-
Πουλάει ένας γνωστός ένα ραλάκι 8v 1300 κυβικά, το προτελευταίο μοντέλο. Πάνω του έχει πολλά έχτρα, όπως εγκέφαλο και ψαλίδια Peugeot Sport, καθίσματα ημιbucket απο το τελευταίο rallye, short shift, κοντό κορωνοπήνιο, αναρτήσεις, κτλ. Απ ότι μου είπε το μοτέρ βγάζει γύρω στα 120 άλογα.
Το δίνει 3500€. Να το πάρω?
-
Πουλάει ένας γνωστός ένα ραλάκι 8v 1300 κυβικά, το προτελευταίο μοντέλο. Πάνω του έχει πολλά έχτρα, όπως εγκέφαλο και ψαλίδια Peugeot Sport, καθίσματα ημιbucket απο το τελευταίο rallye, short shift, κοντό κορωνοπήνιο, αναρτήσεις, κτλ. Απ ότι μου είπε το μοτέρ βγάζει γύρω στα 120 άλογα.
Το δίνει 3500€. Να το πάρω?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Για 1600ρι 8ν μιλαγαμε.Αλαλ μην μου συγκρινεις 13ρι με σχεσατο ελαφρωμενο κλπ κλπ με 1600 8ν Φ.Π.Ε...ΕΛΕΟΣ.
Για το τελευταιο δεν λεω κατι....ειναι πολυ μακρυα το αμαξι σου για να σου κανω το δωρο που ελεγα
Καλα ρε,τι δεν καταλαβαινεις;
Ασχετα με του Μιχαλη,που εβαλε το σχεσατο αφου οδηγησε το δικο μου στην λιμνη Πλαστηρα,μεχρι τοτε και εγω αλλα και ο Mike ειμασταν με μαμα σαζμαν και παλι το τσαγακι ηταν προσφορα του...TU2J2.
Ξεκολλα λιγο και καταλαβε οτι ο TU5J2 ηταν παρα πολυ πνιγμενος καθως επρεπε να περναει ρυπους,κλπ,για αυτο και δεν εβγαζε δυναμη ουτε βελτιωνονταν ευκολα,για αυτο δεν ειχε και την αλουμινενια εισαγωγη,για αυτο ειχε και πιο ηπιο εκκεντροφορο,κλπ,κλπ...
Αμα του βαλεις ενα 4πεταλουδο κυριολεκτικα μεταμορφωνεται αλλα με την εισαγωγη του XSi,δεεεεν,οσο αγριο εκκεντροφορο και να του βαλεις.
Αμα θες να στο παω ακομα πιο παραπερα,σε εξειδικευμενη μορφη,το 4πεταλουδο XSi kit car εβγαζε 170 αλογα και το μονοπεταλουδο 13αρι σε εκδοση group A 135(οσα και ενα καλο Α 16αρι με μαμα εισαγωγη).
Καποια hand made kit car 1300 εβγαζαν 150+ αλογα οποτε οπως βλεπεις οι διαφορες ειναι χαζες(με εξαιρεση το φασμα λειτουργιας).Τί ξεσπάσματα, κλάματα κτλ
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=66&article=1340
όποιος έχει και το αντίστοιχο τεύχος, ανατρέχει στις επιδόσεις και βλέπει πόσο αλλού είναι το 16αρι, αρκεί να ξέρει να διαβάζει-μεταφράζει τις ΘΕΟΚΟΝΤΕΣ σχέσεις του 13αρι.
16αρι απαραίτητα με υδραυλικό τιμόνι και ΤΕΛΟΣΤο εχω το αντιστοιχο τευχος και ξερω απεξω τα στοιχεια που διαφοροποιουνται...
Μονο το διαφορικο ειναι πιο μακρυ στο 16αρι και υπερεχει ουσιαστικα μονο στις ρεπριζ,λογικο αλλωστε,285 επιπλεον κυβικα εχει.
106 rallye 1300cc. Να το πάρω?