-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Tα Volvo εμφανισιακά είναι συγκρατημένηνα, η απόλαυση είναι να κάθεσαι μέσα. Το C30 αν δεν ήταν τόσο στριμωγμένο (σαφώς μικρότεροι χώροι από ένα Golf) θα έλεγα πως έχει τον πιο ευχάριστο εσωτερικό χώρο που έχω μπει ποτέ σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Πολύ χαλαρωτική εικόνα και αισθητική της καμπίνας, ηχομόνωση και ποιότητα.
Ωστόσο είναι ΚΡΕΤΙΝΟΙ Μου έβγαζαν τελική τιμή το C30 1.6 100ps με βασικό εξοπλισμό στα 21.000 ενώ το Golf με brand new (τότε) κινητήρα 140ps και ίδιο εξοπλισμό πήγαινε 18.900.
Καλά να πάθουν τώρα που δεν μπορούν να τα σπρώξουν με τίποτα και πουλάνε τα 1.8άρια με καλό εξοπλισμό 19.5 χιλιάρικα21000 ευρω;;; Ειναι παρα πολλά για 1600αρι με βαικο εξοπλισμο! Ποια εκδοση; Εκπτωση δεν ειχε;
Μην ξεχνας ομως οτι προκειται για premium μοντελο με ανταγωνιστες τη BMW 1 και το A3 που ξεκινουν απο 22-23000 ευρω.. -
Στριμωγμενο σου φανηκε μπροστα ή πισω? Γιατι μπροστα δεν το λες ετσι....πισω λογω χαρακτηρα 2+2 και σχεδιου οντως 'στενευουν' αρκετα τα πραγματα. Κι αν το συγκρινεις αμεσα με αυτοκινητα τυπου Golf, τι να πεις για το χωρο των αποσκευων!! Στην αμερικη παντως η συγκριση γινοταν με το Μινι κυριως (lifestyle, form over function ενα πραμα)
-
Εγώ πάντως για C30 1.6 Optimum πέρασα το κατώφλι της αντιπροσωπείας (έβγαινε σε μαύρο μη μεταλλικό γύρω στα 15500 με το κλειδί) και βγήκα με S40 και 1.8.
Κοίταξα κι αντίστοιχα Golf, Ceed, Astra που έβγαιναν στα ίδια χρήματα. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Και τώρα που το μοντέλο με το F/L βγαίνει γύρω στα 17000 σε άσπρο είναι τσάμπα, γιατί είναι και Kinetic, όχι Optimum!
Και σίγουρα αν εξαιρέσουμε την αλλαγή μάσκας (ανάμικτα τα συναισθήματα) σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλες βελτιώσεις που θα έφερε το f/l. -
Έχω ακόμα μπροστά μου την προσφορά απ το 2007.
Volvo C30 1.6 Οptimum (το βασικό) με μεταλλικό χρώμα, συναγερμό,αισθητήρες παρκαρίσματος, έξοδα προετοιμασίας παράδοσης... συνολάκι 20.750€
δώρο φαρμακείο-πυροσβεστήρας, ήταν ανένδοτοι σε οτιδήποτε άλλο
Ένα αξιοπρεπές 1.6 με τον συνήθη εξοπλισμό έφτανε άνετα τα 23.000 ευρώ και υπενθυμίζω ήταν 100 άλογα.
Φυσικά δεν ήμουν αρκετά τρελός ώστε να τους κάνω τη χάρη..Πήγαν να χτυπήσουν Premium ανταγωνισμό αλλά ήδη τη στιγμή που ξεκινούσαν οι πωλήσεις είχαν μείνει πίσω στο σημαντικότατο θέμα κινητήρας, προσφέροντας αρχαίες επιλογές.
