-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
για toyo , yokohama δεν έχω άποψη, δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά δεν νομίζω ότι ταιριάζουν στους ελληνικούς γλιστερούς δρόμους.
Έχω εδώ και 2 χρόνια τα Yokohama C-Drive σε Ford Focus Mk1 1600 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Είναι μαλακό λάστιχο που ζεσταίνεται εύκολα και κρατάει καλά από την αρχή. Οποιογενές και πολύ προοδευτικό στο όριο καθώς γλυστράει γλυκά. Πολύ αθόρυβο και άνετο (μαλακά πλαινά). Το μόνο μειονέκτημα είναι μια ασάφεια που έχουν στο τιμόνι στην πολύ γρήγορη οδήγηση. Τίποτα τραγικό, απλα σαν να μαγουλιάζουν λίγο κι έτσι η μούρη στρίβει λιγότερο άμεσα από ότι με πιο σπορ λάστιχα. Αυτον τον στιγμιαίο δισταγμο τον καταλαβαίνεις και στο τιμόνι (σε όσα αυτοκίνητα, σαν το Focus, έχουν επικοινωνιακό τιμόνι ). Συνολικά πολύ καλό λάστιχο. Θα τα ξανάβαζα αλλά μάλλον θα πάω στα πιο σπορ αδέρφια τους (S-Drive).
thanks για τις πληροφορίες.
-
toyo , yokohama
εξαιρετικά λάστιχα και τα 2 ,
είχαμε βάλει στο Mondeo το συγκεκριμένο Yokohama καλή κύλιση καλή πρόσφυση και σε βροχη είναι απο τα καινούργια μείγματα ελαστικού και περιέχει σιλικόνη.
Αν νιώθεις ότι μαγουλίαζει το πιθανότερο είναι ότι πρέπει να ανεβάσεις την πίεση ανάλογα το ελάστικό.
Η γρήγορη οδήγηση θέλει μεγαλύτερες πιέσεις . Η άνεση και η βόλτα μικρότερεςΤα ΤΟΥΟ τα είχα βάλει στο Stilo . Παρότι είχαν σπορ χαρακτήρα με εξαιρετικό κράτημα δεν ήταν καθόλου δύσκολα στο να ζεσταθούν, μου είχε κάνει εντύπωση αυτό. Βραβευμένα απο πολλές διαφορετικές συγκρίσεις.
Κατα την γνώμη μου τα Toyo Proxes T1R μαζί με τα Goodyear Eagle F1 GS-D3 είναι κορυφαία. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
toyo , yokohama
εξαιρετικά λάστιχα και τα 2 ,
είχαμε βάλει στο Mondeo το συγκεκριμένο Yokohama καλή κύλιση καλή πρόσφυση και σε βροχη είναι απο τα καινούργια μείγματα ελαστικού και περιέχει σιλικόνη.
Αν νιώθεις ότι μαγουλίαζει το πιθανότερο είναι ότι πρέπει να ανεβάσεις την πίεση ανάλογα το ελάστικό.
Η γρήγορη οδήγηση θέλει μεγαλύτερες πιέσεις . Η άνεση και η βόλτα μικρότερεςΤα ΤΟΥΟ τα είχα βάλει στο Stilo . Παρότι είχαν σπορ χαρακτήρα με εξαιρετικό κράτημα δεν ήταν καθόλου δύσκολα στο να ζεσταθούν, μου είχε κάνει εντύπωση αυτό. Βραβευμένα απο πολλές διαφορετικές συγκρίσεις.
Κατα την γνώμη μου τα Toyo Proxes T1R μαζί με τα Goodyear Eagle F1 GS-D3 είναι κορυφαία.Εννοείται ότι έχω ανεβασμένες πιέσεις, πιο πάνω από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής για ταχύτητες άνω των 160. Είμαι κι εγώ χρόνια στο κουρμπέτι...
-
Παντως και με τις πιεσεις του κατασκευαστη μια χαρα γρηγορη βολτα κανεις...εχω και μαρτυρες
-
Κάνεις αλλά εξαρτάται από το λάστιχο και το αυτοκίνητο όπως επίσης και από τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστης (άλλοι προτείνουν πιο χαμηλές για άνεση. άλλοι πιο υψηλές για ακρίβεια).
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Παντως και με τις πιεσεις του κατασκευαστη μια χαρα γρηγορη βολτα κανεις...εχω και μαρτυρεςθέλω βόλτα ....!!!
άντε, πότε οι volvakides να κανονίσουμε το 1ο meeting !!!!!
VolvoZeus ... το έλυσες το θέμα με το ανταλλακτικό στην αντιπροσωπία ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Παντως και με τις πιεσεις του κατασκευαστη μια χαρα γρηγορη βολτα κανεις...εχω και μαρτυρες
θέλω βόλτα ....!!!
άντε, πότε οι volvakides να κανονίσουμε το 1ο meeting !!!!!
VolvoZeus ... το έλυσες το θέμα με το ανταλλακτικό στην αντιπροσωπία ?
ημουν ο μονος εκπροσωπος της Σουηδικης σχολης σε αυτο το meeting...επρεπε να ερχοσουν, αλλαξε τις αποψεις πολλων εδω μεσα (ναι νικο/γρηγορη για εσας λεω )...την αλλη φορα σε περιμενουμε..
Οι βολβακιδες ειμαστε λιγο δυσκινητοι για τετοια πραγματα...εγω παντως ψηνομαι!Την επομενη ακριβως μερα απο τοτε που εκανα εκεινο το σχολιο πηγα απο εκει και τα παιδια ηταν παλι πολυ εξυπηρετικα...βρηκαν το ανταλλακτικο και χωρις να εχω καποιο ραντεβου μου το αντικατεστησαν αμεσως....και για το επομενο σερβις τελικα εκει θα ξαναπαω...
