-
Φίλος βρίσκεται στο ίδιο δίλημμα που βρισκόμουν εγώ πριν από λίγο καιρό, με πάνω-κάτω τις ίδιες ανάγκες. Ψάχνει για SUV που θα κινεί καθημερινά στην πόλη αλλά δεν θα το λυπάται και σε εκτός δρόμου εξορμήσεις (αναγνωρίζοντας τις περιορισμένες του δυνατότητες). Ταυτόχρονα θέλει και ξεκούραστο ταξίδι στην εθνική. Καταρχάς να πω ότι με τους εξοπλισμούς που τον ενδιαφέρουν, και τα δύο έρχονται στα ίδια περίπου λεφτά. Ο μεγαλύτερος χρόνος αναμονής του Tiguan δεν τον απασχολεί. Επίσης δεν τον απασχολεί ο ηχητικός εξοπλισμός και των δύο μιας και θα κινηθεί after-market όποιο και να επιλέξει.
Το Tiguan έχει ως πλεονεκτήματα το όνομα Volkswagen (και ότι αυτό συνεπάγεται), τα χαμηλότερα τέλη και ασφάλιστρα και κάποια έξτρα που λείπουν από το Qashqai: Ενεργά φώτα, ηλιοροφή που ανοίγει (του Qashqai δεν ανοίγει), συρόμενα πίσω καθίσματα, καλύτερη ποιότητα εσωτερικού (ωστόσο και τα δυο έχουν μαλακά πλαστικά), μεγαλύτερη ροπή και ικανότητα έλξης (αν και η ικανότητα έλξης δεν τον απασχολεί). Στην έκδοση Escape που τον ενδιαφέρει, έχει επίσης καλύτερη γωνία προσέγγισης και ποδιά για προστασία από χτυπήματα.
Το Qashqai απ'την άλλη έχει το πλεονέκτημα της πιο 'ξένοιαστης' συντήρησης (ο TSI του Tiguan πιθανόν να συγχωρεί λιγότερο μια μη ποιοτική βενζίνη ή μια αμέλεια στο service), φτηνότερα service (χωρίς να είμαστε σίγουροι κατά πόσον αυτό αληθεύει), ένα κατά κοινή ομολογία πολύ καλό CVT/σειριακό κιβώτιο (ίσως καθοριστικό για την κίνηση στην πόλη, μια που το Tiguan δεν έχει επιλογή για DSG στο 1.4) και κάποια μικρο-έξτρα που λείπουν από το Tiguan, όπως το 'έξυπνο' κλειδί. Επίσης το CVT υποκαθιστά τελείως τις κοντές σχέσεις προσφέροντας ένα off-road πλεονέκτημα.
Μια και στο συγκεκριμένο topic είμαι απλώς proxy (επειδή ο φίλος μου δεν έχει Internet αυτή την περίοδο), προσπάθησα να μεταφέρω τα υπέρ και τα κατά των δύο αυτοκινήτων όπως τα βλέπει ο ίδιος. Περιμένουμε τις απόψεις σας
ETA: Να προσθέσω ότι και στα δύο μοντέλα η απόσταση από το έδαφος είναι ίδια (20 cm) και οι κατασκευαστές αναφέρουν παρόμοιες καταναλώσεις καυσίμου.
-
Φίλος βρίσκεται στο ίδιο δίλημμα που βρισκόμουν εγώ πριν από λίγο καιρό, με πάνω-κάτω τις ίδιες ανάγκες. Ψάχνει για SUV που θα κινεί καθημερινά στην πόλη αλλά δεν θα το λυπάται και σε εκτός δρόμου εξορμήσεις (αναγνωρίζοντας τις περιορισμένες του δυνατότητες). Ταυτόχρονα θέλει και ξεκούραστο ταξίδι στην εθνική. Καταρχάς να πω ότι με τους εξοπλισμούς που τον ενδιαφέρουν, και τα δύο έρχονται στα ίδια περίπου λεφτά. Ο μεγαλύτερος χρόνος αναμονής του Tiguan δεν τον απασχολεί. Επίσης δεν τον απασχολεί ο ηχητικός εξοπλισμός και των δύο μιας και θα κινηθεί after-market όποιο και να επιλέξει.