Μπροστά μια χαρά χώρος υπάρχει Αλλά επειδή είμαι πάνω από 1.85 για να οδηγήσω άνετα, ο χώρος για τα πόδια που έμενε πίσω μου ήταν ελάχιστος. Γενικά για να καθίσουν αξιοπρεπώς οι 2 μπροστινοί οι πίσω θα πρέπει να κάνουν θυσίες.. δεν είναι δηλαδή κατάλληλο να φιλοξενήσει 4 άτομα για άνετο ταξιδάκι, κάτι που ένα μικρομεσαίο θα έπρεπε να μπορεί (το Scirocco πχ, μπορεί να το κάνει αυτό με λιγότερες θυσίες).
Πάντως build quality, σχεδιασμός, αισθητική είναι υπεράνω κριτικής για την κατηγορία...
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Εγώ πάντως για C30 1.6 Optimum πέρασα το κατώφλι της αντιπροσωπείας (έβγαινε σε μαύρο μη μεταλλικό γύρω στα 15500 με το κλειδί) και βγήκα με S40 και 1.8.
Κοίταξα κι αντίστοιχα Golf, Ceed, Astra που έβγαιναν στα ίδια χρήματα. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Και τώρα που το μοντέλο με το F/L βγαίνει γύρω στα 17000 σε άσπρο είναι τσάμπα, γιατί είναι και Kinetic, όχι Optimum!
Και σίγουρα αν εξαιρέσουμε την αλλαγή μάσκας (ανάμικτα τα συναισθήματα) σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλες βελτιώσεις που θα έφερε το f/l.5000 ευρώ τη ρίξανε την τιμή από τότε δλδ.. μάλιστα..
-
Tο 2007 τα περισσοτερα (αν οχι ολα τα μικρομεσαια) ειχαν ατμοσφαιρικους κινητηρες με αποδοσεις απο 100 εως 120 αλογα, εκτος απο το golf που εφερνε την επανασταση με τουρμπο και κομπρεσσορα. Για τοτε η ισχυς του ηταν αποδεκτη. Και η τιμη του καθως αντιστοιχες προτασεις ειχαν πανω κατω τα ιδια χαρακτηριστικα (bmw 1 115hp, A3 102hp). Mε τα σημερινα δεδομενα χωλαινει στον τομεα της ονομαστικης ισχυς και στους χωρους. Σε ολα τα αλλα κοιταει στα ματια τον ανταγωνισμο!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχω ακόμα μπροστά μου την προσφορά απ το 2007.
Volvo C30 1.6 Οptimum (το βασικό) με μεταλλικό χρώμα, συναγερμό,αισθητήρες παρκαρίσματος, έξοδα προετοιμασίας παράδοσης... συνολάκι 20.750€
δώρο φαρμακείο-πυροσβεστήρας, ήταν ανένδοτοι σε οτιδήποτε άλλο
Ένα αξιοπρεπές 1.6 με τον συνήθη εξοπλισμό έφτανε άνετα τα 23.000 ευρώ και υπενθυμίζω ήταν 100 άλογα.
Φυσικά δεν ήμουν αρκετά τρελός ώστε να τους κάνω τη χάρη..Πήγαν να χτυπήσουν Premium ανταγωνισμό αλλά ήδη τη στιγμή που ξεκινούσαν οι πωλήσεις είχαν μείνει πίσω στο σημαντικότατο θέμα κινητήρας, προσφέροντας αρχαίες επιλογές.
Μπροστά μια χαρά χώρος υπάρχει Αλλά επειδή είμαι πάνω από 1.85 για να οδηγήσω άνετα, ο χώρος για τα πόδια που έμενε πίσω μου ήταν ελάχιστος. Γενικά για να καθίσουν αξιοπρεπώς οι 2 μπροστινοί οι πίσω θα πρέπει να κάνουν θυσίες.. δεν είναι δηλαδή κατάλληλο να φιλοξενήσει 4 άτομα για άνετο ταξιδάκι, κάτι που ένα μικρομεσαίο θα έπρεπε να μπορεί (το Scirocco πχ, μπορεί να το κάνει αυτό με λιγότερες θυσίες).