-
παιδιά τιμές για λάστιχα
goodyear efficientgrip 400 euro
dunlop fast 400
michelin seven 400CONDINEDAL EKO3 380EYRO.
MICHELIN SILVER 380
UNIROYAL EXPERT 350το πρώτο μου είπαν ότι είναι πολύ καλό λάστιχο τι λέτε????
-
Το είδα το Goodyear Efficient Grip, σωστό δείχνει το πέλμα (ασύμμετρο με 4 αυλάκια) με προστασία πλαισίου μάλλον. Μεγάλης εταιρείας ελαστικό είναι άρα έχει περάσει πολλά τέστ ακραίων καταστάσεων, η τιμή στα 400€ πολύ καλή. Εννοείται ζυγοστάθμιση (αυτοκόλλητα από μέσα μεριά της ζάντας), νέες βαλβίδες και παλιά ~5 μηνών. Γιά τον δείκτη ταχύτητας προτείνω Η=210Km γιατί με τον V=240Km ζεσταίνονται πιο αργά.
-
400 euro μου είπε ότι είναι καινούργιο λάστιχο και στην τιμή περιλαμβάνονται και τα περαστικά.....
στο elastika-online το βρήκα 350 χωρίς όμως τοποθέτηση....οπότε με 30-40 ευρώ τοποθέτηση θα βγει 380-390....
αξίζει λέτε????
-
λίγο που ρο έψαξα στο net ... είναι κι αυτό είναι ECO λάστιχο .....
για να κάνω 2% οικονομία στην καλύτερη, στην κατανάλωση και να
χάσω από δυναμικά χαρακτηριστικά .... προσωπικά ΔΕΝ θα το έβαζα
σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, όπως και όλα τα ECO, saver, energy etc λάστιχα -
να συνοψίσω λοιπόν
καλά λάστιχα είναι
continental premium contact 2
pirelli p7 cinturato
michelin pilot exalto 2
goodyear efficient grip
uniroyal rain expert -
τα έχεις μπερδέψει λίγο
-
μολις συμπλήρωσα 5000 χλμ με το αμάξι και γράφω εντυπώσεις( s40 1.8 )
εξακολουθεί να είναι κούκλα
ο κινητήρας σαν να ανταποκρίνεται καλύτερα( μπορεί και να είναι ιδέα μου)
μετά τα 140 (γιατί πιο πριν έτσι κι αλλιώς μια χαρά ήταν)
για μεσα στην πόλη μετα από πειραματισμούς στα λάστιχα το ιδανικό πιστεύω πως είναι 32 εμπρος και 30 πίσω.
στις στροφες είναι ακόμα καλύτερο απο ότι μου φανηκε στην αρχη.
μόνο αν η ασφαλτος γλιστράει πολύ νιώθεις μια ανασφάλεια(ίσως με άλλα λαστιχα να είναι καλύτερα)
το εσωτερικό παραμένει αθόρυβο και συνεχίζει να μου φτιαχνει τη διάθεση.
μοναδικό προβλημα (ίσως είμαι πολύ σχολαστικός)η πλαστική βάση κάτω από το υποβραχιόνιο τρίζει, όχι όταν οδηγώ αλλά όταν πάω να κάτσω στο κάθισμα και πέφτει βάρος προς αυτην
κατα τα άλλα μηδέν προβλήματα (φτου να μην το ματιάσω)Υ.Γ είμαι πολύ ευχαριστημένος που πηρα ασημι αμάξι, είναι συνέχεια καθαρό( είχα μαυρο και είχα δεινοπαθήσει)
-
continental premium contact2 360
ή uniroyal rainexpert 340 euro???τι λέτε θα τα περάσω σήμερα και τα 2 φρέσκα.....
-
Εγω continental θα εβαζα....καλο και το Uniroyal στη βροχη ειδικα αλλα οπως και καποιος αλλος συναδελφος ειπε πιο πανω εχει πολυ μαλακο πλαινο...
-
Καλο αλλά μαλακό στο πλαί το conti . Θελει Προσοχή . Εγώ έχω σκίσει 3 μέχρι τώρα . Πήγα σε GY και ησύχασα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Καλο αλλά μαλακό στο πλαί το conti . Θελει Προσοχή . Εγώ έχω σκίσει 3 μέχρι τώρα . Πήγα σε GY και ησύχασα.πως τα σκίζεις δηλαδή σε πεζοδρόμια ?
πληροφοριακά η uniroyal είναι θυγατρική της continental
όποια και από τα 2να βάλεις θα δεις χαωντική διαφορά σε σχέση με τα P7, ένα μικρό προβάδισμα
ίσως και ψυχολογικό, το έχουν τα conti. -
τιμές volvo s40/v50
στο AutoBild, βλέπω τιμή για το V50 T5 Momentum 30.450 €, ισχύει ?
είναι με το -50% του ΕΤΤ , δεν έχω καταλάβει .... -
τελικά έβαλα τα uniroyal rainexpert 340 ευρώ κομπλέ με ζυγοστάθμιση και όλα.....καλό λάστιχο μαλακό βέβαια πλαϊνο.....
18/09 εβδομάδα παραγωγής......με προβλημάτισε και το conti sportcontact2...360 αλλά τελικά και ο λαστιχάς πολύ καλός άνθρωπος μου είπε ότι εγώ θα έβαζα τα uniroyal....
θα σας πω εντυπώσεις...
ξέρετε αν θέλουν στρώσιμο....αυτός μου είπε όχι
VOLVO FORUM