ποιος οδηγεί πάντα και τι: ανάλογα τι έχεις συνηθίσει και πως το πηγαίνεις.Όσο για την Xsara, ναι οι κλίσεις είναι λίγο παραπάνω, αλλά όχι για εμετό όπως λες, γενικά καθαρίζει ο πίσω 'ζωντανός' άξονας. Πάντως, αν και μια κατηγορία πάνω όπως λες, υποτίθεται πως δεν θα έπρεπε να είναι τόσο πιο γρήγορη σε κατηφορικό στροφιλίκι από τα TopGun με τους 16άρηδες και τα 205 τους...
ΟΚ, εγώ είμαι και λίγο θετικά προκατειλλημμένος με την κλασσική πίσω γαλλική ανάρτηση που έχουν Xsara, 206 , ενώ τον ημιάκαμπτο όσο καλά και να κάνει την δουλειά του, τον θεωρώ ένα κομμάτι σίδερο με την χάρη ενός μαδεριού...
Για να στο θέσω αλλιώς όμως το δίλλημα: στα λεφτά αυτά ΑΝΕΤΑ έβρισκες ένα 206 1.6 GTi με πλουσιότατο εξοπλισμό και με λιγότερα από 60Κ χιλιόμετρα. Θα θεωρούσες το Cordoba/Ibiza καλύτερη αγορά;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Mα το Cooperάκι το πάω και εγώ τρελά, αλλά όχι πως κάνει και για ταξίδι, μην λέμε ό,τι θέλουμε!
Απλά όλοι μας κάνουμε το λάθος να λέμε πως ένα στριφτερό αμαξάκι θα είναι πάντα καλύτερο από μια μαούνα... Ε, δεν είναι έτσι, καλώς ή κακώς!Βασικα νομιζω οτι κανεις μεγαλο λαθος...
Εχεις κανει ποτε ταξιδι με ΜΙΝΙ cooper?
Επειδη εγω εχω γυρισει σχεδον τη μιση ευρωπη με το cooperακι(μονο με δυο ατομα βεβαια) ,η αποψη μου ειναι εντελως διαφορετικη.
Το περασμενο Μαρτιο εκανα 1100 χμ περιπου μεσα σε 11 ωρες με το αυτοκινητο φορτωμενο και με δυσκολες καιρικες συνθηκες , φτασαμε πανευκολα απο Πραγα -Ανκονα και στη Γερμανια πηγαινα με 180 για πλακα Ενταξει στην Ελλαδα με τις λακουβες δεν ειναι και τοσο ροδινα τα πραγματα...
Μαλλον εσυ κανεις καποιο λαθος... Φιλικα παντα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Mα το Cooperάκι το πάω και εγώ τρελά, αλλά όχι πως κάνει και για ταξίδι, μην λέμε ό,τι θέλουμε!
Απλά όλοι μας κάνουμε το λάθος να λέμε πως ένα στριφτερό αμαξάκι θα είναι πάντα καλύτερο από μια μαούνα... Ε, δεν είναι έτσι, καλώς ή κακώς!Βασικα νομιζω οτι κανεις μεγαλο λαθος...
Εχεις κανει ποτε ταξιδι με ΜΙΝΙ cooper?
Επειδη εγω εχω γυρισει σχεδον τη μιση ευρωπη με το cooperακι(μονο με δυο ατομα βεβαια) ,η αποψη μου ειναι εντελως διαφορετικη.
Το περασμενο Μαρτιο εκανα 1100 χμ περιπου μεσα σε 11 ωρες με το αυτοκινητο φορτωμενο και με δυσκολες καιρικες συνθηκες , φτασαμε πανευκολα απο Πραγα -Ανκονα και στη Γερμανια πηγαινα με 180 για πλακα Ενταξει στην Ελλαδα με τις λακουβες δεν ειναι και τοσο ροδινα τα πραγματα...
Μαλλον εσυ κανεις καποιο λαθος... Φιλικα παντα.Αν μιλούσες για τους δρόμους της Γερμανίας και της Ιταλίας, ναι σίγουρα κάνω λάθος, αφού εκεί ό,τι και να οδηγείς δεν υπάρχει πρόβλημα!
Αλλά για τους ελληνικούς δρόμους, ΔΕΝ κάνω λάθος.
Φιλικά πάντα.
Από πρώτο χέρι ζω κι εγώ τα προβλήματα του μικρού αυτοκινήτου και μικρού μεταξονίου, πίστεψέ με!
Και αν κάτι θα με αποτρέψει στο μέλλον από το ν'αγοράσω κι εγώ ένα ΜΙΝΙ, είναι ο κακός συνδυασμός της ανάρτησής του και των δρόμων μας.
-
Συνεχίζοντας το οφφ τόπικ έχω να πώ οτι η δική μου εμπειρία από απλό Μίνι προηγούμενης γενιάς λέει οτι υπερβάλεις HF. Δεν ήταν χαλί αλλά δεν ήταν και σκληρό.