Πάντως build quality, σχεδιασμός, αισθητική είναι υπεράνω κριτικής για την κατηγορία...
Καλησπέρα φίλε μου! Λοιπόν έχω κάποιες ενστάσεις!
Πρώτον: Τα άλογα του 1.6 κινητήρα δεν είναι 100 αλλά 110
2: Το εσωτερικό του C30 είναι από τα πιο άνετα στην κατηγορία! Είτε μπροστά είτε πίσω οι χώροι είναι επαρκείς! Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο φίλος VolvoZeus είναι αυτοκίνητο 2+2 θέσεων αποκλειστικά. Έχω κάνει μεγάλα ταξίδια με 4 άτομα και όλοι είπαν ότι ήταν πολύ άνετα ταξίδια κλπ.
3:Η βασική επιλογή ενός αυτοκινήτου δεν είναι οι ίπποι που αποδίδει! Η ποιότητα των υλικών του, η κατασκευή του, η ποιότητα κύλησης,ο εξοπλισμός του, η άνεση, η ασφάλεια που προσφέρει και άλλα πολλά, είναι αυτά τα οποία διαφοροποιούν τα αυτοκίνητα μεταξύ τους!
Συνεπώς δεν υπάρχει καμμία σύγκριση ανάμεσα στο c30 με οποιοδήποτε γκολφ ή σιρόκο τα οποία είναι σαφώς κατώτερα και πλέον αναξιόπιστα! Μπορούμε να μιλήσουμε και με τεκμήρια άμα θέλεις!
4: Εγώ πήρα το 1.6 Mommentum τελική τιμή με τα κλειδιά στ΄χέρι 21750! Τώρα πού πήγες και σου είπαν αυτή την τιμή, ή τα είχαν χαμένα εκεί ή παγματικά ήταν κλέφτες! -
@Jim_c30,
Δεν τα ειχαν χαμενα ουτε ηταν κλεφτες οι αντιπροσωποι. Απλα τοτε ηταν 2007 και τωρα εχουμε 2010. Η αγορα αλλαξε, ο ανταγωνισμος εγινε καλυτερος και το c30 μοιραια στη δευτερη φαση του πλεον προσπαθει να πουλησει εχοντας γενναιες εκπτωσεις που τοτε δεν υπηρχαν! -
συμφωνώ με τους volvakides, περί ποιότητα υλικών, αίσθησης, ασφάλειας, αλλά δεν θα με χάλαγε καθόλου ένας Turbo κάτω από τα 2.0cc , που άλλωστε είχε η volvo, κι αντί να τους εξελίξει, αγόρασε από σβέρκο ford/mazda
-
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
@Jim_c30,
Δεν τα ειχαν χαμενα ουτε ηταν κλεφτες οι αντιπροσωποι. Απλα τοτε ηταν 2007 και τωρα εχουμε 2010. Η αγορα αλλαξε, ο ανταγωνισμος εγινε καλυτερος και το c30 μοιραια στη δευτερη φαση του πλεον προσπαθει να πουλησει εχοντας γενναιες εκπτωσεις που τοτε δεν υπηρχαν!Δεκέμβριο 2007 παρήγγειλα το δικό μου και το παρέλαβα Γενάρη 2008! Άρα λοιπόν μιλάμε για την ίδια περίοδο!
-
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
@Jim_c30,
Δεν τα ειχαν χαμενα ουτε ηταν κλεφτες οι αντιπροσωποι. Απλα τοτε ηταν 2007 και τωρα εχουμε 2010. Η αγορα αλλαξε, ο ανταγωνισμος εγινε καλυτερος και το c30 μοιραια στη δευτερη φαση του πλεον προσπαθει να πουλησει εχοντας γενναιες εκπτωσεις που τοτε δεν υπηρχαν!Δεκέμβριο 2007 παρήγγειλα το δικό μου και το παρέλαβα Γενάρη 2008! Άρα λοιπόν μιλάμε για την ίδια περίοδο!