Το Tiguan έχει ως πλεονεκτήματα το όνομα Volkswagen (και ότι αυτό συνεπάγεται), τα χαμηλότερα τέλη και ασφάλιστρα και κάποια έξτρα που λείπουν από το Qashqai: Ενεργά φώτα, ηλιοροφή που ανοίγει (του Qashqai δεν ανοίγει), συρόμενα πίσω καθίσματα, καλύτερη ποιότητα εσωτερικού (ωστόσο και τα δυο έχουν μαλακά πλαστικά), μεγαλύτερη ροπή και ικανότητα έλξης (αν και η ικανότητα έλξης δεν τον απασχολεί). Στην έκδοση Escape που τον ενδιαφέρει, έχει επίσης καλύτερη γωνία προσέγγισης και ποδιά για προστασία από χτυπήματα.
Το Qashqai απ'την άλλη έχει το πλεονέκτημα της πιο 'ξένοιαστης' συντήρησης (ο TSI του Tiguan πιθανόν να συγχωρεί λιγότερο μια μη ποιοτική βενζίνη ή μια αμέλεια στο service), φτηνότερα service (χωρίς να είμαστε σίγουροι κατά πόσον αυτό αληθεύει), ένα κατά κοινή ομολογία πολύ καλό CVT/σειριακό κιβώτιο (ίσως καθοριστικό για την κίνηση στην πόλη, μια που το Tiguan δεν έχει επιλογή για DSG στο 1.4) και κάποια μικρο-έξτρα που λείπουν από το Tiguan, όπως το 'έξυπνο' κλειδί. Επίσης το CVT υποκαθιστά τελείως τις κοντές σχέσεις προσφέροντας ένα off-road πλεονέκτημα.
Μια και στο συγκεκριμένο topic είμαι απλώς proxy (επειδή ο φίλος μου δεν έχει Internet αυτή την περίοδο), προσπάθησα να μεταφέρω τα υπέρ και τα κατά των δύο αυτοκινήτων όπως τα βλέπει ο ίδιος. Περιμένουμε τις απόψεις σας
ETA: Να προσθέσω ότι και στα δύο μοντέλα η απόσταση από το έδαφος είναι ίδια (20 cm) και οι κατασκευαστές αναφέρουν παρόμοιες καταναλώσεις καυσίμου.
-
Φίλος βρίσκεται στο ίδιο δίλημμα που βρισκόμουν εγώ πριν από λίγο καιρό, με πάνω-κάτω τις ίδιες ανάγκες. Ψάχνει για SUV που θα κινεί καθημερινά στην πόλη αλλά δεν θα το λυπάται και σε εκτός δρόμου εξορμήσεις (αναγνωρίζοντας τις περιορισμένες του δυνατότητες). Ταυτόχρονα θέλει και ξεκούραστο ταξίδι στην εθνική. Καταρχάς να πω ότι με τους εξοπλισμούς που τον ενδιαφέρουν, και τα δύο έρχονται στα ίδια περίπου λεφτά. Ο μεγαλύτερος χρόνος αναμονής του Tiguan δεν τον απασχολεί. Επίσης δεν τον απασχολεί ο ηχητικός εξοπλισμός και των δύο μιας και θα κινηθεί after-market όποιο και να επιλέξει.
