-
-
Έτσι είναι βέβαια τότε ακόμη τα γερμανικά τα έφτιαχναν δυτικογερμανοι!
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Έτσι είναι βέβαια τότε ακόμη τα γερμανικά τα έφτιαχναν δυτικογερμανοι!Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Yπ' όψη ότι από τις χειρολαβές, αν υποθέσουμε ότι οι βάσεις της πόρτας θα το άντεχαν, ρυμουλκείς...αυτοκίνητο.
-
Τότε τα γερμανικά ήταν πραγματικά τακν..... Τώρα τα μονταρουν όπου να ναι... τα φέρνουν γερμανια τα κοτσαρουν VIN και άντε στο καλό
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Τι να μας πουν και οι Γερμανοί όταν υπάρχουν οι Ιάπωνες.
Πάντως σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν αδύνατα σημεία.
-
Ναι είναι προφανές ότι αστειευομαστε και μάλιστα θα έλεγα ότι το Ε90 ,Ε92 ήταν ένα από τα πιο απολαυστικα οχήματα που πέρασαν άλλοι τα χέρια μου
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι να μας πουν και οι Γερμανοί όταν υπάρχουν οι Ιάπωνες.Πάντως σχεδόν οκ τα αυτοκίνητα έχουν αδύνατα σημεία.
Oι Ιάπωνες φέρθηκαν σαν...Γερμανοί.
Αφού γέμισαν την καρδάρα...
Από παντού έχουν επιστροφές λόγω...(ας μην το πω εγώ).
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ναι είναι προφανές ότι αστειευομαστε και μάλιστα θα έλεγα ότι το Ε90 ,Ε92 ήταν ένα από τα πιο απολαυστικα οχήματα που πέρασαν άλλοι τα χέρια μουSent from my Nexus 5X using Tapatalk
Οι φωτογραφίες που παρέθεσα δεν αστειεύονται.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Ναι είναι προφανές ότι αστειευομαστε και μάλιστα θα έλεγα ότι το Ε90 ,Ε92 ήταν ένα από τα πιο απολαυστικα οχήματα που πέρασαν άλλοι τα χέρια μου
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Οι φωτογραφίες που παρέθεσα δεν αστειεύονται.
23 χρόνια και 310.000 χλμ:
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι είναι προφανές ότι αστειευομαστε και μάλιστα θα έλεγα ότι το Ε90 ,Ε92 ήταν ένα από τα πιο απολαυστικα οχήματα που πέρασαν άλλοι τα χέρια μου
23 χρόνια και 310.000 χλμ:Σωστός.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Έτσι είναι βέβαια τότε ακόμη τα γερμανικά τα έφτιαχναν δυτικογερμανοι!Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
το transporter T3 που έχουμε (απόστρατο βέβαια, με 380.000 km) είναι μοντ. του '84. στην ούγια γράφει φαρδιά πλατιά made in W.Germany.
εκεί καταλαβαίνεις την λογική του κατασκευαστή που την κάθε βίδα την έκανε 2 κιλά για να αντέξει και ναι έχει τραβήξει αμάξι με το κάλυμα του εφεδρικού τροχού -με τον γάντζο που τον πιάνει δλδ- που βρίσκεται κάτω από την καμπίνα των επιβατών.
φυσικά σκασμένες τσιμούχες και λοιπά όμορφα μου φαίνονται αστεία και δεν τα έχει ούτε το απλά ικανοποιητικής ποιότητας γαλλικό 12ετίας που έχω.realzeus, αλήθεια δεν μπάζει νερά?
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Έτσι είναι βέβαια τότε ακόμη τα γερμανικά τα έφτιαχναν δυτικογερμανοι!
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
το transporter T3 που έχουμε (απόστρατο βέβαια, με 380.000 km) είναι μοντ. του '84. στην ούγια γράφει φαρδιά πλατιά made in W.Germany.
εκεί καταλαβαίνεις την λογική του κατασκευαστή που την κάθε βίδα την έκανε 2 κιλά για να αντέξει και ναι έχει τραβήξει αμάξι με το κάλυμα του εφεδρικού τροχού -με τον γάντζο που τον πιάνει δλδ- που βρίσκεται κάτω από την καμπίνα των επιβατών.
φυσικά σκασμένες τσιμούχες και λοιπά όμορφα μου φαίνονται αστεία και δεν τα έχει ούτε το απλά ικανοποιητικής ποιότητας γαλλικό 12ετίας που έχω.realzeus, αλήθεια δεν μπάζει νερά?
edmond, ελπίζω να έχεις επισκεφθεί την 'βίβλο του t3 (syncro)', εδώ:
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=49098&start=0
To t3, τότε, ήταν μπροστά 100 χρόνια! Τώρα, αφαιρώντας τα 30, παραμένει μόνο...70 χρόνια μπροστά από το σήμερα.