Επειδη και γω Δεκεμβριο του 07 παρειγγηλα το δικο μου και η εκπτωση ηταν γενναια, αυτη η πολιτικη των εκπτωσεων σε ολα τα μοντελα ξεκινησε προς το δευτερο εξαμηνο του 2007. Ισως ο φιλος να πηρε προσφορα για το c30 optimum οταν αρχισε να εισαγεται στην ελλαδα δηλ αρχες του 2007 που δεν επαιζε εκπτωση.
-
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
@Jim_c30,
Δεν τα ειχαν χαμενα ουτε ηταν κλεφτες οι αντιπροσωποι. Απλα τοτε ηταν 2007 και τωρα εχουμε 2010. Η αγορα αλλαξε, ο ανταγωνισμος εγινε καλυτερος και το c30 μοιραια στη δευτερη φαση του πλεον προσπαθει να πουλησει εχοντας γενναιες εκπτωσεις που τοτε δεν υπηρχαν!Δεκέμβριο 2007 παρήγγειλα το δικό μου και το παρέλαβα Γενάρη 2008! Άρα λοιπόν μιλάμε για την ίδια περίοδο!
Επειδη και γω Δεκεμβριο του 07 παρειγγηλα το δικο μου και η εκπτωση ηταν γενναια, αυτη η πολιτικη των εκπτωσεων σε ολα τα μοντελα ξεκινησε προς το δευτερο εξαμηνο του 2007. Ισως ο φιλος να πηρε προσφορα για το c30 optimum οταν αρχισε να εισαγεται στην ελλαδα δηλ αρχες του 2007 που δεν επαιζε εκπτωση.
Ίσως και να έχεις δίκιο! Βέβαια εσύ έχεις το S60 το οποίο μάλλον σαν πιο παλιό είχε έκπτωση. Το C30 τότε σαν καινούριο διαφημιζόταν σε περιοδικά κλπ και μάλιστα ξεκινούσε απο τα 18900 στην πιο απλή έκδοση! Εγώ πήρα το Mommentum 1.6 με 21750 τελική τιμή και δώρο αισθητήρες πάρκινγκ...Τι να πω πάντως, δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
Τα άλογα του 1.6 κινητήρα δεν είναι 100 αλλά 110Από που και ως που; 100 ψοφίμια έχει και πολλά λέω... (Το ξέρω γιατί κι εγώ τον ίδιο κινητήρα έχω... ).
-
Κι οι δύο αντιπρόσωποι που είδα μου έσκασαν το ίδιο παραμύθι (ότι έγιναν δυναμομετρήσεις κλπ.)
Αλλά προτίμησα τον 1.8. Πάντα Volvo όμως. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα άλογα του 1.6 κινητήρα δεν είναι 100 αλλά 110
Από που και ως που; 100 ψοφίμια έχει και πολλά λέω... (Το ξέρω γιατί κι εγώ τον ίδιο κινητήρα έχω... ).
τα δικά σου είναι ψοφίμια
των δικών μας το τρίχωμα γυαλίζει και η χαίτη ανεμίζει!!τα 100 (?) δικά μου βέβαια, ακόμη να φτάσουν από τον μεταφορέα στον αντιπρόσωπο
-
-
Παιδια μην βαρατε τον Neos....δεν ειπε αλλωστε κατι το οποιο δεν ισχυει...το 1.6 με τα 100 αλογα στα 21χιλ με την βασικη εκδοση ειναι το ιδιο υπερβολικο οσο και το Α3 1.6 ή η 116....Οσο για τον χωρο στα πισψ καθισματα, στο S40 εγω που ειμαι 1.92 σε σχεση και με τον τροπο που καθομαι δεν μπορεις να πεις οτι καποιος με αναλογο υψος καθεται πισω μου με ανεση. Ποσο μαλλον στο C30 το οποιο επιτηδες εχει τοποθετημενα τα δυο πισω καθισματα προς το κεντρο του αυτοκινητου λογω σχηματος αλλα και ωστε οι πισω να εχουν καλυτερη ορατοτητα μπροστα, και ετσι τα ποδια πιο ευκολο βρισκουν στην πλατη και φυσικα δεν εχουν τοσο χωρο αναμεσα τους.