-
Ναι δεν ειναι και τοσο τραγικο οσον αφορα την ανεση.
Το νεο ΜΙΝΙ παντως ειναι αρκετα βελτιωμενο σε αυτον τον τομεα.
Εγω παντως αν επρεπε να ταξιδεψω Γιαννενα -Μετσοβο -Καταρα ή να παω εκδρομη στο Πορτο Χελι φορτωμενος,ή να παω Αθηνα Πατρα σιγουρα θα προτιμουσα to MINI απο το ...Leganza!(Οκ αν επρεπε να μεταφερω 4 ατομα με αποσκευες θα επαιρνα το ibiza ... )
Στους απαιτητικους ελληνικους δρομους με τις πολλες στροφες και την τραγικη προσφυση το καλο στησιμο του αυτοκινητου ειναι βασικο για ενα ταξιδι. -
Παιδιά, απόψεις είναι αυτές!
Ξαναλέω, υποψήφιος ...αγοραστής του ΜΙΝΙ είμαι κι εγώ, αλλά επειδή ...υφίσταμαι τους περιορισμούς του μικρού μεγέθους και του μικρού μεταξονίου, το σκέφτομαι διπλά και τριπλά!
Το δικό μου Υ πχ, ενώ με 1-2 άτομα και μικρό φορτίο είναι μια χαρά, αν το φορτώσεις λίγο παραπάνω, μεταμορφώνεται προς το πολύ χειρότερο.
Επιπλέον, με την μαμά ανάρτηση (ίδια με του Punto Sporting) χοροπηδούσε σαν κατσίκι μέσα στην Αθήνα. Βέβαια, άλλοι έχουν διαφορετική γνώμη, αλλά εγώ προτιμώ να θυσιάσω λίγο κράτημα για περισσότερη άνεση.
Πχ ενώ κάποιοι βρίσκουν το Golf GT μαλακό , εμένα μου φάνηκε ιδιαίτερα σκληρό!
Είναι περισσότερο στον καθένα μας νομίζω και τι απαιτήσεις και προσδοκίες έχει από το αυτοκίνητο.
Η κουβέντα μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον χωρίς να καταλήξουμε ή να συμφωνήσουμε!
Γούστα λοιπόν και μένουμε εδώ! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να στο θέσω αλλιώς όμως το δίλλημα: στα λεφτά αυτά ΑΝΕΤΑ έβρισκες ένα 206 1.6 GTi με πλουσιότατο εξοπλισμό και με λιγότερα από 60Κ χιλιόμετρα. Θα θεωρούσες το Cordoba/Ibiza καλύτερη αγορά;έχω την εντύπωση πως το 206 1,6 έχει 1500-2000€ παραπάνω από ένα αντίστοιχης χρονολογίας ίμπιζα sport σκαρφαλώνοντας στα 9-10χιλιάρικα!
Πέρα από το οικονομικό, ο λόγος που θα κοίταγα το 206 είναι ο πολύ καλύτερος κινητήρας του, συνειδητά χάνοντας σε κιβώτιο όμως που είναι πραγματικά τραγικό συγκριτικά με του ίμπιζα που είναι πραγματικά άπαιχτο. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
οτι υπερβάλεις HFΤι μας λες; Αποκλείεται!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Για να στο θέσω αλλιώς όμως το δίλλημα: στα λεφτά αυτά ΑΝΕΤΑ έβρισκες ένα 206 1.6 GTi με πλουσιότατο εξοπλισμό και με λιγότερα από 60Κ χιλιόμετρα. Θα θεωρούσες το Cordoba/Ibiza καλύτερη αγορά;
έχω την εντύπωση πως το 206 1,6 έχει 1500-2000€ παραπάνω από ένα αντίστοιχης χρονολογίας ίμπιζα sport σκαρφαλώνοντας στα 9-10χιλιάρικα!
Πέρα από το οικονομικό, ο λόγος που θα κοίταγα το 206 είναι ο πολύ καλύτερος κινητήρας του, συνειδητά χάνοντας σε κιβώτιο όμως που είναι πραγματικά τραγικό συγκριτικά με του ίμπιζα που είναι πραγματικά άπαιχτο.Για το κιβώτιο , έχεις απόλυτο δίκιο. Και ειδικά στο 1.6 είναι χειρότερο από του 1.4! Σκληρό και θορυβώδες, σε βαθμό ενοχλητικό!
Πάντως για την τιμή δεν έχεις δίκιο, τα XSi ξεκινάνε κάτω από 7Κ, ενώ τα GTi κάπου 8Κ , λίγο πάνω λίγο κάτω. Κάποιοι ζητάνε και 10Κ, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα τα πάρουν κιόλας!Δεν το συζητώ πως με 9Κ , βρίσκεις και με λίγα χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
οτι υπερβάλεις HF
Τι μας λες; Αποκλείεται!
Φιρί φιρί το πας, αλλά δεν έχω χρόνο , τσακώνομαι με άλλους τώρα!
-
όχι άλλα σεντόνια ακα εφ....πλιζ
Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €