-
Ο χρήστης dynamite έγραψε:
το DSG7 με το DSG6 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ.
εχουν αρκετες διαφορες εξου και αντοιστιχη τοποθετιση στα vag μοντελα της. το 7αρι δεν μπορει να μεταφερει τις τιμες ροπης που ΑΝΕΤΑ μεταφερει το 6αρι. για να μην λεμε οτι θελουμε λοιπον
http://www.caroto.gr/2009/03/07/κ% ... arstation/Υπαρχουν δυο ειδων DSG7: το dry και το wet. Το πρωτο σηκωνει μεχρι 25nm ροπης ενω το δευτερο μεχρι 55. Γι' αυτο και το ενα το συνανταμε στα μικρα vag ενω το αλλο απο A4 και πανω.
-
ετσι ειναι φιλε η audi παιρνει πρωτη τα καλα πραγματα και μετα ολοι οι αλλοι..
το μονο που δεν ειχε πρωτη ειναι ο τουρμποκομπρεσσορας για να λεει και η vw οτι εκανε κατι
-
Μαααααστα....για να το λες εσυ ετσι θα ναι...
-
νομισα οτι αναφερεσουν σε συγκριση αποτελεσματικοτητας με το clio!
ok! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το σιροκο ειναι πραγματικο θηριο,δεν νομιζω οτι βολευει για μες την πολη,οπως με το ρχ που χα ξεχασει τι παει να πει κεντρο και αλλα σημεια στενα και δυσκολα..
σε σχεση με τα συγχρονα μικρα, σε ενοχλησαν οι επιπλεον 20 ποντοι?
νομιζω οτι ειστε υπερβολικοι
Δεν κάνουν οι 20 πόντοι διάφορα στο παρκάρισμα;;
Και στην τελική... Αυτός που χρειάζεται σουπερμινι αγοράζει σουπερμινι , Αυτός που θέλει μικρομεσαίοι αγοράζει αυτό... Ποτέ δεν κατάλαβα τι λογική να αγοράζεις μια κατηγορία μεγαλύτερη επειδή είναι κοντά σε τιμολόγηση ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το σιροκο ειναι πραγματικο θηριο,δεν νομιζω οτι βολευει για μες την πολη,οπως με το ρχ που χα ξεχασει τι παει να πει κεντρο και αλλα σημεια στενα και δυσκολα..
σε σχεση με τα συγχρονα μικρα, σε ενοχλησαν οι επιπλεον 20 ποντοι?
νομιζω οτι ειστε υπερβολικοι
Δεν κάνουν οι 20 πόντοι διάφορα στο παρκάρισμα;;
Και στην τελική... Αυτός που χρειάζεται σουπερμινι αγοράζει σουπερμινι , Αυτός που θέλει μικρομεσαίοι αγοράζει αυτό... Ποτέ δεν κατάλαβα τι λογική να αγοράζεις μια κατηγορία μεγαλύτερη επειδή είναι κοντά σε τιμολόγηση ...Να προσθέσω επίσης ότι οι 20 πόντοι στο μήκος συνήθως συνοδεύονται και από αυξημένο πλάτος του οχήματος, δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο τη διαδικασία παρκαρίσματος σε περιορισμένους χώρους. Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω απόλυτα, καθένας αγοράζει το αυτοκίνητο που τον καλύπτει.
-
παιδια αν εχουμε νεα για δυνατοτηα Test drive του polo gti στην Αθηνα... να το μαθουμε.
εχω αφησει τηλεφωνο και με πηραν πριν 20 μερες. μου ειπαν πως ισως θα ειναι διαθεσιμο μεσα στο μηνα αυτο.
ευχαριστωωωωωω -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το σιροκο ειναι πραγματικο θηριο,δεν νομιζω οτι βολευει για μες την πολη,οπως με το ρχ που χα ξεχασει τι παει να πει κεντρο και αλλα σημεια στενα και δυσκολα..
σε σχεση με τα συγχρονα μικρα, σε ενοχλησαν οι επιπλεον 20 ποντοι?