Αλλα ολα αυτα δεν εχουν σημασια σε αυτον που αγοραζει C30. Αν καποιος ηθελε χωρους δεν θα πηγαινε σε ενα 4θεσιο με χωρο αποσκευων οσο ενα Πολο....Οπως τα S40/V50 ειναι οι μοναδικες πριμιουμ σεντα/στεισιον προτασεις στην C, ετσι και το C30 ειναι το μοναδικο κουπε....Εξαρχης ως μοντελο δεν ειχε ως στοχο την αντιπαραθεση με τα κλασσικα hatch....ειπαμε form over function.
-
Οσο για τα μοτερ, σιγουρα θα ηταν καλυτερα να υπηρχαν μερικα μικρα τουρμπο, ειδικα οταν η εταιρεια στηριζει αυτες τις εφαρμογες τοσα χρονια, αλλα απο την αλλη δεν το λες αποτυχημενο σαν μοντελο....Ποτε δεν προοριζοταν να χτυπησει το Γκολφ....και ουτως ή αλλως παει τοσο καλα στην ευρωπη με τα 1.6D Drive-e.
Αντε φευγω τωρα...εχω αγωνα σημερα
-
Εδώ αναφέρει τις τιμές 14/12/2006, jim έπεσε στον πόντο,ο άλλος φίλος έπεσε 2χιλίαρικα έξω αλλά η τιμή αυτή δεν αναφέρει έξοδα προετοιμασίας και τον εξοπλισμό που αναφέρει.
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=267
anyway, εμένα η γνώμη μου είναι πως το c30 είναι ενα αυτοκίνητο που πρέπει να κάνεις ''παραχωρήσεις''!
έχουν δίκιο οι αμερικάνοι που το συγκρίνιυν με το μίνι!όποιος αγοράζει c30 σαφώς δεν πολυενδιαφέρεται για χώρους στο πορτπαγκαζ και στους πίσω.το πορτπαγκαζ είναι το μικρότερο της κατηγορίας του και αυτό οφείλεται στην ΄΄άνορθοδοξη΄΄ σχεδίαση στο πίσω μέρος.όσοι το αγοράζουν λογικά το κάνουν για την ποιότητα κατασκευής και για το ξεχωριστό design.εκεί ποντάραν οι σουηδοί και για αυτο δεν είναι άμμεσα συγκρίσημο με a3 bmw 1.16 κλπ.η κατηγρορία αυτη περιλαμβανει αυτοκινητα οπως auris gkolf bmw 1.16, a3 focus κλπ κλπ που είναι άμμεσα συγκρίσημα απλά το bmw και το a3 παίζουν σε ΄΄άλλες τιμές΄΄ και γκλαμουριά ενώ το scirocco και το c30 και λιγότερο το mini είναι αυτοκίνητα που δέν είναι για μαζικές πωλήσεις διότι κανουν καποιες παραχωρήσεις και απευθυνονται σε λιγότερο κοινο. πχ με ενα auris, ενα golf η ενα a3 μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε ένα απο εμάς, ενώ τα υπολοιπα κάποιοι απο εμάς θα τα απορρίπταμε επειδή είναι ΄΄περίεργα΄΄.αυτή είναι όμως και η ομορφία τους,το c30 είναι μπάνικο μικρό και το scirocco πχ είναι μάγκικο αμάξι,είναι δηλαδή αμάξια με υφος!κατά την γνώμη μου όμως το c30 με τα 100 άλογα δεν έχει τον κατάλληλο κινητήρα, όπως και το α3 1,6 102 άλογα. ο κάθε 1,6 κινητήρας συγχρονος θα πρέπει να αποδίδει 110-120 αλογα,βλέπε auris και τον καινουργιο κινητηρα της bmw 120ιπποι(παλία είχε με 102).