Τέλος πάντων, ευπειθώς αναφέρω πως το κάθε τι στο αυτοκίνητο αυτό, (πλην κινητήρα), είναι ανεξίτηλο και αμετάβλητο.
Χαρακτηριστικά, όταν κάποτε χρειάστηκε να ανοίξω με το δράπανο, κάποιες τρύπες, για να στηρίξω κάποια βάση, έσπασα δύο-τρία τρυπάνια, γιατί η ατσαλολαμαρίνα που είναι πανταχού παρούσα, (και όχι μόνο σε κρίσιμα σημεία), έχει τεράστια αντοχή, με ποιότητα που δεν έχω ξαναδεί σε αυτοκίνητα και αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
realzeus, αλήθεια δεν μπάζει νερά?Όχι, δεν είναι λάστιχο στεγανοποίησης. Διακοσμητικό είναι.
-
Δλδ το πρωτο αμαξι αμαξι μαζικης παραγωγης με απευθειας στο σασσι κολλητο παρμπιζ, μαντεψτε και τι μαρκα ειναι ,πρεπει να ταν τουλαχιστον 500 χρονια μπροστα..
Αυτα παθαινεις αμα αγοραζεις τρυπανακια απο τα LIdl
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δλδ το πρωτο αμαξι αμαξι μαζικης παραγωγης με απευθειας στο σασσι κολλητο παρμπιζ, μαντεψτε και τι μαρκα ειναι ,πρεπει να ταν τουλαχιστον 500 χρονια μπροστα..Αυτα παθαινεις αμα αγοραζεις τρυπανακια απο τα LIdl
1)(Από δω το πας από κει το φέρνεις ), τούτο;
2)'500 χρόνια μπροστά'!
Οι διαχρονικές κατασκευές δημιουργούν 'κοινότητες λατρείας'.
Με αυτό τον όρο εννοώ οικογένειες που ανήκουν στην νέα, (και την προηγούμενη), γενιά και έχουν 'υιοθετήσει' το αυτοκίνητο σαν βασικό μέσο μετακίνησης, διασκέδασης, διαμονής, που παίρνουν μέρος σε εκδηλώσεις, ειδικά σχεδιασμένες και αφιερωμένες σε αυτό, όπως δεξιοτεχνίες, αγώνες, και διακρατικές και διηπειρωτικές εξορμήσεις,
αλλά
με επιδράσεις και στην τέχνη, όπου να αφιερώνονται, πεζά, ποίηση, ταινίες, κινούμενα σχέδια, δημοσιεύματα,
αλλά
και ειδικούς συντηρητές/βελτιωτές/κατασκευαστές εξαρτημάτων,
αλλά
και σαν μάθημα στις, πανεπιστημιακές, σχολές μηχανολογίας.Αν θέλεις, ενημέρωσε μας για τις 'κοινότητες λατρείας' του συγκεκριμένου.
3)Τότε δεν υπήρχαν 'Lidl' στην Ελλάδα!
-
Όμως... ( )
1)Eίναι...αστικός μύθος. Στις Η.Π.Α., είχαν αρχίσει από την δεκαετία του '20 να κολλάνε τους ανεμοθώρακες.
2)Ακόμα περισσότερο προχωρημένη, υπήρξε η ιδέα του Aμερικανού, αιρετικού, εφευρέτη/κατασκευαστή Tucker, ο ανεμοθώρακας να αποσπάται σαν ενιαίο κομμάτι σε περίπτωση ατυχήματος, ώστε να αποκλείεται η πιθανότητα πρόκλησης τραυμάτων με την συμμετοχή του.
(Παρεπιπτόντως, η ίδια λύση επιλέχτηκε και για το VW Τ3, ο ανεμοθώρακας του οποίου...εγκαταλείπει το αυτοκίνητο, σε συγκεκριμένες συνθήκες).
-
Ένα ξεχωριστό 'Οδήγησα ...' από το περιοδικό.
Με Jaguar F-Type S στην Κρήτη
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/eidikes-diadromes/me-jaguar-f-type-s-stin-kriti
-
κούκλα μέσα-έξω!!!!!
-
Ονειρεμένο αυτοκίνητο!
-
Πανέμορφο αυτοκίνητο!!
Η φωτογραφία στο λιμάνι των Χανίων με φόντο το φάρο μου έφτιαξε την ημέρα!!
Οδήγησα....