Το Tiguan έχει ως πλεονεκτήματα το όνομα Volkswagen (και ότι αυτό συνεπάγεται), τα χαμηλότερα τέλη και ασφάλιστρα και κάποια έξτρα που λείπουν από το Qashqai: Ενεργά φώτα, ηλιοροφή που ανοίγει (του Qashqai δεν ανοίγει), συρόμενα πίσω καθίσματα, καλύτερη ποιότητα εσωτερικού (ωστόσο και τα δυο έχουν μαλακά πλαστικά), μεγαλύτερη ροπή και ικανότητα έλξης (αν και η ικανότητα έλξης δεν τον απασχολεί). Στην έκδοση Escape που τον ενδιαφέρει, έχει επίσης καλύτερη γωνία προσέγγισης και ποδιά για προστασία από χτυπήματα.
Το Qashqai απ'την άλλη έχει το πλεονέκτημα της πιο 'ξένοιαστης' συντήρησης (ο TSI του Tiguan πιθανόν να συγχωρεί λιγότερο μια μη ποιοτική βενζίνη ή μια αμέλεια στο service), φτηνότερα service (χωρίς να είμαστε σίγουροι κατά πόσον αυτό αληθεύει), ένα κατά κοινή ομολογία πολύ καλό CVT/σειριακό κιβώτιο (ίσως καθοριστικό για την κίνηση στην πόλη, μια που το Tiguan δεν έχει επιλογή για DSG στο 1.4) και κάποια μικρο-έξτρα που λείπουν από το Tiguan, όπως το 'έξυπνο' κλειδί. Επίσης το CVT υποκαθιστά τελείως τις κοντές σχέσεις προσφέροντας ένα off-road πλεονέκτημα.
Μια και στο συγκεκριμένο topic είμαι απλώς proxy (επειδή ο φίλος μου δεν έχει Internet αυτή την περίοδο), προσπάθησα να μεταφέρω τα υπέρ και τα κατά των δύο αυτοκινήτων όπως τα βλέπει ο ίδιος. Περιμένουμε τις απόψεις σας
ETA: Να προσθέσω ότι και στα δύο μοντέλα η απόσταση από το έδαφος είναι ίδια (20 cm) και οι κατασκευαστές αναφέρουν παρόμοιες καταναλώσεις καυσίμου.
-
To Qashqai τι χρονο αναμονης εχει;
-
4-5 μήνες
-
Εγω παντως το Tiguan εχω παραγγειλει και ειμαι σε αναμονη. Δε ξερω για ποσο!!!!
-
Να προσθέσω και το σύστημα off-road του Tiguan με Hill Descent Control, Hill Climb Assist και κάποιες άλλες ηλεκτρονικές προσαρμογές. Απ'την άλλη το Qashqai έχει κλείδωμα 50-50 του συνεκτικού συμπλέκτη.
-
Φιλος πηγε σε αντιπροσωπεια vw την προηγουμενη εβδομαδα κ του ειπαν οτι η αναμονη στο tiguan φτανει τον 1 χρονο!!!Αν ισχυει αυτο δε νομιζω οτι τιθεται θεμα...
-
Ο χρήστης micmic έγραψε:
Να προσθέσω και το σύστημα off-road του Tiguan με **Hill Descent Control, Hill Climb Assist **και κάποιες άλλες ηλεκτρονικές προσαρμογές. Απ'την άλλη το Qashqai έχει κλείδωμα 50-50 του συνεκτικού συμπλέκτη.Αυτά τα συστήματα τα έχει και το Quashqai.
6 μήνες για το ένα, 10 μήνες για το άλλο ... κουράγιο και υπομονή θέλουν ... παιδί πιο γρήγορα έρχεται ... -
Όταν οδήγησα αυτοκίνητο με κιβώτιο CVT έπαθα την πλάκα μου, είναι φοβερό το να νιώθεις τον κινητήρα να μη σταματάει να στροφάρει καθόλου και να επιταχύνεις χωρίς αλλαγές. Από το να πάρεις χειροκίνητο Tiguan από τη στιγμή που δεν βγαίνει DSG, εγώ προτιμώ το Qashqai.