νομιζω οτι ειστε υπερβολικοι
Δεν κάνουν οι 20 πόντοι διάφορα στο παρκάρισμα;;
Και στην τελική... Αυτός που χρειάζεται σουπερμινι αγοράζει σουπερμινι , Αυτός που θέλει μικρομεσαίοι αγοράζει αυτό... Ποτέ δεν κατάλαβα τι λογική να αγοράζεις μια κατηγορία μεγαλύτερη επειδή είναι κοντά σε τιμολόγηση ...η λογικη φιλε μου ειναι η ποιοτητα
οσο μεγαλωνεις ( ) , προτιμας ενα πιο ποιοτικο αυτοκινητο και ας ειναι λιγο πιο αργο
και το σκαλοπατι απο τα μικρα στα μικρομεσαια ειναι μεγαλο
μπορει στο θεμα χωροι να εκλεισε η ψαλιδα (και παλι οι 20 ποντοι βασικα εκει φαινονται ) , αλλα οχι στη ποιοτηταΝα προσθέσω επίσης ότι οι 20 πόντοι στο μήκος συνήθως συνοδεύονται και από αυξημένο πλάτος του οχήματος, δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο τη διαδικασία παρκαρίσματος σε περιορισμένους χώρους. Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω απόλυτα, καθένας αγοράζει το αυτοκίνητο που τον καλύπτει.
αμα το αυτοκινητο δεν ειναι μικρο μικρο (αρκετα κατω απο 4 μετρα, ωστε το μονο που μπορει να σου παρει θεσει ειναι ενα smart) δε μπορουμε να μιλαμε για ευκολια
αρα επιμενω τι 4 τι 4.2
το πλατος δεν καταλαβαινω τι ρολο παιζει, εκτος αν μου μιλας για Ε class σε στενακι στη κυψελη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Να προσθέσω επίσης ότι οι 20 πόντοι στο μήκος συνήθως συνοδεύονται και από αυξημένο πλάτος του οχήματος, δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο τη διαδικασία παρκαρίσματος σε περιορισμένους χώρους. Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω απόλυτα, καθένας αγοράζει το αυτοκίνητο που τον καλύπτει.
αμα το αυτοκινητο δεν ειναι μικρο μικρο (αρκετα κατω απο 4 μετρα, ωστε το μονο που μπορει να σου παρει θεσει ειναι ενα smart) δε μπορουμε να μιλαμε για ευκολια
αρα επιμενω τι 4 τι 4.2
το πλατος δεν καταλαβαινω τι ρολο παιζει, εκτος αν μου μιλας για Ε class σε στενακι στη κυψελη
Πώς φαίνεται ο άνθρωπος που παρκάρει σε εύκολες θέσεις...
Ρε τραχανά, έλα να παρκάρεις πρώτα το Duna (4.04m μήκος - 1.55m πλάτος) και μετά το Tempra (+30cm μήκος, +14cm πλάτος) στη θέση του γκαράζ που το βάζω κι αν σου φανεί το ίδιο εύκολο εγώ θα παραδεχτώ δημόσια στο φόρουμ ότι είμαι το μεγαλύτερο κουλάδι.
Ακόμα και σε νορμάλ καταστάσεις, όπως πχ το παρκάρισμα στο στενό δρόμο που συνεχίζει από το Escoba στο Κεφαλάρι, που παρκάρουν κι απ' τις δύο μεριές, οι 10 πόντοι διαφοράς στο πλάτος μπορούν να δυσκολέψουν τις μανούβρες, ειδικά τώρα που δε βλέπεις σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο πού τελειώνει η μούρη του. Τώρα σε ό,τι αφορά το μήκος, πάλι παίζουν ρόλο 20 πόντοι διότι εκεί που με το 4μετρο της B θα χωρούσες οριακά με το 4.20m της C δε θα χωράς, τουλάχιστον όχι χωρίς να φιλήσεις και το μπροστά και το πίσω παρκαρισμένο. -
φιλε μου κατηγορησε με για οσα θες, αλλα οχι για το οτι παρκαρω σε ευκολες θεσεις
εχω φαει κυψελη, κολωνακι, πειραια με το κουταλι με vectra και 19
και περισυ πηγαινα επι 2 μηνες στο αρεταιειο (απεναντι απο το νιμιτς) με τα 4,2 μετρα μου και τη βολευα μια χαρα
στη γειτονια μου οκ ειναι απλωτα τα πραγματα, αλλα δε κυκλοφορω μονο εδω
-
Μα τότε βρε Κιούση καταλαβαίνεις κι εσύ πώς εννοούμε ότι οι 20 πόντοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα αυτοκίνητο.
Για να ξεκολλήσουμε λίγο από το θέμα του... μήκους γενικά πιστεύω ότι όποιος είναι κατασταλαγμένος αναφορικά με το τι κατηγορίας αυτοκίνητο χρειάζεται τότε δύσκολα θα σκεφτεί κάτι με παραπλήσια χρήματα που να ανήκει σε άλλη κατηγορία. Εν προκειμένω, ο υποψήφιος αγοραστής του Polo GTI δε νομίζω ότι θα προβληματιστεί και για το Golf 122.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μα τότε βρε Κιούση καταλαβαίνεις κι εσύ πώς εννοούμε ότι οι 20 πόντοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα αυτοκίνητο.Μόνο σε ένα αυτοκίνητο?
