Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    106 rallye 1300cc. Να το πάρω?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 106 rallye 1300cc. Να το πάρω?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    2
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Πουλάει ένας γνωστός ένα ραλάκι 8v 1300 κυβικά, το προτελευταίο μοντέλο. Πάνω του έχει πολλά έχτρα, όπως εγκέφαλο και ψαλίδια Peugeot Sport, καθίσματα ημιbucket απο το τελευταίο rallye, short shift, κοντό κορωνοπήνιο, αναρτήσεις, κτλ. Απ ότι μου είπε το μοτέρ βγάζει γύρω στα 120 άλογα.

      Το δίνει 3500€. Να το πάρω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Πουλάει ένας γνωστός ένα ραλάκι 8v 1300 κυβικά, το προτελευταίο μοντέλο. Πάνω του έχει πολλά έχτρα, όπως εγκέφαλο και ψαλίδια Peugeot Sport, καθίσματα ημιbucket απο το τελευταίο rallye, short shift, κοντό κορωνοπήνιο, αναρτήσεις, κτλ. Απ ότι μου είπε το μοτέρ βγάζει γύρω στα 120 άλογα.

        Το δίνει 3500€. Να το πάρω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the-judge last edited by

          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
          Για 1600ρι 8ν μιλαγαμε.

          Αλαλ μην μου συγκρινεις 13ρι με σχεσατο ελαφρωμενο κλπ κλπ με 1600 8ν Φ.Π.Ε...ΕΛΕΟΣ.

          Για το τελευταιο δεν λεω κατι....ειναι πολυ μακρυα το αμαξι σου για να σου κανω το δωρο που ελεγα

          Καλα ρε,τι δεν καταλαβαινεις;
          Ασχετα με του Μιχαλη,που εβαλε το σχεσατο αφου οδηγησε το δικο μου στην λιμνη Πλαστηρα,μεχρι τοτε και εγω αλλα και ο Mike ειμασταν με μαμα σαζμαν και παλι το τσαγακι ηταν προσφορα του...TU2J2.
          Ξεκολλα λιγο και καταλαβε οτι ο TU5J2 ηταν παρα πολυ πνιγμενος καθως επρεπε να περναει ρυπους,κλπ,για αυτο και δεν εβγαζε δυναμη ουτε βελτιωνονταν ευκολα,για αυτο δεν ειχε και την αλουμινενια εισαγωγη,για αυτο ειχε και πιο ηπιο εκκεντροφορο,κλπ,κλπ...
          Αμα του βαλεις ενα 4πεταλουδο κυριολεκτικα μεταμορφωνεται αλλα με την εισαγωγη του XSi,δεεεεν,οσο αγριο εκκεντροφορο και να του βαλεις.
          Αμα θες να στο παω ακομα πιο παραπερα,σε εξειδικευμενη μορφη,το 4πεταλουδο XSi kit car εβγαζε 170 αλογα και το μονοπεταλουδο 13αρι σε εκδοση group A 135(οσα και ενα καλο Α 16αρι με μαμα εισαγωγη).
          Καποια hand made kit car 1300 εβγαζαν 150+ αλογα οποτε οπως βλεπεις οι διαφορες ειναι χαζες(με εξαιρεση το φασμα λειτουργιας).

          Τί ξεσπάσματα, κλάματα κτλ
          http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=66&article=1340
          όποιος έχει και το αντίστοιχο τεύχος, ανατρέχει στις επιδόσεις και βλέπει πόσο αλλού είναι το 16αρι, αρκεί να ξέρει να διαβάζει-μεταφράζει τις ΘΕΟΚΟΝΤΕΣ σχέσεις του 13αρι.
          16αρι απαραίτητα με υδραυλικό τιμόνι και ΤΕΛΟΣ

          Το εχω το αντιστοιχο τευχος και ξερω απεξω τα στοιχεια που διαφοροποιουνται...
          Μονο το διαφορικο ειναι πιο μακρυ στο 16αρι και υπερεχει ουσιαστικα μονο στις ρεπριζ,λογικο αλλωστε,285 επιπλεον κυβικα εχει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr