-
http://carscoop.blogspot.com/2008/05/20 ... d-off.html' target='_blank
-
http://carscoop.blogspot.com/2008/05/20 ... d-off.html' target='_blank
-
Στο renault.com στα τελευταία νέα έχει λεπτομέρειες για το dacia logan f/l.
Πάντως μιας κ μιλάμε για αυτό το μοντέλο στις ταξινομήσεις Ιουνίου στο seaa.gr είδα ταξινομήθηκε το 1ο logan στην Ελλάδα!
Στην Γαλλία είδα αρχική τιμή θα έχει 7600 euro! Αν έχει τέτοια τιμή και στην Ελλάδα τρέμε Hyundai! Χαχα!
-
Αυτό που έχω διαβάσει σε πολλά έντυπα είναι ότι το Logan πουλάει πολύ και καλά και έχει ζήτηση παγκοσμίως.
Και η PGA εδώ σε κάθε ανακοίνωση της δεν λησμονεί να μην αναφέρει και το όνομα Dacia που προφανώς θέλει να την τρέξει πολύ και στην ελληνική αγορά και σε παρόμοιες της Ευρώπης τιμές.Όταν πρωτοβγήκε στην αγορά το Logan είχε αποτύχει στο 'περιβόητο' τεστ του ταράνδου (παρέα με την A-class). Νομίζω μετά πρόσθεσαν στον στανταρ εξοπλισμό και το ESP ... ή κάνω λάθος?
-
Οχι δεν έχει ESP. Υπάρχει προαιρετικό σε πλουσιότερες εκδόσεις!
Αυτό με το τέστ ταράνδου δεν το έχω διαβάσει κάπου...νομίζω καποιο άλλο jeep κινέζικηςπροέλευσης είχε αποτύχει! Αλλά δεν είμαι κ 100% σίγουρος!
Το Logan απ'ότι γράφεται θα αρχίσει να διατίθεται το Σεπτέμβρη στην Ελλάδα στην έκδοση facelift! Και λίγο αργότερα θα έρθει και το Sandero!
Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα Dacia στην Ελλάδα μπορούν να πουλήσουν αρκετά καλά:
1.είναι αξιόπιστα: φέρουν μεν παλιά μηχανικά μέρη από Renault που όμως είναι αξιόπιστα και πολύ δοκιμασμένα, πχ το Logan φέρει το πάτωμα του Clio II, οι κινητήρες είναι οι παλιοί πολυφορεμένοι και αξιόπιστοι 8βάλβιδοι κινητήρες της Renault (1.4 75 hp και 1.6 90 hp)
2.είναι πολύ τίμια για τα λεφτά τους. Εχουν μεγάλους χώρους, επάρκη εξοπλισμό και καλή ποιότητα για τα λεφτά τους αν αναλογιστούμε ότι η τιμή τους κινείται από 7500-9000 euro.
-
Μπόρει είτε ενα αποτελέσει ένα πρώτο μικρό οικογενειακό (Logan) ή το δευτερο χρηστικό αυτόκινητο μιας οικογένειας ή το πρώτο αυτοκίνητο ενός νέου οδηγού (Sandero)
-
Στην χώρα μας θεωρώ ότι θα δώσει την ευκαιρία και σε αρκετούς αλλοδαπούς-οικονομικούς μετανάστες να αγοράσουν πλέον ένα καινούριο αυτοκίνητο με λίγα λεφτά από το να αγοράζουν παλιά αναξιόπιστα μεταχειρισμένα.
-
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
....
Αυτό με το τέστ ταράνδου δεν το έχω διαβάσει κάπου...νομίζω καποιο άλλο jeep κινέζικηςπροέλευσης είχε αποτύχει! Αλλά δεν είμαι κ 100% σίγουρος!...Safety
In June 2005 the car achieved a 3 star rating at the EuroNCAP crash tests. This result confirms initial expectations stated earlier by Renault.
In July 2005, an 'elk-test' driving maneuver conducted by the German ADAC claimed that the lack of an Electronic Stability Program by Dacia Logan makes it roll over when braking in turns while at 65 km/h. More pictures here. However, later that month, the Romanian version of Top Gear repeated the elk-test and, according to the results published on their website, the Logan passed the test at speeds of 72 km/h, 84 km/h and 87 km/h. Later, on September 9, ADAC published the results of further incident investigation, showing that the rollover was actually caused by faulty tires and not by improper car design. It was later admitted by the German testers that the car failed after an unusual number of elk tests that had worn down the tires of the test car.
Απο το http://www.netcarshow.com/dacia/2005-logan_1.6_mpi/Αν και έφταιγαν τα ελαστικά του τελικά ...
-
Den to gnwriza...!
Sorry gia ta greeklish alla kati epathe to pliktrologio mou!
-
Τα DACIA θέλουν και αυτά τον χρόνο τους για να μπορέσουν να εδραιωθούν στην Ελλάδα. Θα περάσουν τον σκόπελο της KIA και της HYUNDAI, όπως το πέρασαν κάποια χρόνια πριν, μέχρι να φύγουν από την έντονη αμφισβήτηση στο μυαλό του Έλληνα.
Στους μετανάστες, που ζουν εδώ, θα έχουν πέραση. Ο Έλληνας πιστεύω θα αργήσει να τα εμπιστευτεί ακόμα.
-
Ο Έλληνας δεν εμπιστεύεται οτιδήποτε κάτω από ... BMW. Αυτός είναι ο Έλληνας, ένας κακομαθημένος φλώρος και επιδειξίας. Δε φταίει αυτός βέβαια, η Τουρκιά 400 χρόνια ήταν βαριά και ακόμα να την ξεπεράσει, το κακό είναι όμως ότι δεν προσπαθεί καν να την ξεπεράσει και μάλλον του άρεσε και άραξε στα αβγά του...
Προσωπικά θα αγόραζα ευχαρίστως ένα DACIA. Από το να αγόραζα ένα πουλ μουρ κουβαδάκι 500αράκι ή Smart με τα διπλά λεφτά που δεν έχει χώρο ούτε για κλάσιμο, καλύτερα το DACIA που αποτελεί όπως και η LADA γροθιά στο κομπλεξαρίστικο νεοελληνικό κατεστημένο και γι αυτό και μόνο το λόγο αν θέλετε θα κάνει επίσης τα βλέμματα να γυρίζουν.
-
Τα βλέμματα θα γυρίζουν το δίχως άλλο, αλλά δεν ξέρω αν είναι επιθυμητό κάτι τέτοιο σ'αυτήν την περίπτωση!
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Στους μετανάστες, που ζουν εδώ, θα έχουν πέραση. Ο Έλληνας πιστεύω θα αργήσει να τα εμπιστευτεί ακόμα.
Φυσικα και θα αργησει αν το προιον δεν ειναι αυτο που ζητα! Ας μην ξεχνουμε πως δεν εχουμε τις ιδιες αναγκες με τον ανατολικοευρωπαιο... ουτε στην ιδια μοιρα ειμαστε οικονομικα! Αν μπορουμε για το κατι καλυτερο... γι αυτο θα παμε! Κάποτε ο Ελληνας επαιρνε και LADA, πλεον δεν συντρεχουν λογοι να ξαναγυρισουμε τοσο πισω... και αν αυτο το dacia ειναι ανταγωνιστικο των LADA... θα εχει την τυχη αυτων.
H KIA & Huyndai... τώρα πρόσφατα αρχισαν να εδραιώνονται... όταν ξύπνησαν και άρχισαν να προσφερουν αμαξια αν μη τι αλλο αξιοπρεπη και ανταγωνιστικα... φυσικα ομως δεν κοστιζουν ουτε 7 ουτε 8κ αλλα σαφως παραπανω... συνεπεια της αναβαθμισης. Τώρα με 7 & 8κ που κάνει το Logan... δεν τρέφω ψευδαισθησεις... κασόνι είναι. Σίγουρα θα έχει πολλες εκπτώσεις σε πολλα θέματα σε σύγκριση με το δυτικοευρωπαικο επίπεδο.
Οποιος θέλει δοκιμάζει... ελεύθερη αγορά ειμαστε... Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως δεν αναφέρεται το εν λόγο αμάξι στο επίπεδο της αγοράς μας.
@ cctop: είσαι foul περα για περα...Αυτο για το οποιο κατηγορεις τον έλληνα (κομπλεξισμο), αυτό ακριβως εβγαλες στο ποστ σου.
-
Δεν νομίζω να κάνει 7-8Κ το Logan, μάλλον αρκετά πάνω από τα 10Κ θα είναι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν νομίζω να κάνει 7-8Κ το Logan, μάλλον αρκετά πάνω από τα 10Κ θα είναι.ααα... οκ... νομιζω κατι τετοιο αναφερθηκε παραπανω. Anyway... και πανω απο 10κ να ειναι... εχει αρκετα σκληρο ανταγωνισμο και αποδεδειγμενο. Θα πρεπει να μπει στην συνειδηση του κοινου η Dacia και αυτο παιρνει χρονο.
-
Γαλλία θα ξεκινάει από 7600. Πόσο παραπάνω από 8500 θα διατεθεί στην Ελλάδα? Λίγο χλωμό το βλέπω! Ειδικά αν θέλει να πετύχει πωλήσεις!
Οσο για την KIA και την Hyundai τώρα αρχίσανε να εδραιώνονται σαν εταιρίες με την έννοια ως προς την ποιότητα που προσφέρουν σε κάθε τομέα! Οι πωλήσεις τους όμως στην Ελλάδα πάνε αντίστροφα! Παλιότερα όταν ήταν πολύ μέτρια αυτοκίνητα αλλά πολύ φτηνά πουλούσαν τα κέρατα τους, τώρα που ανέβηκε η ποιότητα τους και οι τιμές του είναι σχεδόν εφάμιλλες των ευρωπαικών έχουν πέσει οι πωλήσεις τους! Κάποτε πωλούσε η ελληνική αντιπροσωπεία 13000-15000 accent το χρόνο και τώρα το i30 με το ζόρι θα πιάσει τις 4000!
-
Και το παρακάτω σήμερα από το drive.gr:
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=61
-
Ηρθε και το Logan στην Ελλάδα μαζί με το Sandero και είναι περίπου 300 euro φθηνότερο από το Sandero!
Τιμές για το Logan:
1.4 Base: 8.400
1.4 Ambiance:9.300
1.4 Laureate: 9.990
1.5 dci Laureate: 12.500Εξοπλισμός:
Base: Abs με Ebv, 4 αερόσακοι, Immobilizer
Ambiance: + κλιματισμό, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, υδραυλικό τιμόνι
Laureate: +2 αερόσακους (συνολικά 6), ηλ. καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα τηλεχ, ραδιο-cd με mp3 και προβολείς ομίχλης.
-
Η διαφορά των 300 ευρώ αναφέρεται σε εκδόσεις με παρόμοιο εξοπλισμό;
@νδρέας
-
Ναι ακριβώς ίδιο εξοπλισμό έχουν στις αντίστοιχες εκδόσεις!
-
Δοκιμή του Logan από το Autotriti:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=73409
Δοκιμή είχε και στο τελευταίο τεύχος του Autobild!
Υ.γ: @Mods: ας αλλάξει και κατηγορία το θέμα.
-
Και το test του Autobild σε ηλεκτρονική μορφή:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2256
Dacia Logan Facelift