Που να δεις αλλού τι διαφορά κάνουν...μέχρι και στο νοσοκομείο μπορεί να σε στείλουν
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μα τότε βρε Κιούση καταλαβαίνεις κι εσύ πώς εννοούμε ότι οι 20 πόντοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα αυτοκίνητο.
Μόνο σε ένα αυτοκίνητο?
Που να δεις αλλού τι διαφορά κάνουν...μέχρι και στο νοσοκομείο μπορεί να σε στείλουν
Πες μου ότι έχεις ιδίαν πείραν...
-
δε λεω οτι δεν κανουν διαφορα, κανουν
απλα αυτα που θα κερδισεις ειναι περισσοτερα απο τους 20 επιπλεον ποντους στο παρκαρισμα , για imho αυτο αξιζει το μεσαιο σε σχεση με το μικρομεσαιο (εκτος αν σε ενδιαφερουν μονο οι επιδοσεις και θες πιο ελαφρυ αυτοκινητο και πιο πολλα γκαζια στα ιδια λεφτα, οπως προφανως ενδιαφερει τον red monster)
δε μιλαμε για καμια τραγικη διαφορα σε μικος οπως θα ειχαμε σε ενα μεσαιο οικογενειακο
αυτα , τελος τα ασχετα
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μα τότε βρε Κιούση καταλαβαίνεις κι εσύ πώς εννοούμε ότι οι 20 πόντοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα αυτοκίνητο.
Μόνο σε ένα αυτοκίνητο?
Που να δεις αλλού τι διαφορά κάνουν...μέχρι και στο νοσοκομείο μπορεί να σε στείλουν
Πες μου ότι έχεις ιδίαν πείραν...
Ευτυχώς όχι
-
Σημερα πηρα τηλ στην Καρεντα και μετα στο Φιλοσιδη.
μου ειπαν πως κατα 90% δεν θα υπαρξει σε test drive car το polo GTI.
τελος πηρα στην Κοσμοκαρ και μου ειπαν πως μαλλον δεν θα βγει. -
Παιδια λοιπον.
ειμαι αναμεσα σε polo GTI με οροφη , bi-xenon & led , RNS 310
ή corsa opc με οροφη.Σε λευκο και τα δυο.
Ειμαι φοιτητης και τωρα εχω ενα golf 5 tsi122 ΦΠ -> 155+ ps.
δεν ειμαι κοντρακιας με την λογικη οτι θα κανω κανονισμενα πατηματα κλπ αλλα παιζω γενικα σε φαναρια και δεν λεω ευκολα οχι σε 'προκλησεις' στο δρομοτο opc μου αρεσει πολυ εξωτερικα και ειναι αρκετα αγριο.
το φοβαμαι ομως απο θεμα μοτερ.τα φωτα σας
-
Ο χρήστης dynamite έγραψε:
Παιδια λοιπον.
ειμαι αναμεσα σε polo GTI με οροφη , bi-xenon & led , RNS 310
ή corsa opc με οροφη.Σε λευκο και τα δυο.
Ειμαι φοιτητης και τωρα εχω ενα golf 5 tsi122 ΦΠ -> 155+ ps.
δεν ειμαι κοντρακιας με την λογικη οτι θα κανω κανονισμενα πατηματα κλπ αλλα παιζω γενικα σε φαναρια και δεν λεω ευκολα οχι σε 'προκλησεις' στο δρομοτο opc μου αρεσει πολυ εξωτερικα και ειναι αρκετα αγριο.
το φοβαμαι ομως απο θεμα μοτερ.τα φωτα σας
Αφου σου αρέσει το OPC , πήγαινε για test drive και τσέκαρε το.
Το ίδιο κάνε και για το GTI κι ας μη σου αρέσει,better safe than sorry δε λένε?ΥΓ φοιτητής και γερό προυπολογισμός για βενζίνη συνήθως δεν πάει, αλλά εαν τα έχεις υπολογίσει
/'γιου ντοντ γκιβ ε νταμν' , είσαι οκ. -
Λες να του λείπουν; Εδώ έχω Golf V Tsi σκαλισμένο, που το πολύ να είναι 3-4 ετών και ετοιμάζεται να τα σκάσει (20+) και του λες για βενζίνες;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Λες να του λείπουν; Εδώ έχω Golf V Tsi σκαλισμένο, που το πολύ να είναι 3-4 ετών και ετοιμάζεται να τα σκάσει (20+) και του λες για βενζίνες;Με αυτά που βλέπουν τα ματάκια μας καθημερινά ,πολλά χρειάζονται υπενθύμιση ...
ΥΓ το Miata τι λέει?
VW Polo GTI (2010)