έπρεπε να βάζαν τουλάχιστον τον κινητήρα του focus με 115 άλογα. εγώ αν αγόραζα το c30 θα το έπερνα επειδή έχει καλή τιμή πλέον και επειδή θα γούσταρα να έχω κάτι το διαφορετικό,είναι ιδιαίτερο.ααα Ηλία φρόντησε να βάψεις τα μαύρα πλαστικά,είναι καλή ιδέα, κουκλί θα γίνει! -
Παιδιά άμεσος ανταγωνιστής του C30 είναι το Scirocco. H VW βλέποντας ότι σε αυτή την κατηγορία μπορεί να μεγαλουργήσει ακολούθησε τη συνταγή του C30 και πέτυχε γιατί είχε και τα κατάλληλα μοτέρ. Στην ευρωπαϊκή αγορά το C30 πάει πολύ καλά λόγω των πολύ οικονομικών και σχετικά δυνατών κινητήρων diesel. Οι μικροί κινητήρες βενζίνης υπάρχουν μόνο για αγορές σαν την ελληνική ή απευθύνονται σε Eυρωπαίους αγοραστές που δε θέλουν να οδηγούν αυτοκίνητα με κινητήρες diesel. Όταν πρωτοβγήκε βεβαίως συγκρίθηκε με τη σειρά 1 και το Α3 που επίσης είναι και παραμένουν άμεσοι ανταγωνιστές. Και αυτό διότι στην Ευρώπη αυτά τα αυτοκίνητα αποτελούν τα δεύτερα οχήματα για τις οικογένειες όπως ισχύει νομίζω και στην Ελλάδα για τους κατόχους των C30. Διαφορετικά απευθύνονται σε νέους, μη οικογενειάρχες οι οποίοι απλά θέλουν να πάνε τις βόλτες τους και που και που να πάνε κάποιο ταξιδάκι, ενώ σπάνια θα φιλοξενήσουν κάποιον στο πίσω κάθισμα. Άλλωστε για σκεφτείτε πόσες φορές μετακινούμαστε χωρίς ούτε έναν συνεπιβάτη...Το ότι στην Ελλάδα κάναμε αυτά τα οχήματα οικογενειακά είναι άλλο θέμα... Στην Ελληνική αγορά όπου τα εισοδήματα είναι χαμηλότερα είναι αρκετά δύσκολο για το μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, στο οποίο άλλωστε δεν απευθύνεται η Volvo, ειδικά με το C30, να αγοράσει ως δεύτερο αυτοκίνητο ένα αμάξι 20.000ευρώ...ενώ και όσοι έχουν τη δυνατότητα, ο ανταγωνισμός είναι εκεί και καραδοκεί. Ούτε πια είναι τόσοι οι νέοι που να μπορούν να δώσουν από μόνοι τους τόσο μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο. Θα προτιμήσουν να το δώσουν όταν αποκτήσουν οικογένεια. Άλλωστε η Volvo είναι ταυτισμένη με οικογενειακά αυτοκίνητα. Με το C30 προσπάθησε, και σε μεγάλο βαθμό το πέτυχε, να βάλει και νέους πελάτες στις εκθέσεις της...
-
BLIS στον εξοπλισμό των ανανεωμένων Mondeo,S-Max και Galaxy για το 2010, σύμφωνα με το Quattroruote.
Η 'μαμά' Ford βάζει χέρι στα προικιά λίγο πριν το γάμο της κόρης.
VOLVO FORUM