Ποια άλλα SUV βγαίνουν με CVT κιβώτιο; -
Nissan από εμένα στην συγκεκριμένη περίπτωση.
-
Μήπως να κοίταζε και το (ολοκαίνουργιο) Subaru Forester;
-
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
Μήπως να κοίταζε και το (ολοκαίνουργιο) Subaru Forester;+1 Για άνεση στην Εθνική και off-road το Forester συν το οτι ειναι 'πιο αυτοκινητο' οσον αφορά το αμαξωμα και απο τα δύο..
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
To Qashqai τι χρονο αναμονης εχει;4-5 μήνες
Τι ;;;; και είναι και Nissan ?? Εγω νόμιζα μόνο οι VAGέλληδες τα κάνουν αυτά...
Δεν ξέρω αν είμαι επηρεασμένος απο το χθεσινό test drive με το Tiguan, αλλα θεωρώ οτι το αυτοκίνητο είναι ο ορισμός του value for money....
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Από το να πάρεις χειροκίνητο Tiguan από τη στιγμή που δεν βγαίνει DSG, εγώ προτιμώ το Qashqai.Τελικά ακόμα και τα αυτόματα δίλιτρα Tiguan θα έχουν Tiptronic, όχι DSG.
Ποια άλλα SUV βγαίνουν με CVT κιβώτιο;
To Patriot 2.4, το Compass 2.4, το X-Trail 2.0 (αυτό όμως δεν είναι και σειριακό ταυτοχρόνως), το X-Trail 2.5 και το Murano... δε θυμάμαι κανένα άλλο. Νομίζω το Qashqai είναι το μοναδικό δίλιτρο SUV/Jeep που διατίθεται με M-CVT (Manual CVT).
Μήπως να κοίταζε και το (ολοκαίνουργιο) Subaru Forester;
Είδαμε και πάθαμε να καταλήξουμε σ'αυτά τα δύο Το Subaru το σκεφτόταν και θα το έπαιρνε αν υπήρχε αυτόματη έκδοση με κοντές, αλλά δυστυχώς έπρεπε να διαλέξει ή τις κοντές ή το αυτόματο.
Να προσθέσω και το σύστημα off-road του Tiguan με **Hill Descent Control, Hill Climb Assist **
Αυτά τα συστήματα τα έχει και το Quashqai.
Είσαι σίγουρος; Τα έχω δει να αναφέρονται στον εξοπλισμό του X-Trail αλλά όχι στου Qashqai
-
Ο χρήστης micmic έγραψε:
Είσαι σίγουρος; Τα έχω δει να αναφέρονται στον εξοπλισμό του X-Trail αλλά όχι στου QashqaiΝομίζω πως ναι, υπάρχουν.
Και τα 2 έχουν κατι κουμπάκια δίπλα στον περιστροφικό διακόπτη που μου φαίνεται είναι το Hill Descent ... Με έβαλες σε σκέψεις ... έχουν το ίδιο συστημα 4X4-i mode, και στο i εννοούν και αυτό ...
Θα το προσέξω αυτή την εβδομάδα που θα πάω να κλείσω ... ένα απο τα δύο...Εδώ υπάρχει συγκριτικό μεταξύ Quashqai - Tiguan (χειροκίνητα) ...
http://www.4x4mag.gr/_magazine/viewthema.asp?id_thema=35753 -
Ο χρήστης micmic έγραψε:
Ποια άλλα SUV βγαίνουν με CVT κιβώτιο;
To Patriot 2.4, το Compass 2.4, το X-Trail 2.0 (αυτό όμως δεν είναι και σειριακό ταυτοχρόνως), το X-Trail 2.5 και το Murano... δε θυμάμαι κανένα άλλο.
Ξέχασα το 7θέσιο Outlander 2.4 και το Lexus RX400h
Nissan Qashqai 2.0 CVT vs VW Tiguan Escape 1.4